Jump to content

Смущаващо недоразумение с газовите бутилки монтирани на Н5 и Steed


radioworld

Recommended Posts

Разхода при градско каране се покачи с около 1.5 литра в сравнение с бензин и някаде е 13.5л/100км (това е по мои изчесления). Иначе както писаха колегите мощноста при карене на газ не пада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 257
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Отговорено (Редактирано)

На напълно студен двигател, за около 2-3 минути, а иначе ако съм я палил наскоро за по-малко от 30 секунди. Реален разход на колата, след като и навъртя 5000км.

 

Питам, защото хората от сервиза казаха, че превключването от бензин на газ става в момента в който газовата помпа нагнети достатъчно налягане, т.е нищо свързано с определена температура на двигателя (както беше споменато някъде ) или определено време. Когато вдигне налягане и обръща.

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата има таймер, който определя кога да се премине на газ - в случая с LPI системите не е нужно да се достигне определена работна температура на мотора, тъй като няма изпарител, който да замръзне :)

иначе на всеки десет впръсквания на газ има две бензин - мисля, че е удачно решение това.

Редактирано от Marto VM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е възможно... каква икономия ще търси човек тогава от газ, като кара на бензин през половината време?

Редактирано от Pepo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като говорих с момчетата от сервиза, това ми беше обяснено - 10 впръсквания на газ, две бензин - ако не се лъжа, но 90% съм сигурен. мога да предоставя по-пълна информация в близките дни.

 

икономия има, и то значителна, пък и така се удължава живота на мотора и компонентите му.

 

прилагам и снимки на така горещо коментираните монтажи на бутилката - вижда се ясно, че е минимална разликата на нивото на долна точка на бутилката с най-долна точка на резервната гума - освен това, бутилката от снимката е 70-литровата с 36см диаметър, и пак е на отстояние 26см от земята - ако се монтира 55-литровата, която е с диаметър 31см, тогава ще бъде дори над нивото на резервната гума. според мен е оптимално монтирана така и ако шините и защитната скара за ауспуха са черен мат, ще изглежда една идея по-добре, но така са го предвидили. според мен и повечето от хората, които са виждали монтирана АГУ, всичко е на нужното ниво, и изглежда по-добре и от италианските монтажи на колегите.

 

убедете се сами:

post-5866-0-16852600-1331137585_thumb.jpg

post-5866-0-53286000-1331137596_thumb.jpg

post-5866-0-37987100-1331137943_thumb.jpg

Редактирано от Marto VM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

две впръсквания на газ има две бензин - мисля, че е удачно решение това.

 

 

това ми беше обяснено - 10 впръсквания на газ, две бензин - ако не се лъжа, но 90% съм сигурен.

 

2 или 10?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

беше се изразил по друг начин в горния си пост, цитирам: иначе на всеки две впръсквания на газ има две бензин - мисля, че е удачно решение това. :)

и на колегата fellows5 му е направило впечатление. Иначе 2/10 звучи по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

коригирах си поста, защото съм проспал какво съм написал :) - добавих и снимки - разгледайте и коментирайте.

 

лека вечер на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като говорих с момчетата от сервиза, това ми беше обяснено - 10 впръсквания на газ, две бензин - ако не се лъжа, но 90% съм сигурен. мога да предоставя по-пълна информация в близките дни.

 

икономия има, и то значителна, пък и така се удължава живота на мотора и компонентите му.

 

прилагам и снимки на така горещо коментираните монтажи на бутилката - вижда се ясно, че е минимална разликата на нивото на долна точка на бутилката с най-долна точка на резервната гума - освен това, бутилката от снимката е 70-литровата с 36см диаметър, и пак е на отстояние 26см от земята - ако се монтира 55-литровата, която е с диаметър 31см, тогава ще бъде дори над нивото на резервната гума. според мен е оптимално монтирана така и ако шините и защитната скара за ауспуха са черен мат, ще изглежда една идея по-добре, но така са го предвидили. според мен и повечето от хората, които са виждали монтирана АГУ, всичко е на нужното ниво, и изглежда по-добре и от италианските монтажи на колегите.

