Jump to content

Моите преки впечатления от Voleex C10


nikid

Recommended Posts

Днес доста се повъртях в С10, ето моите впечатления след прякото сравнение с Тойота Ярис:

Колата изобщо не отстъпва на първообраза, дизайна отвън е много по европейски и модерен ,  само факта ,че са премахнали централния километраж прави интериора учудващо добър , седалките отпред са много добри , отзад са малко къси (но това е номер във всички компактни автомобили) , задните седалки се придвижват напред и явно така стават тези 330л багажник. Вратите се затварят много добре с плътен звук, като при доста по-скъпи модели това не е така , направо се учудих , че дори оригналния Ярис не е на това ниво с вратите.

Мотора 1.5(съвместна разработка на Грейт Уол и Бош) е 97 кс., а не 105, най-вероятно това е свързано с покриване на стандарта Евро5 или някакви фискални съображения , но това изобщо не променя показателите.

Цената от 15 990лв. за модела с високото ниво е промоционална за първите 200бр.  след това ще стане с 500-700лв. по-скъпа.

Автоматичните скорости догодина.

За С30 разбрах ,че поне още година и половина няма да го сглобяват или внасят защото още не е сертифициран за Европа, а това ставало бавно. Иначе модела е добре изпълнен и с огромен багажник. В Китай се продавали по 20 000 броя на месец най-вече за такси и фирмен транспорт(информация от Ауто Билд)

В  заключение мисля ,че С10  е перфектен градски(а и не само) автомобил  най-вече за дамите , за фирмени нужди , пък защо не и за мъжете.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, позволих си да отделя мнението ти в отделна тема и да го "залепя", защото това е първия споделен пряк опит от колата :)

 

Ще се свържа с теб на лично по два въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това инфо от изложението в "Интер Експо Център" в София ли е?

Защото имало някаква статия, в която пишело, че цената на колата с всички екстри нямало да надхвърли 15,000лв., а ти казваш за 15,990лв. и то на промоция, което значи, че иначе цената е около 16,500, което май е множко.Ако колата беше автоматик или дизел ОК.Все си мисля, че цените ще паднат още- просто в интервала от 15 до 20 хиляди в момента има много коли- вярно големи марки, с не чак толкова много екстри, но все пак Опел, VW, Шевролет, Дачия,Мазда и Тойота са си марки и то от доста време са на пазара и са спечелили доверието на масовия европейски купувач на компактни автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не знам къде е тая статия. Първите цени, които виждаме са тези цитирани от експото, поне за Voleex C10.

 

Колкото за цената - и да и не. Да кажем Mazda 2 и VW Polo (които със сигурност са марки и модели с история и традиции и хората по-биха им се доверили) започват съответно с цена от 22 хиляди лева (за Маздата) за модел с 1.3 75кс двигател, аудио система с 2 говорителя, обикновен климатик и предни ел стъкла. Полото е 21хил лева за 1.2 70кс двигател с подобни екстри, без климатик. Yaris с базово оборудване е отново на подобна цена.

 

Колкото за Voleex C10 това ще е модел пълен с екстри и по-пъргав двигател. Вероятно в по-базовата си версия ще е 12-13 хил лева, което прави въпросните еквивалентни модели с над 50% по-скъпи. Струва ми се доста адекватно, особено като зачетем дългата гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вестник "24 Часа"- заглавието било нещо от сорта на: " 12,500лв. за новата градска кола от Ловеч с климатик и радиоуредба", мисля, че е от Събота или Неделя вестника.Другото което е, преди три дни гледахме с баща ми някакво VW Поло Флай, 1,2 60к.с. с климатик и пълен ел пакет за 19,990лв.Не може да отречеш факта, че в БГ Опел, Шевroлет и Дачия са най-предпочитаните коли за последните 5 години.В Хасково, в представителството на Опел&Шевролет има Корси и Авеота за по 15-18 хиляди с необходимите екстри(тези, с които Волекс ще е около 13 хиляди).И затова ми стана интересно.

