Jump to content

По Шипка на 5-та


Recommended Posts

Бях обещал да пусна видео за всички невярващи. Спора беше в друга тема, но на видеото не му е там мястото и го пущам тук:

 

http://www.youtube.com/watch?v=bw_b_qR3oTI

 

П.П.

Чакам си обещаното пълнене на бутилката, водките и останалия персонал....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,не гледах целия клип,само 2 минути от него успях.Първо ставаше въпрос за изкачване от ЮЖНАТА страна на Шипка (от към Казанлък),която е доста по-стръмна :) и второ ще ти напълня бутилката (само с газ,водката после) ако както ти казах,сложа човек в колата с теб и карам след теб. Другото което ме съмнява като гледам тоя клип е,дали не ти е с дизелова СК колата,защото 5 скорост в началото на обратния завой беше с 30 км/ч,което даже и НИВА-та ми не го може (само на бавни) или си я маганил нещо или има нещо гнило.Имам приятел с Коуч 1.6,ще го взема и ще пробвам това,което казваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията си е оригиналната. На 3000 оборота е със 100 км/ч, чак на 30 не е падала, но на около 35-40 стигаше и падаше до към 950-1000 оборота.

Няколко дни по-рано направих и експеримент от южната страна - същото нещо, но дори там не е падала до толкова обороти (само до 1200). Северната страна има няколко по-остри завоя, които дори и аз не очаквах че мога да ги мина на 5та, но стана.

Коча е 16 вентила (2а фаза) и дори на газ ( в края на видеото снимах и превключвателя че е на газ в момента).

А ти колега, вместо да караш след мен - качвам те и демонстрирам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК...признавам. Но не мисля, че това е стандартен начин за каране на какъвто и да е автомобил по този маршрут с такива условия на работа на мотора. Иначе в другата тема частично те подкрепих. Ако няма трафик, възможно е и аз да успея, но с моя Волекс.....не на жена ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК...признавам. Но не мисля, че това е стандартен начин за каране на какъвто и да е автомобил по този маршрут с такива условия на работа на мотора. Иначе в другата тема частично те подкрепих. Ако няма трафик, възможно е и аз да успея, но с моя Волекс.....не на жена ми.

По принцип да.. нужно е да се върне предавка-2 на места, но го направих за експеримента. Понякога карам нагоре тип шумахер, и повече от 3та не вижда, като на места стига 100-110.. че не мога да сваря да намалям за завоите... а пък по надолнището... "рали шипка" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе сега се замислям...имаше по към върха един много мръсен завой, както и още един от към Казанлък - още в началото, който освен всичко беше и с кофти страничен външен наклон. Как е станало там, не разбирам...

 

 

То надолу е ясно.....100% ще изкарам и аз на 5-та. Обаче изкачванията на гореспоменатите завои според мен ще е "хълцане, подритване"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе сега се замислям...имаше по към върха един много мръсен завой, както и още един от към Казанлък - още в началото, който освен всичко беше и с кофти страничен външен наклон. Как е станало там, не разбирам...

Ами на две места падна на под 1000 оборота... обаче тоя двигател не съм го виждал да хълца, или върви или гасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, моето Пежо 307 е с много "Дълга" 5 от 40-50 до към 180. Нарочно е направено за "мързеливци".Другия път пробвай на задна и клип направи. хахахахахах :wav:   , но в крайна сметка не виждам смисъл от това, освен предпоставка за трошене на колата. :hello2: . Както беше в приказката:Така се кара чужда кола и се оправя чужда жена....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коча е лек, малко над тон. K4M двигателя е добър, с хубав въртящ момент, макар и доста по-нагоре в оборотите. Кутиите на кочовете са една идея по-къси то на хечбека, за да имат "по-спортно" усещане при еднакви двигатели. Лично аз с Меганя хеч си карам Шипката на трета, защото колата върви добре. Някои завои е въпрос на здрав разум да ги минеш с 40км/час или по-малко (особено 2 завоя). Въртял съм се на Шипка на сух път, през август, на завой, с 40км/час, защото имаше разлято масло. Добре, че имаше и мантинела.

Та тоя мазохизъм, само заради доказването на факта че си прав, не го разбирам.

 

Съединителя скоро сменял ли си го? Примерно през последните 100 000км.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не съм я карал толкова км и едва ли ще й навъртя толкова. Нищо му няма на съединителя. Относно скоростните кутии, мисля че са еднакви. Относно въртенето - и аз съм се въртял, освен това коча е мнооого по лек отзад и се въртях още като я купих, щото не бях свикнал да занася така. По скоро не съм се въртял ами успявам да я вкарам в пътя всички пъти като почне да ме изпреварва задницата.

Освен всичко друго, че е нужно да се върнат 1 или 2 предавки когато има малко по-стръмен и остър завой, през цялото останало време колата върви напълно спокойно на 5та и няма нужда от по-ниска предавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ние сме по Офроуда, що не я опиташ на терен от Шипка до връх Ботев и снимай . Тя твоята кола е вълшебна - със скорости и съединители и прочие. Ама сега и в декември пак го качи на 6, ако искаш.Ако пък изкачиш Мон Блан или Еверест- си за Гинес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...