Jump to content

Монтаж на газова уредба на Hover H5


Recommended Posts

Прав си, Пачков.

 

Във връзка с ГУ - дадоха ли ви ръководства? На мен не и казаха, че ги нямат разпечатани още. В момента единственото, което имам е фактура. Нищо друго. Казаха, че гаранцията на ГУ-тата също ще е в тази книжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз може ли да зачекна следното питане тука при монтажа на газовата!

Монтират ми газовата, вече с по малката бутилка узаконена с сертификат и полагашата и се гаранция!! Това прави ли "фабрична газова" както я рекламират фабрична след като в големия талон не пише ,че върви "камиончето" на газ. И може ли фактури за газта да минат за разход от регистрирани коли на фирми. Или трябва пак да се сменят талоните на автомобила!!! Ако може някой с монтирана вече газова и регистрирана кола на фирма да сподели!!Или някое дилърче да ни светне по въпроса!!

Редактирано от Niki.A.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на някой да са дали паспорт на газовата уредба?

 

Не, но ми казаха, че законодателството било променено и вече май нямало да има паспорти. Никой не знаел. И няма да има проверки на всеки 6(мисля) месеца на газта специално, а ще стават заедно с техническия преглед. Общо взето идеята е, че нищо не се знае около тези неща със сигурност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много въпроси на които да търсим отговор..... Аз имам книжка от Vialle от която преведох това което съм постнал по нагоре а именно - на 200 км газ, се харчи около литър бензин. Това пише. На колко такта е не знам. Но вярно,че не питах какво масло сложиха.....категорично обаче, следващата смяна е след 10.000 км. или 12 месеца. Не вярвам да слагат различни масла в сервизите, все пак Литекс не може да нямат изисквания за това. Мисля, че темата за маслата я има и е отделна във форума. Днес пак забравих фактурата, утре обаче няма да забравя да погледна какво пише там (ако има разбивка) разбира се. В последните дни карам доста, и разхода ми на смесен режим без да прекалявам със скоростта в извън градското е между 10 и 11/100 км. от което не може да съм недоволен. Верно, че един път ми даде и 14-15, но тогава беше само градско от светофар на светофар.

 

При вас как е разхода ?

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и какво смениха:post-5233-0-69016700-1338559495_thumb.jpg

За това питах какво моторно масло са ти сложили, защото на мене ми сложиха OMV 10w40 полусинтетично което е пълен абсурд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой друг има ли проблем след слагане на газовата колата да не пали толкова лесно както преди? Преди само като врътнех и палеше от раз, последните паления особено ако не е карана преди това и е студена трябва да задържа 2-3 секунди след слагане на газовата. От февруари до преди слагането на газовата никога не ми е падал акумулатора и дори студените месеци нямах никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, нямал съм проблем с паленето след като сложиха газта. А като запали държи ли равномерни обороти и само тези 2-3 секунди чакане ли са проблема или има и нещо друго в поведението на колата, което да се е променило след това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами само при паленето е проблема. Понякога като и запали отива на 60-700 оборота, стои 1-2 секунди и скача на 1500 за 1-2 секунди и спада на 1000, както попринцип когато е студена при палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има понякога. Трябва да подам малко газ за да запали когато е студена, но не всеки път. След слагането на газовата така. Преди от първия път, без подаване на газ си палеше. В сервиза искат да е колата при тях, да я мерят като е студена, но не ми се занимаваше и го отложих за другото влизане в сервиза, когато може би ще е студено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой друг има ли проблем след слагане на газовата колата да не пали толкова лесно както преди? Преди само като врътнех и палеше от раз, последните паления особено ако не е карана преди това и е студена трябва да задържа 2-3 секунди след слагане на газовата. От февруари до преди слагането на газовата никога не ми е падал акумулатора и дори студените месеци нямах никакви проблеми.

