Jump to content

Нови Модели на Great Wall


Dani

Recommended Posts

Аз от моя страна бих изкал да споделя малко инфо. със всички които са големи фенове на марката вкл. и аз, затова ето и новата концепция на грейт лол, да и хвърлите по едно око и да споделите мнение, аз лично много ги харесвам и с голямо удоволствие бих искал да почнат да ги произвеждат и наш терен но това е въпрос на които малко хора биха отогворили, "ИФ концепцията SC 80" но за момента не съм намерил инфо кога ще стъпят на българския пазар но при първа възможност ще ви информирам, зa целта първо трябва да ги пуснат на азиатския пазар и да мине поне година за да може да се види как ще е самото потребление на новия модел, но лично по мое мнение са направили един наистина уникален модел за които всеки би искал да притежава и ще бъде огромен конкурент на BMW X6. За сега остава само да се надяваме докато стъпи и на българска земя :icon_cyclops_ani:

 

Най новият модел на Great Wall относно джипове :)

ето и повече инфо по въпроса за да му се насладите :)

http://chinaautoweb....ai-in-pictures/

http://www.carspysho...ead.php?t=19845

http://auto.sohu.com...5491639_1.shtml

http://auto.sohu.com...5491639_3.shtml

Редактирано от Dani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че би имал кой знае какъв успех , по - скоро някой клиент с чувство за хумор и излишни пари.

Виж за Н6 мисля ,че ще има успех , дизайна не е копи- пейст и изглежда доста симпатично . Аз също се замислям за покупка когато се появи на родна земя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е интересно защо не вземат да направят нещо оригинално най-накрая.

А за това – весело ще е BMW да им треснат още един процес, както FIAT преди време. Понеже може Toyota да са им продали старите поточни линии за Yaris и Corolla, но немците не ми се вярва. Ама едва ли някой ще си губи времето, де...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И понеже сега някой ще рипне веднага, че съм хейтър и плюя неосновано – има и китайски Lego-та и някои от тях са съвместими с нормалното. Но качеството е умопомрачително след месец-два употреба. Така и с колите. Нямам опит, казвам през представа, но и не искам да имам опит.

 

Съжалявам, но единствената причина да сме толкова толерантни към тия китайчета е, че ще се сглобяват в Ловеч... Никаква друга причина. Ако бяха успели да привлекат някоя нормална марка от нормална страна... Можеха да направят бюджетна версия на нормални коли, примерно... Ама на...

Редактирано от turin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами хвани та привлечи BMW например.

Ще ти ръкопляскаме искрено :toothy12:

 

До тогава може да приемеш факта, че колите от Ловеч освен че са китайски, са и добри и едва ли тръпнат за твоята "толерантност"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, айде да не се заяждаме. Казвам каквото е. За толерантността – моля ти се, ако не беше общата нарочна толерантност на толкова много хора в България, тия коли щеха да си заминат, както са дошли. Така че не ме обиждай на толерантност – отдавна съм във форума и не съм плюл по колите, а и сега като критикувам, го правя с основание, според мен. Това, което казах, е да почнат на правят оригинални неща – не само тази марка, а всичките китайски. Публична тайна е, че китайските коли се развиват благодарение на тихата подкрепа на китайската власт да се правят копия (къде повече, къде по-малко легално).

 

А че са добри ще приема, чак когато почна да карам такава кола годинка-две, не когато някой ми каже, че са добри.

 

Забележката ми за BMW беше шега, каквато шега е и външният дизайн на показания SUV. Не ми е работа да "привличам", по-добре пиши на Гриша Ганчев и му предай бизнес-идеите си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайците се развиват по схемата на корейците , първо сглобяване на японски и GM модели , след това на базата на тези модели с променен леко дизайн със собствена визия вече с корейски марки и на края като натрупаха опит и доверие напълно техни разработки, с които сега мачкат. За цялата тази работа обаче се искат гигантски инвестиции , защото само за разработката и пускане в производство на един нов модел във водеща световна марка са необходими около 1 милиард долара или евро , въпреки , че както знаем се ползват и доста агрегати или платформа от предишни или други модели.