П.П:В Събота съм на Автосалон София 2011 и както си търся нова кола в последните 2-3 месеца, нищо чудно да поръчам едно Волекс-че.И без това имам възможност да похарча около 20-25 хиляди за нов автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Информацията ми е от салона в София , като не всички , които се въртят там са в час . Това което ми каза човек, който според мен беше навътре в нещата, цената е за нивото на показаните експонати , а те имаха  парктроник и боя металик.

Подкрепям Админа , че моделите от този клас с по-скромни данни и оборудване са от 20 хил. нагоре. Дачията не я слагам в сметката , защото само като се сетя за таблото с копчетата( което е с обратен наклон и за да натиснеш нещо трябва да залягаш) ме напушва смях .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дачията не я слагам в сметката , защото само като се сетя за таблото с копчетата( което е с обратен наклон и за да натиснеш нещо трябва да залягаш) ме напушва смях .

 

Е с т'ва последното окепази иначе хубавия си пост ... сядал ли си въобще в дачия? Карал ли си я за повече от 5 минути ... точно на втория ден си свикнах с всички копчета и нямам проблем с намирането им! Нека бъдем малко по-премерени в изказванията си!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, никой не спори, че с цена от около 15,000 лв. Волекс е хита не на сезона, а на деситилетието. За Дачия съм горе-долу съгласен- малко е дървена, но се свиква с всичко.Като екстри не може и на малкия пръст на Волекс да стъпи, а и двигателите на GW са къде-къде по-модерни(1,2, 1,4 и 1,6 са си стари разработки на Рено).Идеята ми беше, че за да имат успех моделите на GW&LMC, трябва да са "забележимо" по-евтини(в крайна сметка цената винаги е била най-определяща) и с по-добра гаранция(което си е факт).Щом и изпълнението е по-добро от Ярис, то цената наистина е разумна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дачията не я слагам в сметката , защото само като се сетя за таблото с копчетата( което е с обратен наклон и за да натиснеш нещо трябва да залягаш) ме напушва смях .

 

Е с т'ва последното окепази иначе хубавия си пост ... сядал ли си въобще в дачия? Карал ли си я за повече от 5 минути ... точно на втория ден си свикнах с всички копчета и нямам проблем с намирането им! Нека бъдем малко по-премерени в изказванията си!

Виж , не искам да засегна никой, карал съм Логан в рамките на тест-драйв не повече от час и това са моите , а и на други впечатления от централната конзола , която я намирам за неергономична и с лоша видимост.  Вероятно бързо се свиква , но първите ми впечатления са такива.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега погледнах в брошурата , че тези първи 200бр. са "ограничена премиерна серия с топ оборудване" Great Edition , ще постна само някои от екстрите пък вие преценете:

Аудио система МР3 CD, USB и  Aux вход, 6 говорителя

Двойно оптични фарове

Предни и задни електрически стъкла "авто " функция на шофьорското

Електрически регулируеми странични огледала

Странични огледала с електрическо сгъване

4-сензорен паркасистент

Тонирани стъкла

15" алуминиеви джанти

Списъка е доста дълъг ,но тези са характерни за автомобили с доста по-високи цени , така че цената е направо супер изгодна . Има възможност и за заводска газова уредба -2249лв. Липсва само автоматичната скоростна кутия за сега.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, не се залъгвайте че ще започне ей така да капе мед от небето ... нали от някъде трябва да дойде тази икономия. Аз съм притежател на дачия и виждам точно от какво е пестено за да се постигне тая ниска цена (най-ниската на пазара, изключвайки руските недоразумения). Значи тези коли за които говорите са някакво топ изпълнение което ще бъде разпродадено на безценица с леко рекламна стратегия. Иначе за това което ще се прави тук - евтиното ще е без екстри и без този лукс за който става въпрос тук ... нали не смятате че някой ще продава за 15 бона нещо което на него му струва 20 ... няма как да стане. Огледайте се по шоурумчетата и ще видите - всеки рекламира еди какво си качество на цени от Х лева ... ама като речете да сложите, тази екстра и онази другата и к'во стана - излязохме извън бюджета.

