Jump to content

Автомобилен салон София 2011 11-19ти юни


admin

Recommended Posts

След като разгледах страницата на Автомобилен салон София и по-точно секцията с "премиерите", ми направиха много приятно впечатление моделите, с които Great Wall Motors ще присъстват на изложението. Освен трите модела, за които знаем, че скоро ще започнат да се произвеждат у нас, а именно Voleex C10, Hover H5 и Steed 5, има и два за които само слухове сме слушали - Voleex C20EV (електрически модел!) и Hover H6, което е кросоувър, може би малко по-малък и доста по-елегантен от Hover H5! Прикачам снимките, които са сложени и на страницата на експото, нямам търпение да дойде изложението, за да отидем и ги видим на място :)

Great-Wall-Hover-H5.jpg

Great-Wall-Hover-H6.jpg

Great-Wall-Steed-5.jpg

Great-Wall-Voleex-C10.jpg

Great-Wall-Voleex-C20EV.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HOVER H6 е много интересен SUV , 2,0L дизел с автоматик, 1,5 бензин с турбо, моделът има ESP , много добър интериор . Позициониран в класа на Honda CR-V , RAV-4 ,Chevrolet CAPTIVA.

http://carlifeblog.ru/2010/05/31/great-wall-hover-h6-novaya-epoha/

Интерестно ,защо не излагат Voleex C30 ?

Този автосалон се очертава доста интересен , има много нови неща и на другите марки , още малко търпение.

ПП. Сайта на Литекс моторс , който са посочили в инфото на изложенито не е активен ?!?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно! В такъв случай това е първият автомобил Great Wall с електронно стабилизираща система. Имаше упреци защо китайците не използвали такива системи в колите си като сме вече 2011та година, явно това е на път да се промени.

 

Колкото до C30, като гледам колко място заемат изложителите, Great Wall имат голям щанд, но предполагам 5те коли, които ще представят на него ще го запълнят на 100%. Явно са предпочели да акцентират върху това, което ще се произвежда от самото начало и това, което смятат, че ще предизвика най-голям интерес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се разходих веднага след пресконференцията по щандовете на всички марки, представени на автомобилния салон в София 10-19.06.2011.

 

Щандът на Great Wall е доста впечатляващ, както по големина, така и по разнообразие на представените модели.

 

Има един Voleex C30 (бензинов с автоматична скоростна кутия), два Voleex C10, гореспоменатия Hover H6 (който на мен ми хареса значително по-малко от H5), няколкот Hover H5, единият от които беше много наточен и няколко пикапа Steed. Еееей там в дъното имаше дори напълно електрически модел на Voolex C10, но за съжаление пък за сметка на това на нито един модел нямаше поставена цена - може би просто отидох много рано ... следващата седмица ща мина още няколко пъти през салона - дано публикуват и цени!

 

Въпреки, че не си падам по джипове - този H5 определено ми хареса много. Всичките им модели са много луксозни, не знам - сигурно експонатите просто са с много високо ниво на оборудване. ИмашеHover H5 с бял кожен салон... Честно казано, си мислих че C30 ще е по-голям автомобил ... той всъщност е нещо като Peugeot 206 sedan...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интервюто е чудесно! В прав текст се казва, че Hover H6 ще се произвежда у нас, но от края на идната година. Също така в не-пряк текст се казва, че и C30 ще се произвежда (че на автосалона ще се представят коли, които ще се произвеждат у нас, а там е C30), предполагам и той на следващ етап. Днес или утре ще посетя автосалона и ще направя много снимки. Дано вече има публикувани цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях, никъде няма написани цени, но ако попиташ любезно отговарят C10 -16000 с ДДС, Steed - 24000 с ДДС, а брошурата на Hover H5 стои до мен почва от 28 699 (4х2) с ДДС. Иначе за първи път ги видях на живо, друго си е ръка да пипне. Само H6 беше заключен, харесаха ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааааа! Както обещах, ето снимков материал и малко обяснения.

Като начало всички автомобили са с 5 год. или 100 000 км гаранция.

 

1. Voleex C10 - практичното малко возило наистина отзад и отстрани много наподобява Тойота Ярис. Предницатае с двата вида маски, като хромираната ще бъде с около 100 - 120 лв. по-скъпа. Мотор 1.5 VVT и 97 кс. Цена - 15 990 лв. с ДДС. Като опция ще се монтира газова уредба (на черната имаше такава) с впръскване на течна фаза на цена 2299 лв. Промоционално автомобилите ще стартират с оборудване Great Edition, т.е. най-високо, включващо климатик, парктроник, ел. огледала и т.н. Снимки...

