Jump to content

Проблем с централно


Joro_

Recommended Posts

Преди около месец колега с Хоувър бе писал че има проблем с централното когато се налага да отключва с дистанционното, но нощо повече не е писал по проблема а моят Хоувър всяка сутрин като излизам не приема сигнала от дистанционното и в момента в които отключа колата с ключ проблемът се оправя и проблема изчезва до следващата сутрин.

Интересно ми е дали и друг го има тоя проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случва ми се и на мен сутрин, но и през деня. Не е необходимо да отключваш с ключа. Просто ползвай копчетата от дистанционното на алармата.

Аз имах проблем с алармата при монтажа. Отстранен е от сервиза, които я е монтирал. Дилъра ги извика и когато ми монтираха газовата уредба оправиха проблема. Само да спомена при мен когато извадех ключа от контакта и алармата се включваше.

 

Консултирах се със сервиза, те ми дадоха отговора да ползвам дистанционното. За първи път срешнах проблема след студените дни, но когато беше -20 градуса си работеше. После стана около -4 и не се отключи от ключа.

 

Проблема може да се квалифицира като несъществен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случва ми се и на мен сутрин, но и през деня. Не е необходимо да отключваш с ключа. Просто ползвай копчетата от дистанционното на алармата.

Аз имах проблем с алармата при монтажа. Отстранен е от сервиза, които я е монтирал. Дилъра ги извика и когато ми монтираха газовата уредба оправиха проблема. Само да спомена при мен когато извадех ключа от контакта и алармата се включваше.

 

Консултирах се със сервиза, те ми дадоха отговора да ползвам дистанционното. За първи път срешнах проблема след студените дни, но когато беше -20 градуса си работеше. После стана около -4 и не се отключи от ключа.

 

Проблема може да се квалифицира като несъществен.

Според мене не е нужно да гледаме как е класифициран проблема (несъществен или съществен), защото това е нов автомобил в гаранция и е много смешно и некомпетентно от представителството да минват с номера ползваи дистанционното за алармата :dontknow: . Нека да допълня че аз нямам аларма и няма как да ползвам такова дистанционно щом автомобила има имобилаизер и застрахователят поема пълно каско без аларма сметнах за ненужно да товаря автомобила с допълнителна електроника която не е заводски монтаж. При мене също се случва освен всяка сутрин и през деня като престои автомобила повече от три часа да отказва централното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е прав си че трябва да се оправи. Когато я вкарам за смяна на маслата, ще искам да го прегледат. Просто за момента. не ми се занимава да ходя напред назад. Надявам се да е поправим проблема, щом и при теб го има значи не е частен случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има този проблем. Имам чувството, че се проявява когато наоколо се щрака с много различни дистанционни(на оживен паркинг където се отключват и заключват много автомобили за кратко време).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около месец колега с Хоувър бе писал че има проблем с централното когато се налага да отключва с дистанционното, но нощо повече не е писал по проблема а моят Хоувър всяка сутрин като излизам не приема сигнала от дистанционното и в момента в които отключа колата с ключ проблемът се оправя и проблема изчезва до следващата сутрин.

Интересно ми е дали и друг го има тоя проблем?

 

И на моя Ховър го птави саъщия проблем!!! Възможно е да си е нещо дефекно,на ден по 2-3 пъти го отклучвам с ключа. Страното е ,че днес не ми е правил проблем ,сутринта си одглючих и през деня няколко пъти!! Вчера нещо омазах с натискането на копчетата и се разпищя алармата,и днес вече не ми прави номера!! та мисълта ми е да няма няква комбинация с бутоните на ключа и да се одстрянява туи нещо!!! Поне едно време алармите имаха такива команди с копчетата да се програмират действията и!!! Утре ще пиша дали пак заспива алармата или си бачка нормално!!

