Jump to content

Всичко за Hover/Haval H6


Recommended Posts

Четох някъде (макар информацията да е много оскъдна за този модел) за дизеловия вариант има само 6-степенна ръчна. За 2.4 бензина е 4-степенен.автоматик или 5-степенна ръчна.

Какво ще дойде в БГ и какво ще се продава, ще видим.

Редактирано от Fernando
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С голяма приятна изненада разбрах, че H6 ще се сглобява в България. Всички автомобили които се продават тук не са директен внос. 

Второто голямо нещо е, че ще има START/STOP система, за турбо дизеловия двигател с 6 степенна скоростна кутия.

Третото нещо е безконтактно отключване на вратите и стартиране на двигателя.

 

Всичко това е без увеличение на цената.  Доста по-добре звучи така офертата.

 

Автомобила е добър и има доста мощност, като дори на 6-та на лек наклон успява да набира допълнителна скорост. Относно среден разход се споменава около 6/100, което доста добре за голям автомобил. 

 

Вътрешното му пространство е осезаемо по-голямо от това на Н5.

 

Просвета е 19 см, а на Н5 е 20 см. Така че няма голяма разлика в проходимостта между двата модела.

 

Седалките са много удобни (поне шофьорската).

 

Определено си заслужава внимание.

 

Бих го карал с удоволствие, особено за дълги пътувания е без конкуренция според мен.

 

Продажбите ще стартират от Август месец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно екстрите "без увеличение на цената" - още не е сигурно нищо за цената, ако са казали нещо по-конкретно, сподели :)

 

За мощността - дори на 6та, не забравяй, че е дизел - въртящия момент е едно от основните неща, които карат тези двигатели да имат общо взето винаги тяга и да набират на всяка предавка. Ако е на около 2000 оборота, на 6та, със съответните 110-120км/ч, без проблем ще си ускорява за изпреварване на най-големите баири на магистрала Тракия.

 

За разхода, смесен 6/100 звучи прекалено добре да е истина, ако говорим за същия двигател, който слагат и в Steed. Вярно, че Steed е по-тежък, неаеродинамичен и тн, но говорим за близо 50% разлика (при Steed е 8.6 смесен по данни на производителя). От друга страна коли като Kia Sportage и Honda CR-V са със смесен разход 6/100 при двулитров дизел с подобна мощност, а те едни от моделите, които диктуват пазара на SUV за 40-60 хиляди лева у нас. А, да, има и START/STOP система, която определено му помага.

 

За проходимостта - по-скоро факта, че джипа не е на рама, ще те кара да се замислиш дали искаш да гънеш купето по разни каманаци. Ще се разскърца всичко по него доста бързо. А и липсата на бавни скорости, възможносста да сложиш по-офроудърски гуми, са другите неща, които го слагат в съвсем друг клас проходим автомобил. Но да - ще покрива нуждите на всеки, дето търси кола, с която да ходи някой път по черните пътища за риба, до село, на пикнин, да стига до лифтовете по заснежения асфалт ако кара ски, да паркира на тротоари и бордюри и други ежедневни нужди.

 

ПП: Понеже коментирам няколко неща от поста ти, да не си помислиш, че споря или се заяждам както по-рано в темата, напротив - благодаря ти за поста, просто си коментирам наблюдения! Аз също съм кандидат клиент на колата и за това така се интересувам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомени най-високото оборудване ще е около 44 200 лв. Толкова беше и при представянето на модела. 

По ниският разход е възможно да е по-нисък заради START/STOP системата. Ако се кара повече в градски условия икономията ще е по-висока. 

Системата е на BOSCH.

 

Относно цените от дилърите могат да дадат по-конкретни цифри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че за конкретни цени е рано да говори още (само за ориентировъчни).

 

Днес карах джипката. Направих едно кръгче и излезнах на цариградско. Там покарах със 100-110. Няма такъв кеф. Карането за мен беше удоволствие, а возенето за приятелката ми на задната седалка също(по нейни думи). Честно казано няма нещо, което да не ми харесва и автомобила остави отлично впечатление в мен. Определен кандидат за личен автомобил след някоя и друга година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега poroinik напълно съм съгласен с твоите впечатления,аз също имах удоволствието да се насладя на  карането на този хубав джип,освен че возеше много добре за CUV,вътре дизайна беше страхотен.Направих тестване на ускорението и от място и да ви кажа беше доста добре за този джип с 2.0 команрейл двигател с 150кс мощност.Да ви кажа,че при повече реклама този джип ще има голям успех на пазара при тази цена.Ето и няколко снимки :)

