Jump to content

Реален разход на гориво на Hover H5 (газ, бензин)


admin

Recommended Posts

според мен всичко е точно, 1 л втечнен пропан е ~ 0.55 kg, а литър бензин ~ 0.75 kg. В литър бензин има грубо казано 27% повече въглеводороди да горят, все пак енергията е това което движи колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10.07.2017 г. at 9:52 AM, gwhover said:

според мен всичко е точно, 1 л втечнен пропан е ~ 0.55 kg, а литър бензин ~ 0.75 kg. В литър бензин има грубо казано 27% повече въглеводороди да горят, все пак енергията е това което движи колата.

Това за въглеводородите не го знаех, но потвърждава теорията.... значи ще гори с 27% повече на газ, но пак изразено в тегловни единици....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Благородно ви завиждам за разхода. Моя гори над 20л. вграда при спокойно каране и 13-15л извънградско при скорост 90-110км/ч. Имам го от скоро и като гледам за какви стойности говорят повечето от вас, явно на мен нещо не ми е наред. Според майсторите в предатавителството, дюзите и помпата са Ок. Някой минал ли е през същия проблем?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

На газ с ГИ Ланди 

Извънградско от 11 дори 12 /100 и нагоре според натискането и качеството на газта .Не знам какъв точно е инжекциона ,но веднага след зареждане на калпава ( тежка ) газ се усеща как колата е една идея по спъната и разхода скача поне + 2/100

Градако във Варна от 15 / 100 нагоре газ .

Измерванията са без климатроника,взех колата септември и не ми се е налагало да го ползвам постоянно

Мисля че е настроен да прехвърля от бензин на газ  на 40 градуса и поне веднъж в месеца наливам бензин за 20-30 лв 

Предния Н5 беше на метан- заводски от Италия ,три бутилки в пода на багажника ,по спомен събираха около 26 кг.с тях минавах  около 250 км в града и около 330 извънградско При него  разхода беше 8- макс 9 лв извънградско и в града 12 лв ,но колата беше с около поне 30% по-спъната ,возеше много твърдо от тежестта на бутилките ,но пък тази тежест даваше голямо сцепление на задните колела и почти не ми се е налагало да включвам предния мост като ходех по калищата на лов или на риба 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Ето и моят резултат:1300 км с180л газ.До морето и обратно с двама човека и две колелета при скорост от 100 до 180,в повечето време 140 по магистрала,като зареждам само на Еко.На влизане във Бургас от Царево заредих добра газ,но някъде около Пловдив и Пазарджик освен,че беше по скъпа газта.не вървеше добре.Говорим за една и съща верига бензиностанции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектно, само ,че моята бутилка е 70 л и в зависимост от силата на пистолета се пълни от 56 до 66 л и точно така не мога да я засека..но разхода е сходен- 13 на сто...Аз зареждам само от Лукойл, защото газта е нефтохимска и имам златна карта за Съюза на превозвачите до 10 ст събота и неделя на бензин, газ. За Екото и аз съм го устоновил. По думите на един от дилърите те зареждат от където е по евтина  и им изнася.. карал съм и на тяхна даже имах договор за разсрочено плащане , ама се отказах.... На Лукойла не съм установил разлика вкачеството на  газта само в налягането на помпите. Гледайте, те са на колонките и като зарежда трябва да е мин 12 атмосфери....иначе пружината изключва по рано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова нещо като "сила на пистолета". Има мошеници, които лъжат и помпат нещо друго но не и пропан-бутан. Вместимостта на бутилката е 80% от посочения обем. Всичко над 56 литра е въздух или каквото и да е друго, но не и газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, след като налягането е 14 атм и това което спира до 80% е пружината на входа на бутилката и тя е натискана с по голяма сила, значи ще влезе повече газ. Това за въздуха се върти 20 години вече, я ми обясни от къде се взема той и как се набива в бутилката и след това къде отива. Та с една бутилка съм минавал от 380 до 450 км...Докажи мита на въздуха!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Атмосферите нямат никакво отношение към количеството пропан-бутан, което се зарежда. При определени атмосфери (около 10) газът всъщност е течност (не се свива) и може да го разглеждате като бензин. Просто ако налягането е ниско, зареждане няма да има, защото няма да се отвори клапана на бутилката - където има втечнен пропан-бутан. Ограничителят до 80% всъщност е поплавък - нещо като казанчето ви в тоалетната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нещо за въздуха да кажете, щото тоя мит витае вече двадесетина години...как се набива въздух в бутилката???? И защо не избухва, щото става взливоопасна смес???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздух (О2+N)..?! Надали в пропан-бутана има такъв, или е пренебрежимо малко. Не следя детайлно разговора, но ако има някакви неточности и разлики в пробега това е:

1. Течни примеси в пропан-бутана, вкл. вода, съотношение пропан/бутан (бутана е по-калоричен) - влияят на разхода

2. Неточни/манипулирани измерватели на колонката (доста по-трудно е тарирането спрямо бензина, където можеш да го излееш в съд при атмосферно налягане)

Помпата в газстанцията засмуква и подава течност, а не газ или въздух, защото засмуква втечнената фракция от дъното на цистерната.

Редактирано от gwhover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа съгласен съм с вас. Но на колонката има два пистолета..единия показва 10 атм и пълни по малко в бутилката газ. Другия 14 атм и пълни повече. Много пъти съм говорил с персонала и те казват така е.

Като сложи повече и минавам повече километри. Особинно валинво е това, като не е празна бутилката . примерно има 10 л и вкарва юнашки още над 80% и не мога да си го обясня. Пробега е наистина повече, значи найстина вкарва повече газ и това на двойна колонка...

И това е на двете ми коли...аз само от там зареждам нарочно и всеки път се чудя.....и мерните светодиоди показват повече газ...

Ето това ми обяснете , ако можете и имате желание.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Канчо кое не можеш да разбереш? - Физиката?

Когато ти е по голямо налягането клапанът не може да затвори докато не се изравни налягането - влиза повече газ, бутилката се пълни на 100% /което си е доста опасно /, минаваш повече километри. Това е в случай, че изключваме чисто спекулативната част при колонката, а разхода ти е същият.

Другият случай - колонката отчита Х литра, а в бутилката са влезли Х-10% газ! Тогава за същото количество минаваш по малко километри и реалният ти разход се увеличава!

От трета страна както каза gwhover     разхода зависи и от съотношението Пропан/Бутан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕ аз това казвам, а някой ми говори за въздух....ето този мит исках да се развенчае....и разни казанчета и прочие Съгласен съм с теб, ти потвърди мнението ми.. По метода на задаване на въпроси доказах една теория, която винаги съм защитавам. БЛАГОДАРЯ ТИ !!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • admin unpinned this тема

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...