Jump to content

Voleex C30 - стартова цена от 20 290лв от Август 2013


admin

Recommended Posts

Така твърдят от Литекс Моторс:

http://www.greatwall...ails/voleex-c30

 

Чакаме да видим повече информация. Нива на оборудване, скоростни кутии и двигатели и тн :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги,

търсете информация и питайте дилърите си - това е тяхната работа и никой няма да Ви откаже (сигурен съм)... :walk:

 

https://www.dropbox.com/s/9nm9gbeq9ph4d94/C30_Pricelist.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам отдолу "Офертата е валидна до 24.12.2012", значи ли че може да се поръча, или не съвсем :)

 

- Какво става с ESP "опцията", тя не е ли задължителна вече?

- Колко и къде са въздушните възглавници?

- В "офертата" се споменават автоматичните скорости, но нищо конкретно като цени, разход и наличност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Бойко. :)

 

Аз лично съм малко разочарован. Това си е Ц10 + 200 литра багажно пространство и ми е странно тези 4-5-6000 лева отгоре откъде идват. Но ще поживеем, ще видим.

 

А тестови автомобили по представителствата има ли вече или ги очаквате като вземе да наближава май месец?

 

Едит:

 

- Колко и къде са въздушните възглавници?

- В "офертата" се споменават автоматичните скорости, но нищо конкретно като цени, разход и наличност?

 

Като гледам са си две отпред като при Ц10.

Явно са използвали темплейта от Ц10, защото там все още си пише за CVT.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе повече екстрички има автомобила - разни дреболии, борд компютър, мулти волан, кожа, отопление на седалките, климатроник и тн. Но повечето от тях са за високото ниво. Тоест въпроса е защо базовото ниво е 5 хиляди над това на Voleex C10 Great Edition (което е горе долу 1:1), примерно ако цената беше 19/21 хиляди, би било напълно логична и приветствана :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест въпроса е защо базовото ниво е 5 хиляди над това на Voleex C10 Great Edition (което е горе долу 1:1)

Точно. Да кажем, че 2000 лв разлика между нивата си заслужават заради кожата, климатроника, парктроника и т.н. Ама тези 4000 между Ц10 и Ц30 база са ми малко мътни... Това, което базовото на Ц30 има повече е:

  • Ръчно регулируема седалка на пасажера в 4 посоки
  • Борд компютър
  • Подлакътник между предните две седалки

Ц10 обаче има неща, които базовото на Ц30 няма:

  • Ел. сгъване и отопление на страничните огледала за обратно виждане
  • Асистент за паркиране в задната броня
  • 15" aлуминиеви лети джанти

Общо взето танту за кукуригу...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ,което има С10 в повече:

  • Ел. сгъване и отопление на страничните огледала за обратно виждане
  • Асистент за паркиране в задната броня
  • 15" aлуминиеви лети джанти
  • е много по-важно от екстрите в С30 ! Предвид , че разликата в Китай е 2000лв. буди меко казано недоумение такава цена . Направо не издържа на конкуренцията , да не започваме пак с примерите .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се присъединявам към мнението, че цената е неоправдано по-висока от Ц10.

Да не говорим, че и други марки коли изкараха много готини модели и то на по-добри цени.

Леко съм разочарован, очаквах повече от C30.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C30 има и DRL, докато при C10 засега само при N1 слагат.

Е, стойността на електрониката управляваща фаровете като DRL, в България, е под 10лв. крайноклиентска, с ДДС. В Китай, на едро, сигурно е под 2лв. (равностойност).
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги смятай така. DRL-а с ледовете и всичко е 450лв като опция за C10. За нов миналия модел Голф да кажем (където не бяха базово оборудване) - комплекта за модулите с ледовете бяха 1300лв. То не е само реле за управление, ами и самите дълготрайни ледове, в комплект с гаранция и тн. Но пак DRL-а на фона на летите джанти, подгряваните огледала и парктроника са нищо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За DRL не са необходими LED-ове, може да се ползва крушка на габарита с двойна жичка, както правят много производители, особено от бюджетните марки (каквато е тази).

След като е стандартно оборудване, трябва да се смята по моя начин. Нали не мислиш, че цената от 450лв. е нормална за няколко "дълготрайни LED" и чифт електронни компоненти, идващи от Китай при това?

 

Един човек, сравнявайки две марки/модели бюджетни автомобили и цената им, едва ли ще се прежали с 450лв. отгоре за модела, дето бил с DRL. Там цената е от първостепенно значение, а DRL-а - не. Смешно е да се мисли, че една такава "екстра" е примамлива достатъчно, за да накара някой да плати 450лв. за нея, след като този някой го интересува единствено/основно цената на автомобила.

 

Дори и бюджетните марки предлагат по поне три нива на оборудване, плюс много опции. Тук нямаш опция да си купиш модел с по-малко екстри на по-ниска цена. Има две нива, понапудрени с опцийки.

