Jump to content
Sign in to follow this  
martto

Hover 4wd

Recommended Posts

Здравейте, имам следният проблем при включване на 4х4 ( няма значение бързи или бавни ) лампата 4wd започва да мига и след време спира. След малко каране почва пак да мига и пак спира и така постоянно докато не изключа 4х4 (което се включва и изключва с втори лост а не електрически с врътка или копче). Модела е hover h3 от 2008 година 2,4 бензин.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Машинката в предния мост, нсй вероятно буферната гумичка. Има писано бая

Share this post


Link to post
Share on other sites

Къде има писано, понеже не успявам да намеря? Как се казва тази машинка (понеже в руските форуми намирам за шантай машинка дали е същото, но там е само на джипове с електронно включване с копче а не с лост като при мен) ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

На предния мост в страни от дифа и не можеш да я объркаш защото само в нея влизат кабели.

Развиваш капачето което е с вътрешни звездогаечни болтове 4-5 на брой и махаш гумичката/и тя е единствена вътре/.

На нейно място слакаш две маслоустойчиви гумички от железарията с вътрешен диаметър 8мм/ако се не лъжа/ и си реди. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля си, че е нещо електрически понеже с лоста си включвам и 4h и 4l и колата си има и бавни и бързи, но лампата след като зацепи свети постоянно,както трябва да е, но след малко каране почва да мига се едно пак се включва и след време остава пак да си свети, както трябва да е и това нещо доста често докато съм на 4l или 4h. Друго забелязах при смяна на гумите предна лява джанта при затягането си се върти свободно (колата беше само на задно), което е нормално, но при предна дясна се едно беше зацепена и не се въртеше свободно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно въпросната машинка чрез вилка и муфа зацепва лявата полуоска за да се случи 4Х4 и няма нищо за регулиране - или зацепва или не зацепва.

Вероятно дори и по време на премигването продължаваш да имаш 4Х4,но предполагам,че гумичката се е раздула и ел. мотора не завършва движението на вилката до крайната и точка.

Модула чете инфото и перидично се опитва да довключи до крайно положение,а не да изключи и после да включи. 

Голямата кора е под двигателя,а малката предпазва въпросното моторче/ако ти стоят корите разбира се/.

Махаш двата болта които държат малката кора и ще видиш капачето на мотора.

Развиваш смело болтовете на капака и го сваляш внимателно въпреки,че няма какво да изпада.

Спазвай хигиена на труда и добави/замени греста ако няма или е клеясала.

Замениш гумичката с двата опръстена с диаметър 8мм и затварях капачето.   

Направих го преди три години и вчера го отворих за да не те подведа нещо - няма проблем всичко е като слънце и опръстените са в час на 100%.

И да не излезе от там тази профилактика за 30 минути ще ти е от полза във времето,а ти както си решиш!

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за обяснението в най-скоро време се захващам да го направя :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, колеги със смяната на гумичката с о- пръстени си реших проблема.

За да не отварям нова тема пиша в тази. Проблем с лампа 4wd отново, но на друг ховър, който е с врътка за включване на 4wd (2008 година 2.4 бензин) 

Проблема е следният лампата свети и не включва в никакво положение 4х4, след каране се чува гадно престъргване за 2 секунди се едно се опитва да изключи или включи 4х4. Смених о-пръстените, но не са те проблема. След по-дълго каране колата изключва лампата 4wd, но при опит отново за включване светва и остава на свети без да включи 4х4.

Още нещо интересно при сваляне на акумулатора ( трябваше да го заредя ) след 1 ден без акумулатор при връщане грешката не светеше и включваше 4х4 и бързи и бавни, но след известно време отново светна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разглобяване,почистване,гресиране и ако е нужно регулировка на положението на ел. пътеките на моторчето на раздатката от трите болта на плочката в която влизат кабелите му.

Трябва прецизност ако е на ръка или замерване с уред на пиновете на модула за управление на раздатката.

Това "престъргване" е от кутията защото моторчето се е опитало да вкл. в движение/не е ОК/,което от своя страна показва,че и датчика за движение на вала в кутията не работи коректно/евентулно/.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...