Jump to content
Berg

Offroad приключения:)

Recommended Posts

Супер снимки, колега, а как се държа самия автомобил, ще споделиш ли малко подробности?

 

Последните метри от изкачването бяха доста стръмни, но на 1-ва бавна никакви проблеми. Направи ми впечатление, че ако не се внимава на места при пресичане на неравности с камъни качи от долу. Незнам просвета ли е нисък в сравнение с другите джипове или дългата база оказва влияние, но като цяло ако се внимава и се кара на бавните е удоволствие. Друго което ми направи голямо впечатление е това, че индикатора за бензина от атмосферното налягане лъже, а при пропан-ботана няма мърдане.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте!

Няма да отварям нова тема, а ще публикувам тук две клипчета.

Вчера след кратка разходка по баирите, отидох с джипа до това място над Банско.

Преди първият опит силно се съмнявах, че ще успея да се изкача горе, защото:

земята беше влажна,

наклона е доста голям,

гумите знаете какви са,

а джипа е близо 2,5 тона.

Да, ама той въобще не се и замисли може или не :hello2:, направо умрех от кеф!!!

 

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добро водео! Браво! Давай още ако имаш!:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Браво момчета,чудесна тема ! Дай-боже скоро да се сформира и български клуб , както при братушките.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето и малко варианти да подобрите автомобила за по-трудни изпитания..

post-7005-0-79205600-1361167746_thumb.jpg

post-7005-0-27509800-1361167753_thumb.jpg

post-7005-0-34235700-1361167761_thumb.jpg

post-7005-0-09897000-1361167769_thumb.jpg

post-7005-0-97851500-1361167778_thumb.jpg

post-7005-0-15603200-1361167785_thumb.jpg

post-7005-0-33639300-1361167794_thumb.jpg

post-7005-0-60648100-1361167804_thumb.jpg

post-7005-0-34158000-1361167817_thumb.jpg

post-7005-0-73315600-1361167825_thumb.jpg

post-7005-0-07577700-1361167834_thumb.jpg

post-7005-0-31280300-1361167842_thumb.jpg

post-7005-0-37119500-1361167850_thumb.jpg

post-7005-0-15540200-1361167858_thumb.jpg

post-7005-0-27669700-1361167869_thumb.jpg

post-7005-0-44187500-1361167878_thumb.jpg

post-7005-0-65469600-1361167891_thumb.jpg

post-7005-0-23060000-1361167898_thumb.jpg

post-7005-0-52890200-1361167905_thumb.jpg

post-7005-0-60177600-1361167913_thumb.jpg

post-7005-0-84831300-1361167920_thumb.jpg

post-7005-0-79539200-1361167927_thumb.jpg

post-7005-0-42125800-1361167936_thumb.jpg

post-7005-0-43406300-1361167943_thumb.jpg

post-7005-0-87117200-1361167950_thumb.jpg

Edited by emorodev
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Писах, писах, ама нещо затворих прозореца, та накратко. Всичко много хубаво, ама тоя булбар отпред си е направо опасен, както сваля клиренса с не малко сантиметри. Едно закачане в камък или отрязано дърво в някоя трева и пораженията (според разбиращите) ще са плачевни. Трикът с вдигащия номер е готин, но като се забиеш в калта, този механизъм няма лесно вдигане и може да стане доста неприятно.

 

Вътрешно радиото и видеото стоят добре. Но тук имам въпрос: при моята бангия имам подобна дупка, където е сложено радиото. Но там ужасно загрява и имах неприятности с един телефон, който бях оставил там да се зарежда. Та как стои въпросът с нагряването про H5? То зимата ясно, че няма проблем, ама лятото при 40+ на слънце може и да е сериозен проблема и радиостанцията да откаже.

Edited by peterst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте отново!

Да, колегата има пълно право по отношение на Булбара,но това не е финалният вариант на колата.Очаквам да монтирам и нови предни и задни пружини+амортесиори,като предните пружини са доста по твърди от оригиналните.Това ще повдигне цялостно шасито с около 6 см.Колкото до евентуални щети , вярвай ми няма никакви шансове за такива.Ако си разгледал внимателно снимките,колата е снабдена с високоустойчиво алуминиево "коремче" от 0,6 мм.(от краи до край)+Допълнителна защита за газовата уредба и диференциалите.Колкото до повдигащият се номер и лебедката(мое творение ) винаги ще имаш възможност да ги ползваш,понеже номера се вади и странично.Радиостанцията е със собствено охлаждане,поставена е на мястото на пепелника и доста надеждна.Имам пълно доверие на момчетата с които правим промените по HOVER-a!