Задавали ли сте си въпроса защо? Може би защото да добавиш евтини китайски екстри като навигация, парктроник, DRL и други светещи/звънущи джунджорийки вдига "value"-то на устройството пред клиента. Ако ги махнеш и оставиш евтина базова версия - нито ще е толкова евтина, нито ще е толкова примамлива като качество, спрямо конкуренцията. Като чета отзивите на собствениците на GW ми се набиват две неща:

- ниско качество с множество дребни дразнещи проблемчета

- читав/отзивчив сервиз

Редактирано от Vitku
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е наистина висока затова което предлага, имайки предвид и произхода на колата и това че ще се сглобява у нас. С това което има като оборудване би трябвало стандартното ниво да е около/под 18000лв. Заявения разход на гориво извънградски е стряскащ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц10 обаче има неща, които базовото на Ц30 няма:

  • Ел. сгъване и отопление на страничните огледала за обратно виждане

 

 

Току що разбирам че имало отполение ина страничните огледала :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги отваряте тия линкове? :tongue5:

На мен не ми се отварят тех х-ки за да сравня с С10

Ако наистина С30 е С10 с багажник разликата е голяма, но ако С30 просто е в по-горния клас нещата са добре

Във всеки случай ако за 23 000 дават седан 4.5 м с всички екстри + климатроник и кожа, ами не е зле. Пак е с поне 10К под конкуренцията (за сравнение 20 000 ще бъде новата Лада в базов вариант, а новата Шкода Рапид с екстрите и нормален двигател е над 30 000)

Редактирано от muf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е, че новият Logan (4.35m, 10cm разлика спрямо C30) в топ варианта си е по-евтин. За 24 хиляди имаш дизел (без климатроник, но с круз контрол, кожен салон, навигация), версията с LPG е доста по-евтина, но само 75кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логан излиза с 2500 лева по-скъп с по - малък двигател, само с климатик и без няколко по-дребни екстрички.

Гаранцията при дачия е само 3 години.

 

А и разликата от 10 -11 см не е малка. Между новата Корола и новия авенсис разликата е 14 см

Въпрос на лични предпочитания. Все пак ако цената беше около 18-19 000 щеше да е хит.Сега не се знае

Редактирано от muf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

 

Току що разбирам че имало отполение ина страничните огледала :D

 

То е трудно разбираемо, защото няма отделен бутон, а са вързани към бутона за отопление на задното стъкло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Току що разбирам че имало отполение ина страничните огледала :D

 

Колега странно, че си го пропуснал, след като тази екстра я има във всички брошури на Волекс :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ги отваряте тия линкове? :tongue5:

На мен не ми се отварят тех х-ки за да сравня с С10

Ако наистина С30 е С10 с багажник разликата е голяма, но ако С30 просто е в по-горния клас нещата са добре

Във всеки случай ако за 23 000 дават седан 4.5 м с всички екстри + климатроник и кожа, ами не е зле. Пак е с поне 10К под конкуренцията (за сравнение 20 000 ще бъде новата Лада в базов вариант, а новата Шкода Рапид с екстрите и нормален двигател е над 30 000)

За Европа най базовата Гранта няма да е базова реално изобщо, най базовата за ЕС ще има доста неща реално, ESP разбира се стандартно за ЕС.Но проблема е че няма вече кой да ги продава у нас и няма и сервиз. А частите са си евтинджос на фона на останалите. Въпреки че сегашната топ версия в Русия струва около 20000лв. и има автоматични скорости, автоматичен климатик, ел. усилвател на волана, автоматични фарове, дневни светлини, пълен ел. пакет и др., не би трябвало да струва повече от 22000лв. ако у нас ще се продава, което ме съмнява много. В западна Европа ще се продава, като някои дилъри вече пускат реклами на сайтовете си. За другите модели дори има сензор за дъжд, навигация, подгряване на предното стъкло и др.

Но не може да се сравнява с C30 реално, в друг клас са просто, също и Логана не е в този клас. Друго което ми направи впечатление че я дават за полезен това 355кг. само докато Гранта например 445кг.

Мен ми е интересно качеството след реална експлоатация на Great Wall по нашенските дупки и с нашенските горива поне 100-150000км кое кога ще се предаде и колко струва, иначе реклами всички правят....

 

Примерно мойта е правена за ЕС и се води базова версия, но имам хидравлика, ел. стъкла предни, централно заключване, автоматично регулиране на температурата в купето(на парното т.е., кеото е стандартно за флагманите в моделната гама 110 и след това Приора), филтър за въздуха в купето и др. който някой ги смятат за екстри, като например и датчик за ниско ниво на течност за чистачките, диагностика за изгоряла крушка, и един пример който винаги ме разсмива осветяема жабка. :toothy12: Та в тоя ред на мисли примерно и за други марки базово вече значи доста оборудване реално, останали са малко марки за който базово значи волан с колела и покрив. Реално това топ оборудване за Great Wall почти цялото значи нещо вече стандартно, рекламна стратегия.

Редактирано от curse_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж pdf-а във второто мнение от темата.

 

п.п. Проверих в Русия я дават 375кг, но там има и автоматик. Автоматика там пише че струва 24400лв, ръчните 21300-21700лв.

http://www.narod-avto.ru/catalog/great-wall/voleex-c30-ttx

Така че едва ли е техническа грешка.

Нещо като Дачиите, там ги продават и автоматик даже...

Редактирано от curse_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...