Jump to content

Смущаващо недоразумение с газовите бутилки монтирани на Н5 и Steed


radioworld
 Share

Recommended Posts

Разхода при градско каране се покачи с около 1.5 литра в сравнение с бензин и някаде е 13.5л/100км (това е по мои изчесления). Иначе както писаха колегите мощноста при карене на газ не пада.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

На напълно студен двигател, за около 2-3 минути, а иначе ако съм я палил наскоро за по-малко от 30 секунди. Реален разход на колата, след като и навъртя 5000км.

 

Питам, защото хората от сервиза казаха, че превключването от бензин на газ става в момента в който газовата помпа нагнети достатъчно налягане, т.е нищо свързано с определена температура на двигателя (както беше споменато някъде ) или определено време. Когато вдигне налягане и обръща.

Edited by radioworld
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Системата има таймер, който определя кога да се премине на газ - в случая с LPI системите не е нужно да се достигне определена работна температура на мотора, тъй като няма изпарител, който да замръзне :)

иначе на всеки десет впръсквания на газ има две бензин - мисля, че е удачно решение това.

Edited by Marto VM
Link to comment
Share on other sites

не е възможно... каква икономия ще търси човек тогава от газ, като кара на бензин през половината време?

Edited by Pepo
Link to comment
Share on other sites

след като говорих с момчетата от сервиза, това ми беше обяснено - 10 впръсквания на газ, две бензин - ако не се лъжа, но 90% съм сигурен. мога да предоставя по-пълна информация в близките дни.

 

икономия има, и то значителна, пък и така се удължава живота на мотора и компонентите му.

 

прилагам и снимки на така горещо коментираните монтажи на бутилката - вижда се ясно, че е минимална разликата на нивото на долна точка на бутилката с най-долна точка на резервната гума - освен това, бутилката от снимката е 70-литровата с 36см диаметър, и пак е на отстояние 26см от земята - ако се монтира 55-литровата, която е с диаметър 31см, тогава ще бъде дори над нивото на резервната гума. според мен е оптимално монтирана така и ако шините и защитната скара за ауспуха са черен мат, ще изглежда една идея по-добре, но така са го предвидили. според мен и повечето от хората, които са виждали монтирана АГУ, всичко е на нужното ниво, и изглежда по-добре и от италианските монтажи на колегите.

 

убедете се сами:

post-5866-0-16852600-1331137585_thumb.jpg

post-5866-0-53286000-1331137596_thumb.jpg

post-5866-0-37987100-1331137943_thumb.jpg

Edited by Marto VM
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

две впръсквания на газ има две бензин - мисля, че е удачно решение това.

 

 

това ми беше обяснено - 10 впръсквания на газ, две бензин - ако не се лъжа, но 90% съм сигурен.

 

2 или 10?

Link to comment
Share on other sites

беше се изразил по друг начин в горния си пост, цитирам: иначе на всеки две впръсквания на газ има две бензин - мисля, че е удачно решение това. :)

и на колегата fellows5 му е направило впечатление. Иначе 2/10 звучи по-добре.

Link to comment
Share on other sites

коригирах си поста, защото съм проспал какво съм написал :) - добавих и снимки - разгледайте и коментирайте.

 

лека вечер на всички!

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

след като говорих с момчетата от сервиза, това ми беше обяснено - 10 впръсквания на газ, две бензин - ако не се лъжа, но 90% съм сигурен. мога да предоставя по-пълна информация в близките дни.

 

икономия има, и то значителна, пък и така се удължава живота на мотора и компонентите му.

 

прилагам и снимки на така горещо коментираните монтажи на бутилката - вижда се ясно, че е минимална разликата на нивото на долна точка на бутилката с най-долна точка на резервната гума - освен това, бутилката от снимката е 70-литровата с 36см диаметър, и пак е на отстояние 26см от земята - ако се монтира 55-литровата, която е с диаметър 31см, тогава ще бъде дори над нивото на резервната гума. според мен е оптимално монтирана така и ако шините и защитната скара за ауспуха са черен мат, ще изглежда една идея по-добре, но така са го предвидили. според мен и повечето от хората, които са виждали монтирана АГУ, всичко е на нужното ниво, и изглежда по-добре и от италианските монтажи на колегите.