Погледни сайта им и ще придобиеш представа: www.4x4planet.ro

 

Ще ви пратя и видео на 17,03,2013,когато колата надявам се ще е готова и ще участва на Off-road in Dobrogea Open.

post-7005-0-60566800-1361167712_thumb.jpg

Edited by emorodev
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това с булбарите и броните е широко обсъждано в офроуд форума. Проблема не е дали булбара ще издържи, защото той точно това ще направи и няма да се огъне, но в същото време ще пренесе всичката енергия в захвата към рамата, а вертикалните тръби ще контактуват с останалата част от предницата. Вместо да се спука някаква пластмасова броничка отдолу (при контакт със скрит камък/дънер), повредите ще са много по-сериозни по шаси и предница...

 

На румънския сайт добре се вижда как са направили вранглера, а като се отвори основната страница се вижда и един дефендър. Целта на броните на дефендъра и вранглера е да предпазят радиатора, но в същото време и увеличат ъгъла на атака, а не да го намалят и така да увеличават в пъти рисковете от сблъсък с нещо ниско. Всеки може да сравни какво се случва при удар в голям камък, отрязано дърво или нещо друго голямо, но добре замаскирано в трева при двете концепции - на ховера и вранглер/дефендър. И не, повдигането няма да оправи този проблем :toothy9:

 

Личното ми мнение (не го приемай като заяждане или обида към направеното) е, че това е по-скоро тунинг за пред кафето, а не за офроуд. Всеки си има изградени разбирания и представи за офроуда. Аз изложих някои от моите съображения, които са изградени не само от теория, но и от практика. Всъщност покарай го джипа и в гората, пък тя ще вземе излишното и ще си направи своя тунинг, тогава ще кажеш кое как е :toothy9:

 

п.с. по-добре е модераторите да преместят тези постове в темата за подобряване (или понижаване) на проходимостта

Edited by peterst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря ти колега за изказването!

Колкото за това с кафето,вярвай ми ,че имам избор от 240 кончета подарък от Mersedes-Benz. с които да ходя на кафе.

 

Ще им се накарам на тези в сервиза,че не правят разлика между подготвена кола за "OPEN" и такава за "EXTREME-Off-Road " :toothy9:

Или можеби в София е едно и също.. :sign5:

Edited by emorodev

Share this post


Link to post
Share on other sites

само да вметна на колегата rtasev, а и за всички - личното тегло на Ховър-а е под 1,9 тона, това с 2,5т. приблизително е масата с 4+1 пътника и багажа в товарното пространство.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще ви пратя и видео на 17,03,2013,когато колата надявам се ще е готова и ще участва на Off-road in Dobrogea Open.

 

Има ли видео ? Как мина офроуда и какви са ти впечатленията ? (извинявай за любопитството, ама с така подготвената машина няма как да не те питам :thumbsup: )

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей ,

Нямам нищо все още,защото събитието е през март 16.03.2013 :drunken_smilie:

Надявам се да завъpша автомобила до тогава.Имам пpоблеми с окачването,не мога да намеря необходимите части за този автомобил,няма никакво предлагане на пазара,също както и търсене(може би това е причината).Надеждата ми е в момчетата от GEA офроуд 4х4 клуб - Бургас.Обещаха да ми помогнат в това отношение,за което им благодаря предварително..

http://www.offroad-gea.com/otbori/

 

Намерих и модела на Isuzu Axiom,чието шаси е заимствано при производството на HOVER 5,но за съжаление е труден за намиране в Европа.

http://www.carsforsale.com/used_cars_for_sale/2004_Isuzu_Axiom_149280644_1

 

С други думи,ще трябва да се сбогувам с гаранцията,защото ще се наложи да променим доста неща по колата....жалко !

Ще те държа в течение със събитията...

 

ОБЕЩАНО !!!

Edited by emorodev
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тя гаранцията не падна ли вече, след всички направени до тук промени?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тя гаранцията не падна ли вече, след всички направени до тук промени?

