Jump to content

Препоръка за дилър и 1 въпрос към дилърите


PiMPi

Recommended Posts

Здравейте, решил съм да си взема нова служебна кола и днес минах през дилърски център на Great Wall (Литекс Моторс ако не се лъжа) на Цар Борис. Търся малка кола, с опция да бъде с фабрична газова уредба - следователно се заинтересувах от С10. Там една много симпатична дама ми обясни горе-долу каквото ме интересуваше, но като стана дума за лизинг на фирма и се оказа, че колата нямала още N1 хомологация. Следователно засега като служебна няма как да се вземе. Въпросът ми е към някой от дилърите дали знае тези документи кога ще излязат ? Също така бих желал да направя тест драйв на такъв автомобил по възможност на газ за да видя все пак как се държи. И един въпрос към собствениците или запознатите (тъй като аз не съм запознат с нито една от фирмите дилъри на Great Wall) кой дилър да избера ? Нито един от трите не ми е наблизо така, че това не е критерий за мен...

 

Сега две думи за самата кола - на външен вид определено ме грабна, интериорът е много добър, вратите се затварят много добре, само багажника трябваше да се затваря с блъскане. Като цяло колата ми допада много и има добро оборудване. Остава да направя един тест драйв да видя дали ще ми допадне и там...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, остава да видя само към кой дилър да се насоча за тест драйв, повече инфо и т.н. Знам, че ако някой препоръча нещо ще прозвучи като реклама, затова може и на ЛС. Като финансови условия гледам са еднакви, така че остава да видя отзиви за сервиз, обслужване, резервни части и т.н.

 

За багажника и аз мога да си го регулирам, просто дамата в шоурума прозвуча все едно това си е стандартно нещо и затова го написах, да видя други дали ще го споделят като проблем.

 

П.С. Някой знае ли като се свършат тези първоначални бройки Great Edition дали наистина цената ще се вдигне за произведените в БГ бройки, защото докато излязат тези документи N1 е възможно да са свършили и някак си малко тъпо ми звучи после за същото нещо да ми вземат повече пари (и то в хиляди) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми предстои слагане на ГИ до 2-3 седмици, а и до тогава ще съм на 5000км почти, така че може би ще го съчетая. И аз не съм доволен от затварянето на багажника и така и така ще им я оставям ще ги накарам да го регулират. Що се отнася до дилъра аз от моя съм доволен до момента. Както ти каза за да не правим реклама може да провериш кой е на втората снимка в темата, която съм пуснал тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, остава да видя само към кой дилър да се насоча за тест драйв, повече инфо и т.н. Знам, че ако някой препоръча нещо ще прозвучи като реклама, затова може и на ЛС. Като финансови условия гледам са еднакви, така че остава да видя отзиви за сервиз, обслужване, резервни части и т.н.

 

За багажника и аз мога да си го регулирам, просто дамата в шоурума прозвуча все едно това си е стандартно нещо и затова го написах, да видя други дали ще го споделят като проблем.

 

П.С. Някой знае ли като се свършат тези първоначални бройки Great Edition дали наистина цената ще се вдигне за произведените в БГ бройки, защото докато излязат тези документи N1 е възможно да са свършили и някак си малко тъпо ми звучи после за същото нещо да ми вземат повече пари (и то в хиляди) ?

 

Това което съм чел преди месеци, че цената на Волекс-а ще е с около 18000лв след изчерпване на Grat Edition смятам че е вярно. Не смятам, че е не често. Все пак всяка марка, когато настъпва на нов пазар прави промоции. Това го правят и хипермаркетите. В първите дни и в деня на отварянето има много отстъпки за да бъде посетен магазина от повече хора. Така че не виждам нищо смущаващо в това. Особено пък ако наистина може да се вземе ДДС, ще ти излезе по-евтино от цената в момента.

 

Пък и не е нормално всичко да е Great Edition :) иначе няма смисъл да се пуска подобна серия нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид, че в момента колата е обявена с N1, но реално не е така и на мен не ми върши работа. Относно цените при сегашната цена ДДС-то е 3200 грубо, а с новата цена 3600, което прави разлика то 400лв при разлика в цената от 2000лв. За сериите, промоциите и т.н. нещата са ми пределно ясни. Затова има и лимитед едишъни и т.н. Но не ми стана ясно(а и дамата в автосалона не ми предложи подобен вариант) има ли вариант да си капарирам автомобил сега и да си го взема като си оправят документите примерно ? В смисъл някак си малко безразлично подходи - няма вариант и това е.