023876785-big.jpg?r=1

023876762-big.jpg?r=0

023876766-big.jpg?r=0

023876770-big.jpg?r=0

023876773-big.jpg?r=0

023876775-big.jpg?r=0

023876777-big.jpg?r=0

023876781-big.jpg?r=0

023876783-big.jpg?r=0

023876787-big.jpg?r=0

023876792-big.jpg?r=0

023876808-big.jpg?r=0

023876814-big.jpg?r=0

023876822-big.jpg?r=0

023876838-big.jpg?r=0

 

2. Hover H6 - концепт за сега, производството му ще започне догодина. Това успяхме да снимаме през прозорците...

023876847-big.jpg?r=1

023876850-big.jpg?r=0

023876856-big.jpg?r=0

023876860-big.jpg?r=0

023876865-big.jpg?r=0

023876866-big.jpg?r=0

023876872-big.jpg?r=0

023876884-big.jpg?r=0

023876890-big.jpg?r=0

 

3. Hover H5 - не знам. На мен Н5 повече ми харесва.

Цени с ДДС:

Ниво ONE

4х2 - 28 699 лв.

4х4 - 30 999 лв.

Ниво STAR

4х2 - 31 339 лв.

4х4 - 32 999 лв.

Ето снимки...

023876903-big.jpg?r=1

023876894-big.jpg?r=0

023876896-big.jpg?r=0

023876908-big.jpg?r=0

Някъде да виждате, че е монтирана газ?

023876911-big.jpg?r=0

023876913-big.jpg?r=0

023876916-big.jpg?r=0

023876921-big.jpg?r=0

023876923-big.jpg?r=0

размер на багажника - за мярка ползвам сина ми - бъдещ петокласник

023876928-big.jpg?r=0

023876932-big.jpg?r=0

023876947-big.jpg?r=0

 

4. Steed 5 - прекрасен пикап, комфортен, широк и с голямо товарно отделение на супер цени:

2.4i, 136 кс. - от 24 499 лв. за 4х2 и ниво ONE до 28 499 лв. за 4х4 и ниво STAR

2.0 D TCI, 150 кс. - от 28 699 лв. за 4х2 и ниво ONE до 32 699 лв. за 4х4 и ниво STAR

Според мен това ще бъде новият автомобил за бизнеса. Снимки...

023876961-big.jpg?r=1

023876971-big.jpg?r=0

023876983-big.jpg?r=0

023876988-big.jpg?r=0

023876991-big.jpg?r=0

 

5. Voleex C30 - малко напред в бъдещето. Сега за сега няма да започне производството му, защото все още чака сертификации и хомологации за EU. Но живот и здраве започне ли производството му другите автомобилни вносители може да изпитат затруднения с продажбите на малките си модели. Ето защо...

023876716-big.jpg?r=0

023876724-big.jpg?r=0

023876735-big.jpg?r=0

023876743-big.jpg?r=0

023876749-big.jpg?r=0

023876752-big.jpg?r=0

А багажника.................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Мярката е същата, а ми каза, че не се чувствал на тясно вътре.

023876757-big.jpg?r=0

023876760-big.jpg?r=0

023876672-big.jpg?r=0

 

В заключение, продажбите ще стартират в края на Август и дано всичко върви по мед и масло с производството, продажбите и сервиза.

 

Надявам се да съм бил полезен с информацията.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз посетих експото. Имам доста снимков материал, както и брошури с цени. Ще снимам и тях по-късно и ще ги публикувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Цената от 15 990лв. за модела с високото ниво е промоционална за първите 200бр. след това ще стане с 500-700лв. по-скъпа. Автоматичните скорости догодина."

 

Цената е много добра ... стига и произведените в българия да са такива като тия първи 200 които ще са внос ... доколкото схванах!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разочарован съм от цената на С10-16 000лв! С екстри става 18 000. С екстри и монтирана газова - 20 000. Не са адекватни на пазара (поне на българския).

Това е цената с всички екстри без кожен салон и автоматик . Вероятната цена на базовия модел няма да е повече от 12 500лв. Влез в сайта на Тойота и конфигурирай Ярис с тези екстри и мощен двигател да видим какво ще се получи ?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е цената с всички екстри без кожен салон и автоматик . Вероятната цена на базовия модел няма да е повече от 12 500лв. Влез в сайта на Тойота и конфигурирай Ярис с тези екстри и мощен двигател да видим какво ще се получи ?

