Jump to content
admin

Voleex C30 - стартова цена от 20 290лв от Август 2013

Recommended Posts

Ако се гледа съотношението цена - оборудване, на пръв поглед безспорено c30 е победител. За пежото не мога да дам коментар, но дачията и волекса съм ги гледал на изложение. Определено китаеца изпреварва румънеца  …

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако се гледа съотношението цена - оборудване, на пръв поглед безспорено c30 е победител. За пежото не мога да дам коментар, но дачията и волекса съм ги гледал на изложение. Определено китаеца изпреварва румънеца  …

  :toothy12: :toothy12: :toothy12: :toothy12: :toothy12:

А дали си карал колите та да разбереш кое е по добро и че китаеца изпреварва каквото и да е >>>>>>>>>>>>>

Хубаво е да се подкрепя родното производство нооооооо това дето идва от китай за нищо не става.

Когато някой слънчев дан почнат да ги сабират тук моце и да се получи нещо както стана с С10 но дотогава си караите румънеца и да не ви пука.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 това дето идва от китай за нищо не става

 

Нима?

За да стигне до подобен извод, човек или пие без мезе, или ракията му е калпава. :icon_puke_r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

просто експеримент - затворете вратата на 301 и после тази на С30 .... всеки 'разбирач' първо ще усети разликата и второ - ще разбере какво означава тя..

 

автомобилът е много точно позициониран, а ако Корола 9-та генерация е правена за дребни китайчета, то значи и С30 също е...... пазарът ще покаже, ще коментираме после.

 

поздрави на всички!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам от кога е това, но стартовата дата за Ц30 вече е август. Не се научиха ЛМ да обявяват реално изпълними срокове, които да вдъхънат повече доверие в тях като компания. Няма нищо лошо да кажеш някаква по-далечна дата и реално да я спазиш, отколкото да се напъваш за неизпълними срокове. Всеки, който се занимава с управление на проекти знае :). Сега някой, който иска Ц30 трябва да чака още 2-3 месеца (минимум).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Напълно съм съгласен с теб poroinik,за мен това е не сериозна работа от страна на ЛМ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес карах Ц30. Лични впечатления:

  • на живо отвън изглежда много по-добре отколкото на снимки от нета
  • не мисля, че дизайна й е остарял
  • вътре си прилича на Ц10-ката доста и няма как да не ми хареса :)
  • салона беше кожен и имаше климатроник, който се справяше много добре с температурата вътре
  • тъй като имаше изказвания, че Ц30 бил правен за "дребни китайчета" - висок съм 1.84 и нямам такива наблюдения
  • моторчето си е същото като на моята кола така, че знаех какво да очаквам и си дърпа прилично това купе
  • по-добре обезшумена е от Ц10

Не съм се возил нито в новия логан, нито в 301 и не мога да сравнявам. Сигурен съм, обаче, че много хора, които търсят нещо от подобен клас ще намерят в Ц30 колата за себе си. За мен лично е отличен избор и като че ли парите вече не ми се струват прекалено много. Тук ще е много важно какво предлагат Дачия, Пежо и т.н. като алтернатива.

Дали ако днес трябваше да купувам кола бих си я купил? Не. Бих събрал още 15 000, за да си взема Н6 :)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 С30 го видях на живо  още преди близо 2 години и още тогава дизайна  ми се видя , да кажем стилен, но малко обикновен , но аз по принцип не харесвам много седаните . Все пак за тогава си беше доста приличен автомобил , сега обаче основните конкуренти в бюджетните си модели обновиха гамите си , най-вече в дизайна и С30 се нуждае спешно от фейс лифт , още повече при тази цена . Мисля , че с  промени на фаровете и решетката може да се постигне нова по-модерна визия , все пак имаме примера с С10 , който на мен все повече ми харесва и определено е с по-ефектна предница от Яриса и с двете решетки . Интериора също може да бъде променен в посока на този от С50 примерно .  Живота на един модел е средно 6-7 години като към третата всички правят някакъв фейс , а С30 вече навлезе в тази трета година .

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен задницата ми харесва, че е по-разчупена. Според мен С30 ще си има своите фенове.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

23 000 лева за компактен седан 4,5 метра с всички екстри (акл. кожа и климатроник) е добра цена

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интересно ми е дали има някой, който е поръчал Ц30 още като беше "Очаквайте Май 2013", мина през август, а сега е октомври. ЛМ не се научиха да дават реалистични срокове. То поне да имаше подобрение в сроковете, а не влошаване. Моят закъсня "само" с 2 месеца, а Ц30 вече е назад с 5! Е как да изградиш добър имидж по този начин за нещо, към което по начало се отнасят скептично?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интересно ми е дали има някой, който е поръчал Ц30 още като беше "Очаквайте Май 2013", мина през август, а сега е октомври. ЛМ не се научиха да дават реалистични срокове. То поне да имаше подобрение в сроковете, а не влошаване. Моят закъсня "само" с 2 месеца, а Ц30 вече е назад с 5! Е как да изградиш добър имидж по този начин за нещо, към което по начало се отнасят скептично?

 

Докато го пуснат и той остаря безвъзвратно , мисля че ще трябва да се пробват при такситата , но на доста по -ниска цена от обявената !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега разбрах на какво ми прилича С 30. Първоначално ми напомняше на стария Форд Мондео, но едва сега разбрах - моделът е крайно близък със http://www.citroen.bg/home/#/citroen-c-elysee/, както и с http://www.peugeot.bg/?page=models&model=301 . Забележете цените - Волекс ще е по-евтин с около 2000 лева от ситроена и пежото. Всички знаем предрасъдъците на консервативно откъм автомобили общество като нашето. Ако от Литекс моторс бяха намалили цената с 5000 лева, то тогава наистина повечето купувачи щяха да се замислят сериозно. А така ... не е най-разумният ход, според мен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

С30 е базиран на Тойота Корола 9-та генерация, а сега се продава 11-та !? Цената в Китай беше с около 2000лв. по-висока от С10, т.е. тук трябваше да е 18хил.макс! При такава цена щеше да се продава добре. Абе започвам да се притеснявам за начинанието на Литекс Моторс, Трите модела, с които започнаха бяха добре ценово ориентирани, после новите вече са извън реалноста.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега разбрах на какво ми прилича С 30. Първоначално ми напомняше на стария Форд Мондео, но едва сега разбрах - моделът е крайно близък със http://www.citroen.bg/home/#/citroen-c-elysee/, както и с http://www.peugeot.bg/?page=models&model=301 . Забележете цените - Волекс ще е по-евтин с около 2000 лева от ситроена и пежото. Всички знаем предрасъдъците на консервативно откъм автомобили общество като нашето. Ако от Литекс моторс бяха намалили цената с 5000 лева, то тогава наистина повечето купувачи щяха да се замислят сериозно. А така ... не е най-разумният ход, според мен.

 Не зависи от Литекс. Трябва да инкасират големи загуби за да продават с 5000 лв. по-евтино.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен има оскъпяване и заради европейските процедури. А Литекс със сигурно се опитват да поддържат конкурентни цени, иначе каква им е кирията…

Специално за Ситроена пък базов даже няма и климатик, така че С30 реално е най-оборудваната кола в сегмента на цена под 23 000 лв. за по-високото си ниво.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...