Jump to content
Ванката

Проблем с ГУ при намаляващо количество газ - H5

Recommended Posts

През последните седмици се появи влошена работа на ГУ при намаляване на нивото на газ в бутилката или при изкачване на наклонено трасе. При намаляване на газта до светещи две лампички, колата в някои моменти вървеше доста трудно.

 

След разговор с други колеги, се отхвърли основната ми версия за проблем с качеството на газта, която зареждам. Проблема не ми се случваше първоначално честно, но след две-три седмици започна доста често да прекъсва.

 

След тази дискусия подозрението се прехвърля към бутилката. Това се дължи на забелязан проблем с някои от първите монтирани бутилки при Ховер. На някои колеги е сменена бутилката.

 

Последва посещение в сервиза.

 

Резултат: за сега сменената помпа на газовата уредба, която се намира в бутилката.

 

За момента всичко е наред. Проблема с намаленото ниво на газта не се забелязва и може да се използва цялото налично количество.

 

Предполагам има и други хора с такъв проблем, така че да се обърнат към оторизираните сервизи за отстраняване на проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата в работата, който кара учебния Hover ми каза, че и той е имал проблем с неговата бутилка и просто колата не е вървяла. Сменяли са му с друга, но пак същата работа едва след 10 000 км и с новата бутилка. Идвали са и от Виале специално да разследват случая. След това пак са му сменили бутилката и в момента май няма проблем. Поне засега... Аз само не мога да разбера защо така от Литекс Моторс упорито продължават да твърдят, че няма нужда от никакво техническо обслужване на тези газови уредби. Можеше поне на техническото обслужване на колата да гледат и газовата за грешки, да проверяват филтъра дали не е задръстен, да качват последния наличен софтуер. Хем знаят какво е качеството на горивото в България, хем тези бутилка са доста чувствителни. Ама те не та не, само при оплакване от клиента се проверява газовата. Когато питах Литекс Моторс дали има по-нов софтуер за газовата на Волекс ми казаха, че има но го слагат само при оплакване за газовата от клиента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Действително е така,че трябва да се прави преглед на Газовата уредба,при мен когато отидох да ми я обслужат за смяна на филтъра я закачиха  и на компютара и нямаше проблеми и съм доволен,казва за Тойотата която е с обикновен ГИ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова според мен и при най-малкото съмнение за нередност трябва да се посети сервиза или да се звънне на нац. им телефон за обслужване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

и при мен е същият проблема  с газовото . Сменяха помпа и пак същото. След посещение в сервиза във Варна ми се обяснява как това не е BMW и какво искам за толкова пари !!!!! Препоръчаха ми да запиша час за диагностика и се оказа , че има ЧАС за след две седмици а мазда с изгоряла крушка-ксенон влиза след мен и без час и се прави и диагностика и всичко !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   а автомобила ми трябва. Сменаха и кабели на свещи и свещи и след 6000 км проблемче  малко дъги по кабели  и отново за диагностика .....??? Тоя път се оказа "диагностика е болен " Това ли е гаранционното обслужване на Литекс се чудя дали да не ги осъдя и да върна автомобила. Или това е проблема на сервиза във Варна .

ИЗКЛЮЧИТЕЛНО СЪМ НЕДОВОЛЕН ОТ ОБСЛУЖВАНЕТО НА ТЕЗИ........... ВЪВ ВАРНА. НАПРАВО СЪМ БЕСЕН. АКО ИМАШЕ ВЪЗМОЖНОСТ ДА ЗАПАЗЯ ГАРАНЦИЯТА И ДА НЕ ПОСЕЩАТАМ СЕРВИЗА ВЪВ ВАРНА С УДОВОЛСТВИЕ БИХ ГО И ПОДМИНАВАЛ КАТО ГОЛЯМ КАМАК. ПРОСТО ТУК СА УНИКАЛНИ. МИСЛЕХ ДА ЗАКУПЯ ОЩЕ ЕДИН STEED 5 НО КАК ???? ПРИ ТАКОВА ОБСЛУЖВАНЕ. И  сега в момента отново чакане и аз имам steed 5 на паркинга пред блока и толкова. Не знам как да процедирам и какво да правя . Аааааа забравих  звънях и националният им номер за обслужване и пак същото във Варна . Моля за съвет

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че това не са сервизи на Литекс, тези са на договор към тях, както дори в София, за да ти решат проблема се отбии до Пловдив, знам колко е гадно, аз примерно преди ходех до Бургас от София....темата е дълга!

