Jump to content

Защо Ховър Н5 няма да се сглобява в България?


Recommended Posts

Днес разбрах нещо, което до сега не знаех и честно казано ме изненада много неприятно, изобщо не се предвижда сглобяването на Ховъра в България. И тук ми идва да кажа "Хубава работа, ама българска", въпреки, че българското представителство няма никаква вина за това, това е решение на китайците. Но това поставя много въпроси, като например, когато внесената бройка се изчерпа какво ще се прави, разбрах и, че не можеш да си поръчаш от Китай, нито се предвижда нов внос, защото Н6 замествал Н5, което е абсурд, това е градски как да го нарека не е джип, не е ван, не е лека кола, а Н5 си е точно офроуд и това му е хубавото. Аз например искам да си взема ниво стар, бял, с бежов салон, е да ама много явно искам, защото такъв внесен няма, а не можеш и да си поръчаш и тогава какво правим и все ми напира тази фраза в главата "Хубава работа, ама българска". Силно се надявам дилърите и "Литекс моторс" да убедят китайците, че Ховъра задължително трябва да се сглобява тук, той няма заместител или поне да може да се внася по някакъв начин.

Редактирано от poroinik
не пиши само с главни букви в заглавието
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точното определение за Н6 е SUV или кросовър и като такъв няма нищо общо с оф-роъда . Последните информации бяха , че Н6 ще се произвежда в Ловеч , а Н5 ще продължи да се предлага само като внос от Китай . Не вярвам да не продължат да го внасят , защото това е истинския джип .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не, днес говорих с дилърите в "Митвас", за сега не се предвижда Н5 да се сглобява в Ловеч, а само Н6, нямало и внос да има заради евростандартите - евро 5, като Ховъра покрива евро 4, ще е много жалко найстина, един прекрасен автомобил, а да не можеш да си го вземеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Г-н Стоянов,

точните ми думи бяха, че към момента не можете да си поръчате автомобил от Китай. Какво ще стане с производството/вноса/поръчките на H5 до края на годината е въпрос, който все още се уточнява. Нищо не е написано "на камък".

 

Разбирам, че всеки клиент има специфични изисквания, мнения и предпочитания... Но целия проект за изграждане на завод, дилърска мрежа, моделна гама... е доста сложен и изисква време и много труд!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да, аз и не съм написал нищо по-различно от думите Ви, към момента не може да се поръча и не се предвижда производство в Ловеч на Н5. Ако е по-различно от казаното от Вас съжалявам, но не е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не вярвам да го вкараш тоя ми ти Н5,ниво стар,с бежов салон, някоя тиня или кал,както бих вкарал нивата или да ходим да покараме заедно някъде...че чак толкова да държиш точно на това.И аз искам да си взема 124ка примерно или като моя пасат,произведен преди 2 месеца,защото по-корави от тия коли едва ли има,ама ... няма ! Това е...хубав е модела,ама остарява вече и идва наследника и така и така...пазарна икономика,като не ти харесва дадения модел,с конкретната окомплектовка,си харесваш друг модел,който ще ти легне повече на сърцето.

 

А по повод кое какво е,SUV е целия клас на тия машини,а не това е джип,това е SUV,защото SUV значи Sub-urban vehicle или в превод-кола за/от предградията.А джип всички знаем,че стана нарицателно за високо-проходимите коли,така както за пелените стана Памперс (марка производител) и т.н. Просто Jeep бяха едни от първите,които правиха по-луксозни високо-проходими машини,другите си бяха на нивото на Нива,УАЗ и Дефендър.

 

Не съм запознат до кога ще го има в дилърската мрежа Н5 и до кога ще се произвежда,но с този темп на развитие на Китай и технологиите им,предполагам,че ще сменят модели не на 4 години,както повечето европейски производители,а може на 2-3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в случая наследника няма нищо общо с офф-роуда, изобщо и не се доближава до Н5, а да ще го вкарам в калта без да се замисля, какво, нали една пълна автомивка е 16 лв., мога всяка седмица да го карам на такава и няма и да усетя. проблема е, че за тази цена няма как да го замениш с друг, няма толкова добър и като го взимам искам да е ок всичко, иначе щях да си взема ленд крюизера или рейндж роувъра, обаче нали се сещаш къде е проблема, цените им започват от 80 000 нагоре, а на Ховъра свършват на точно 34 240

 

 

или там някъде не помня точно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си Пепо,спортно-удобно (луксозно) превозно средство.

 

Тошко,ако си мислиш,че с една автомивка,ще заличиш следите от офроуда,смело заявявам,че не си ходил никога на офф,ама не да минеш през локва,ами на офф-роад ! Точно след първото ходене извън пътя,с хилава машина,започват едни потропвания от шарнири и носачи,от тампони и биалетки...Да не говорим как съединителя започва да приплъзва,как без да искаш си закачил някоя броня тук-там,а най-любимите са "прекрасните" деруги по вратите и купето...тях с автомивка не можеш да ги измиеш ;)

 

Тук далеч не оспорвам качествата на автомобила,нито цената,акцентирам на това,че не е кола за извън пътя...може би е до 20-25%ната бариера на бездорожието. Или иначе казано,може да те изкара от пряспа,може да минеш примерно през дълбока 10на см кал,няма да опреш,като слизаш от бордюра или да влезеш в някоя бранувана нива.Но до там,за в гората и за 30-40 сантиметровите коловози от кал и за водата до фаровете,забравяш.

 

С Нивата ми съм минавал през река ( угасна разбира се по средата на водата ) толкова дълбока,че беше до дръжката на вратата (над метър) и излизах от прозореца докато малко поизсъхне делкото.Разбира се,няма място да се сравняват,но все пак,да си мисля,че можеш да разбереш материята,която се опитвам да ти обясня.

 

Пак мога да дам пример с по-новите модели с моя Пасат.Поколението на моя (Б5 и Б5.5) са единствените пасати с постоянно задвижване на 4те колела (full time all wheel drive) няма да си хваля колата,до сега не съм закъсвал,а съм дърпал закъсала Фронтера (в кал) и едно Соренто (в сняг за пистата на Добринище) и всички остават с паднали мандибули.Следващото поколение е он деманд (халдекс) или иначе казано когато пребоксува някое от предните колела за 0.2 секунди се прехвърля въртящ момент на задния мост и т.н...много електроника,но това е по-икономична система и по-лека...фирмена политика.В Ауди обаче остава начина на задвижване с Торсен диф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е, разбира се, че няма да го вкарвам в чак такъв офф-роуд и за момент не съм си помислил за такова нещо, имам предвид нещо средно, ходя за риба, нещо което да може да ме откара по-нагоре по реката, имам вила в планината, нещо което да ме откара зимата до там без проблем, а за такъв офф-роуд не бих ползвал нищо по-различно от уазка, за мен това е една от най-добрите машини за това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...