 

Колега, така описан проблема ме навежда на мисълта за липса на бензин до инжекторите! Вечер, като се прибираш обръщаш ли я на бензин да поработи малко? Ако не, прави го и проблема трябва да спре. Ако я гасиш директно както си на газ има вероятност инжекторите и горивопроводите до тях да остават "сухи" и от там да идва проблема със замислянето при палене сутрин или след няколко дни ... докато помпата качи гориво. Ако обаче си го правил това и пак има проблеми то виж някъде за хлабавини по маркучите, вакумрегулатори, горивна помпа в резервоара и т.н. Просто търси от къде се губи горивото и няма достатъчно при палене, а като завъртиш 2-3 пъти вече е качила гориво и всичко е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да бе аз ще търся. Да търсят в сервиза... А и нали уж при каране на газ впръсква и бензин през определено време. Това да я превключвам всеки път на бензин вечер не ми се струва като нормално. А и в сервиза не ми споменаха за нищо такова!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма никакво значение каква ти е газовата уредба - АГУ, ГИ или ГИ с течна фаза ... винаги в края на деня или преди пристигането на местоназначението, преди да се угаси колата се обръща на бензин принудително и се оставя да поработи малко ... то си е в твой интерес де. Ако е служебна колата и не ти пука за нея - карай както можеш. Ама ако е твоя и мислиш да я караш поне няколко години прави го и няма да имаш грижи с бензиновата горивна система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега, така описан проблема ме навежда на мисълта за липса на бензин до инжекторите! Вечер, като се прибираш обръщаш ли я на бензин да поработи малко? Ако не, прави го и проблема трябва да спре. Ако я гасиш директно както си на газ има вероятност инжекторите и горивопроводите до тях да остават "сухи" и от там да идва проблема със замислянето при палене сутрин или след няколко дни ... докато помпата качи гориво. Ако обаче си го правил това и пак има проблеми то виж някъде за хлабавини по маркучите, вакумрегулатори, горивна помпа в резервоара и т.н. Просто търси от къде се губи горивото и няма достатъчно при палене, а като завъртиш 2-3 пъти вече е качила гориво и всичко е нормално.

 

Определено не съм съгласен - в пост 39 си направих труд да преведа книжката на газовото - там пише защо колата гори литър бензин на 200 км газ - именно за да не остават инжекторите и горивната помпа сухи. Така, че проблема (ако има такъв и е сериозен) трябва да се търси другаде. Не зная това подаване на гориво (бензин) към газта дали може да се регулира софтуерно или е заложено. Но категорично - газовото е такова, че си добавя бензин колкото трябва именно за това. А и е достатъчно компютъризирана и съвременна за да се налага ръчно да преминаваш на бензин за да не остават сухи инжекторите.....но дали компютъра работи правилно - това вече е отделен въпрос.

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо което ми направи впечатление (не му отдавам много значение) но ми е любопитно - когато загася колата, от зад в газовата бутилка се чува едно къркорене, по скоро като "квакане" в самата бутилка. Някой друг обърнал ли е внимание ? В сервиза казват, че се изравнява налягането в газовата система (което ако е така е, може би е нормално). Но дали и при някой друг се получава ?

 

И тъй като сме в тема за газта - последния смесен разход на газ който засякох за около 500 изминати километри: 10,5 л/100 км. Мисля, че е добре.

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега последно какви документи трябва да имаме за тази газова, за да може като ни спрат да сме изрядни? И аз както и poroinik имам само фактура. Трябва ли последно да има паспорт, някакви документи за сертификат, лепенка на задното стъкло и нов документ за техничешки преглед, където да пише, че колата е на Бензин / Газ? След като газовата е сложена след минаване на техническия преглед то слагането в оторизиран сервиз на нова фабрична уредба означава ли, че сега не трябва 3 години да минаваме преглед или трябва веднага да отидем на преглед специално заради газовата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен не са ми казали, че трябва да правя нещо допълнително с газовата. Нямам лепенка с !GAZ.