 

По страното е че като го взех пак пуснах алармата без да искам и почна да свири клаксона, даже помислих ,че не са ми сложили сирена а е вързана с клаксона алармата !! После обаче ,пак не знам какво натиснах и сега си алармира само с сирената!! :dontknow:

Редактирано от Niki.A.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И на моя Ховър го птави саъщия проблем!!! Възможно е да си е нещо дефекно,на ден по 2-3 пъти го отклучвам с ключа. Страното е ,че днес не ми е правил проблем ,сутринта си одглючих и през деня няколко пъти!! Вчера нещо омазах с натискането на копчетата и се разпищя алармата,и днес вече не ми прави номера!! та мисълта ми е да няма няква комбинация с бутоните на ключа и да се одстрянява туи нещо!!! Поне едно време алармите имаха такива команди с копчетата да се програмират действията и!!! Утре ще пиша дали пак заспива алармата или си бачка нормално!!

 

По страното е че като го взех пак пуснах алармата без да искам и почна да свири клаксона, даже помислих ,че не са ми сложили сирена а е вързана с клаксона алармата !! После обаче ,пак не знам какво натиснах и сега си алармира само с сирената!! :dontknow:

Проблема не е в алармата, защото моят няма аларма не е и в дистанционното на ключа защото които и бутон да натисна лампичката му винаги примигва което ще рече че изпраща сигнал, но отсреща няма кои да приеме сигнала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в алармата, защото моят няма аларма не е и в дистанционното на ключа защото които и бутон да натисна лампичката му винаги примигва което ще рече че изпраща сигнал, но отсреща няма кои да приеме сигнала.

 

Споделям същото мнение. Когато забелязах за първи път проблема, натисках всички копчета (за отключване от ключа и за отключване на алармата) и ефекта беше нулев. Лампичките мигат, но остреща никои. Тогава се консултирах с дилър и ми казах да си отворя с ключа другия път. Досега не ми се е случвало да ми се налага да си отключвам колата с ключа. Когато не ми сработи от ключа, цъкам на бутона на алармата и се оправя. При мен донагласяха нещата с алармата и е възможно нещо да е променено и затова да не ми възниква тази ситуация.

 

Отключването с копчетата от алармата работят и централното работят. Когато нямаш аларма тази опция не стой като вариант и си е много неприятно.

 

Joro_, консултирал ли си се с дилъра за някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Споделям същото мнение. Когато забелязах за първи път проблема, натисках всички копчета (за отключване от ключа и за отключване на алармата) и ефекта беше нулев. Лампичките мигат, но остреща никои. Тогава се консултирах с дилър и ми казах да си отворя с ключа другия път. Досега не ми се е случвало да ми се налага да си отключвам колата с ключа. Когато не ми сработи от ключа, цъкам на бутона на алармата и се оправя. При мен донагласяха нещата с алармата и е възможно нещо да е променено и затова да не ми възниква тази ситуация.

 

Отключването с копчетата от алармата работят и централното работят. Когато нямаш аларма тази опция не стой като вариант и си е много неприятно.

 

Joro_, консултирал ли си се с дилъра за някакви идеи?

Консултирах се с дилъра, но не ми се коментират умните изказвания че ако до обслужването което вече наближава не се оправило щели да ми сменят батерията на ключа :dontknow: а аз поне пет пъти му казах че проблема не е в дистанционното, а е в автомобила и да направят запитване с диларите от другите градове за да се разбере това масов проблем ли е или частен случаи но уви ГЛАС В ПУСТИНЯ

Добре че сам си направих запитванията за да разбера че е масов проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съберете се всички клиенти с проблеми, напишете едно писъмце до Литекс моторс като цитирате дилърите, които са ви замазали очите с "някакъв" отговор и да видите как бързо ще се задвижат нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам странното чувство, че сякаш изпада в standby и когато се отключи с ключ или с алармата централното се събужда. Тази сутрин отново не можах да отключа с бутона от ключа. От алармата стана без грижи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам странното чувство, че сякаш изпада в standby и когато се отключи с ключ или с алармата централното се събужда. Тази сутрин отново не можах да отключа с бутона от ключа. От алармата стана без грижи.