У нас няма как да стане друго освен сглобяване с донякъде съпътстващи производства на някои части на някой вече утвърдил се производител на автомобили . А защо точно Great Wall , много просто никой друг не пожела през годините да рискува производство в България освен злополучния опит с Ровър убит в зародиш от правителството на Жан Виденов и министърът му тогава Гечев . Затова нека се кръстим това начинание да успее , защото това е може би последния ни шанс да имаме някакво автомобилостроене пък било и само асамблиране. И ако се прецака нещо , ТУК никой няма да си помисли да дойде поне 20 години още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С всичко съм съгласен, така е! Но има лека разлика между корейците и китайците в случая – корейците не започнаха с крадени дизайни и не пращаха по авто-изложенията армия от индустриални шпиони да снимат, мерят и записват всички детайли по новите модели, за да ги копират. Корейците си купиха лицензи от другите марки – Daewoo от GM (те после си станаха на GM направо), Хюндай от Ford, KIA от Mazda и т.н.

 

Така са започнали – няма крадено, няма кашкавалени първи модели на тестовете, няма скандали. А сто на сто са имали по-малко пари и ресурс, отколкото днес имат китайците.

 

А китайците – едва напоследък и то май основно точно с Great Wall са започнали да си купуват лицензи – ето тези на GW, дето са от Toyota примерно. Но и самите GW имат кофти история с крадени дизайни на коли, с много лоши тестове и т.н. Даже са си осъдени от Fiat сравнително скоро. В тоя ред на мисли – евала им, че са се стегнали и са почнали да правят нещата както си трябва. И у нас, за завода в Ловеч, са се напънали както си му е редът и са минали тестове, купили лицензи на истински коли, а не да правят ментета.

 

Така че това е добро развитие, общо погледнато.

 

Но не е същото като в Корея, нека не се лъжем.

 

Точно това имах и предвид по-горе – евала, че са се стегнали да правят нещата както трябва и имат истински коли, а не копирани трошки. Но понеже се показва прототип на бъдещ SUV-модел, казвам че вече им е време да минат на следващата стъпка и да правят оригинални неща, а не само да копират. BMW ги споменах, само защото тая кола на линковете си е почти X6 отвън.

 

Ако ще е гарга, да е тлъста, тъй де. Ако останат с имиджа на копираща индустрия, никой няма да ги харесва и купува, и то с право.

Редактирано от poroinik
използвай "редакция" вместо да пускаш последователни коментари
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че още са в процес на търсене и избистряне на идеи е така , прав си . Това най-вече си личи по липсата на корпоративен дизайн на цялата гама на GW , всеки модел си е сам за себе си и освен емблемата при дизайна други прилики няма . Както казах , обаче собствената разработка струва милиарди на модел и само утвърдени прозводители ползващи се с доверието на потребителите могат да си позволят такава инвестиция на "зелено" . Корейците доста се потрудиха за здравината на своите коли (такситата им в София-Черато, Мажентис , Елантра и Соната си въртят по 700-800хил. км. без много проблеми) и чак тогава наеха международен екип от специалисти да създадат KIA Ceed и Hyundai i30 както и да установят най накрая корпоративен дизайн на гамата си .

Редактирано от nikid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А вече се ядосах-като чакахте ред за Москвич произведен в Ловеч,като си го вземете през съответните перипети пляскахте с високо вдигнати ръце.Същите си ги имах и споменавам с добро-2140 и 21412.На Българина му липсва ПОЗИВНОСТА.Покрай мен разни познати си накупиха Волекси и Ховъри-никой не мрънка,щтракат си с пръсти,карат си новото и всеки казва Боже не може да бъде за тези парици нещо добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То мрънкалници все ще има. Но шом колите са добри, няма как да не се наложат. Хората ще си карат новото, а пък тия с "високите" критерии ще продължават да се чудят "италиански" или "немски" нов внос с петима бивши собственици, всеки следващ с по-тъмна кожа :toothy9:

Редактирано от muf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой говори за нов внос?!? Мрънкалниците са тези, които на всяка по-критична тема веднага изравят от прахта спора за нов внос висок клас срещу нисък клас ново. НЕ става дума за това.

 

Става дума, че китайците продължават да копират напълно безсрамно. Nikid, прав си, че нова разработка струва милиарди – но това е, което минава тестовете и което потребителите купуват. Нямам нищо против GW, че са купили лицензи и поточни линии от Toyota (всъщност купили ли са наистина? понеже все така се твърди, а те официално не видях да си признават – ако някой знае, нека даде линк към нещо официално).