 

Нека да изчакаме и да видим реално какво ще се случи като започне родното производство ... според мен малкия ц10 ще е за около 10500 базов - до 16000 с доста екстри, ц30 (ако го правим) ще е съответно от 15000 до към 20000 ... а жипката и пикапа от 25000 до към 35000 и то понатоварени от към есктри - освен това трябва да се мисли и за добри отстъпки от рода на "дай си старата барака и си купи нова с едикаква си отстъпка" както направиха в почти цялата европа за да стимулират производството ... ако цените са дори и малко над тези - никакъв шанс ... при критичността на българина към всичко и особено към родното производство и при фетиша му към 10-15 годишни таралясници и убеждението му че са по-добри от новата па макар и дачия!

 

ПП: приятелю The Godfather, силно се надявам китайците да заложат страхотен контрол на качеството и наистина да постигнат добро качество на своите изделия произведени в България обаче да сравняваме ц10 с ярис и дори да си мислим че ще е по-добро ... бъдете сериозни ... все пак тойота са с близо 5 пъти по-дълга традиция в производството на автомобили и надали фирма на 10 години ще има технологиите да направи по-добър продукт и то на половината на цената на оригинала ... каквото и да постигнат, ц10 ще е евтино копие на ярис!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не продава на загуба. Ти нали не смяташ, че като дадеш 30-50 бона за кола, нейната производствена цена от към материали и труд за сглобяване струва повече от няколко хиляди при големите количества при които се произвеждат? Автомобилът се оскъпява от цената на труда на хората, които са го разработвали, на цената на поточните линии, фабриките и обучение на хора, експерименти, краш тестове и тн. Голяма част от цената е след-покупната гаранция, която е за сметка на производителя. И пак накрая компаниите излизат с огромни печалби (в общия случай, когато са преценели продукция според потреблението - голяма брада беше за тези, които произвеждаха с пълна сила, когато 2008ма продажбите в световен мащаб паднаха с 50%). Тук е тънкият момент - колко пари е струвал труда на хората разработили двигателя на твоята Дачия (френски инжинери) или колко пари е струвала разработката на двигателя на една Mazda или VW (японски/немски инжинери) и накрая колко пари е струвал 1.5 VVT двигателя на GWM (китайски инжинери), който съмнително много прилича на Toyota 1.5 VVT (за която марка знаем, че продава лицензи и патенти на китайски компании). Китай имат огромни ресурси от към материали, така че частите произвеждани там вероятно също са по-евтини. Заводите в които ги произвеждат имат огромен капацитет и ще правят части както за техния, така и за нашия пазар, а производството в големи количества смъква цената. Допълнително в България Литекс Моторс могат да си позволят малко по-ниски цени, защото складовете за части са им тук, производството е тук, така че се избягват допълнителни разходи по доставка и изпълнение на следпродажбна поддръжка.

 

Отново разликата не може да бъде огромна! Но в ниския клас разлика от 2-3 хиляди лева е точно това, което може да спечели клиента. Виждаме го и при пикапа и при джипа. Пикапи за под 50к няма. Джипове на рама за под 50к няма. Аз се надявам хората да избират Great Wall пред Dacia, ако Great Wall отговаря на качеството на Dacia, не защото имам нещо против румънската марка (напротив, смятам ги за здрави и практични коли на съответната цена), а защото най-накрая ще си имаме нещо наше. Ако то е сполучливо, всички ще спечелим .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мненията ни се припокриват ... и аз чакам с нетърпение най-сетне да започне да се прави нещо и у нас а не само да внасяме ... просто искам да отрезвя хората които разсъждават на принципа - "Това е копие на онова дето струва 50к и аз ще си го купя за 20к и ще е по-хубаво и качествено от оригинала" ... безплатен обяд няма - за да се постигне ниска цена трябва да се направят куп конпромиси ... при дачия те са в конструктивни изменения, непретенциозни материали и т.н. но не и в сигурността и здравината ... предполага се че ГВ се целят в малко по-висок клас и съответно ще се опитат да предоставят повече лукс и качество на цената на Дачия а защо не и по-ниска ... но това непременно ще е с цената на някакви компромиси!