Със сигурност централното изпада в някъкъв sleep предполагам че централното има някъкъв модул които прави проблема и за това тея които сте с аларми отключвате защото управлението заобикаля модула на централното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попитах руските ни колеги за проблема и ето какво са си писали в техния форум:

 

Цитат: Проблема с брелком н-3 (н-5)решается просто. Монетой 50 коопеек вкрываете брелок (сбоку брелка для этого есть полукруглая выемка) на две части,вынимаете батарейку(3 вольта).Спиртом( или одеколоном). протираете с двух сторон батарейку,осторожно подгибаете контакты в гнезде и тоже протираете спиртом.Соблюдая полярность батареи собираете в обратном порядке,всё будет нормально работать.

 

Трябва да се почистят контактите на батерията в ключа доколкото разбрах. Писали са хора че се е оправило при тях.

 

Ето и линк към темата http://www.hover-club.ru/forum/topic13990.html

 

Странно ми е това да е проблема, но знам ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно никога не съм имал такъв проблем.

Единствения път на отключване с ключа беше когато взех автомобила от дилъра - той го отключи с ключа.

 

За да е толкова масов проблема - най-вероятно е батерии - поне един сменял ли е батериите?

Индикатора на дистанционното ще премигва и при слаби батерии, но сигнала няма да достига до приемника в автомобила.

 

Друго което може да се тества е както при заключването като се задържи продължително и се затварят забравени прозорци, така да се тества да се държи продължително при отключване - ако не сработи - смяна на батериите, ако и това не сработи - явно нещо друго ще е дефектно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам и руснаците така казват, но на мен ми прилича на приспиване. Със сигурност трябва да се пробва със смяна на батерията или почистване на контактите в ключа. Странна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам и руснаците така казват, но на мен ми прилича на приспиване. Със сигурност трябва да се пробва със смяна на батерията или почистване на контактите в ключа. Странна работа.

Предния ти пост го прочетох след публикуването на моя.

Много е вероятно да е клеми.

Оня ден се наложи да напръскам минуса на акумулатора с безконтактен спрей и се оправи един не чак толкова проблем - при заден ход и леко отпускане на съединителя фаровете премигваха - намаляха си силата и пак се увеличаваха. След напръскването това се оправи.

 

В случая е възможно да е от клемите на дистанционното - където влиза батерията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата дори и да има светлинен индикатор от дистанционното това не значи, че сигнала е достатъчно силен. Най-добре е да се премери батерията и да се види дали не е за смяна. Но дори и да е проблема в батерията то е странно, защото това не е единичен случай. Аз с моят Volex не съм имал досега никакви проблеми с отключването чрез дистанционното и нямам аларма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в алармата, защото моят няма аларма не е и в дистанционното на ключа защото които и бутон да натисна лампичката му винаги примигва което ще рече че изпраща сигнал, но отсреща няма кои да приеме сигнала.

 

Аз съм с аларма но, нямам дистанционно ,а се пуска и спира с централното.Използвам само трите бутона на ключа. И на мен първите 3дни си светкаше лапичката на ключа но не отключваше,като отключа ръчно с ключа се оправя. Даже пробвах на разстояние от 20метра и си отключва и заключва!! Значи при кофти батерия и замърсени клеми не може да действа от толкова голямо разстояние!!

 

И днес нямах проблем с отключването, някак си ми се оправи проблема но не знам как!!! Не съм сменял или почиствам батерията,само съм цъкал по копчетата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз съм с аларма но, нямам дистанционно ,а се пуска и спира с централното.Използвам само трите бутона на ключа. И на мен първите 3дни си светкаше лапичката на ключа но не отключваше,като отключа ръчно с ключа се оправя. Даже пробвах на разстояние от 20метра и си отключва и заключва!! Значи при кофти батерия и замърсени клеми не може да действа от толкова голямо разстояние!!