 

Та евала че правят тойоти по лиценз. Евала, че пикапът е Исузу (или каквото е там, може да бъркам). Но е супер тъпо, когато се пуска нов прототип и той е изкопиран – това връща точно тая марка (която уж се опитва да си прави правилен и легален бизнес вече, че и да стъпва в ЕС и т.н.) назад към годините на копи-пейста.

 

А такива заводи в Китай има безброй – ето един пресен пример (просто ми е отворен в момента, иначе са стотици сигурно):

http://www.speed-pre...-/?pageId=20661

 

Това казвам – да не крадат. Защото те крадат външния дизайн, а отвътре колата остава кашкавал. Срещу тая "традиция" съм. Да пускат нови модели, да разработват, да проектират... И без това толкова много специалисти бягат да им гастарбайтерстват там (или там, или в Индия) – имат си ресурс, стига копи-пейст. Да, копираната кола е много по-евтина, щото отвътре е сглобена с плюнки – ама не е това целта. Да свалят цената по друг начин – ето както Рено с техните бюджетни коли, или като индийците с техните...

 

Може да бъркам и тоя SUV да се окаже накрая съвсем различен от BMW-то. Кой знае. Но стига с тия супер-фенски запалянковски изпълнения – "като критикуваш китайците, значи си против нас". Аман от фанатизми! Дреме ми за китайците – пак казвам, единствената причина да ги обсъждаме (и, може би причината изобщо да го има този форум даже) е, че колите ще се сглобяват в България – сама по себе си страхотна причина, не я отричам.

Редактирано от turin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, че китайците ползват много отвъртени технологии от големите марки. В глобален мащаб не са само те. Всеки копира по нещо от друг. Махиндра (Mahindra Goa) се продава в Българя от известно време и за сега не се радва на много голяма популярност, но това си е Hyundai Galoper. Не ми харесва това, че колите вече са напълно еднакви, говоря Пежо, Рено, Ситроен, Форд и др. Колите вече трябва да се гледат в ценови клас например около 30к , 50к, и над 80к. Приликите в цени, оборудване, екстри са толкова близки че няма на къде. Загубена е уникалността на марката. Компонентите които се влагат са от няколко доставчика да речем Bosh. Слага се и в Рено и стотици друго модели от запалването, през датчик за газта и така нататък.

 

Идеята ми е, че всички копират, леко модифицират или вземат идеи от другите. Това е реалността.

 

Това което съм чел за Махиндрата да речем, е че ползва стари технологии и няма изненада. Прилична кола, копирана от тук и там и това е, които иска си я кара. Така е и с GW. Въпрос на маркетинг е всичко, кои колко коли ще продаде. От клиентска гледна точка е важно да вземеш нещо, което работи пък било то и взаимствано.

 

За мен GW за момента предоставят най-добри оферти, като качество и цена. Интересувал съм се доста специално за колите които се продават в България.

 

Това е бъдещето. Така ще се свалят цените със взаимстване.

Редактирано от leomm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е и въпрос на държавна политика. В Германия се карат масово немски коли, не защото са най-добрите(а за мен са изключително добри коли), а защото ако си плащаш данъците, и си купиш немска кола, ти опростяват част от данъците - колата идва доста изгодно, а по този начин се стимулира местната икономика:) Ако и тук стане нещо подобно......:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато става дума за пазар всеки производител се стреми към най доброто,има едничка дума- технически ШПИОНАЖ.Работил съм в Китай и имам директен поглед върху дадени прозводствени дейности,използват се предимно чужди технологии.Разполагат с огромен умствен ресурс,бедна ви е фантазията на кокво са способни тези хорица в полза на негово величество клиента.Да не забравяме,че много правителства е мъдрят как да не допускат китайски стоки на Европейския пазар-камо ли Американския.Между другото в Америка е бъкано с Китайска от високо качество стока.Днес един приятел ме повози на новия си Ховър-голям кеф и беше го кръстил ЧАЙНАТАУН,целува волана и и говори кото на малко дете-абе на жена си и децата толкова внимание не обръща-луднал е човечецът.Имах РОВЪР уж произведен в Англия-сбирщайн си беше,частите му ГДР,Унгария,Полша и някои други Европейски държавици-биваше докато дойде момента за части,четах му молитвата по най бързия начин-поне спечелих да не бера ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Хувара важи същото, че марката е китайска, но много от компоненти не са. Не съм много запознат с детайлите, но например компресора за климатика е японски, компютъра (май) е американски и така нататък. Според мен това коя марка немска, японска, италианска, френска е остаряло понятие. Всичко е смесено и придобило нов образ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не разбрах колегата какво го притесняват китайските коли? Като не иска да не купува. След 10 години така или иначе ще си купи, ако не GW, то ще е китайски Ситроен, китайско Пежо, а може и направо китайско БМВ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е всичко отива към изтока. Ето един пример: http://www.tatamotor...p?ref=worldwide