 

убедете се сами:

Съгласен съм с този пост......донякъде. Резервната гума е поставена конструктивно под наклон, за да продължи "визуално" линията от най-високата точка (долния край на бронята) до най-ниската (диференциала) - в случая снимка 2. На едно и също място, монтираме два предмета с различна форма - плосък (резервна гума) или цилиндричен (газовата бутилка). Естествено е цилиндричния да бъде с по-ниска точка и ако на гумата ниската точка е почти до диференциала, то на бутилката да бъде близо 40см. по-назад. За това твърдението ми още от първия пост е, че бутилка с по-малък диаметър (55л - 31см) ще бъде по-добрия визуален вариант, тъй като ще се качи по-нагоре. Някой веднага ще каже като не ми харесва, да си сложа бутилка с размер на пожарогасител примерно.....и така няма да се вижда въобще :toothy12: . Но тази тема я отворих защото мисля, че има начин хем вълка да е сит, хем агнето цяло (т.е - хем да изглежда добре, хем да върши работа).......много хем,хем стана работата,май.... :laughing7: .

 

И искам до попитам нещо - прави ми впечатление, че китайците не карат на газ (или ако карат са много малко) - някой знае ли защо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от естетическа гледна точка съм съгласен с това, но чисто практически нито ъгълът на атака, нито клиренсът се намаляват с монтажа на голямата бутилка - а това беше и основното притеснение, което се породи в крайна сметка от цялата дискусия.

 

а и винаги може да се измисли вариант за оптична доработка, но при един офроудър не мисля, че това е наложително - дори би попречило на нормалната експлоатация на автомобила:

 

ето все пак пример на пакет за Н3-ка:

4498374c.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо китайците не ползват LPG в автомобилтие си? Ако това е така, може би по същата причина, поради която американците избягват дизела - добри цени на на бензина, слаба изградена мрежа от LPG станции, манталитет. У нас вече газта се приема добре, на американския ми шеф в България като му казах, че тук масово се кара на LPG - той попита какво е това, защо бихме си модифицирали колите, за да правим такива работи? Въобще не знаеше, че на газ може да се кара, за дизел беше чувал и имаше сериозни предубеждения - асоциираше дизеловите двигатели с големи мръсни камиони, но в никакъв случай с леки коли. В България никой не е чувал и малко хора биха тръгнали да сипват Етанол, дори да се продава на няколко места, в други държави това е масовото гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги загледах се оня ден в един Н5 с монтирана газова по показания (т.е. по единствения за момента) начин. Честно казано с малко усилие и като се има предвид, че газта е компромис може да се преглътне. Въпреки това аз лично (тва когато порасна и си купя Н5) бих си сменил бутилката с по-малката. Но! Нали се има предвид, че обемът й е с 20 л по-малко, което от своя страна означава около 150 км по-малък пробег. Т.е. не е за препоръчване за хора изминаващи по над 1000 км месечно.

 

Що се отнася до това кой какви горива кара - ми много просто. Представете си, че на американеца му направят бензина по 8-9 $ галона, дизела по 6 $ а LPGто по 2 $. Знаете ли колко бързо всички ще се научат и ще минат на газ. Да де ама при условие, че в щатите бензина е на цената на газта тук....... no comment.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Ура ! Този който повдигна темата за газовите бутилки, вече е на газ.... :occasion18: . Вчера ми монтираха уредба с 55 литрова бутилка. Мисля, че не напразно повдигнахме тази тема, защото разликата във визията между 75 и 55 е голяма. Благодаря на Литекс комерс, че се отнесоха толкова сериозно към клиентските претенции и доставиха по-малки бутилки. Успях в тъмното да направя 2-3 снимки които искам да покажа, и вие да сравните с тези които публикувах в началото на темата. Надявам се днес или утре да направя по-добри. Претенции към монтажа нямам абсолютно никакви - бързо,точно,качествено (Спекта ауто - Бургас) - монтаж без забележки !

post-5233-0-75453300-1336820044_thumb.jpg

post-5233-0-91707200-1336820064_thumb.jpg

post-5233-0-26610200-1336820084_thumb.jpg

post-5233-0-82247700-1336820115_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен така от пръв поглед, разликата не е кои знае колко голяма. Може и да има, но така не го хващам.