 

По принцип иначе много ми се иска тази марка да се окаже успешна и ако е така най-накрая да си сменя и другите коли и всички да са ми от една марка. И без това отдавна съм мераклия на пикап. Затова и събирам мнения и отзиви и за дилърите и сервизите, защото досега НЯМА официален сервиз от който да съм доволен. Имам джип и кола от премиум марки, както и две коли от среден клас и навсякъде издънки (всичките са от различни марки). Да не говоря, че в единия сервиз не стига, че бяха боядисали едната врата и имаше разлика в цвета, НО БЯХА ОБЪРКАЛИ И КОЯ ВРАТА ДА БОЯДИСАТ !!! Затова ми се искаше като нова фирма, гладна за развитие и пазарен дял някак си по-надъхано до подхождат дилърите им. Прочетох, че и друг потребител е трябвало да "нахалства" за да получи информация за С10(при същия дилър), което е доста тъпо.

 

П.С. Последно ще има ли опция управление от волана или не ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Това което съм чел преди месеци, че цената на Волекс-а ще е с около 18000лв след изчерпване на Grat Edition смятам че е вярно. Не смятам, че е не често. Все пак всяка марка, когато настъпва на нов пазар прави промоции. Това го правят и хипермаркетите. В първите дни и в деня на отварянето има много отстъпки за да бъде посетен магазина от повече хора. Така че не виждам нищо смущаващо в това. Особено пък ако наистина може да се вземе ДДС, ще ти излезе по-евтино от цената в момента.

 

Пък и не е нормално всичко да е Great Edition :) иначе няма смисъл да се пуска подобна серия нали?

 

 

не смятам ,че цената ще бъде по-голяма от 15990, Great Edition е защото това са внесените от Китай коли, питали са китайците дали е възможно да се внесат коли с по-малко екстри, като например задните стъкла да не са автоматични и др., при което само за тази екстра цената на парче била с 60 лв по-малко, но за другите неща ония казали "ок колко искате да внесете 1млн, 2млн коли?":D, та цената на произвежданите в бг просто може да бъде по-ниска, това е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

не смятам ,че цената ще бъде по-голяма от 15990, Great Edition е защото това са внесените от Китай коли, питали са китайците дали е възможно да се внесат коли с по-малко екстри, като например задните стъкла да не са автоматични и др., при което само за тази екстра цената на парче била с 60 лв по-малко, но за другите неща ония казали "ок колко искате да внесете 1млн, 2млн коли?" :D, та цената на произвежданите в бг просто може да бъде по-ниска, това е

 

Надявам се да си прав и цената на българските коли да е по-ниска. Дано, дано, дано.

 

Все пак да има смисъл да се правят коли тук. Такива спомени имам че се коментираха цени, че ще е по-скъпо.

 

Не изключвам варианта да е чисто маркетингова стратегия за да се натиснат колебаещи се купувачи да пазаруват по-от рано. Като доказателство мога да използвам постоянно удължаваната промоция за Ховер с газова уредба или каско за 1-вата година, която след като изтече я подновяват поради големия интерес. В това няма нищо лошо частна компания да си има стратегия. Похвалното е че има стратегия, а не са хаотични нещата.

 

Стискам палци да е по-ниска цената.

Редактирано от leomm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се казва ще поживеем и ще видим за цените... За дилърите (забравил съм да спомена за София) обаче никой нищо не казва ? Малко коли са закупени от софийски дилъри, малко от хората имащи такива коли са регистрирани в този форум или просто нямат формирано мнение все още...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джипа го взех от Грейт Ауто - София (Ботевградско шосе).

 

Като цяло съм доволен от дилърката. Жената е много енергична и има желание да обяснява много. С часове сме си говорили за колите като цяло и от нея много неща научих. Имаше проблеми с алармата, което малко ми развали първоначалната радост, но го оправиха. Недостатъка е че ми премахнаха фабричната екстра когато отключиш колата с ключа и не отвориш вратата да се само заключи. Това стана така защото се видяха в чудо с моята аларма. Правеше си каквото си иска и целта беше да работи.

 

Нова фирма са и нормално има някои неща които трябва да се оправят.

 

Поставил съм въпроса за плащане на POS терминал, защото за мен е голямо удобство, пък и все пак сумите които се плащат за повече 100-200 лв че и повече от 500.

 

Добри са, стараят се, забележки винаги може да се направят, но аз съм с добро чувство към тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям мнението на leomm , въпреки проблема в началото, после всичко беше както трябва, хората от грейт ауто бяха много мили и в крайна сметка всичко беше точно, имаше даже панделка на колата /волекс/.Така че и аз като цяло до сега съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията, радващо е че се подхожда професионално !

 

Аз попитах в Литекс Мотърс дали някъде официално ще обявят, че проблема с хомологацията е решен и оттам не можаха да ми отговорят та да попитам и тук - ще бъде ли обявено официално някъде, че всичко вече е наред или трябва да се обаждам да питам периодично ?

Редактирано от PiMPi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се казва ще поживеем и ще видим за цените... За дилърите (забравил съм да спомена за София) обаче никой нищо не казва ? Малко коли са закупени от софийски дилъри, малко от хората имащи такива коли са регистрирани в този форум или просто нямат формирано мнение все още...