Аз лично се уморих от този диалог, коя кола какво производство е. За сега е видно и от коментарите тук във форума, където всеки се оплаква и за най-малко нещо (например аз за скърцащите чистачки) че Ховер-а няма големи недостатъци. Нещата които не са както трябва са за сметка на цената.

Във форумите на която и да е европейска марка например Опел (за Астра 2007 г. коментирам) може да те заболи главата от оплаквания от какъвто и да е порядък, дори скърцане и необясними неща.

 

Това за което съжалявам е липсата на гъвкавост на доставките и богатия избор на оборудване. Разглеждайки сайта на greatwall.bg попаднах на следното видео:

 

 

Искам да ви кажа, че ако може да имаме такава конфигурация тук направо колата е без конкуренция. Има си и сензори за налягането на гумите в огледалото за обратно виждане, триптроник, направо супер.

 

Аз съм доволен за това което предлага GW за сега, като се има на предвид и че вносителя/производителя е нов на пазара. Не е като да е стара фирма внасяща 3-4 марки и тази да е една от поредните. За всички е ясно че трудности ще има, но с голямото желание за развитие и новите модели ще имат по-голям успех и които иска да ги купува които не хич да не ги гледа и да не чете форума.

Редактирано от leomm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грейт Уол имат независим изследователски и развоен център. Казват че е много голям и ангажира инженери от целия свят. Доколкото разбрах, главният дизайнер е немец, който е работил за някои от техните водещи производители дълги години

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да влизам дълбоко в дискусията - това е прототип. Далеч е от продукция, Great Wall са го представили, за да видят реакцията на публиката. Те няма да рискуват отново да бъдат набедени, че копират чужди дизайни (в миналото се е случвало с Фиат Панда), така че с едно маркетингово проучване ако видят, че е прекалено явно, че копират Q7/X6 (което е сигурно), крайният модел на новият им джип няма да има нищо общо с показаното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Компанията Great Wall, част от чиито модели за европейски пазар се произвеждат в България, показа два нови модела на кросовъри на изложението в Пекин.

Първият е Hover M4, който се отличава с европейски дизайн и множество системи за безопасност. Спирачната система включва ABS, EBD (версия Bosch 8.1), дискови спирачки на всички колела и система за екстремно спиране BA.

Високият клирънс – 180 мм, обещава сериозна проходимост, а балансираното шаси и окачването – необходимия комфорт при пътуване.

Hover M4 е снабден с 1.5 литров атмосферен мотор с мощност 105 к.с., който може да се комбинира с 5-степенна механична скоростна кутия или с безстепенна вариаторна трансмисия.

Базовата версия разполага с предни и задни светлини против мъгла, 2 въздушни възглавници, електрорегулируеми фарове, система BA и т.н. Като опция се предлагат навигация със сензорен дисплей и парктроник.

Другият нов модел на Great Wall е най-големият и най-мощен кросовър на марката - Hover H7, към чието название китайците са добавили Premium.

Петместният автомобил със задвижване на четирите колела има 2.4 литров двигател с директно впръскване на горивото. Той разполага с 215 к.с. и е комбиниран с 6-степенна автоматична скоростна кутия.

Кросовърът действително може да се похвали със сериозно оборудване, което доскоро се срещаше само при машини от „премиум-сегмента”.

Той има „пера” за превключване на скоростите, които са разположени на волана, а също така и пълен набор от системи за безопасност – централни и странични въздушни възглавници, система ESP, система за помощ при спускане, бутон за стартиране на двигателя, многофункционален волан, навигационна система, подгряване на седалките, адаптивни светлини, парктроник, система за контрол на „мъртвата зона” и т.н.

http://www.dnes.bg/cars/2012/04/24/dve-premieri-na-great-wall-v-pekin.157165

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...