 

Честно казано не съм се и интересувал..все ми е едно!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей ,

Нямам нищо все още,защото събитието е през март 16.03.2013 :drunken_smilie:

Надявам се да завъpша автомобила до тогава.Имам пpоблеми с окачването,не мога да намеря необходимите части за този автомобил,няма никакво предлагане на пазара,също както и търсене(може би това е причината).Надеждата ми е в момчетата от GEA офроуд 4х4 клуб - Бургас.Обещаха да ми помогнат в това отношение,за което им благодаря предварително..

http://www.offroad-gea.com/otbori/

 

Намерих и модела на Isuzu Axiom,чието шаси е заимствано при производството на HOVER 5,но за съжаление е труден за намиране в Европа.

http://www.carsforsa...iom_149280644_1

 

С други думи,ще трябва да се сбогувам с гаранцията,защото ще се наложи да променим доста неща по колата....жалко !

Ще те държа в течение със събитията...

 

ОБЕЩАНО !!!

 

Извинявай, вярно, че пише март....обърках се, че е този месец. Сигурен съм, че ще има какво да се види. Успех !

Edited by radioworld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето и няколко снимки от последното събиране .!

 

 

И няколко клипчета от мен.. :sign5:

post-7005-0-34834400-1363715221_thumb.jpg

post-7005-0-07202500-1363715227_thumb.jpg

post-7005-0-88684400-1363715248_thumb.jpg

post-7005-0-32947400-1363715253_thumb.jpg

post-7005-0-32181700-1363715263_thumb.jpg

post-7005-0-43090000-1363715269_thumb.jpg

post-7005-0-45761200-1363715285_thumb.jpg

post-7005-0-91174200-1363715288_thumb.jpg

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хайде, като си починеш споделяй мнение за колата - става не става, как я усети, как е спрямо другите... :huh:? Няма отърване  - ще трябва да разкажеш. От снимките и клиповете се вижда, че офроуда е сериозен. :icon_cyclops_ani::toothy9:

Edited by radioworld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей отново!

Относно колата мога да кажа ,че ме изненада приатно! Доста добро поведение при силно наклонени отсечки(над 75%),отлично поведение в калта и сухите участъци! Единственото , което мога да отбележа като минус,е че при засичане по хронометър на трасе с комбинирани среди( наклонен сух участък,кал,прав път),се губи доста време заради преминаването от 4Н на 4L и обратно ! Иначе колата е доста добре подготвена и стабилна(слабият матерял на пластмасовите орнаменти в купето е доста дразнеш , заради непрестанното скърцане и тропане,но и това си има решение - Рок до дупка и не се чува нищо друго освен музиката. :jerk: ) !

 

 

post-7005-0-39098200-1363764451_thumb.jpg Пропуснах да спомена,че смених цялостно окачването на автомобила! Наложи ми се да преработя задните рогове(удължени с 8 см) за да мога да влезна в стандартите,в момента колата е на 41 см в средната част м/у гредите !

На 24 . 03 .2013 ще участвам в Trial Cumpana , така че очаквайте още материал за четене и гледане !

Исках също да ви поканя на 17,18 Май да участвате в едно приателско събиране в зоната на дуранкулашкото езеро,ще се присъединят и досто момчета от варненските клубове!

Edited by admin
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Супер снимки, колега. Особено ми хареса второто клипче. Чакаме с нетърпение още материали.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами хайде и вие...,колкото повече, толкова по-весело... :toothy9:

Edited by emorodev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Страхотни снимки и клипчета :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето още малко материал от вчера 24.03.2013 г.Надявам се да ви хареса ..

 

 и

 

И няколко снимки

 

post-7005-0-84231500-1364204254_thumb.jpg

post-7005-0-06578200-1364204258_thumb.jpg

post-7005-0-80746800-1364204266_thumb.jpg

post-7005-0-45164700-1364204281_thumb.jpg

post-7005-0-36052700-1364204296_thumb.jpg

post-7005-0-84062900-1364204318_thumb.jpg

post-7005-0-90368300-1364204329_thumb.jpg

post-7005-0-43648700-1364204341_thumb.jpg

post-7005-0-70267500-1364204351_thumb.jpg

Edited by emorodev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...