 

И днес нямах проблем с отключването, някак си ми се оправи проблема но не знам как!!! Не съм сменял или почиствам батерията,само съм цъкал по копчетата!

Тая сутрин и аз нямах проблем с отключването, но от общо 19 сутрини едва за пети път е добре така че това не е батерия, защото се проявявя само сутрин проблема и няма логика като отключищ с ключ и хоп да влиза ток в батерията и цял ден да нямаш проблем даже и от 40м дистанция съм пробвал и отключва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен проблема не е батерията. Сега на обяд отключих колата с бутона от ключа. При кофти батерия всеки път ще е има проблем с отключването от ключа.

 

 

21:08 - Днес през целя ден, не съм имал никакъв проблем с отключването. Само и единствено сутринта при първото отключване не стана. Определено си мисля, че е "заспива" след по продължителен интервал от време поне 6-8 часа. От сутринта до обяд когато пробвах отново бяха минали около 5 часа и половина. След това горе долу там. Ще видим на сутринта дали ще го има проблема отново.

Редактирано от leomm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко инфо!!! Днес като обърках копчето за заключване с това за отключване и го задържах за 2 сек. да заключи колата и да вдигне стъклата,ама като се сещате не се вдигнаха прозорците но се заключи и след това сия отключих и заключих както трябва защото иначе се включва алармата! точно след половин час тръгнах да се качвам и не можах да си отключа с копчето,а трябваше да ръчкам с ключа!!! Явно си е някав бъг и трябва да се види ама кат му дойде времето!!! Може да е някаква случайност но и предните дни бърках така копчетата!!

Редактирано от Niki.A.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е батерия. Никой до сега не се е оплакал че колата не се заключва. Нищо чудно да е грешка или екстра в софтуера за защита, като чуе неуспешни кодове за отключване да си я изключва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Безконтактен?...

 

Познато е и в двата варианта - безконтактен и контактен - определено в който и да е магазин да попиташ едно от двете, ще ти предложат едно и също - спрей, който прави слой /филм/ на контактните части, който слой е диелектрик /не провежда електричество/ (от тук - безконтактен) и идеята е да запази металните части от корозия или окисляване, като позволява съединените метални части (клема и полюс на акумулатора) да са съединени (от тук - контактен) и предпазени. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така я дайте аз малко да ви разкажа, мой-те преживелици с алармата :violent1:

 

През 2009 (Февруари) си купих нова кола (Тойота) беше престояла в автосалона около 3 месеца ма... Нова аз съм първи собственик. Така поръчах си аларма от скъпите, отидох да ми я инсталират и прас изненада :-\ ама това е хайлакс не може трябва да доплатиш японците са направили ключалките на този модел не с лост-чета ми с жила (тънки стоманени важенца) трябва да сменяме разни части по ключалките още 80 кинта. Сложиха алармата и всичко страхотно :) 3 месеца си работеше и се започна отключва ма не заключва :huh: отидох пак имаше 1 година гаранция оправиха е и работи 2-3 седмици и пак, ма почна и да се заключва оставяш я отключена и след 30 секунди се заключва :sex: ключовете с алармата са вътре :D . А би трябвало за това време само да се прекъсва, стартер-ат и бензина но се само-заключва ей така от-време на време оправиха е още 3-4 пъти и взех да свиквам отключвам с алармата след това с ключа ВСЯКА врата по отделно при-това за 30 секунди, иначе пак с алармата Разредих ремонтите само от време на време (около 6-7 пъти) а не щом се развали и така година и половина след това окончателно се отказах и си карам така първо с алармата после с клучът. После освен че не заклучваше спря и да отклучва, такаче всеки път! Отклучвам с алармата после с кучът по същият начин и заклучването! :huh: И винаги за 30 секунди! Тъй като това е работна кола процедурата се повтаря от 5 до 30 пъти на ден! В зависимост от работата която върша и така от 2009 до СЕГА!!! Като ви чета, та да ви завидя на проблемите :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...