post-8674-0-95750000-1369551405_thumb.jpg

post-8674-0-97830200-1369551406_thumb.jpg

post-8674-0-89976600-1369551407_thumb.jpg

post-8674-0-86335600-1369551408_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Дълго и обстойно го разгледах Н6 на изложението и като цяло останах със смесени , но по-скоро добри впечатления освен от цената - 45хил лева са 11-12хил. повече от Н5 също с всички е екстри и кожен салон , така че някак си аргумента , че бил с"фул екстри" не издържа . Разбира се дизеловия двигател вдига цената , да кажем с 2-3хил. и реално би трябвало да струва 35-36хил. лева , хайде 38хил. заради някои допълнителни глезотии , но 45 000лв... малко трудно ще вървят продажбите май ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелов двигател (Steed с дизел е 37 хиляди, с бензин 32 за същото оборудване, тоест разликата е 5, не 2-3), круз контрол, по-качествени материали, по-сложна 4х4 система и други дреболии. Не е редно да правим "сметки без кръчмар" дето се вика - трябва да го позиционираме срещу друг автомобил в същия клас като Kia Sportage и Honda CR-V, да ги изравним като екстри колкото е възможно и да видим тогава разликата.

 

Според мен ще е 15-20 хиляди, което не е малко. Стига H6 да се окажа кола, която не ходи в сервизи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях на изложението,избрахме автомобил Мазда 6 с всички екстри и договорихме цена за 68000лв. :hello2: ,ще чакаме за август за да я получи братчето ми :icon_bounce::hello2: .Но извинявайте за тази цена на Ховър 6 за 45000лв :protest::help:  .-не е кокурентно способна :confused2:  ,щели да я изнасят на Английския пазар :evil6::laughing1: .Хора прости вече няма :headbang: .Позаинтерисовайте се как стоят нещата на Италиянския пазар за този модел на Ховър 6 :BangHead:  .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мирчо,всеки решава сам каква цена да сложи на продукта си,дали ще е за 5 лв. 30 000 или 100 000 си решават определените отдели.Където искат ще изнасят и ще продават,ако не успеят те губят,не разбирам какво те притеснява теб.И не говори така все едно ние ги продаваме или произвеждаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък имам много добро впечатление от Н6. Моето мнение е, че опцията от 37 000 до 45 000 лв. максимална цена с включени допълнителни опции като люк и т.н. е повече от приемлива за този тип автомобил. При това става въпрос за дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, в Китай върховото ниво на Н6 с дизел мотора струва 141 800 юана , което прави 34 500 лв. , да приемем някои допълнителни разходи заради ЕС пак ми се вижда много горницата от 10 000 лв. Същата работа става и с С30 , виж  цената на С10 е добра и затова се продава добре , разбира се и моделчето е  добро  , пикапа и Н5 също имат атрактивни цени и се продават . Само за сравнение КИА Спортейдж ТХ 2.0 дзизел със всички екстри и кожа 53 000лв за 136кс. и 55 000лв. за дизела 184кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така, малко информация - цената на един Н6, с Премиум оборудване, дизел, 6М/Т, с допълнения като металик, отопляеми предни седалки и данъчен кредит надвишава малко сумата от 45 000 лв вкл. ДДС - което за този клас автомобил ( тук не говорим за SUV1 класа, където са кашкай, дъстър и т.н. ) е повече от добра - всеки, който си направи труда даже от любопитство да проучи пазара, ще види това. Тази цена при сравними други марки с моделите им в този клас при подобно (най-често по-бедно) оборудване, двигател и т.н. е между 10 и 25 000лв грубо по-ниска! за 45 000 трудно ще се купи лимузина Д-сегмент, камо ли с фул-опции по нея, колегата горе е написал за мазда 6 - 68 000 лв с ДДС, а сам се диви на цена от 45 000 за сув 4х4 със страхотно ниво на оборудване.... и тук имаме данъчен кредит със заводски сертификат, при мазда не знам как ползват ДДС.     това, че е китайски бранд, не означава, че трябва да ги подаряваме. 

относно разхода - в града трудно му направих малко под 9, засечено на една и съща колонка при дозареждането, с доста настъпване, а колата си върви чудесно, повече, отколкото очаквах, мотора няма общо с дизела на Стийд като режими, динамика, шум и вибрации, очевидно и като разход, което разбира се е и резултат от различната трансмисия.    

отвътре мястото е голямо, даже предостатъчно - салон, багажник и т.н. 

сравнение с Н5 - общото е само марката... ценово по листа - Стар нивото на Н5 е 37 000 + грубо 3 000 за ГУ цената става 40 000 близо - неизбежна е, а Премиума на Н6 е 44 000 - разликата стана 5 000лв, което е доста малко, като се имат предвид всички факти и новости при модела Н6.

Н5 хората си купуват заради концепцията и добрата цена, Н6 е за много по-широка публика и повече приложения.

Редактирано от Marto VM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с коментара на Марто. Всичко е въпрос на нужда от конкретен автомобил.

