Jump to content

Разочарование от Great Wall Hover H5


t_ilieva

Recommended Posts

  • Отговори 93
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Моите накладки /предни/ ги смениха на 30 000 км при цена, която ме изненада много приятно. Направи ми впечатление друго - смениха ми и свещите, не погледнах каква марка са, като на новите единичната им цена е 4 лв. :tard: /не съм озадачен, смаян съм/. Че е комунизъм в Китай - комунизъм е, ама там свещите да не ги правят от пръст и плюнка...  и колко му е живота на това изделие?!? По - горе някой  писа, че чака стълкоповдигач, заден. Честито вече сме двама. Моят се бави вече 6 дни и изгледи да не те последвам в чакането няма. Ванката спомена нещо за съединител...  Ванка, кажи ми и ти "честито", от вчера при натискане на педала на съединителя се чува свистене, а автомобила няма и метър "по черно" - че то с този темп ако го понатоваря и ще оцелее по-малко от седмица!!! :violent1:   за убиване са! Всъщност скоро ще ги посетя да си поговорим за туй - онуй, пък и да ги подсетя за друго и така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предни накладки за 30к не е изобщо изненадващо - ако колата е карана по-спортно. Все пак говорим за джип, то леки коли при здраво каране сменят накладки на толкова.

 

За останалото, най-вече съединителя, би било редно да се мине като фабричен дефект, а не като консуматив, понеже доста хора проплакаха за съединители на нереално малки километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса със съединителя съм писал, че имах проблем. Скърцаше като го натискам. Беше ремонтиран гаранционни и нищо не съм плащал.

Оказа се някаква дефктна част, която е тръгнала да се износва неправилно. Смениха ми преди това помпата, но след 2 дни пак се получи същото. След последвалия ремонт на дефектната част се оправи. В момента имаше едни лек звук, като го натискам съединителя, но не както беше преди и като беше за смяна на маслото видях че са го смазвали с грес, да видим до кога няма да скърца. Като километри нещата се развиха така:

 

12000 - първото гадно скърцане се появи,

приблизително 13000 км - беше отстранено окончателно

при около 24 000 км се появи от време на време леко доловим шум, като го натискам, но това сравнено с изцяло безшумната работа на педала в нормално състояние.

30 000 км - педала е смазан и не скърца. Чак сега е гледан, защото не ми се занимаваше и през цялото това време гледах да съм далече от сервиза.

 

За стъкло повдигачите драмата е следната. На мен ми спряха 3 в различен етап.  В крайна сметка в момента има предните, които са токущо пристигнали ( сигурен съм за Митвас и Литекс в София) и ми ги оправиха. Проблема е следния. Тези които са произведени за нашите серии са от един доставчик които не ги е направил изобщо добре. След много оплаквания на клиенти дилърите са натиснали Литекс, а те от своя страна китайците и са сменили (или си ги правят сами) и в момента новите са по-добри (остава да видим).

 

Отностно свещите, смених ги на 30 000 км и цената е под 20 лв за комплект с ДДС. Наистина не са за смяна но така правят всички официялни сервизи. При смяна на масло сменят и филтрите и свещите, само че при някои е препоръчителна смяната. Марката е неизвестна за мен, но имам кутията и ще постна снимка. Цвета на електродите на старите ми е както трябва леко кафеникав или там както е когато работят добре, а не черни. 

 

 

Относно накладките. Смених всичките, като цената е повече от изненадваща в ниската част на цените. Бяха си заминали въпреки, че спираше добре. Даже и писах в темата за разходката до Руй, там бях със свиреща задна накладка, но джипа нито за момент не ме подведе. Карам много градско, това в подкрепа на admin за изхабяването в градска среда. Иначе не съм състезател, но си заминават.

 

 

ed: Ето и обещаните снимки на свещите:

 

20130827_095401.jpg

 

20130827_095449.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колега на мен това ми прилича на защитно фолио на стоповете ако не греша,аз също имам такова само,че на предните халогени :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз го имам и на двата се е забелило в горния край, но не съм се оплаквал още в сервиза.