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен стана същият проблем. Вчера беше в Митвас, обявиха ми че съм записан за смяна на бутилката и помпата, да чакам обаждане до месец, защо какво не е доработено в тази система и въобще каква е причината за тази смяна. Нещо ми се губи връзката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бутилката си е съвсем обикновена, но е важен диаметърът, за да може рамото на нивомера и помпата да отчита/изпомпва пълното количество газ. Проблема с бутилките /до колкото си спомням/ беше за определена серия, доставяна от доставчик. В тая серия вътрешното покритие се отделяше на люспи. Доставчика вече е сменен, но дали бутилките от тая серия са свършили господ знае. Възможно е да не са и след стихване на шума около тях да са ги метнали да ги поставят. Моята не е сменяна, макар че е от порочната серия, но при оглед отвътре е перфектна. Бургазлиите, вярно са за похвала. При мен, като прекъсваше АГУ-то откриха и замениха освен филтър и помпа и един дефектирал инжектор. Отлични впечатления от сервиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ zhelev48, на колко хиляди километра е автомобила? 

На 63000 км. Може ли някой да ми каже колко литра е бутилката и колко фактически допуска пълнене?

Редактирано от zhelev_48

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 63000 км. Може ли някой да ми каже колко литра е бутилката и колко фактически допуска пълнене?

Колега бутилката е 62 л. аз лично пълня м/у 53-56 л. газ . зареждам само от бендита и съм доволен от Газта.

Ако на газовото изтича гаранцията по добре ги натисни да ти го оправят.Мога да ти дам телефона на моя газаджия  много съм доволен от него и си разбира , на моите коли тои е монтирвал газовите и вече 5 години от както ги е монтирал нямам никакъв проблем с тях ,спазвам си км. за профилактика.

Чакам с нетърпение да ми свърши гаранцията на Стиида и да отида при него да ми подържа газовото.

Тел на газаджията е 0894731116

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смениха помпата, интересно разхода спадна под 10л./100км. смесено.Имам към вас един въпрос. Правилно ли е, след изключване на двигателя и изваждане на ключа около 20-30 сек. отзад се чува помпата да бръмчи? Предупредиха ме, че ако пак се случи нещо с помпата в бутилката, няма смяня (Виале е фалирала) и трябва да монтирам нова, газав инжекцион с изпарител. Много не ме се иска да слагам инжекцион с изпарител, защото знам колко са капризни. Вече 10г.другите ми коли са били с такъв и проблемите им.Смяна  два филтъра през 7-10 Ккм. умора на пружинките на буталцата увеличава разхода и неравномерно работи(смяна и реглаж на стенд), Зацапване на буталцата с някаква черна гнус(трудно се чисти) почистване и смяна на "О" пръстени, втвърдяване на мембраните(смяна) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смениха помпата, интересно разхода спадна под 10л./100км. смесено.Имам към вас един въпрос. Правилно ли е, след изключване на двигателя и изваждане на ключа около 20-30 сек. отзад се чува помпата да бръмчи? Предупредиха ме, че ако пак се случи нещо с помпата в бутилката, няма смяня (Виале е фалирала) и трябва да монтирам нова, газав инжекцион с изпарител. Много не ме се иска да слагам инжекцион с изпарител, защото знам колко са капризни. Вече 10г.другите ми коли са били с такъв и проблемите им.Смяна  два филтъра през 7-10 Ккм. умора на пружинките на буталцата увеличава разхода и неравномерно работи(смяна и реглаж на стенд), Зацапване на буталцата с някаква черна гнус(трудно се чисти) почистване и смяна на "О" пръстени, втвърдяване на мембраните(смяна) 

Колега, какъв  беше проблема при теб с газовата (симптомите) че се наложи смяна на помпата, питам защото при мен се появи някакво прекъсване (придърпване) по време на движение и го прави само на газ, на бензин го няма проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеше да изчерпва цялата газ. Като останат две чертички и почва да придърпва и преминава на бензин. минавах 300км. и пълнех,поемаше 32-35л. и пак така.Сега след смяната не съм я изпразвал докрай,минах 400 км. и допълних, но ще пробвам, не препоръчително, че може да се нагълта с какво ли нещеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем с помпата на течната фаза съществува и при други производители. Имам приятел, които кара Субару с течна фаза на BRC и него го шашнаха като му обясниха, че помпата е консуматив и едвали не на 20 000 трябва да си я сменява. Същото нещо и на него му се е случвало.