 

Съгласен съм че мотора на китайците 1.5 VVT поразително прилича на същия такъв на тойота, макар че доколкото знам ГВ ползват лицензи и патенти от мицубиши, но нали не си мислиш че китайския вариант на мотора ще е също толкова здрав (да не говорим и повече) от оригинала?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това е хубавото на GWM ,че почти всичко е на базата на патенти от Тойота, Мицубиши , Хонда . Китайците доработват само нещата , а при моторите го правят съвместно с Бош , защото са закупили Евро3-4 , а сега трябва Евро5-6 . Всъщност не съм казал , че С10 е по-качествен от Ярис , това което ми направи впечатление бяха вратите , може би на конкретния Ярис не са били добре настроени. Другото е централната конзола и уредите в средата, които поне аз не възприемам в Яриса. Не харесвам и несъразмерно големите фарове , но като концепция моделът майка е отличен градски автомобил. Третото е цената за 1000куб. с по-малко екстри Ярис е около 20хил. Не трябва да се подминава и 5 годишната гаранция на С10 .

Само да добавя за резервите на фирмите при цените , за модел  хххххх на световна марка с обявена цена 40хил. дилърът дойде до мен и тихо ми каза : 32хил лв. !?!? Всъщност се оказва , че за евтините бюджетни модели са обрали тези възможности до минимум , докато при относително по-скъпите си оставят аванс за преговори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

След като разгледах сайта на автосалона в Сф. и после на Great Wall, малко по малко достигнах и до вашия форум. Самият факт, че най-накрая в БГ ще се сглобява някакъв автомобил е повече от добър (нови работни места, повече данъци) и Литекс Моторс трябва да бъдат приветствани за това. Дето има една дума паметник на Гриша Ганчев трябва да вдигнем, дори само за ентусиазма и желанието да го направи.

До тук обаче свършват розовите сънища за съжаление (от гледна точка на клиента говоря). Безспорно, Great Wall е с добро реноме за китайски производител и лидер в собствената си страна (говоря така защото съм бил в Китай), но..........за китайски производител. Разликата между китайските автомобили и тези правени в Европа и Япония (нарочно не споменавам USA защото те отдавна не са в класацията за качество и нововъведения) е, че китайският автомобил е ЕВТИН. Като казвам евтин имам предвид, че всичко му е евтино, евтина, пластмаса, евтини сплави за двигателя, евтини кабели, евтини гуми абе всичко, иначе няма как да се продава на тази ниска цена (защото цените на суровините и патентите по света важат за всички дори и за китайците). Заплащането на труда не играе голяма роля в ценообразуването, защото почти целият процес е автоматизиран. Това е и причината всички големи производители на автомобили да имат все още заводи в Европа, а да не са се изнесли в Китай, Индия и Тайван. Уж изглежда като Яриса ама таблото се надира от пръстена на жената, после се пуква като го напече слънцето, едно от копчетата на конзолата за климатика пада, тампоните на двигателя се нацепват на третата година, всички пластмаси започват да скърцат (особено по нашите хубави пътища пълни с дупки) още на първата година и тнт и тнт. Не залагайте много на 5 годишната гаранция, обикновено това е маркетингов трик. Производителите, който дават такава гаранция и то безусловно, залагат на факта, че за дребни неща (особено когато се появяват често) потребителят в един момент преглъща и спира да посещава сервиза (падащо копче на панела, скърцане на волана, отлепяща се гума на вратата/багажника и тн). Даже и да посещавате сервиза за всяко нещо на тях пак им излиза по-евтино да отстраняват тези неща отколкото да ги направят както трябва, вие обаче губите време и нерви.  Да сте чули за Мерцедес или БМВ с 5 или 7 годишна гаранция? Но едно БМВ или Мерцедес при нормална експлоатация на 10 години изглежда като корейска кола на 5 а двигателите спокойно достигат 300 000 без нищо друго освен подмяна на консумативи. Аз лично съм привърженик на японските автомобили и ще се радвам ако китайците успеят да се доближат до съотношението цена/качество което предлагат японците. Времето ще покаже, но китайците поне имат потенциала да станат добри автомобилостроители. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност не съм казал , че С10 е по-качествен от Ярис , това което ми направи впечатление бяха вратите , може би на конкретния Ярис не са били добре настроени. Другото е централната конзола и уредите в средата, които поне аз не възприемам в Яриса. Не харесвам и несъразмерно големите фарове , но като концепция моделът майка е отличен градски автомобил.