Според мене не би трябвало да имаш проблем ако капарираш автомобл,защото аз капарирах 27.12.2011 а го платих след 3 месеца :) а диларите бяха много разбрани и търпеливо ме изчакаха без да ме притесняват с обаждания.

Ако не можеш се разбереш с тамошните дилари ела във Варна :iroc:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се казва ще поживеем и ще видим за цените... За дилърите (забравил съм да спомена за София) обаче никой нищо не казва ? Малко коли са закупени от софийски дилъри, малко от хората имащи такива коли са регистрирани в този форум или просто нямат формирано мнение все още...

 

Аз нямам абсолютно никакви забележки към хората работещи в Митвас. От там взехме джипката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията, радващо е че се подхожда професионално !

 

Аз попитах в Литекс Мотърс дали някъде официално ще обявят, че проблема с хомологацията е решен и оттам не можаха да ми отговорят та да попитам и тук - ще бъде ли обявено официално някъде, че всичко вече е наред или трябва да се обаждам да питам периодично ?

Обещавам да те информирам лично!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обещавам да те информирам лично!

 

Ти в ''Литекс'' ли работиш? :) Ако е така, моля представисе та да знаеме кой си, какъв си, в фирмата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, за съжаление!

Интересувам се от автомобили като цяло, работил съм за японска и корейска марка....следя нещата от 2 години насам, а и имам познати в системата - дилърската мрежа, не в производствения цикъл.

Но бих се опитал да съм полезен и да отговоря на възможно повече колеги, тъй като негативизмът и аматьорските изказвания на някои хора не в тази тема разбира се, но в този форум ме дразнят лекичко.

Поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сподели какво мислиш за двигателя, казват че бил като на яриса ?

На американския пазар Яриса се предлага с 1,5 литров бензинов агрегат с мощност 105 к.с. :) Волекса е с аналогичен двигател, но с редуцирана мощност заради данъците в БГ. Личното ми мнение е, че двигателя е разкошен! Работи тихо и гладко, развърта се бързо , разполага с нужната динамика и е удачният избор за този автомобил.

1,3 литров агрегат едва ли би бил по-подходящ! Първо в градски условия няма да е по-икономичен, а на дълък път би ще показва слабости в доускорението и макс. скорост.

Мнението ми е лично и неангажиращо!!!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да не говорим че с малко пипане на ЕКУ-то може да стигне и 115 кс!

Имам познат с ярис с този мотор ... чипнал си го е ... има много по-добра динамика в ниските обороти и с много леко галене на газта прави някакви разходи до варна и обратно от рода на 4.5-5.1 л на 100 км, което за такъв мотор е повече от идеално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като минах първото техническо обслужване на колата преди седмица след първото зареждане разхода за първи път падна под 6, по-точно 5,78. Карането беше почти само извънградско, но по магистралата със скорост 130км/ч и с пуснат на най-ниската скорост климатик. Преди техническото обслужване доста пъти съм карал извънградско и то дори по-бавно без климатик и никога не успях да смъкна толкова разхода. Каране в София и то с минаване през Орлов мост до Сточна гара и после в обратната посока в час пик съвсем спокойно правя не повече от 7 разход преди техническото обслужване. Скоро обаче ми предстои поставяне на газов инжекцион и вече няма да мога да правя сравнение на разхода на бензин преди и след техническото обслужване. В подписа ми може да видите как върви целия разход от закупуването на автомобила до днес, като всяко едно зареждане е въведено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията, радващо е че се подхожда професионално !

 

Аз попитах в Литекс Мотърс дали някъде официално ще обявят, че проблема с хомологацията е решен и оттам не можаха да ми отговорят та да попитам и тук - ще бъде ли обявено официално някъде, че всичко вече е наред или трябва да се обаждам да питам периодично ?

N1 хомологацията вече е факт!!!

Местата са 3+1. Товароносимоста е увеличена. Цената е както до сега единствено с доплащане на товарна решетка - 192 лв. с ДДС.

Препоръки за дилър давам на ЛС ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че N1 хомологацията е факт от доста време. Преди седмица видях един червен Волекс без задни седалки и с мрежа зад предните ( предполагам, че това е товарната решетка). Видях го поне 3 пъти за един ден по бул. Мадрид и затова предполагам, че ще се експлоатира доста. Моля ако собствениците са във форума да споделят мнения :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че N1 хомологацията е факт от доста време. Преди седмица видях един червен Волекс без задни седалки и с мрежа зад предните ( предполагам, че това е товарната решетка). Видях го поне 3 пъти за един ден по бул. Мадрид и затова предполагам, че ще се експлоатира доста. Моля ако собствениците са във форума да споделят мнения :)

Това е преобразуване 1+1, а не хомологация N1!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...