Jump to content

любопитен съм ....


Recommended Posts

чудя се, след като толкова привилегии държавата е дала за да бъде построен този завод, дали ще има някакви привилегии и за най-бедните в Европа- Българите, при закупуване на автомобил....  ;) да не стане така че, там ще работят 1500 души за по 350 лв. държавниците ни да крадат ддс а за нас никаква далавера  :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От държавата се иска да не прасне някое мито или акциз на частите ,които идват от Китай , както стана с Ровъра. А от Литекс Моторс да пуснат един безлихвен лизинг с една ниска месечна вноска  , че да захвърлим "новия внос" с който пълним гушите на автоджамбази, сервизи и магазини за части .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чудя се, след като толкова привилегии държавата е дала за да бъде построен този завод, ....

 

От къде пък ги измисли тия "привилегии"? И какво точно имаш предвид? ... Завода няма нищо общо с държавата! Както казаха по-горе - важното е държавата да не вземе да пречи ... а за останалото китайците имат грижата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държавата е помогнала не малко. Литекс Моторс е инвеститор Клас А, което ще рече, че терена за завода е осигурен от държавата . Както, че държавата ще помага за обучаването на персонал - дали като осигури специалности свързани с позиции за работа в техникуми/университети, дали като осигури курсове и/или помогне с финансирането на такива. Общо взето това е, на което може да се надяват така или иначе.

 

А заплата 350лв - има си минимална работна заплата, от там нататък са доста фактори като това колко квалифицирана е работата, каква е безработицата в района и прочее. Толкова ниски заплати е абсурдни да има, поне за хора, които имат пряк досег с автомобилите. Те искат качествена продукция, която може да се прави само от мотивиран персонал.

 

Виж, леля Цеца от стола, в който ядът работниците, която мие чиниите, нищо чудно да взима 300-350лв, понеже за неквалифициран труд вероятно винаги ще има кой да работи и работодателя не го е страх, че ще загуби работник, понеже новия не като да се нуждае от обучение.

 

Предстои да видим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държавата е помогнала не малко. Литекс Моторс е инвеститор Клас А, което ще рече, че терена за завода е осигурен от държавата . Както, че държавата ще помага за обучаването на персонал - дали като осигури специалности свързани с позиции за работа в техникуми/университети, дали като осигури курсове и/или помогне с финансирането на такива. Общо взето това е, на което може да се надяват така или иначе.

 

...

 

 

Предстои да видим :)

 

не знам какво е помогнала държавата. за терена - жълти стотинки са, но ако са му построили инфраструктура до терена - виж друга работа е туй.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

около 10.5-11.5 хилки .... предполагам

ТЦ. Колкото лимитираната серия. Така поне разбрах на автоизложението. Лимитираната серия ще е един вид реклама.

Дано да не съм разбрал правилно и цената да е наистина около Дачия Логан / Шкода Фабия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държавата е помогнала не малко. Литекс Моторс е инвеститор Клас А, което ще рече, че терена за завода е осигурен от държавата . Както, че държавата ще помага за обучаването на персонал - дали като осигури специалности свързани с позиции за работа в техникуми/университети, дали като осигури курсове и/или помогне с финансирането на такива. Общо взето това е, на което може да се надяват така или иначе.

 

А заплата 350лв - има си минимална работна заплата, от там нататък са доста фактори като това колко квалифицирана е работата, каква е безработицата в района и прочее. Толкова ниски заплати е абсурдни да има, поне за хора, които имат пряк досег с автомобилите. Те искат качествена продукция, която може да се прави само от мотивиран персонал.

 

Виж, леля Цеца от стола, в който ядът работниците, която мие чиниите, нищо чудно да взима 300-350лв, понеже за неквалифициран труд вероятно винаги ще има кой да работи и работодателя не го е страх, че ще загуби работник, понеже новия не като да се нуждае от обучение.

 

Предстои да видим :)

в

 

Само искам да направя едно уточнение - теренът за завода не е подарък от държавата, а от общината, а държавата е поела ангажимент да осигури нормална транспортна достъпност до завода - шосеен път до главния Ловеч - Плевен и ако не се лъжа жп връзка с града. Но за сега май държавата се бави!

Дано нещата по-бързо да потръгнат и съм сигурен, че това ще окаже ефект на цялата страна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...