 

Това за яриса го беше казал някой друг ... а колкото до централната конзола на яриса ... само едно огледало вътре се обръща и се премества волана от другата страна (отдолу има подготовка) и колата е с десен волан ... затова и всичко е на централната конзола при яриса ... и то е направено с една единствена идея - универсалност и ниска цена на оборудване и преоборудване!

 

Третото е цената за 1000куб. с по-малко екстри Ярис е около 20хил. Не трябва да се подминава и 5 годишната гаранция на С10 .

Само да добавя за резервите на фирмите при цените , за модел  хххххх на световна марка с обявена цена 40хил. дилърът дойде до мен и тихо ми каза : 32хил лв. !?!? Всъщност се оказва , че за евтините бюджетни модели са обрали тези възможности до минимум , докато при относително по-скъпите си оставят аванс за преговори.

 

И това е така ... абаче все пак е един автомобил трябва ад влязат един минимум от неща като рама, врати, стъкла, електроника и двигател и т.н. ... а те колкото и евтино да се произвеждат все пак си има някакъв минимум. А и този минимум не трябва да бъде за сметка на качеството и сигурността ... аз не вярвам нормален автомобил да се продава под 12000 лв с поне елементарните екстри като въздушна възглавница за шофьора, хидравлика на волана и ABS ... това е абсолютния минимум ... и от тук нагоре почват екстрите ... ако китайците (респективно нашите) го направят за около 10 000  това мъниче и то с 1.5 мотор ще ударят джакпота!

 

Ха дано, ама нека изчакаме да се появят на пазара и да ги видим, пипнем и покараме ... и то такива правени у нас а не някакви наточени като за реклама китайски!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю radowolf,

ти не се залъгвай, че Ярис и Тойота имат нещо японско в тях- Тойота се прави в Турция, дизелите са полски и по-големите модели се сглабят за Европа в Чехия, Турция и Полша.Това е информация от кума на баща ми, който от почти 8 години работи в Тойота.Ако си късметлия може и от Англия сглобка да си купиш, но ти трябват втъзки в ТМ ауто.

Виж BMW, Ауди и Волво- все китайци ги правят, а колите са си хем здрави, хем луксозни(провери в Китай едно Волво колко пари е с всички екстри-смешна е сумата).Така че да ми разправяш за традициите на Тойота нама смисъл.Като нищо китайците ще ги издухат, както правят с целия свят.

П.П:Може да си сигурен, че когато на масата са сложени 400-500 милиона долара ще има голям контрол на продукцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ganfalff, къде почнахме-къде отидохме- Мерцедес никоя компания не може да ги стигне. Прав си, че всяко нещо трябва да се развива, но се замисли- 1980-те японските коли бяха ужким най-големите боклуци.После 1990-те станаха много добри коли и се появиха корейските- веднага нарочени са нискобюджетни таралясници без бъдеще- опа сега Киа, Шевролет(което си е Деу) и Хюндай- с големи гаранции и са най-предпочитаните автомобили.И понеже през 1998 майка ми си купи чисто ново Деу с ABS, климатик, радио, ел. пакет, серво и централно заключване+аларма (Матиз беше модела) мога да кажа, че за 11 години нищо не му се счупи, само едни кабели направиха проблем и останалото консумативи.Сега баща ми кара Киа Спортидж 2006 с дизел 2,7 ЦДИ на Мерцедес- никакъв проблем,нито се е напукало таблото, нито е захабена тапицерията, нито има други дефекти.Вярно е, че моята Е-класа от 1997 вози по-добре в пъти от Киа-та, но все пак Мерцедеса си е Мерцедес.Всичко почти е китайско- техника, машини, дрехи, играчки, автомобили, самолети, оръжия и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за Тойота и техните заводи по света е ясно ... въпроса беше друг ... дали копието на нещо, направено в повечето случи с ривърс инженеринг е по-добро от оригинала ... това беше препратката към тойота. А че вече всички коли се сглобяват по целия свят е ясно ... моето сандеро например е с дизайн на бразилските заводи на рено и там се продава като рено-сандеро ... в румъния обаче се прави като дачия сандеро и почти всичко се прави в румъния ... моя двигател обаче идва от испания, а 1.6 16 клапана си идва от франция, виж за следващите не е толкова сигурно защото вече си правят в румъния 1.2 16 кл и 1.6 8 кл. ... за дизелите нямам информация.

