admin 146 Публикувано 19 Февруари, 2013 По подобие на темата за Hover (която бе доста успешна), пускам тема с натрупани статистики с разхода на гориво на Steed, на дизел, газ и бензин (двигателя е същия като този на Hover, размерите и теглото на пикапа също, така че за газ и бензин може да гледате статистиките за Hover) в системата, която разработвам, а именно http://www.carspending.com/ за която може да прочетете повече тук: http://forums.gwm-bg...1-%d1%82%d0%be/ В тази тема искам да призова всички, които имат желанието да записват харчовете по колата си, да използват системата, за да се натрупа добра база данни от статистики и тя да е видима за всички. Със системата като цяло може да се правят реални, много точни статистики, а не да си чешем езиците "мойто гори 5/100, честна дума!". Ако се съберат повечко хора, използващи системата за всеки от моделите на Great Wall, ще напиша модул за форума, в който да се виждат най-популярните профили от CarSpending в каре отстрани, заедно с разход на 100км. Явно тъй като Steed-а е работно добиче и се ползва повече за фирмени цели, за сега има само един Steed с достатъчно данни в системате. Искам да благодаря на собственика му за данните: http://www.carspending.com/bg/vehicles/2303-great-wall-steed - badbull_, Дизел, 9.8л/100км на база 1 723 km прослед път Системата скоро ще се развие още и ще може да споделяте там впечатленията си от дилърите, гаранционните сервизи и тн, анонимно, която информация ще видя също как мога да изкарам във форума. Ще е полезно новите потребители и бъдещи собственици да виждат кой дилър какво отношение показва към клиентите си, колко коректно и бързо работи в сервиза си и оставя собственика на колата щастлив. Също така ви призовавам тук, на едно място, да обсъждате въпроси свързани с икономията на гориво на пикапите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kra_kamenov 5 Отговорено 19 Февруари, 2013 здравейте колеги моя пикап е на газ и разхода ми е около 11.5-12 на сто със обикновен газов инжекцион Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalin Atanasov 0 Отговорено 10 Юни, 2014 разход на газ монтиран в сервиз Митвас София,при покупката 12 - 14+ (като се кара със 140 по магистрала) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niki-25 43 Отговорено 10 Юни, 2014 Колега това е перфектен разход Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalin Atanasov 0 Отговорено 20 Юли, 2014 обаче имам чувството че бутилката не се пълни винаги еднакво ...значи разхода отива до към 17 (( Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niki-25 43 Отговорено 21 Юли, 2014 Нормално е да не се пълни еднакво особенно сега лятото,тя си се разширява и затова е хубаво сутрин рано да я напълниш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anton 4 Отговорено 10 Февруари, 2016 Клеги като си взех стиида от митвас до варна с 110-130 даде ми 10/100 разход на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mihailtu 1 Отговорено 27 Февруари, 2016 Нов стеед 5 дизел 2.0 Употреба от Декември 2015 до момента Февруари 2016 г или общо 6 600 км, разхода се върти около 9,5 лтр/100 км. Като това е каране 75% магистрала (110 - 120 км/ч) и 25% кариера. За сравнение, МАЗДА БТ50 при същият експлоатационен цикъл за периода 2011 - 2015 - 120 000 км дава същият разход. И от тук идва моето питане защо има 6-та скорост, като 2,5 лтр на МАЗДА постига същият разход. Поздрави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ванката 58 Отговорено 29 Февруари, 2016 Моето лично мнение е, че сравнението е малко неточно. GW е на 6 000 км и още се разработва докато Маздата вече е разработена, въпреки че за златните времена на един автомобил се водяъ около 60-80 000 км. Маздата си има още доста ресурс. Моят GW Hover в началото даваше относително висок разход, но с времето се забеляза нарастване на икономичността. Ако се погледне статискиката в carspending, лесно може да се види тази закономерност. Друго нещо което мога да кажа е, че големият двигател при оптимално използване винаги е по-икономичен. Например ако при същите условия вземем дизел 1,6 или 1,8 той би дал дори малко по-висок разход. По въпроса има ли нужда от 6-та скорост .... мога само да кажа че на теория е по-добре да я има. Въпросът ми хареса и затова съм си дал положителна оценка 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nmnikolov 48 Отговорено 2 Март, 2016 (Редактирано) ... въпреки че за златните времена на един автомобил се водяъ около 60-80 000 км. Моят Волекс интересни златни времена кара (63 000 км). Предстои ми смяна на глава на двигателя + яко ръжда... За ръждата ме е срам да снимам и да ви покажа. За протокола - вече 2 пъти отстраняваха ръжда. Редактирано 2 Март, 2016 от nmnikolov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jeko 9 Отговорено 9 Март, 2016 Здравей колега,каква е причината за такъв сериозен ремонт?доколкото знам това се случва при прегряване,прегорели клапани или леглата им,но дори тогава подлежи на ремонт ,а не на смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nmnikolov 48 Отговорено 15 Март, 2016 Ами не ми казаха причина, но аз подозирам прегряване. Направи ми впечатление, че през зимата на място и на свободна се включваше перката да охлажда и то при градуси около нулата и дори отрицателни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anton 4 Отговорено 24 Ноември, 2016 Колеги здравейте и аз да се оплача малко ,пикапа ми на 50000 км влезе за ремонт на двигателя протече целия ,взех си го от сервиза ,минах 4000 км и ми светна дадчика за масло оказа се че двигателя си гори масалце и то много добре ,като стар руски зил ,другото което видях че од долу каросерията е тръгнала ръжда ,меката връзка на аспуха е скъсана и всички тампони са здали багажа вече ,амортисйорите са почнали да корозират ,което е страно за толкова км ., и да добава от филтрите за скоростната кутия хвърля масло ,от външния лагер на диференцияла с кардана изфвърля масло. И почнах да се замислям вече аз лада нива ли си купих ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове