Jump to content

Монтаж на газова уредба на Hover H5


Recommended Posts

Да, ама едно е разход 7,5 на бензин по 2,53, (18,97) друго е разход на газ 8,5 по 1,23 (10,45)........второто е по-добре,струва ми се. На мен също ми даде разход 8 - 8,5. И по същия начин оставих газта на една чертичка за да знам все пак кога свършва (аз съм с 55 литрова). Като остана само един светодиод, не изминах кой знае колко и колата започна да придърпва, така няколко пъти и накрая разбрах, че няма да превключи сама, и преминах ръчно на бензин. Все още не мога да разбера кой светодиод като изгасне колко литра остават. Първо си мислех че на 10 литра ще гасне по един, ама не.

 

А за бензина нищо не казвате!!! Нали на 10 впръсквания газ правило едно на бензин. по пътя на логиката 10:1 .Демек не е ли на 10л газ да харчи и едно килце бензнче!!! :icon_scratch::rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми се струва странна тази система която слагат или със всички е така. На сегашния ми курник съм с допълнителна (не фабрична) газова, да вярно метанова на пак е газова, най-обикновенна с плочка (въпреки че колата е пълн инжекция) и дори на мен ми казаха че могат да ми изведат на самото арматурно табло на участъка на бензинопоказателя количството газ което имам, искаха ми 100-тина лв за това, но аз предпочетох да ми сложат по-добър аванс процесор. Монтираха ми обикновен индикатор допълнителен сс ветодиоди.. 3 на брой. За 2 дена им хванах цаката. Докато светят 3 всичко е ясно, остане ли да свети сам един имам гориво за 60 км, започне ли този 1 да мига, остава ми гориво за 30 км. Незнам за вас но си мисля че след като се предлага като фабрична тази система, тя поне трябва да си има показание на самото арматурно табло или най-малкото да има индикация за така наречената "резерва" и да се каже официално (както е на бензина, лампата светва при остатък от 5, 6 или колкото са там литри), защото до колкото разбирам в момента се получава така че имаш две индикации, едната е "пълна до горе", другата е "карай на бензин"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

petkov_, не е така - имаш няколко сини диода, които изгасват, когато газта намалява. Остане ли последния, крайно време е пак да сипеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Индикацията за наличността на газта отразява използваемия обем газ, които има в бутилката. Софтуерно е зададено да има минимално количество газ, за предпазване на помпата от повреда.

 

При намаляване на количеството до този минимум би трябвало да се превключи на бензин. В тази ситуация в бутилката има газ, но не може да се използва. Това е описано и в книжката за газовата уредба.

 

Направих справка с сервиза и в книжката го пише същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

petkov_, не е така - имаш няколко сини диода, които изгасват, когато газта намалява. Остане ли последния, крайно време е пак да сипеш.

защо тогава radioword, не може да му хване цаката. не вярвам човека да не може да се ориентира. Явно има нещо не достатъчно описано или нагласено. Ако бутилката е 50 литрова и има 5 диода, логично е да се мисли че на всеки 10 литра отговаря една чертичка.... както е при бензина .... не е съвсем пропорционално ама за някакви си 2-3 литра не мисля че ще повдигаме въпрос. Освен това тук се говори за 3 индикаторен дисплей, на който като изгасне първата лампа трябва да пълня.... В този ред на мисли, защо изобщо има 3 лампи като само едната е важна и после,мисля че е редно след като изгасне да ми кажат "имаш газ за еди колко си км или еди колко си литра газ, пък аз да си правя сметка къде да спирам да зареждам. Пример има лукойл и след 30 км. ОМВ, ако имам карта на ОМВ за намаление, и знам че имам още 4 литра газ (примерно) ще прескоча лукойл-а и ще зареда на омв=то, ама си нямам и на идея колко ми остава да карам защото пущината веднъж гасне веднъж неще.... Дано се изясни ситуацията докато пуснат Ц30 на пазара че фабричното газово е един от основните му плюсове. В този ред на мисли , в неделята гледахме офертите на Ховер-а и почти се бяхме навили да не чакаме Ц30 а да вземем джипа, но понеделник-а ходихме след работа до джъмбо и видяхме един ховер на паркинга и жената като видя как виси бутилката и каза "Забрави, такава бутилка под колата не слагам, това ако се закачи някъде....", пробвах се да и обесня ама не.... та сега ще си чакаме другата.... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със висенето на бутилката сме го обсъждали една камара време. Досега имаме информация, че в цяла Русия и Италия се монтират такива бутилки. Предполагам всеки е наясно какви са пътищата в Русия и за какви условия говорим, че да се преекспонира проблема с бутилката. За момента не съм закачил нито един висок бордюр, когато съм паркирал назад. Компромис е това е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

petkov_, за индикатора, може и аз да не съм дочел - моите впечатления са от Voleex, който покарах - там има един кръгъл индикатор, не съм разпитвал обаче за поведението на диодите. Radioworld е писал, че като е останала една чертичка и е посвършила газта, не е превключил на бензин. Това ми звучи като проблем, който трябва да бъде отстранен, защото при другите явно го няма.

 

Колкото за "висящата" газова, leomm е прав. Виж колегата от Русия с неговия Steed, който кара екстремен офроуд (преди беше пускал на GW Safe с лебедка, сега го е сменил за Steed):

http://forums.gwm-bg.com/topic/196-my-steed-5-wingle-5-from-moscow/

 

На втора страница можеш да видиш и неговата газова - щом при човек като него не е забелязал проблем с газовата, ти не знам какви чукари ще катериш, че да смяташ, че ще закачи (особено новата, по-малка и по-дълга).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, за индикатора на газовата уредба на Волекса ми- първата лампичка изгасва на около 150 км. градско и на около 180км. извънградско, следващата изгасва след около 50-70 км , а предпоследната след около 60 км., не съм чакал да почне да мига последната лампичка, поне до сега.Изглежда всичко опира до настройката на сондата в газовата бутилка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А за бензина нищо не казвате!!! Нали на 10 впръсквания газ правило едно на бензин. по пътя на логиката 10:1 .Демек не е ли на 10л газ да харчи и едно килце бензнче!!! :icon_scratch::rolleyes:

 

Ами така казаха хората които са запознати с тази система....аз за първи път карам на газ и се вслушвам в това което казват тези с опит. Дали на 10 впръсквания газ прави едно бензин не знам, но за близо 1000 км. които изминах на газ съм сложил и за 30 лв. бензин, като стрелката не е мръднала кой знае колко, т.е мисля, че и за следващите 300-400 км няма да ми се наложи да слагам. В сервиза ми казаха - колата пали на бензин, след вдигане на достатъчно налягане от помпата в газовата система обръща на газ. Не казаха нищо за впръсквания бензин/газ. Не коментирам защото съм бос в тази област - цитирам това което ми казват специалисти по монтажа и чета това което се пише във форума. Който е запознат, моля да пише.

 

Може би въпроса с индикатора зависи до някъде от настройки при монтажа, до някъде от качеството на газта, до някъде от условията, до някъде от начина на каране, до някъде с колко налягане се пълни на газ станциите......много "до някъде" условия се събраха. Идеше реч за това, дали може да се определи количеството газ в бутилката според индикатора. Но като виждам колко условности изброих сам - съмнявам се много. Примерно по някога, в градски условия ми дава разход около 14/100. Друг път около 10-11/100. В извънградско със скорост 90 - 8/100. Над тази скорост - около 9.5 - 10/100. Така че, всичко явно е въпрос на условия в които се кара, спиране,тръгване,ускоряване,светофари и т.н.

А относно това, че не превключи сама на бензин, мисля, че и други колеги коментираха това, че един път превключва, друг път - не. Ще опитам пак да свърша газта за да видя дали този път ще стане - ако не - справка в сервиза !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

radioworld, виж какво е писал poroinik в неговата тема за Voleex - това е технически проблем, който са му отстранили в сервиза, като чакат виеле да доставят някакви нови части, с които да не съществува. Било добре известно. И не е само като ти свърши газта, ами изобщо ако искаш да превключиш на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някои да се завре с ролетка и да види колко е диаметара на новата бутилка реално!! Много искам да знам преди монтажа на моята ,да по-премеря да не карам да я свалят в сервиза- що :huh: няма да коментирам вече доста се изписа!!! Има една кръгла греда точно над резервната гума и малко маркучи ,та се чудех деали са оспяли да я напъхат до горе бутилката!! До сега се врях и гледах кво има точно от зад ама без точен диаметар на бутиката не мога да си направя сметки!!

 

Благодаря предварително на жертвалия се!!! :rolleyes::)

 

А относно чакането на резрвните части,дано не се забявт като новите бутилки. Аз чакам малко за бутилка ама вече не ме свърта!!! Предполага се ,че щом е решен проблема с бутилките ,трябва да пристигат по бързо :)

Редактирано от Niki.A.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Niki.A., утре (неделя) ще се опитам да измеря диаметъра. Но ! Имай в предвид, че това е максимума на който може да се качи бутилката, тъй като от едната страна имаш изходен маркуч и помпа. Системата е такава, че помпата трябва да бъде под определен ъгъл надолу, и заради това бутилката не може да влезе по-навътре - опира помпата в задната греда. Ако се вдигне още на горе, сондата на помпата ще стане с по-малък от определения наклон, и съответно няма да работи. Та това е максимума нагоре - с малката бутилка е добре. С голямата просто виси по-надолу.

 

@ Admin благодаря,ще прочета темата !

 

И още за разхода на газ- ако я караш кротко извън градско (... 90 до 100 км/час) разхода е 8 - 8,5/100. Ако и стъпиш 120 - 140, разхода си скача 11 -12л. Като прибавиш и градско - направо си е 14 - 15/100. Ама надявам се, че никой не е очаквал да гори 4/100.....имам приятел с Опел Кадет 1.4, разхода му е 11-12 -13 газ - така че, като сравнявам - мисля няма от какво да сме недоволни.....

Но както е известно - горенето на автомобила е пряко свързано с десния крак на водача.... :iroc:

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Niki.A., утре (неделя) ще се опитам да измеря диаметъра.

Съжалявам, днес много валя и не успях да измеря диаметъра на бутилката. Ако утре спре, ще опитам да ти свърша работа....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А за бензина нищо не казвате!!! Нали на 10 впръсквания газ правило едно на бензин. по пътя на логиката 10:1 .Демек не е ли на 10л газ да харчи и едно килце бензнче!!! :icon_scratch::rolleyes:

 

Малко превод от инструкцията на газовото (някой неща са буквално, други са обобщени)

 

Резервоарът на превозно средство, движещо се на втечнен газ при три (от пет) светещи лампи е 60% пълен.

Относно добавяне на бензин към разхода - това добавяне не позволява на бензиновите инжектори при стартирането да остават сухи или образуват налеп както и бензиновата помпа да стартира на сухо, следователно, е необходимо да има достатъчно бензин в резервоара. Поради това съображение, трябва да вземете предвид ограниченото потребление на бензин от приблизително 1 литър на 200 км.

Тази газ система се захранва с бензин само при запалване, което автоматично гарантира, че двигателя на вашето превозно средство работи за кратко с бензин, след стартиране, след което преминава на газ когато газовата помпа създаде необходимото налягане в системата.

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При свършването на газта не превключва на бензин - утре съм в бокса да я видят. Поне хората в Спекта ауто са точни и веднага реагират - явно и те искат всичко да е наред. А ще сменям и масла на 5200 км. както се препоръчва.... очаквайте подробности ! :drunken_smilie:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си взех Волекса от сервиза и съм и аз с газово. Като ги питах защо не преключва автоматично при свършване на газта те ми казаха, че незнайно защо от Виале не са го направили в software-a. Сега пишели нов такъв и след време като е готов ще ни викат един по един в сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подробности - първа смяна на 5000 км. на масла струва 380 лв. Относно газовото - регулираха поплавъка на по-високо ниво (т.е ще остават по 6л. неизползвани в бутилката) и всичко е наред - превключва от газ на бензин вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подробности - първа смяна на 5000 км. на масла струва 380 лв. Относно газовото - регулираха поплавъка на по-високо ниво (т.е ще остават по 6л. неизползвани в бутилката) и всичко е наред - превключва от газ на бензин вече.

 

Можеш ли да напишеш какво включва първата смяна!! На мен ми казаха ,че ще ми сменят маслото на двигателя,скоросната и деферинциала!! Интересува ме това ли сменят ,сменят ли още някви филтри -маслен ,горивен,въздушен ,филтър купе(за последното много ме мъчи каде е на ховъра щот не го виждам) ,некоя и друга втулка и др

 

Предполакам са ти дали разбивка на вложените материяли!! Thanks предварително!!! :rolleyes::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменят се четири масла - двигателно + маслен филтър, на скоростната и раздатъчната кутии и на диференциала. Други филтри не се сменят. На 20 000 км. ще сменят освен масло и масления филтър и въздушен и горивен филтри. Не съм убеден, че Ховъра има филтър на климатика или поне като консуматив не се предлага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

garson е прав за това какво се сменя - двиг. масло ,филтър,масло диференциал,масло раздатъчна кутия + оглед на цялата кола. Следващата смяна е на 15.000 км. или 12 месеца. А дали е 415 или 383 като пари.....не зная, може да зависи от цената на филтъра, труда или маслото в различните сервизи. Аз също не съм на ясно дали има филтър на климатика. Ще погледна фактурата какво е сменено и ще ви кажа точно. Но имаше една теория, че колата била спъната софтуерно до 5000 км - няма нищо такова. Както си е вървяла до сега, така ще си върви и за напред....с изключение на леки промени в следствие напасването на детайлите (примерно разход,шум и т.н). Един колега преди няколко месеца беше писал, че смяната струва около 200 лв......може би е имал в предвид само маслото на двигателя и маслен филтър което ще се сменя от тук нататък.

