Обявени цени на Hover H5

Цените са благодарение на @hrisvasilis, взети от тази тема:

http://forums.gwm-bg.com/index.php/topic,63

В момента оригиналния източник (рено клуб България) не се отваря.

Публикувам снимката тук както е в pic.bg, но и като прикачен файл.

4db23c291bf29419.jpg

ac2cda7bd101e318.jpg

Цената на Hover H5 възлиза на 33 хил. лева за модел 4х4 и всички екстри и двигател доста по-сериозен от конкурентния на Dacia Duster, с екстри, които нямат нищо общо отново с въпросния модел. Гаранцията е 5 години или 100 000км в което отново са н1.

hover_h5_price1.jpg

hover_h5_price2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви са тея цени бе братлета?!?

Прав беше админа , че на вестници не трябва да се вярва. Типично за нашата дезинформация от около 12 000 евро станаха на около17 000 евро.

Да живее България и бЪЛГАРИНА ако може нека си купи, а ако не - пак да си купи ама по-евтината Дачия па макар и Румънска , па макар и по-чуплива и т.н.

Както казваше дядо ми ...За всекиго по нещо!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав беше админа , че на вестници не трябва да се вярва. Типично за нашата дезинформация от около 12 000 евро станаха на около17 000 евро.

Цените всъщност са наистина чудесни. Все пак говорим за джип 4х4. Без данъците по-базовия модел отива към 12 хил евро. Нека сме реалисти - покажи един еквивалентен 4х4 модел с подобни характеристики и екстри (да не говорим за гаранция). Под 50 хил лева няма джипове като цяло. Отвори сайта на Дачия да видиш Duster-а (който е по-малък), с най-мощния си двигател (който е пак доста по-слаб) и всички екстри за модела (които са доста по-малко) колко пари е. Пикапи също няма никакви за под 50-60 хил лева, така че хора, които се нуждаят от такава кола биха избрали това, което се прави край Баховица.

Нека видим и цената на Voleex C10, очаквам да е до 12-16 хил лева в зависимост от оборудването, което отново е много богато!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените всъщност са наистина чудесни. Все пак говорим за джип 4х4. Без данъците по-базовия модел отива към 12 хил евро. Нека сме реалисти - покажи един еквивалентен 4х4 модел с подобни характеристики и екстри (да не говорим за гаранция). Под 50 хил лева няма джипове като цяло. Отвори сайта на Дачия да видиш Duster-а (който е по-малък), с най-мощния си двигател (който е пак доста по-слаб) и всички екстри за модела (които са доста по-малко) колко пари е. Пикапи също няма никакви за под 50-60 хил лева, така че хора, които се нуждаят от такава кола биха избрали това, което се прави край Баховица.

Нека видим и цената на Voleex C10, очаквам да е до 12-16 хил лева в зависимост от оборудването, което отново е много богато!

ДАЙ БОЖЕ ВСЕКИМУ ФИНАНСОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ КАТО ТВОИТЕ - НА ПЕТ ГОДИНКИ НОВА КОЛА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента оригиналния източник (рено клуб България) не се отваря.

Поради преместване на сървъра в нова сграда имаше временни затруднения с достъпа миналата събота и неделя. Информацията е напълно надежна, а любопитното е, че фирмата ЕС Транс е дилър и на рено и дачия  :)

В Китай Hover е на цена около 23к лв, но повечето коментари може да видите в същата тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

• 3 months later...

Hello. I Follow your board a few months and I am glad that GWM build cars in Bulgaria.

Personally I wish I buy a Hover, but I think the price of EUR 15,000 announced is too large, especially as GWM's not a name known in this part of Europe.

In Romania still find some old model in prices between 8000 and10,000 euros for a new Hover.

--------link 1 http://cautare.mobil...ro&pageNumber=1

--------link2 http://cautare.mobil...ro&pageNumber=1

Another problem is the engine, because in Romania over 2 liters of motor vehicles pay a higher tax.

Why in Moldova, Russia, Ukraine sold the car with an engine of 2liters and sell in Bulgaria or Romania 2.4 liter engine?

http://www.china-car.md/model.php?id=1

Plus as in Moldova is 2,000 euros cheaper the base model.

Редактирано от cubbusiness
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Well, the price is higher, but have in mind that the after-sale support is part of the price and the price is for a brand new car with 5 years full support (covers every defect - engine, gearbox, interior, exterior, chassis, suspension, everything - not only engine + gearbox after the 3rd year like with many other companies). And the cars you have shown are 0km but not new - first one is 3 years old, other one is at least one year old and is 4x2. Its a practice with every manufacturer to seriously drop the price of unsold models getting old, so you could expect Litex Motors (the company that takes care of GWM manufacturing and distribution in Bulgaria) to drop prices of such cars if they are unable to sell them in reasonable amount of time - for 15-17k EUR you get a brand new car, with your set of extras, your color choice.

We in fact are quite happy with the prices for Steed and Hover as they seem to not have competition at that price tag (eg Dacia Duster is nice and has about that price but has different purpose - Hover is bigger, has some off-road capabilities, more powerful engine).

As for the engine - the engine is the 2.4 Mitsubishi 136hp that is the most popular and rather "standard" engine for this car. It is first time for me to see it with a 90kw (126hp) 2.0 engine, which seems a solid offer as well but I Litex Motors haven't shared plans to produce it with such one. On the other side we have information that the car will receive automatic gearbox and diesel engine (2.0 liter 150hp common-rail) designed by GWM and Bosch.

And the price in Moldova - I could only speculate but it is not part of EU (less taxes), the engine of the Hover there is smaller, so those things seems to be part of the reason that the price is cheaper.

Personally I think EUR 15,000 is better for a new 4x4 suv with 5 years of free servicing then 10k for year old 4x2 one. On the other hand if you could get one from Moldova, with 2.0 engine without having to pay large custom taxes and could relay on solid support in Romania, then probably its better to get one of that. Do you know if the Litex Motors with the Bulgarian GWMs have partners somewhere in Romania - for distribution and servicing support? Because if not it won't be nice if you get a Bulgarian car and it brakes in Romania - too expensive and time consuming to send it back here to get it fixed :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Theoretically importer for Romania is Alexandros Motors, the company without experience in automotive (producer of alcoholic beverages).

But they are very unreliable. Struggling to sell some used cars,nothing new without a showroom in Bucharest, only a few dusty cars exposed at 70 kilometers from the capital in a village near Ploiesti.

Not to mention that the site is not updated for almost two years. http://gwm.com.ro/

I hope that GWM will seriously looking for a new dealer, now that will produce in Lovech.

Private blog http://autopromo.wordpress.com/ show that it is real interest for this car in Romania. But we don't have a serious importer.

If I will buy this car in Bulgaria, I would buy from Ruse, because is close to Bucharest ( I still spend at least one vacation a year in Bulgaria) and i could go to Ruse for tehnical maintenance.

Редактирано от cubbusiness
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове