Jump to content

Предстояща покупка на Voleex


Junkie

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Насочил съм се към въпросния автомобил. Като плюсове всичко(почти) ми е ясно.

Като притежатели на въпросния, ще помоля всеки който има такъв да даде едно рамо относно минусите.

Имах възможността да покарам малко тестов автомобил, първо впечатление - комфортен, удобен, но и шумен.

Не знам дали беше от газовата, понеже тестовия бил с газ, но има едно адски неприятно жужене което аз приемам за минус, и точно поради тази причина за момента не мисля газовата да е включена в покупката. Това за мен е минус.

 

Главно ме интересува надеждността на въпросния автомобил, или с други думи - колко дуракоустойчив е?

 

Какъв е средния разход реално, а не по каталог?

 

Общо взето, искам да знам какво да очаквам. Ако мога да разбера от вас, ще съм искрено благодарен.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разход:

=1&Vehicles[MakeID]=95&Vehicles[ModelID]=1627"]Разход на гориво на Voleex C10

 

По другите ти въпроси, прочети другите теми в раздела, особено тази на poroinik. Ще ти отнеме малко време, но в крайна сметка май си струва, имайки предвид парите, които ще дадеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разход:

Разход на гориво на Voleex C10

 

По другите ти въпроси, прочети другите теми в раздела, особено тази на poroinik. Ще ти отнеме малко време, но в крайна сметка май си струва, имайки предвид парите, които ще дадеш.

 

А защо моята не излиза при това търсене в carspending?

 

За газовата макар да го има това жужене не е проблем, дори преди няколко дни возех хора отзад и ги питах дали е силно и дали дразни много. Отговориха ми, че се свиква лесно като има пусната и музика и бързо се свиква и след това не прави впечатление. От шофьорското място аз също вече не го чувам, понеже съм свикнал и явно този звук го изключвам. Като минуси мога да изтъкна отвратителната пластмаса на таблото точно под предното стъкло. Дефекти се появяват като досега срещаните горе долу са дефектни амортисьори, каре, проблем с някои кори в купето, лошо залепени гумени лайсни на покрива. За разход може да отвориш профила от подписа ми. Всички зареждания от покупката на автомобила досега са записани! Аз лично за цена/качество съм много доволен засега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"лошо залепени гумени лайсни на покрива".

Много си прав и при моята, 1 лайсна не е залепена много добре, но не е болка за умиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да аз не казвам, че е болка за умиране, то моята е така още от началото на март месец. То и другите проблеми не са болка за умиране засега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, Junkie, не си писал от къде си, но на 4ти Юли ще има месечна среща в София (виж раздела за срещи). Ако дойдеш, ще има някой друг собственик с Волекс от форума, който да ти каже всичко. Гореизброените проблеми като цяло са били отстранявани от сервизите. Но е неприятно да ги има на нов автомобил. Не знам дали е така и при други марки/модели (да има проблемчета, които гаранционно да се стягат в началото).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако си от Бургас, може да огледаш и моята - нямай грижи.Аз лично не съм ходил да се оплаквам за недобре залепената лента на покрива ( то е около 2-3 см мястото).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за поканите пичове ^_^ обаче съм си майничка.

 

Иначе като цяло добре звучи всичко, има кусури, ама нова кола за тия пари няма как да е премиум. Може-би имах някакви по-сериозни очаквания, с оглед че си карам BMW-то, пък нали... теле с кон няма как да сравним.

 

Ще видим каква е развръзката за колата, за сега моя избор е направен, само да видим какво мислят господата от Райфайзен лизинг, в момента единствено това е решаващия фактор... Някак си не искам да дам 16к кеш, дори и за нова кола да е. Малко съм фанатик на тема BMW та ако трябва да дам 16к кеш, то те ще са за реставрация и ъпгрейд на старата.

 

Дано и аз да се похваля тия дни B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно ;)

 

Със металик цвят и N1 сертификат(нужен ще е.. няма как). Цената е перфектна, и сега смело напред да се убедим и в надеждността :)

 

Само едно не разбрах де... Уж колата има 5 години или 100к километра пълна гаранция, пък съединителя например се води консуматив, което според мен е пълна щуротия.

 

Излиза така, че нещата които могат да бъдат гаранционно обслужени, ги покрива също и каското. Всичко останало се плаща... и к'ва е далаверата от гаранцията не разбирам.... Ако може някой по-запознат да ме светне как стоят нещата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каското покрива само обвивката на колата, или тотална щета.Но ако да кажем имаш проблем с амортисьори, карета, двигателя скоростна кутия и т.н се поема от гаранцията към Great Wall.