 

Точно това написах вчера вечерта и аз, но сесията ми беше изтекла... Да не говорим, че газова уредба не знам кой освен Дачия предлага. Особено на такава цена и с пълно гаранционно покритие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дачия имат модификация със заводски монтирана LPG ама само за някои пазари (основно за западна европа), като бутилката е монтирана в завода на мястото на резервната гума а колата си върви с някакъв комплект за самонапомпване (т.е. без резервна гума) ... за нас се монтират от под изпълнители на местните представителства, но пак са с 3 години гаранция и най-важното - не ти пада гаранцията на колата! И доколкото знам Газовия инжекцион е около 1500-1800 лв ... а китайчетата (респективно нашите) му искат 2300!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички, които четат и пишат в този форум. Радвам се на отзвука, който предизвиква инвестицията на г-н Ганчев в родното автомобилостроене. След всичко прочетено и видяното на автосалона за мен това начинание е едно от малкото в България, дето се прави от хора, които знаят какво, как и за кого се прави. С риск да разочаровам много хора, по всичко личи, че Литекс моторс са се прицели ли в евтиния клас служебни автомобили и техен таргет е не масовия потребител (където платежоспособността е под въпрос), а бизнесмените, които купуват коли за своя персонал и ежедневните потребности на дейността им. За това говори и избора на модели, които ще се произвеждат, както и екстрите с които ще се продават - утвърдени модели (един модел за администрацията - Волекс, един за доставките, ремонта и логистиката - Стийд и един за командировки - Ховер 5) само с най-необходимото за ежедневна рутинна употреба на приемлива цена, при опростено обслужване и без сериозни претенции за икономичен разход на гориво (горивото така или иначе се калкулира като разход за дейността). Затова няма екстри като ESP, блокировки на диференциалите, водещи предни колела, бавни скорости при автоматична скоростна кутия, икономични дизели, темпомати, електрическиръчни спирачки, стъклени покриви и други глезотии, дето вдигат значително цената на автомобила, без да носят придадена стойност при използване за ежедневни бизнес нужди. В потвърждение на тази гледна точка е и капацитета на завода (50 хил. коли годишно), крайно недостатъчно за продажба на масовия потребител в България и Европа.

Що се отнася до щанда - да голям и на хубаво място, но хората дето работят на него бяха с едно-две изключения много зле и като оценка платежоспособността на клиента, и като организация и като квалификация. Идват при теб с някакви клишета, казват си стихчетата и те оставят да се оправяш сам! Виж, ако отидеш с двама- трима колеги, изтупани с костюми и гледаш лошо ще си счупят краката да отключат и малкото заключени коли, ще намерят и ценови листи и ще ти се мазнят до припадък (лично ги тествах и двата варианта заради бас). Изобщо не знам доколко отдела по продажби е окомплектован, ама тия дето са назначени до сега са за уволнение - не могат на гладен човек хляб да продадат.

Що се отнася до изложените коли - Ховъра става за служебен, ама за личен харчи много и като консумативи (поне като гуми, защото за другото няма инфо) скъп за хора без собствен бизнес, а за тези с големите пари не е достатъчно атрактивен откъм екстри и технологии. Волекса е симпатичен и за служебен автомобил в града е екстра, с известни компромиси става и за втори семеен (резервен) автомобил, но за ежедневно лично ползване в града ми се струва непрактичен (малък багажник, отзад си е тясно за възрастни хора) и е скъпичък като гориво. Най- противоречиви чувства остави обаче в мен Стийда. Сигурно защото от десетина години постоянно ползвам служебни L200 и Хайлукси, и се надявах да ги конкурира не само с по-ниската си цена. На външен вид е добре, ама пантите на вратите са като на Лада Нива - хем дрънчи врата, хем кофти се затваря. На задния капак пантите са като от скрина на баба - няма газови амортесьори, няма хубаво закопчаване на ключалката, а капака си е масивно желязо и тежи доста. След като направих глупостта да го отворя (задния капак) и затворя (с бая зор) за моя изненада при влизане в купето и затвяряне на предната врата той се отвори сам с трясък и разтресе цялото купе. То бива да се правят икономии, ама и ако от пантите пестят не ми се струва да оцелеят дълго на пазара. За съжаление нямам впечатление как се държи на пътя, а и в Интернет не виждам нещо много отзиви за него (за разлика от Ховъра, за който се пишат и добри и не толкова добри неща). Като цени за служебни автомобили (особено ако фирмата си върне ДДС-то) и трите модела са атрактивни, но за лични нужди, с изключение на Волекса може би, че за тези пари семейството може да получи далеч по практичен и икономичен нов автомобил.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...И доколкото знам Газовия инжекцион е около 1500-1800 лв ... а китайчетата (респективно нашите) му искат 2300!?!