Не бих казал че е чак разочарование. За тези пари толкова. Предполагам че ще ги сменят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и моите са така, не е фолио, а лак. В сервиза не съм им обръщал внимание на това, но за мен не е и важно. Държа повече на техниката и външния вид не е толкова от значение. Ако в сервиза не искат да ги сменят, а те дразни, можеш да ги полираш с паста 5 или 6000. Друг вариант е да ги фолираш. Можеш и да ги почистиш с водна шкурка 1000 - 1500 и да ги лакираш с безцветен лак. Повечето от опушените са така направени, но си е играчка и повечко време. Каквото избереш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Колеги имам hover 5 и явно не превключва двойното,на таблото светва 4wd когато натисна копчето в спряло положение но нищо не се случва.Кажете на вакума ли е или към кого да се обърна.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, Ivan ivanov написа:

Колеги имам hover 5 и явно не превключва двойното,на таблото светва 4wd когато натисна копчето в спряло положение но нищо не се случва.Кажете на вакума ли е или към кого да се обърна.

 

Прочети тази тема и пиши там за развитие ;)

Можеш да потърсиш и из мненията на Краси, той доста се бори с двойното предаване!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Ivan ivanov написа:

Колеги имам hover 5 и явно не превключва двойното,на таблото светва 4wd когато натисна копчето в спряло положение но нищо не се случва.Кажете на вакума ли е или към кого да се обърна.

 

Първо в сервиза на Греат Уол препоръчвам Пловдивския да ти кажат точно, ако е едно от моторчето че са две искай да го видиш, при тях е скъпо поръчваш от алиекспрес само че идва не регулирано трябва да го на гласят пак сервиза техния, ако разбират как де, на мен ми сменяха в Тандер ама браха ядове докато го регулират. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Индикацията на таблото взима сигнал от вилката в предния мост. Самото включване на раздатката се случва от ел. Мотора на самата раздатка. Ако ти светва 4вд при включване, но не върти предните гуми,  значи проблема е в мотора на раздатката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Ivan ivanov написа:

Колеги имам hover 5 и явно не превключва двойното,на таблото светва 4wd когато натисна копчето в спряло положение но нищо не се случва.Кажете на вакума ли е или към кого да се обърна.

 

Вдигаш с крика предна лява гума с копче на н2, без да палиш или даваш на контакт, завърташ гумата . Ако не се върти свободно, е   по-неприятния случай ,но ако се върти  заедно с предния кардан, значи проблема ти е в шейтан машинката. При положение, че се върти само гумата,даваш на контакт и вклучваш 4н . Гледаш какво се върти или какво не и търсиш решения на проблема и споделяш развитие в темата, която ти е дал Норк. Аз също съм в този филм.Реших си проблема, но след смяна на съединител месец по-късно,отново съм тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже много хора се оплакват от марката, аз да се изкажа също. След дълго премисляне, реших да си купя още един GW hover 3, моя ще остава само за в гората, другия ще е бебевоз. За тия смешни пари които ги продават получаваш джип на рама + бавни с разход на газ като на лека кола. Честно казано дълго обмислях какъв да е следващия семеен автомобил, като се бях огледал предимно за нисан патрол, тойота, мазда 6 и в крайна сметка реших, че по-добре сегашния дувар да го направя само за в гората и да си взема още един с който да си се разхождам по асфалт. Единственото нещо което е наистина проблем е включването на 4х4, но по-старите които са с лост за раздатката са лесни за оправяне, едни хъбове и всичко е 6. Та, колеги на връх на всички глупости това което дава този автомобил за парите които струва, за мен лично е едно от добрите предложения на пазара.


Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата истина за Н3 и Н5 в част от изречение  "това което дава този автомобил за парите които струва".

Аз бих допълнил - предназначен за хоби,работа и експлоатация в/у тежки терени с компромис в комфорта !

Естествено,че не е перфектен и си има странностите,но………………….върни се на цитата!!

Сега дали става за семеен автомобил е въпрос на приоритети.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте. Обмислям закупуването на един хувър 2009 .Има ли части за тези автомобили и от къде си поръчвате ?

Редактирано от didky88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, didky88 написа:

Здравейте. Обмислям закупуването на един хувър 2009 .Има ли части за тези автомобили и от къде си поръчвате ?

Друже, ти сериозно ли???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...