Съответно предполагам, че не е проблем да паркираме в подземи паркинги където е забранено за LPG, но когато пише че е забранено за газова уредба дали важи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това за лепенката май е задължително. Братовчед ми е полицай и сега му звънях да го питам. За лепенката каза, че трябва да имам. За годишния технически преглед още е каша, но до 2-3 месеца щяло всичко да изяснят. Но определено тярбва да имаме документ, защото газовата е монтирана след минаване на годишен технически преглед. http://www.dnes.bg/politika/2012/04/24/masirani-proverki-na-gazovite-uredbi-v-kolite.157142

Статията е от 24 Април, а от тогава не е минало много време. Това, което ме притеснява е, че дилъра не ми даде абсолютно никакъви документи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,сега като се минава преглед на колата минаваш и за този на газта,новото е че не се бие печат в паспорта на газовата,а си минава със стикера на колата за прегледа тоест това е и стикер за газта.Стикера на стъклото би трябвало да е задължителен,а и би трябвало да имате паспорт на бутилката,там се води по номер и дата на производство:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега разгледах в сайта на МВР "ПРАВИЛНИК ЗА ПРИЛАГАНЕ НА ЗАКОНА ЗА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪТИЩАТА" - http://www.mvr.bg/NR...0/PPZDVP_BG.pdf

 

 

Чл. 18. (1) За обозначаване на пътни превозни средства се използват следните

опознавателни знаци:

 

16. (нова - ДВ, бр. 32 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) "Моторно превозно средство с

монтирана автомобилна газова уредба" - знакът има формата на равностранен триъгълник със

светлоотразителни жълт цвят и червена крайна ивица с вписани в него надпис с латински

букви "GAS" и знак "Внимание". Поставя се на задното стъкло от вътрешната страна в горния

ляв ъгъл или на подходящо място на челното стъкло, ако МПС няма задно стъкло.

 

Сега въпросът ми е от къде може да се купи такъв стикер? За да си го купя ще изискват ли някакви документи за минат технически преглед и то специално за газовата?

Редактирано от nmnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сега въпросът ми е от къде може да се купи такъв стикер? За да си го купя ще изискват ли някакви документи за минат технически преглед и то специално за газовата?

Има ги на свободна продажба къде ли не, по сервизи за монтаж на АГУ, разни магазини, сергии, сайтове:

http://www.fobosgas....imanie-gaz.html

http://tpetrov.com/s...D0%95%D0%A0+GAS

 

и т,н.

Редактирано от viggen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Вече мога да се похваля с монтирана ГУ. Мотажа (МИТВАС) е изключително грамотно направен. Бих казал, че ГУ напълно се покрива с определението "заводска". Бутилката (обем 55 л., максимално 47 л., оползотворими около 40 л.) почти не се забелязва, нужно е да приклекнеш за да я видиш. Накрая, получих подробен инструктаж и ми беше отговорено на всички въпроси, които се сетих да задам. По шестобалната система оценка: Отл. 6. Системата си работи супер, не се забелязва никакво понижаване на динамиката на автомобила. Единствено, забелязах, че на моменти рядко двигателя глъхне. Надявам се, че това е временен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече мога да се похваля с монтирана ГУ. Мотажа (МИТВАС) е изключително грамотно направен. Бих казал, че ГУ напълно се покрива с определението "заводска". Бутилката (обем 55 л., максимално 47 л., оползотворими около 40 л.) почти не се забелязва, нужно е да приклекнеш за да я видиш. Накрая, получих подробен инструктаж и ми беше отговорено на всички въпроси, които се сетих да задам. По шестобалната система оценка: Отл. 6. Системата си работи супер, не се забелязва никакво понижаване на динамиката на автомобила. Единствено, забелязах, че на моменти рядко двигателя глъхне. Надявам се, че това е временен проблем.

 

Да ти кажа и аз като сложих моята ГУ в началото понякога по-трудно палеше от сорта на 2-3 секунди докато запали. За щастие обаче винаги палеше, въпреки този проблем. Но с течение на времето този проблем отшумя и напоследък не се забелязва този ефект. Аз да попитам колко от хората във форума са си сложили лепенка "GAS!" на задното стъкло и съответно като са ви спирали полицаите гледали ли са за наличието на тази лепенка? Искат ли ви и документи за ГУ, минат преглед и т.н., защото доколкото знам още не е изчистен този въпрос в закона и не би трябвало да се заяждат за липса на такива документи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...