 

Да ме поправи някой колега, ако съм сбъркал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя винаги, на всички марки, които знам се води консуматив. Понеже колко се изхабява се влияе най-вече от карането ти. С малко повече желание можеш и за седмици да съсипеш нов съединител. Но при нормално каране не би трябвало 5 години или 100 000км да се изхаби. Колкото до гаранцията както valery е посочил - тя покрива технически проблеми. А каското покрива физически щети. Ако някой ти надере колата или сам си я блъснеш, каското ще ти изплати проблемите. Но ако ти блокира двигателя, няма каското да ти го плати, а с гаранцията ще го отремонтират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Съединителя беше просто пример, нямах предвид конкретно него :)

 

Както и да е, днес засилихме документите към банката, тия дни ще пиша какъв е резултата :)

 

Мерси за разясненията! :)

Редактирано от Junkie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При автоматичните скоростни кутии гаранцията покрива проблеми със съединителя, докато при ръчни скоростни кутии е въпрос на реверанс от страна на производителя да включи съединителя към гаранцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранцията покрива фабрични дефекти, т.е. ако някоя част, ако ще и съединителя да е това, се счупи поради дефект, а не поради неправилна употреба, то би следвало да се покрива от гаранцията. У нас обаче погрешно се смята че едва ли не в рамките на гаранцията всичко което успееш да потрошиш с хамалското си каране трябва да се покрива от гаранцията.

Редактирано от gwfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, разбирате ме погрешно...

 

Не си купувам кола за изтезания, такава вече имам ;) и съм повече от доволен.

 

Купувам градска кола която да ми вози гъза и с достатъчно грижи да не ме оставя на пътя.

 

Въпроса ми за гаранцията беше по-скоро информативен, от колкото конкретен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Junkie, разбираме те много добре. Просто поясняваме конкретните случаи, които повдигаш! :) А това, че въпроса ти е бил "информативен", не го прави не-"конкретен".

 

Съединителя беше просто пример, нямах предвид конкретно него :)

 

Писал си точно за "съединителя", казваме за съединителя, не виждам нищо неконкретно. Пък и той е по-особен, защото хем е скъпа част, хем се брои за консуматив. Ако нещо друго те учудва, че не се покрива от гаранцията - кажи и за него. Не искам да си мислиш, че някой те напада, напротив - надявам се темата да е полезна за всички, на които им предстои покупка на такава кола и да си знаят кой въпрос как стои.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При автоматичните скоростни кутии гаранцията покрива проблеми със съединителя, докато при ръчни скоростни кутии е въпрос на реверанс от страна на производителя да включи съединителя към гаранцията.

 

Автоматиците нямат точно такъв съединител, какъвто имат ръчките. ;)

Редактирано от viggen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Автоматиците нямат точно такъв съединител, какъвто имат ръчките. ;)

 

Знам, че нямат, но е истина, че при тях съединителя влиза в гаранцията. Просто водача на автомобила не може да му влияе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Виждам, че сте споменали за проблем с каре, но за каре на волана ли става дума? Защото аз мисля, че имам някакво чукане във волана като минавам през някои неравности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Виждам, че сте споменали за проблем с каре, но за каре на волана ли става дума? Защото аз мисля, че имам някакво чукане във волана като минавам през някои неравности.

Да за каре на волана става въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте!

Оглеждам хоризонта за покупка на автомобил и Voleex C10 е един от вариантите, който добре се побира в определеният за целта бюджет. :)

Като почетох форума, намерих отговори на повечето въпроси, но остават и някои неясни моменти.

Например, моля, ако някой знае, да ме насочи, откъде е информацията за пътният просвет (клирънс)? Срещнах в една от темите числото 11,4 сантиметра, което малко ме смущава. При какви условия (празен или натоварен автомобил) е дадено това разстояние?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак и от мен, след малко застой сме в играта!!! :hello2:

 

Вече са факт първите 700км :) за момента нямам много оплаквания.

 

Като цяло вози доста добре, има доста глезотии, и най-вече носи на бой :laughing1: 5 човека с багаж се качихме на невъзможна вила с невъзможно място :D

 

Може-би ми се струва малко спъната като пусна климатика де, натискам газта пък тя спира... сигурно още не съм отвикнал от BMW-то :D

 

Факт е и при мен чукането в предницата(волана), пък ми предстои пътуване до Полша. Сега се чудя дали да ида в сервиза преди да тръгна, или след като се върна(т.е. точно навреме за 1вото обслужване), някой по-запознат с проблема да даде съвет моля.

 

@ Андреев: Колега, въобще да не те притеснява клирънса, колата е наистина височка за класа си(даже прекалено според мен), не съм имал проблеми нито с легнали полицаи, нито с нищо(имай в предвид и горенаписаното, 5 човека с багаж се качихме на Борово, през чукарите и никакви ядове).

 

Тия дни и снимки, че все не остава време.. B)

 

Забравих да питам... този въпрос го отнесох и до представителството ама още не съм получил отговор... надявам се някой тук да знае.

 

Става въпрос за шумоизолация, но на целия двигателен отсек + част от купето отдолу. Малко шумна ми се струва над определена скорост(пък и виенето на диференциала е доста отчетливо в купето). Интересува ме дали е възможно да се сложи някаква изолация, и ако да - какъв точно е реда(като искам да си запазя гаранцията естествено, иначе знам как става. :)

Редактирано от Junkie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...