Мдаааааа, ама кой газов инжекцион? Оня с изпарителя е даже 1200 лв. на Landi, а нашенските са дори по 700 лв. Еуратек го монтират за 1500 лв. в Шкодите и запазват гаранцията.

Тук иде реч за газов инжекцион с впръскване на течна фаза, без изпарител, който сам по себе си е бая по-скъп. Ето за такова нещо иде реч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

qas, много просторен пост с много истини , но и някои не дотам прецизни изводи. Ще започна от средата:

Да тези ,които бяха на щанда не са в час с малки изключения  и действително това е непростим пропуск , защото това не е селскостопанската изложба и наоколо не се излагат трактори , а автомобили от световните марки. Имаше хора напълно наясно с нещата и такива , които  говореха некомпетентно без нужния бекграунд от познания .

Таргета до някъде се покрива с този  на Тойота- ако се загледаш ще видиш,че Ярис е много разпространен във фирмите -дилъри , пикапа е " на въоръжение" в електрото и други подобни дружества.  Аналога на Ховър Н5- Тойота  4Рънър не е добре  представен у нас , официално не се продава, но това е доказан дизайн за екстремни пътни условия и някак си не бих го определил само като фирмения автомобил за дълги пътувания по магистрала .

Не съм съгласен с извода за голямата консумация! Че кой "джип" било то  Туарег , Тойота , Нисан , а да не говорим за Лендроувър, не харчи яко ? Те лапат 10-12л. дизел извънградско , за града сам сметни. Така че няма как джип с рама да гори като малолитражка  всеки, който го купува го знае. Гумите в този сегмент също винаги са по-скъпи , цената не зависи от марката на автомобила  ,а  от размера.

За липсата на ESP съм напълно съгласен , в Европа това няма да мине - клиентите го имат вече като базова даденост. Час по-скоро трябва да го предлагат поне като екстра.

В завода до Ловеч днес ще сглобяват тези 3 модела , утре други . Важното е, че нещо се прави и то в ниския ценови диапазон, където ще се води яка битка с комшиите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Това, което колегата trey е написал, според мен е напълно вярно. Цена за С10 от дори 17000 лв е твърде висока за да може да се конкурира на БГ пазара. Ако си направите труда да погледнете при Шкода примерно, ще забележите, че Фабия с най-малкия мотор 1.2, с 4 годишна гаранция срещу 600 лв и климатик за 1900 лв излиза около 19000 с ДДС и понеже това е автомобил, който основно се купува за градски бизнес (всякакъв вид представителни коли), няма да има много фирми, който да искат да нагазят в непознати води с китайците и да зарежат познатата и в общи линии здрава и изпитана Шкода. Същото горе долу важи и за Дачията.  Хората, които купуват фирмена кола се интересуват колата да харчи малко, да е здрава, да има климатик и най-простото CD (което понякога даже си поставят и сами) и всичко останало, без значение колко е евтино, отпада на момента. Що се отнася до възможността да конкурира други марки като семеен автомобил, на тази цена пак няма как да стане. Помислете, когато си купуваш семеен автомобил, искаш освен да е икономичен и да има колкото се може повече екстри и системи за безопасност.  Яриса с 1.3 струва 21 500 лв. ниво тера и има и странични въздушни възглавници, да не говорим, че за тези пари можеш да си вземеш кола на 3-4 години от съвсем различен клас друга марка която се е доказала през годините. Само за сравнение ще ви кажа, че тъст ми си взе Auris стария модел ниво Луна Плюс (отговаря на Unique+) 2.0 Д4Д на 21 300 км на 1.5 години (тестов автомобил) от магазина на Тоyota в СФ за......... 22 500 лв и не беше една бройка а цял автовоз. Няма смисъл да казвам, че колата е разкошна, и ако имах толкова пари , щях и аз да взема една. Който и нормален човек изправен пред въпроса С10 или Ярис па бил и той с 4000 лв по-скъп, ще предпочете Яриса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...