 

убедете се сами:

Съгласен съм с този пост......донякъде. Резервната гума е поставена конструктивно под наклон, за да продължи "визуално" линията от най-високата точка (долния край на бронята) до най-ниската (диференциала) - в случая снимка 2. На едно и също място, монтираме два предмета с различна форма - плосък (резервна гума) или цилиндричен (газовата бутилка). Естествено е цилиндричния да бъде с по-ниска точка и ако на гумата ниската точка е почти до диференциала, то на бутилката да бъде близо 40см. по-назад. За това твърдението ми още от първия пост е, че бутилка с по-малък диаметър (55л - 31см) ще бъде по-добрия визуален вариант, тъй като ще се качи по-нагоре. Някой веднага ще каже като не ми харесва, да си сложа бутилка с размер на пожарогасител примерно.....и така няма да се вижда въобще :toothy12: . Но тази тема я отворих защото мисля, че има начин хем вълка да е сит, хем агнето цяло (т.е - хем да изглежда добре, хем да върши работа).......много хем,хем стана работата,май.... :laughing7: .

 

И искам до попитам нещо - прави ми впечатление, че китайците не карат на газ (или ако карат са много малко) - някой знае ли защо ?

Link to comment
Share on other sites

от естетическа гледна точка съм съгласен с това, но чисто практически нито ъгълът на атака, нито клиренсът се намаляват с монтажа на голямата бутилка - а това беше и основното притеснение, което се породи в крайна сметка от цялата дискусия.

 

а и винаги може да се измисли вариант за оптична доработка, но при един офроудър не мисля, че това е наложително - дори би попречило на нормалната експлоатация на автомобила:

 

ето все пак пример на пакет за Н3-ка:

4498374c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Защо китайците не ползват LPG в автомобилтие си? Ако това е така, може би по същата причина, поради която американците избягват дизела - добри цени на на бензина, слаба изградена мрежа от LPG станции, манталитет. У нас вече газта се приема добре, на американския ми шеф в България като му казах, че тук масово се кара на LPG - той попита какво е това, защо бихме си модифицирали колите, за да правим такива работи? Въобще не знаеше, че на газ може да се кара, за дизел беше чувал и имаше сериозни предубеждения - асоциираше дизеловите двигатели с големи мръсни камиони, но в никакъв случай с леки коли. В България никой не е чувал и малко хора биха тръгнали да сипват Етанол, дори да се продава на няколко места, в други държави това е масовото гориво.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Вземи му обясни тогава за метан,олио,леко корабно,трансформаторно и горяло масло...Да види тук какво караме.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Колеги загледах се оня ден в един Н5 с монтирана газова по показания (т.е. по единствения за момента) начин. Честно казано с малко усилие и като се има предвид, че газта е компромис може да се преглътне. Въпреки това аз лично (тва когато порасна и си купя Н5) бих си сменил бутилката с по-малката. Но! Нали се има предвид, че обемът й е с 20 л по-малко, което от своя страна означава около 150 км по-малък пробег. Т.е. не е за препоръчване за хора изминаващи по над 1000 км месечно.

 

Що се отнася до това кой какви горива кара - ми много просто. Представете си, че на американеца му направят бензина по 8-9 $ галона, дизела по 6 $ а LPGто по 2 $. Знаете ли колко бързо всички ще се научат и ще минат на газ. Да де ама при условие, че в щатите бензина е на цената на газта тук....... no comment.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ура ! Този който повдигна темата за газовите бутилки, вече е на газ.... :occasion18: . Вчера ми монтираха уредба с 55 литрова бутилка. Мисля, че не напразно повдигнахме тази тема, защото разликата във визията между 75 и 55 е голяма. Благодаря на Литекс комерс, че се отнесоха толкова сериозно към клиентските претенции и доставиха по-малки бутилки. Успях в тъмното да направя 2-3 снимки които искам да покажа, и вие да сравните с тези които публикувах в началото на темата. Надявам се днес или утре да направя по-добри. Претенции към монтажа нямам абсолютно никакви - бързо,точно,качествено (Спекта ауто - Бургас) - монтаж без забележки !

post-5233-0-75453300-1336820044_thumb.jpg

post-5233-0-91707200-1336820064_thumb.jpg

post-5233-0-26610200-1336820084_thumb.jpg

post-5233-0-82247700-1336820115_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Според мен така от пръв поглед, разликата не е кои знае колко голяма. Може и да има, но така не го хващам.

