Jump to content

Технически спецификации на Great Wall Voleex, който ще се произвежда в България


admin

Recommended Posts

Информацията е взета от Wikipedia, потвърдена от mobile.bg, които явно имат по-вътрешна информация. Двата двигателя, с които ще се предлага количката са разработка на Great Wall, а не на мицубиши, а именно:

 

Двигатели - 16V бензинов, с многоточково впръскване

Работен обем, см3 - 1 298 (модел GW4G13) и 1 497 (модел GW4G15)

Мощност, к.с. - 91 и 105

Макс. въртящ момент, Нм - 118/4200 и 138/4200

Дължина/широцина/височина, мм. - 3810/1705/1540

Междуосие, мм. - 2 460

 

И двата двигателя са изцяло алуминиеви. Тъй като за сега нямаме информация дали в България ще се предлагат и двата модела C10 (хечбек) и C30 (седан), знаем следното. Great Wall не предлагат седана (C30) с по-малкия двигател, така че хечбек версията C10 със сигурност ще присъства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Първи пост във форума. Доста приятно изглежда и надявам се да се коментират смислени и полезни неща. За С 30 - определено по-добър дизайн от С 10. И по принцип доста добър. Признавам, че е приятна изненада за мен -  поне като дизайн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на вкус - C30 е по-голям и комфортен автомобил, C10 е практична градска кола. Трябва да се надяваме всички модели да са качествено направени и икономични, така че бизнесът да върви, да има стимул за икономиката ни, да започнат да се произвеждат освен коли и консумативи и части от други малки български производители, защото само с производство и износ има шанс цялостно нещата да се подобрят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам изключително близки, лични впечатления от Voolex C10 и мога да кажа само, че е страхотна кола. Силно съм впечатлен и не мисля, че Дачия имат шанс пред тези автомобили. Дизаинът, оборудването (има найстина опции който дачия дори не предлага - авт. трансмисия, парктроник, USB и AUX вход, прибиране на страничните огледала и мигачи в тях и още ред ред...) въобще като замисъл тази кола е надскочила Дачиите, просто мн съм очарован от колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за отговора! Можеш ли да споделиш от къде са ти впечатленията и да ни разкажеш повече за нея, дори ако искаш направи тема за което. Много бих се радвал, ако колата е някъде около теб, да качиш някоя друга снимка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Всичко ще зависи от цената както и от лизинговите схеми . Все пак сравнението с Дачия не е много коректно ,защото това е бюджетен бранд ,в който се влагат остаряли агрегати и механизми , слаб дизайн и липса на възможност за повечето екстри. Случая с GWМ според мен е различен , това са автомобили с претенция за комфорт и технически новости. За  С10 е закупен лиценз от Тойота Ярис , който е перфектен модел в този клас покриващ високите европейски  норми . В Дачия автоматична скоростна кутия не е налична, радиото е най-елементарно, седалките са като пейки , еднакъв дизайн на арматурното табло за всички модели и прочее... Това ,което ме притеснява  е, че е малък като размер клас , което прави автомобила избор по- скоро на жените. Моделът С30 с удължената база е по за мъже , но досега не се чува ,че ще го сглобяват в Ловеч. Освен това няма този атрактивен дизайн отпред, по-скоро е обикновен, иначе отзад и интериора са много добри .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

А някой да знае частите, от които ще се произвеждат автомобилите чие производство ще са. В България имаме производители на моторни масла, гуми, акумулатори, бутала, които не са никак лоши. Дали ще има български части или всичко ще е внос?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според слухове, идеята е колкото се може по-голяма част от производството да се изнесе на български под-доставчици, за да се спестят пари от мита на частите и разходи по доставка. За първоначалното пускане на завода предполагам ще го направят с проверени техни си части и няма да рискуват. Пък като започнат да излизат коли от там, имат интерес да дадът спецификации на частите, за които има производство у нас с доказано качество и да поискат оферти, а българските производители да отговорят адекватно. Имайки предвид, че у нас има производство на части, които отиват за Немски и Френски автомобилни компании, нямам съмнение, че ще се справят и с критериите на GWM & Литекс Моторс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един много странен въпрос.Пред нашия renault-nissan  showroom има Great Wall Wingle за което съм 100% сигурен ,че е точно този модел.Въпросът ми е възможно ли е вече да се продава и ако не за каква цел стой точно  там .. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една-две автокъщи, които продават ВНОС Hover & Wingle. Българското производство ще започне най-рано края на лятото, вероятно по някое време на есен. Иначе можеш ли да качиш снимка или да кажеш поне къде е вашия showroom? Въпросният автомобил кара ли се (има ли номера) или седи паркиран там от известнов реме?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...

Покарах малко Митцубиши Лансер актуалния модел с двигател 1,5 109кс и въртящ момент 137 мисля . Колата се движи учудващо добре за това голямо купе . Та Волекс С10 би трябвало да кърти асфалта , защото двигателя има същите параметри ,а купето е къде къде по-леко.

Поройник,а и другите собственици на С10, как намирате тягата ?

Редактирано от nikid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам база за сравнение, но е достатъчно пъргава за мен. При изкачването към траянови врата посока София не се и замисля, че върви със 140 км/ч. Че и още може без проблем.

 

На Лансъра конете и въртящия момент (143 Нм) са малко повече от Волекса, но имаме 1260 кг срещу 1100 кг. Може Волекса да е по-пъргав в този случай, но трябва да се провери :)

 

Нещо друго е, че макар и с по-мощен двигател и по-тежко купе Лансъра харчи много по-малко от Волекса (ако се вярва на техническите данни от сайта им).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те, Мисля да си взема нова кола и съм се спрял на волекса .

Имам няколко въпроса, които ме интересуват и ще бъда много благодарен ако получа повече информация .

1. Защитното покритие и обработка на метала срещу корозия (ръжда). Знае ли се какви технологий ползват при волекса?

2.Има ли краш-тестове към момента C-NCAP например специално за С-10?

3. Някъде почетох че при волекса липсват пластмасовите подкалници и бих искал да знам, ако е така, може ли отделно да си поръчам такива.

4.Някой има ли някакви оплаквания от пластмасите (да скърцат когато се движите по павета например )?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...