martto 1 Posted February 2 Здравейте, имам следният проблем при включване на 4х4 ( няма значение бързи или бавни ) лампата 4wd започва да мига и след време спира. След малко каране почва пак да мига и пак спира и така постоянно докато не изключа 4х4 (което се включва и изключва с втори лост а не електрически с врътка или копче). Модела е hover h3 от 2008 година 2,4 бензин. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vencibull 40 Posted February 2 Машинката в предния мост, нсй вероятно буферната гумичка. Има писано бая Quote Share this post Link to post Share on other sites
martto 1 Posted February 4 Къде има писано, понеже не успявам да намеря? Как се казва тази машинка (понеже в руските форуми намирам за шантай машинка дали е същото, но там е само на джипове с електронно включване с копче а не с лост като при мен) ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krasimirr 28 Posted February 4 На предния мост в страни от дифа и не можеш да я объркаш защото само в нея влизат кабели. Развиваш капачето което е с вътрешни звездогаечни болтове 4-5 на брой и махаш гумичката/и тя е единствена вътре/. На нейно място слакаш две маслоустойчиви гумички от железарията с вътрешен диаметър 8мм/ако се не лъжа/ и си реди. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krasimirr 28 Posted February 4 моторче за 4х4 - Hover CUV / H3 / H5 - Great Wall Motors Фен Форум (gwm-bg.com) ето я и темата Quote Share this post Link to post Share on other sites
martto 1 Posted February 4 Мисля си, че е нещо електрически понеже с лоста си включвам и 4h и 4l и колата си има и бавни и бързи, но лампата след като зацепи свети постоянно,както трябва да е, но след малко каране почва да мига се едно пак се включва и след време остава пак да си свети, както трябва да е и това нещо доста често докато съм на 4l или 4h. Друго забелязах при смяна на гумите предна лява джанта при затягането си се върти свободно (колата беше само на задно), което е нормално, но при предна дясна се едно беше зацепена и не се въртеше свободно. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Krasimirr 28 Posted February 4 Точно въпросната машинка чрез вилка и муфа зацепва лявата полуоска за да се случи 4Х4 и няма нищо за регулиране - или зацепва или не зацепва. Вероятно дори и по време на премигването продължаваш да имаш 4Х4,но предполагам,че гумичката се е раздула и ел. мотора не завършва движението на вилката до крайната и точка. Модула чете инфото и перидично се опитва да довключи до крайно положение,а не да изключи и после да включи. Голямата кора е под двигателя,а малката предпазва въпросното моторче/ако ти стоят корите разбира се/. Махаш двата болта които държат малката кора и ще видиш капачето на мотора. Развиваш смело болтовете на капака и го сваляш внимателно въпреки,че няма какво да изпада. Спазвай хигиена на труда и добави/замени греста ако няма или е клеясала. Замениш гумичката с двата опръстена с диаметър 8мм и затварях капачето. Направих го преди три години и вчера го отворих за да не те подведа нещо - няма проблем всичко е като слънце и опръстените са в час на 100%. И да не излезе от там тази профилактика за 30 минути ще ти е от полза във времето,а ти както си решиш! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
martto 1 Posted February 5 Благодаря за обяснението в най-скоро време се захващам да го направя Quote Share this post Link to post Share on other sites