 

Според мен един Н6 спокойно може да се вземе като служебен и да е за ползване за мениджъри, докато Н5 няма такива перспективи. Определено цената е добра съпоставена с други марки в този сегмент и още нещо комфорта е униканел поне по впечатления от тестовото каране.

 

Относно сравнението между Мазда 6 и Ховер Н6 не е много удачен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маздата и Н6 ги сравних само ценово - нищо повече :) може да е по-високотехнологична и по-модерна, но е лека кола с предно предаване и 50% по-висока цена! сравнимата мазда е СХ5 - можете сами да видите умопомрачаващите цени на модела..... иначе директни конкуренти колкото щеш - Аутлендър, ЦР-В, Каптива, Антара, Ц-кросър, Х-трейл и т.н. и т.н. ...  ценово може да се сравни дори и с по-малките сув-ове, като АSХ на мицубиши, кашкай, рено колеос и др.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че всичко опира до един много важен проблем - "психологическия".....

 

всеки един потребител мисля че много трудно би дал "малко по-малко" пари за т.нар. "китайско чудо". Мисля, че всеки ще предпочете горница, но за изпитан автомобил с някаква фирмена история.

Нали разбирате, че към китайските стоки в най-общ аспект има едно такова несериозно отношение в световен мащаб. А все пак тук не става дума за касетофонче "10 000" вата от Илианци за 15 лева, а за една сравнително висока инвестиция в нещо, за което повечето хора не са и чували !!!

 

И нещо под секрет - висшия мениджърски екип на Греат Уол предпочита за продукта им да се говори "Made In Bulgaria, от колкото "Чайна таун"...........мисля че има логика. Инвестиция в ниско платения български пазар, но и в психологически аспект - НЕпроизведено в Китай !!!!!!!!

 

Ето защо аз лично, дори и като потребител на два техни автомобила, от които съм всъщност доволен....да - доволен, не бих рискувал за Н6 при такава цена. Много ми е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всъщност 'доказаните' марки с 'фирмена история' общо взето само историята им е останала, а за това ми твърдение има примери много...  а и много хора с лошо мнение в мига, в който придобият представа за продукта, си го променят на 180 градуса. тук не говорим за рискуване, тук говорим за стойност на парите - ако за една цена, по-малка с 30% примерно, може да се закупи идентичен или дори в някаква степен по-добър продукт, то изборът става логичен, като се тегли чертата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От китайска до китайска стока има огромна разлика и това се знае в световен мащаб, примерно компании като Lenovo, Huawei и т.н. Показателен е и броя на заводите, които известните компании изнесоха именно в Китай. Това, че сме бананова република и внасяме само китайски боклуци си е наш пролем. Който иска качествена китайска стока, то лесно може да си намери. А наблягането на Made in Bulgaria е съвсем с друга цел. Опитват се да акцентират върху стимулирането на "родното".

Редактирано от nmnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

yavorphoto добре го е казал . Моделът Н6 е добър и при една разумна печалба от производителя и дилърите ще се продава много добре . Въпросът е че в "глобалното село" всеки може с 2-3 кликвания да се информира за цените тук и там и е адски дразнещо да се надуват цените на новите модели още в началото преди да са се доказали поне малко.Можеше в началото да пуснат промоционални цени , както направиха с С10 и Н5. Ние уж сме производители заедно с китайците и не виждам , защо поне за българския пазар цените да не са като в Китай . Казах , че моделът е добър , но при пряки сравнения с конкурентите веднага се набиват в очи твърдите пластмаси по таблото и въобще , като при Дачия Дъстър и други нискобюджетни модели с цени под 45000лв. Дано моделът с 1.5турбо бензин като дойде да корегират цената надолу , може да се помисли и за друга тапицерия - пр. кожа/текстил много добро съчетание и доста по евтино .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е така - сравнявайте точно модела с конкурентите по оборудване и двигател и ще видите разликите в цената. Той и така си е доста по-евтин, и не виждам защо и да беше на една цена с останалите, пак трябваше да е по-евтин?! когато е достатъчно добър един продукт, той ще се докаже И заради цената си, не въпреки нея! ако сега го пуснат на 30 000, после като стане 40 000, ще има недоволни пак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък китайците като нямат "психологическите" проблеми на българите си купуват Н6 като топъл хляб при това, че имат доста добра ценова конкуренция от световно известни марки с история. Че и СУВ номер едно по продажби стана за 2012 в Китай...

Уж сме бедни, а пък много обичаме да се изхвърляме. Че имаше и коментари, че ако някой ще дава 45к за автомобил то по-добре да даде още 15-20к отгоре за "марков". Не знам, ама за мен 45 000 лв и 60 000 лв звучат доста различно. Пък и нека не забравяме, че ако някой не иска топ оборудване цената е 38k. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...