 

И важно за гаранцията - необходимо е да се спазват километрите посочени за смяна и обслужване. Препоръчително е ако смяната е примерно на 15000 км. да е в рамките на плюс-минус сто, двеста километра.....а не 1000 или 2000 от горе.

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството, че всеки сервиз има някакво собствено тълкувание на нещата. Най-ярък пример са броят на тактовете на бензин спрямо газ в иначе прекрасната ни газова уредба. То не бяха на 8, 10, 12, 16, 20... колкото сервизи, толкова различни коментари имаше. И досега няма еднозначен отговор. Сега "сагата" се повтаря с гаранционното обслужване. Изрично поне пет пъти ги питах на колко километра е следващото ТО и отговорът беше "след 15 000 км, и след това на всеки 15 000" т.е. на следващата смяна е на 20 000 км. Искрено се надявам до няколко месеца да са наясно.

А иначе разликата в парите сигурно се дължи на различната часова ставка в различните сервизи.

Редактирано от garson
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

garson е прав за това какво се сменя - двиг. масло ,филтър,масло диференциал,масло раздатъчна кутия + оглед на цялата кола. Следващата смяна е на 15.000 км. или 12 месеца. А дали е 415 или 383 като пари.....не зная, може да зависи от цената на филтъра, труда или маслото в различните сервизи. Аз също не съм на ясно дали има филтър на климатика. Ще погледна фактурата какво е сменено и ще ви кажа точно. Но имаше една теория, че колата била спъната софтуерно до 5000 км - няма нищо такова. Както си е вървяла до сега, така ще си върви и за напред....с изключение на леки промени в следствие напасването на детайлите (примерно разход,шум и т.н). Един колега преди няколко месеца беше писал, че смяната струва около 200 лв......може би е имал в предвид само маслото на двигателя и маслен филтър което ще се сменя от тук нататък.

 

И важно за гаранцията - необходимо е да се спазват километрите посочени за смяна и обслужване. Препоръчително е ако смяната е примерно на 15000 км. да е в рамките на плюс-минус сто, двеста километра.....а не 1000 или 2000 от горе.

А какво двигателно масло Ви сложиха ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството, че всеки сервиз има някакво собствено тълкувание на нещата. Най-ярък пример са броят на тактовете на бензин спрямо газ в иначе прекрасната ни газова уредба. То не бяха на 8, 10, 12, 16, 20... колкото сервизи, толкова различни коментари имаше. И досега няма еднозначен отговор. Сега "сагата" се повтаря с гаранционното обслужване. Изрично поне пет пъти ги питах на колко километра е следващото ТО и отговорът беше "след 15 000 км, и след това на всеки 15 000" т.е. на следващата смяна е на 20 000 км. Искрено се надявам до няколко месеца да са наясно.

А иначе разликата в парите сигурно се дължи на различната часова ставка в различните сервизи.

 

Според мен в твоя сервиз са те объркали или още по-лошо те не знаят кога трябва да е следващото ТО. За впръскването на бензин може би най-добре е едно писмо до Виале и ще разберем най-добре как стоят нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството, че всеки сервиз има някакво собствено тълкувание на нещата. Най-ярък пример са броят на тактовете на бензин спрямо газ в иначе прекрасната ни газова уредба. То не бяха на 8, 10, 12, 16, 20... колкото сервизи, толкова различни коментари имаше. И досега няма еднозначен отговор. Сега "сагата" се повтаря с гаранционното обслужване. Изрично поне пет пъти ги питах на колко километра е следващото ТО и отговорът беше "след 15 000 км, и след това на всеки 15 000" т.е. на следващата смяна е на 20 000 км. Искрено се надявам до няколко месеца да са наясно.

А иначе разликата в парите сигурно се дължи на различната часова ставка в различните сервизи.

 

Колеги, предполагам, че всеки от вас има сервизна книжка на автомобила. Там е указано на колко километри и през какъв времеви интервал се правят задължителните сервизни обслужвания, както и какво трябва да се смени и провери. По памет, понеже сервизната книжка не е пред мен, първото обслужване е на 5000 км (или 6 месеца от първата регистрация на автомобила), второто на 15000 км (или 12 месеца), третото на 30000 км (24 м) и т.н. през 15000 км (или през 12 месеца). Сервизите няма какво да умуват, а просто трябва да се съобразяват с написаното в сервизната книжка и изискванията на производителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...