Jump to content

Hover H5 нов модел?


bobi878

Recommended Posts

Здравейте,

Харесах определено този модел и живо се интерисувам от него. Прочетох доста теми и мнения във форума. Това, което разбрах от прочетеното, е че H5 се спира от производство поради това, че не покрива новите евро изисквания. Въпросът ми е следния... Защо след като е спрян в уеб сайта на фирмата на главната страница пише очаквайте от май 2013г. Опитах да прочета нещо повече но винаги ми изписва, че уеб сайта е в процес на доработване или нещо подобно. В карай на сметка това някакъв по-нов модел ли ще е или не?

Днес ходих до шоу рума в Пловдив, но беше затворено :icon_pale:

Весели празници на всички! Живи и здрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Официално инфо няма кой знае колко но от това, което се прокрадва тук таме става ясно че поради големия интерес модела ще бъде реновиран ... с малки промени, най-вече в моторите с цел покриване на евро5 и ще бъде наличен за поръчки (и май сглобяване у нас) втората половина на 2013-а ... до колко е вярно това обаче могат да ти кажат само от литекс моторс, а те не проявяват голямо желание за даване на каквато и да е информация, напротив - всичко е потънало в някаква секретност по-страшна и от наса и цру.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което изказваш като мнение е твоята версия по въпроса.

Аз имам информация за друго.

Истината я знаят само в Литекс моторс, но надали ще ни я кажат на нас тук.

Както и да е ... ще мине време и ще се разбере!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На последната среща с Литекс, когато връщах Voleex C10 от тест драйв и на мен ми казаха, че H5 няма да се сглобява у нас. Щял да се внася след време с новия Евро 5 съвместим двигател(и). Акцента падал върху C30 и H6, което до някъде е разбираемо - H5 е стар модел. Но ако имаш информация за друго - ще се радвам да споделиш! Абсолютно ясно е, че само Литекс си знаят какво ще направят и няма нужда да го изтъкваме. Повечето теми тук се градят върху слухове и спекулации :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се знае от много време....поне от това което се изговори и изписа. От джиповете ще се прави Н6(с Евро5 дизелов двигател), няма смисъл да произвеждаме от сега нататък по-стария модел Н5(Евро4 бензинов) при завишените изисквания на ЕС (нали уж ще сме врата към техните пазари,пък те вече в Евро6 се целят...) Аз съм за това да правим по-новия модел, въпреки, че повече ми допада и харесва Н5....Някъде по чужди форуми бях чел,че Мицубиши имат претенции в кои заводи ще се монтират техните 2,4 бензинови двигатели на ГУ което вече няма толкова значение. А и въпреки, че модела е хубав, защо да го произвеждаме, при условие, че китайците спират Н5, масово произвеждат Н6 и засилват производството на Н7 ? А те го спират,защото просто технологиите и пазара се развиват....то и Голф 3 за мнозина е божествена кола, ама от кога вече не ги произвеждат за сметка на 5-и и 6-и и т.н....

Така, че хубаво е и ние да сме с актуални модели на пазара, а не като Ровър Маестро едно време..... :violent1:

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... А и въпреки, че модела е хубав, защо да го произвеждаме, при условие, че китайците спират Н5, масово произвеждат Н6 и засилват производството на Н7 ? А те го спират,защото просто технологиите и пазара се развиват....то и Голф 3 за мнозина е божествена кола, ама от кога вече не ги произвеждат за сметка на 5-и и 6-и и т.н............

А Н7 дали изобщо ще се внася в БГ?.....Някога....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А Н7 дали изобщо ще се внася в БГ?.....Някога....

 

Както се казва - ако имаш достатъчно много пари, можеш и сам да си го внесеш.....и от Антарктида ако искаш... :toothy12: Това в кръга на шегата. Ако фабриката в Ловеч работи и се разраства мисля, че няма да е проблем ако се интересуваш от определен модел, да получиш съдействие за вноса му от тук. Така се вдига реномето и на производител и на вносител.....та ако имаш достатъчно много пари...... :toothy9: - няма проблем за нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека не се откланяме от темата - има такава за H7. Но като цяло всеки нов модел Great Wall първо "изтестват" на локалния си пазар, като го пускат там за поне година и след това започват да предлагат на другите пазари, изчиствайки "детските" му болести. При H6 бе така, C10, C30, така ще е и с H7. Предполагам 2014-та ще се появи у нас, произвеждан в Ловеч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бях в шоурума и ми разясниха, че сега H5 ще бъде евро 5 като мотора ще стане около 128 к.с, като се запазят същите нютон метри. Джипката ще има лек фейслифт, който щял да се изразява в промяна в стоповете. При високото ниво на оборудване ще има махагон при светлата кожа, а при черната иноксово сиво. Това е което разбрах за H5.