 

И аз щях това да кажа ама си замълчах .... може и да е 1-2 см по-нагоре ама не става много ясно от тия снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заинтересовах се от темата и прочетох мненията.Въпроса ми е къде отива резервната гума? Поставя ли се на някаква специално изработена стойка в багажника ? Дайте снимки как стои резервната гума, моля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За резервната гума ти дават голяма чанта с држки и може да си я носиш лесно и чисто където си искаш. Към това от Viale предоставят уред за помпане на гуми.

 

Гумата може да си я возиш в багажника или да си я свалиш в гараж и да си вземеш за от 6 до 9 лв пяна за поправяне на гуми, Лично аз още не съм го ползвал, но много хора ми го препоръчаха. Продава се в бензиностанциите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...да си вземеш за от 6 до 9 лв пяна за поправяне на гуми, Лично аз още не съм го ползвал, но много хора ми го препоръчаха. Продава се в бензиностанциите.

И да разчиташ, че по пътя ще настъпиш нещо не по-дебело от пирон, щото дупки по-големи от 2/2 мм не се залепват. Това го видях на живо. Освен това след пяната таз гума не може да се почисти отвътре, съответно няма и как да се балансира и отива на боклука. Та за 9 кинта според мен е грешка да се занимаваш с разни лепящи комплекти. Сложи си резервната в багажника и карай спокойно. Все пак (ша са цитирам от един по-преден пост) газта е компромис и е свързана с някои дребни неудобства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Има разлика, не си личи от снимката. Нали се сещате, че като един от най-разпалените тук нямаше да допусна бутилката да изглежда като първата която видях, Дори визуално, разликата от 10 см. в диаметъра се вижда ясно. Така най-ниската точка на бутилката е почти до долния край на пластмасовите калобрани на задните колела, А капак на сондата няма, не знам защо - аз си направих пластмасов да не хвърля мръсотията отгоре. Вчера видях един същия като моя с голяма бутилка и теглич. Направих снимки за сравнение, но сега като гледам не са много сполучливи. Но като застанеш зад двете коли, разликата е очевидна.Първите две са с голяма бутилка - забележете колко под калобраните и мястото за теглене отзад слиза бутилката.

post-5233-0-33010900-1337095536_thumb.jpgpost-5233-0-10629000-1337095547_thumb.jpg

А вторите две са на малката бутилкаpost-5233-0-41605500-1337095765_thumb.jpgpost-5233-0-64031900-1337095778_thumb.jpg

Опитах и две странични

post-5233-0-59202200-1337095876_thumb.jpgpost-5233-0-13388300-1337095888_thumb.jpg

 

Може би, ако не беше теглича, разликата щеше да е много ясна, постарах се да ги снимам от еднакви позиции. Но надявам се да ми се доверите, че разликата наистина е видима. А иначе газовото е наистина добро. Скоро ще засека разхода и ще пиша.

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да разчиташ, че по пътя ще настъпиш нещо не по-дебело от пирон, щото дупки по-големи от 2/2 мм не се залепват. Това го видях на живо. Освен това след пяната таз гума не може да се почисти отвътре, съответно няма и как да се балансира и отива на боклука. Та за 9 кинта според мен е грешка да се занимаваш с разни лепящи комплекти. Сложи си резервната в багажника и карай спокойно. Все пак (ша са цитирам от един по-преден пост) газта е компромис и е свързана с някои дребни неудобства.

Аз съм ползвал такава на Холтс. Вдигна колата, при напълно спаднала на джанта гума! Изрично се подчертава , след вкарването на съдържанието да се кара колата малко, за да настъпи равномерно разпределение. Карах така в продължение на 5-6 хиляди и така продадох колата.Нямаше спадане. На баланс машината нямаше отклонения след този "ремонт" . Много съм доволен и винаги имам един флакон в колите си. Ако е някой евтин, може и да има проблем, не зная.Естествено, ако разпориш гумата няма да работи....

По въпроса за газовата уредба- аз все си мисля, че е добре резервната гума да си остане на мястото и дасе монтира вертикална тороидална бутилка вътре, в багажното, изправена от едната страна. Казвам го като идея . Има такива бутилки и при положение, че резервната гума трябва да стои незакрепена в багажното, това ще е по-добър вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...