Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги искам да попитам нещо за автоматичните фарове?

Забелязах следното,когато съм на ауто фарове и влизам във тунел фаровете се включват автоматично, обаче когато излезна от тунела фаровете продължават да светат и не се гасят та искам да попитам при всички ли е така или явно това е някакав дефект.

Благодаря предварително!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е същата работа, гаснат само, ако рязко блесне слънцето след тунела и то не винаги.

Също така се включват и когато навлизам в сенчест участък, било то от блокове или в гориста местност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно колега Благодаря за информацията!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципа на работа на датчика управляван от светлоактивен диод,съчетан и с другите електроники е :

-диода засича липсата на светлина и включва фаровете,така докато няма светлина имате работещи фарове

-диода засича светлина и подава сигнал да се спрат фаровете,тук обаче,електрониката задържа 10-15 или 30 секунди напрежението подавано към фаровете (оставя ги да работят) точно си идеята през нощта като карате и минете под лампа да не се изключват,след 2 метра като е тъмно да се включват,след още 2 метра идва друга лампа и се изкл. и така на татък.

 

Друг е въпроса,че може и да има някакъв проблем при вас както казвате (не вярвам защото това е толкова проста схема) или да е зацапан диода (ама пък тогава щеше да си мисли,че е тъмно постоянно и да ги включва) или нещо друго.

 

Потърсете диода (или с одеяло покрийте колата) да светнат фаровете,като това действие се извършва през деня задължително,махнете одеялото и засечете след колко секунди ще се изключат.Ако изобщо не се изключат,тогава ще говорим пак :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам от срещата, която направихме преди няколко дни - този проблем го имат и други хора, освен писалите в темата. Ако някой има прогрес с него (отишъл е да му го отстранят гаранционно) или е разбрал повече за принципа на работа на датчика, ще се радвам да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това така си работи. Досега не ми се е случвало след като се включат фаровете да изгасват. Пробвал съм в движени да превключа на постоянно пуснати и пак връщам на автоматични и пак си светят. Явно датчика изпраща сигнал за включване и след като се изгаси колата се нулира тази заявка (образно казано).

 

off: Подобно нещо е с вдигането на стъклата със задържането на копчето за заключване от ключа. Като се задържи няколко секунди, алармата се включва и централното се активира. След което се затварят стъклата, ако са отворени. Обратния вариант не работи при отключване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам от срещата, която направихме преди няколко дни - този проблем го имат и други хора, освен писалите в темата. Ако някой има прогрес с него (отишъл е да му го отстранят гаранционно) или е разбрал повече за принципа на работа на датчика, ще се радвам да пише.

 

Аз принципа го обясних :) варианта за който се сещам защо не изключват е,че "логиката" на контролера е,че щом един път са се включили,значи е тъмно и няма нужда да ги спира повече (сигурно е по-евтино,макар,че според мен разликата е нищожна) и чак след като се загаси колата,тогава се нулира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз принципа го обясних :) варианта за който се сещам защо не изключват е,че "логиката" на контролера е,че щом един път са се включили,значи е тъмно и няма нужда да ги спира повече (сигурно е по-евтино,макар,че според мен разликата е нищожна) и чак след като се загаси колата,тогава се нулира

 

Е да ама има случаи, в които гаснат веднага след тунела, щом видят слънце без никакво изчакване...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно и на срещата това се коментираше - че докато колата е по-студена, ако я вкарваш, изкарваш от един гараж например - ще се пускат и спират. След малко повече каране обаче ако минеш през тъмно, после не се изключват, а продължават да светят, понякога дори да е много слънчево.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Аз имах същия проблем с автоматичните фарове (на тъмно се палят и после забравят да се иключат).

Отидох в сервиза на Грейт ауто на ботевградското шосе в софия(макар да е след табелката за край на софия ;D ) и вече всичко е ОК.

Просто след демонстрация на проблема и една седмица за доставка на нов датчик всичко заработи по правилата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе тези автоматични фарове са капризни и при други марки и модели , при мен на Пежо 307 също има проблем с гасненето иска много силна светлина , освен това включва и при облачно време понякога , както и при замърсено предно стъкло . Честно казано ми създават повече проблеми отколкото някаква полза , виж автоматичните чистачки са добра екстра .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе тези автоматични фарове са капризни и при други марки и модели , при мен на Пежо 307 също има проблем с гасненето иска много силна светлина , освен това включва и при облачно време понякога , както и при замърсено предно стъкло . Честно казано ми създават повече проблеми отколкото някаква полза , виж автоматичните чистачки са добра екстра .

Същото мисля и аз!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, при мен и срещо слънцето да караш в безоблачно време нямаха гасене.

След смяна на датчика сега гаснат до 30 секунди след излизане от тунел.

Единственото забавяне което има, е когато тръгна по тъмно и бавно се разсъмва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Аз имах същия проблем с автоматичните фарове (на тъмно се палят и после забравят да се иключат).

Отидох в сервиза на Грейт ауто на ботевградското шосе в софия(макар да е след табелката за край на софия ;D ) и вече всичко е ОК.

Просто след демонстрация на проблема и една седмица за доставка на нов датчик всичко заработи по правилата.

 

Колега това е добра информация явно датчиците на повечето коли не са както трябва май ще трябва и аз да отскоча до сервиза за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги значи преди време писах тука за автоматичните фарове за проблема със превключването когато излизаш от тунела не се излючват фаровете само понякога,така отидох в сервиза и хората казаха че ще го проверят но явно когато е студена колата и с се движиш бавно тогава се излкючват,човекът от сервиза ми показа когато влиза във халето се палят и когато излиза се изключват и казва ето виш работят обаче всъщност не както и да е понеже вече никой не ползва автоматични фарове от както направиха закона за фаровете но понеже не съм в България на мене ми вършат работа обаче не бачкат явно.На скоро реших да го погледна този датчик и да пробвам със натискане дали нещо ще се получи и тъй като карах и излизах от тунел и не се изключиха реших да натисна пласмасата,когато я натиснах пласмасата на огледалото чистачките се включиха,казах си аз хммм ко стана после реших да сваля датчика разглобих го и видях че кабела е натиснат със предпазителя на датчика тази пластмаса,реших да отворя датчика позачистих го и го нагласих хубаво,пробвах го но уви помислих че ще от защтипан кабел но не е. Та въпросчето ми е някой решил ли е проблема при отстраняване на този проблем да изключим смяната на датчика понеже в момента няма как да стане, дали може нещо да се направи.

Благодаря предварително!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....тази функция AUTO наистина се обезсмисли с новия закон, лошото е,че така не може да се използва и функцията "изпрати ме до вкъщи" и по-скоро мисля как да затъмня този светодиод за да са включени постоянно. От сега нататък ще започне едно сменяне на крушки....аз на късите ги смених и двете вече (10 месеца). Даже вчера направих една глупост като сменях втората - тъй като местото за бъркане е много малко и не се вижда какво правиш (по скоро се сменя опипвайки), вместо в леглото на крушката я пуснах във фара - не видях, че острани има празно място и падна вътре. А познайте дали 40 мин. не се борих с разни пинсети и какво ли не да я извадя. Добре, че не влезе по-навътре...сигурно щеше да се наложи да се сваля фара. Така, че внимавайте много като сменяте крушка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че по твоят въпрос един от колегите си е решил проблема със фарчетата http://forums.gwm-bg.com/topic/477-%D0%B8%D0%B7%D0%BF%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D0%BC%D0%B5-%D0%B4%D0%BE-%D0%B2%D0%BA%D1%8A%D1%89%D0%B8/

Редактирано от Mikosh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×