 

При мен смениха само помпата на 27 000 км беше джипа като я монтираха на около 1500 км след като я купих. След това до 60 000 км никакви проблеми.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, как стои въпроса със смяната на помпата от виале на брц, запознат ли си и възможно ли е? Трябва да имам резервен вариант ако и тази сдаде багажа. Говорим за течна фаза, без изпарител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам информация за това, но предполагам че би било възможно и по-евтино от колкото да се смени цялата система. Определено мога само да предполагам за това. Трябва някои специалист да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в помпата. От това, което съм чел за този вид системи съм останал с впечатление че основен фактор е калпавата ни газ.

И не е само виале ... и други производители имат системи по тази иначе интересна технология ... но почти всички имат този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално ли е, след като изключа двигателя помпата бръчи още 10-15 секунди, защо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://yoviauto.com/ремонт-на-vialle-цени

 

Колеги,някой да е ползвал услугите на този сервиз  или ако е ползвал друг и е доволен  нека да сподели ..Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Здравейте колеги,когато стартираше форума имаше колеги от Бургас със хувър мисля и ц10 от Бъргас. Та въпроса ми е към тях къде си поддържат газовата на виале ,само при дилъра или има и сервизи ,ремонтиращи виале.Аз имам автомобил от друга марка ,но с течна фаза на виале и събирам индо за подръжката ,благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пак проблем с газовата с-ма. Започна да придърпва при рязко подаване на газ и накрая издъхна,спя да върве на газ. Колата излезеот гаранция и сега установиха проблема,прегоряла връзка към помпата и изгоряла пак помпа. В Митвас искат 900 лв.за подмяна на частите. Май ще се минава на обикновен газов инжекцион (поне по-малко главоболия,непритенциозен към горивото). Явно хубаво замислената с-ма Виале у нас няма почва за добра и безавариина работа. Сменя ли е някой от вас уредбата. Как работи новата и въобще плюсове и минуси,заслужава ли да се ремантира или да се минава на газов инжекцион с изпарител.

Редактирано от zhelev_48

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега,

И при мен предстои да реша тази дилема.

По отношение на с-мата - Проблема не е “у нас“ или по-точно по-голямата част. Самата с-ма е така конструирана, че въпросната помпа е консуматив. А той трябва да се сменя на около 30 х. км. (по описаните по-горе причини). Странното е, че самия производител казва, че веднъж монтирана с-мата не се нуждае от обслужване. Пак на техния сайт обаче препоръчват въпросната помпа да не се ремонтира, а да се слага нова!?? Доста противиречиво.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
21 minutes ago, terminator said:

Привет колега,

И при мен предстои да реша тази дилема.

По отношение на с-мата - Проблема не е “у нас“ или по-точно по-голямата част. Самата с-ма е така конструирана, че въпросната помпа е консуматив. А той трябва да се сменя на около 30 х. км. (по описаните по-горе причини). Странното е, че самия производител казва, че веднъж монтирана с-мата не се нуждае от обслужване. Пак на техния сайт обаче препоръчват въпросната помпа да не се ремонтира, а да се слага нова!?? Доста противиречиво.

 

Колега,как ти ще  решаваш проблема. Аз вече го реших,смятам да сменя с-мата,жалко добър разход даваше.Карал съм доста коли с газ.инжекцион и те си имат минуси. При определени км. на газ чистене на буталцата,реглаж на пружините им и разбира се смяна на двата филтъра.

Редактирано от zhelev_48

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Доказано е че разхода е много примамлив.

Ето опцийте пред мен:

1. Да намеря място за ремонт/подмяна на помпата на приемлива цена;

2. Да се свържа с въпросния производител и да си поръчам помпа от там (Холандия). Ако има и други луди да пробват такъв начин ще стане интересно. Ще разберем поне колко струва въпросната помпа и не по-малко важно какво е състоянието на тази фирма (фалирала не е ли?)

3. Да сменя с-мата.

Редактирано от terminator

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×