 

Важен е обаче качествения контрол и компромисите които се правят когато едно производство се изнесе в друг завод/държава ... всички знаем какво бе дачия преди да ги вземат от рено/нисан ... и виждаме какво са сега след 5-6 години - 4 милиона и отгоре коли и добри позиции на пазара в цяла европа!

 

Дано в Ловеч да не правят компромиси с качеството и да направят продукт, който да се пласира добре и у нас и в европа ... пожелавам им го от все сърце ... ама нали имам вече дългогодишни наблюдения върху българското и българщината ... затова и съм скептичен! Поживьом-увидем!

 

ПП: а за мерцедес предполагам знаете какви са 90 % от работещите в заводите в германия ... не са немци, ако това си мислите! ... Не са важни работниците а качествения контрол!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скептицизма за качеството и трайността на китайските автомобили донякъде е оправдан ,защото наред със сериозните компании има и много от типа ширпотреба . Но в случая става въпрос за утвърдена вече марка на доста пазари извън Китай- Латинска Америка , Австралия , Италия ,Русия от където идват само суперлативи за Н5 и ако качеството беше такова ,че бутоните да падат на втората година нямаше да имат такива продажби. Корейците вървяха по този път  с по-бавни темпове , но като гледах вчера моделите на КИА вече са на път да изпреварят японците.

Шевролет се прави в бившите заводи на ДЕУ , които са вече 100% собственост на GM . Spark и  Aveo стъпват на предишни разработки на ДЕУ , но Cruze е изцяло нова разработка на GM изградена на същата глобална платформа на която е и новата Opel Astra.

Като инфо , Тойота Корола ,която се продава у нас  е сглобена в Южна Африка , Аурис в Турция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата по-горе, контрола по качеството е най-важен. Не е важно само да вземеш сертификат, важното е и да му изпълняваш нормите. Отностно колата - бях на изложението (и като бъдещ инженер, надяващ се да работи в Ловеч) ще ви споделя моите впечатления. Първото, което направи впечатление е възможността за смяна на преданта решетка/броня (около 190лв.), което досега не съм виждал в друг автомобили от класа. Вътре колата е просторна, уредите се четат добре. Качеството на изработка е доста добро (както и самата пластмаса), като разбира се имаше някое и друго ръбче на пластмаса което има нужда да се погледне, но все пак това вече е навсякъде. Определено (на мен лично) е доста по-напред от Ярис и Сандеро (без да се обижда колегата по-горе). Това от мен, поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се обиждам, напротив ... очаква се и се надявам да е по-добре от сандерото защото от това което съм чел останах с впечатление че целта е малко по-висок клас от Дачия ... ще се конкурира със представители не на най-ниския клас а малко по-нагоре. С дачия е безпредметно да се конкурират защото ще загубят ... Рено са бюджетна марка а дачия е бюджетна марка на бюджетната марка и вече са се настанили на пазара стабилно в последните няколко години като буквално нямат конкуренция на тази цена и здравината която предоставят ... за хора без претенции като мен, гонещи единствено надеждност и ниска стойност на притежаване е без алтернатива ... засега.

 

ГВ ще успеят ако на цената (и евентуално под нея) на Дачия предлагат качество и удобство на по-скъпите марки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички тъй като се заговори за Тойота може ли да попитам един въпрос защо почти във всеки американски филм ако се заглеждате все има Тойота дали било Приус дали Камри все тойоти може ли някой да ми отговори защо американците като си имат свое производство и модели рекламират японската марка Тойота?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те не че ги рекламират ами просто японките са широкоразпространени защото харчат малко и издържат повече от техните боклуци с 3 литрови мотори! А и доколкото знам тойота имат 4 завода в щатите! Общо с Мексико и канада са 13 ... доколкото съм чувал!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...