Относно H7, от който живо се интересувам ми споделиха, че най- рано края на 2014г. ще го има в България. Няма да се казва H7, а H8, понеже първото било патентован надпис. Като големина ще бъде една идея по- голям от "таурег" на фолксваген.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за Н7......интересно, това Euro5 с кой двигател ще го постигнат ? С бензиновия 2,4 ? Защото дизеловия има. А това с свалянето на конете....в един момент да не се окаже купето тежко за мощноста на двигателя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако въртящия момент се запази, разлика от някоя друга конска сила не е от значение. Както казваше един състезател "конските сили правят продажби, въртящият момент печели състезания".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако само нютоните имат значение,защо са ни тия коне тогава ? Предполагам не само заради данъците... това не означава,че ако имаш високи нютон-метри,можеш да имаш само 50-60 коня... :wav: :wav:

Редактирано от feikot
За това сме ние тук
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Пред Litex Tower има два модела Hover H5 2013 с новите промени.

 

Това което видях е че са бензин, а не дизел със същия поне като обозначение двигател 2,4L. Има нова предна решетка при емблемата, хром под решетката.

 

Дневните светлини са поместени в пространството с предните мигачи.

 

Има нов заден спойлер, които е по-голям.

 

Вътре се забелязва ново управление на климатроника, като това което монтират в Русия.

 

Кожата е сива и на двата модела. Джиповете са с цвят Черен и сив.

 

Друго май не забелязах.

 

Още не са регистрирани, но единият има поставена винетка :)

 

Автомобилите са тестови и са в процес на регистрация и са с Евро 5.

Редактирано от Ванката
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една от другите теми съм сложил няколко снимки, копирам си поста оттам:

 

ето снимки :)

http://prikachi.com/...94/5770594y.jpg

http://prikachi.com/...02/5770602F.jpg

http://prikachi.com/...03/5770603K.jpg

http://prikachi.com/...05/5770605X.jpg

http://prikachi.com/...06/5770606I.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за снимките. Предполагам долу до фаровете са дневните светлини ? А вътре е сменено управлението на климатроника - с електронен дисплей. Само това лъскавото вътре в купето ми изглежда малко "китайско" в онзи евтиния смисъл....може така да ми се струва от снимката, разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долните светлини в двата края са мигачите, както си беше и преди, а самите фарове за мъгла са дневните светлини, като при Стийд 5.

 

Колкото до пиано-лак лайсните - наживо са доста по-добре изглеждащи :) има и някои допълнителни хром елементи, като рингове на говорителите. Също така, задните светлини за мъгла в бронята са с по три диода всеки.

 

Единствено малките хромчета около фаровете за мъгла са ми в повече, всичко друго е добре пипнато. А, има и ел. сгъваеми огледала към оборудването :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да кажеш какво точно е променено по двигателя, че да постигне Евро 5 стандарт? Намален разход чрез редуцирана мощност или има и други подобрения? Каква е финалната мощност и разход по спецификация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

126 к.с. е номиналната мощност на двигателя по спецификация, но реално разлика във вървежа няма спрямо евро 4-ките, поне по мои наблюдения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

На сайта на Great Wall - http://greatwall.bg/model-description/hover-h5/ даже не ползват актуална снимка на новия модел. Модела които се представя е предходния. Няма го задния спойлер, хрома от пред и фаровете за мъгла не са новите.

 

Разочароващо е.

 

Clipboard01.png      Clipboard02.png   Clipboard03.png

 

 

update: 11.07.2013 - Променени са снимките на предницата на джипа на www.greatwall.bg за Ховер Н5.

 

Clipboard04.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...