 

И аз щях това да кажа ама си замълчах .... може и да е 1-2 см по-нагоре ама не става много ясно от тия снимки.

Link to comment
Share on other sites

Заинтересовах се от темата и прочетох мненията.Въпроса ми е къде отива резервната гума? Поставя ли се на някаква специално изработена стойка в багажника ? Дайте снимки как стои резервната гума, моля.

Link to comment
Share on other sites

За резервната гума ти дават голяма чанта с држки и може да си я носиш лесно и чисто където си искаш. Към това от Viale предоставят уред за помпане на гуми.

 

Гумата може да си я возиш в багажника или да си я свалиш в гараж и да си вземеш за от 6 до 9 лв пяна за поправяне на гуми, Лично аз още не съм го ползвал, но много хора ми го препоръчаха. Продава се в бензиностанциите.

Link to comment
Share on other sites

...да си вземеш за от 6 до 9 лв пяна за поправяне на гуми, Лично аз още не съм го ползвал, но много хора ми го препоръчаха. Продава се в бензиностанциите.

И да разчиташ, че по пътя ще настъпиш нещо не по-дебело от пирон, щото дупки по-големи от 2/2 мм не се залепват. Това го видях на живо. Освен това след пяната таз гума не може да се почисти отвътре, съответно няма и как да се балансира и отива на боклука. Та за 9 кинта според мен е грешка да се занимаваш с разни лепящи комплекти. Сложи си резервната в багажника и карай спокойно. Все пак (ша са цитирам от един по-преден пост) газта е компромис и е свързана с някои дребни неудобства.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Има разлика, не си личи от снимката. Нали се сещате, че като един от най-разпалените тук нямаше да допусна бутилката да изглежда като първата която видях, Дори визуално, разликата от 10 см. в диаметъра се вижда ясно. Така най-ниската точка на бутилката е почти до долния край на пластмасовите калобрани на задните колела, А капак на сондата няма, не знам защо - аз си направих пластмасов да не хвърля мръсотията отгоре. Вчера видях един същия като моя с голяма бутилка и теглич. Направих снимки за сравнение, но сега като гледам не са много сполучливи. Но като застанеш зад двете коли, разликата е очевидна.Първите две са с голяма бутилка - забележете колко под калобраните и мястото за теглене отзад слиза бутилката.

post-5233-0-33010900-1337095536_thumb.jpgpost-5233-0-10629000-1337095547_thumb.jpg

А вторите две са на малката бутилкаpost-5233-0-41605500-1337095765_thumb.jpgpost-5233-0-64031900-1337095778_thumb.jpg

Опитах и две странични

post-5233-0-59202200-1337095876_thumb.jpgpost-5233-0-13388300-1337095888_thumb.jpg

 

Може би, ако не беше теглича, разликата щеше да е много ясна, постарах се да ги снимам от еднакви позиции. Но надявам се да ми се доверите, че разликата наистина е видима. А иначе газовото е наистина добро. Скоро ще засека разхода и ще пиша.

Edited by radioworld
Link to comment
Share on other sites

И да разчиташ, че по пътя ще настъпиш нещо не по-дебело от пирон, щото дупки по-големи от 2/2 мм не се залепват. Това го видях на живо. Освен това след пяната таз гума не може да се почисти отвътре, съответно няма и как да се балансира и отива на боклука. Та за 9 кинта според мен е грешка да се занимаваш с разни лепящи комплекти. Сложи си резервната в багажника и карай спокойно. Все пак (ша са цитирам от един по-преден пост) газта е компромис и е свързана с някои дребни неудобства.

Аз съм ползвал такава на Холтс. Вдигна колата, при напълно спаднала на джанта гума! Изрично се подчертава , след вкарването на съдържанието да се кара колата малко, за да настъпи равномерно разпределение. Карах така в продължение на 5-6 хиляди и така продадох колата.Нямаше спадане. На баланс машината нямаше отклонения след този "ремонт" . Много съм доволен и винаги имам един флакон в колите си. Ако е някой евтин, може и да има проблем, не зная.Естествено, ако разпориш гумата няма да работи....

По въпроса за газовата уредба- аз все си мисля, че е добре резервната гума да си остане на мястото и дасе монтира вертикална тороидална бутилка вътре, в багажното, изправена от едната страна. Казвам го като идея . Има такива бутилки и при положение, че резервната гума трябва да стои незакрепена в багажното, това ще е по-добър вариант.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...