Jump to content
terminator

Впечатления от Н5

Recommended Posts

за това говоря, я вкарайте там Н6 :mblah05: , дано им дойде акъла и да апочнат да сглобяват Н5 в България

Share this post


Link to post
Share on other sites

безспорно Н5 си е за истински оффроуд, но имам приятел със субару форестър, което е като Н6 и го вкарва на такива фантастични места, за каквито повечето от нас няма да си помислят, но го прави в 5% от времето, в което кара автомобила.

затова пак казвам, че Н6 ще си е идеален кросоувър и може би повечето хора ще предпочетата него пред Н5, защото е по-лесен за управление. Примерно моята жена никога няма да може да разбере какъв е тоя джип дето не го караш 4х4 през цялото време (за Н5 говоря)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Примерно моята жена никога няма да може да разбере какъв е тоя джип дето не го караш 4х4 през цялото време (за Н5 говоря)

 

:toothy12:

 

Е то ти па разбираш за какво са оборотите под 1000 на една пералня ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ама аз знам как да си изпера, а тя не знае как да кара джип с part time 4x4

Share this post


Link to post
Share on other sites

безспорно Н5 си е за истински оффроуд, но имам приятел със субару форестър, което е като Н6 и го вкарва на такива фантастични места, за каквито повечето от нас няма да си помислят, но го прави в 5% от времето, в което кара автомобила.

затова пак казвам, че Н6 ще си е идеален кросоувър и може би повечето хора ще предпочетата него пред Н5, защото е по-лесен за управление. Примерно моята жена никога няма да може да разбере какъв е тоя джип дето не го караш 4х4 през цялото време (за Н5 говоря)

 

Форестъра си е точно,ама точно като Н5 (до колкото може да се сравни с него),първо има блокажи,второ има демултипликатор,трето не е с халдекс :) Да речем,че е смален вариант

Share this post


Link to post
Share on other sites

Форестъра си е точно,ама точно като Н5 (до колкото може да се сравни с него),първо има блокажи,второ има демултипликатор,трето не е с халдекс :) Да речем,че е смален вариант

 

да, но не е на шаси, постоянно е 4х4 и няма нито един блокаж. затова мисля, че е точно Н6 варианта

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз мисля, че на пазара трябва да ги има и двата модела. Чудесно би било да се правят и двата модела в България, а си миля, че ще има пазар и за двата не само в у нас но и в Европа. Н5 е страхотна машина, и трябва да я има на пазара, не само за зарибявка. В Англия започват да продават Стийд - и това е най-евтиния пикап в този клас, който предлага и доста добро качество. Сигурно и ще пуснат и Н5, койото ще е най-достъпния истински джип в този пазарен сегмент :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

да, но не е на шаси, постоянно е 4х4 и няма нито един блокаж. затова мисля, че е точно Н6 варианта

 

Няма ли блокаж на централния ? И къде изтърва демултипликатора (понижаваща предавка (бързи-бавни)) Май не четеш. Н6 е Тигуан,Голф,А3 и всички други знайни и незнайни производители използвали Халдекс системата за задвижване.При нея няма нищо,освен един заден мост он деманд.

 

Да приемем че форестъра е между двете машини и да се приключва спора.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

приемам. пропуснах, че Н6 няма бавни и че не е постоянно 4х4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз мисля, че на пазара трябва да ги има и двата модела. Чудесно би било да се правят и двата модела в България, а си миля, че ще има пазар и за двата не само в у нас но и в Европа. Н5 е страхотна машина, и трябва да я има на пазара, не само за зарибявка. В Англия започват да продават Стийд - и това е най-евтиния пикап в този клас, който предлага и доста добро качество. Сигурно и ще пуснат и Н5, койото ще е най-достъпния истински джип в този пазарен сегмент :)

съгласен и аз се опитвам да прокарвам тази идея от доста време насам

Share this post


Link to post
Share on other sites

безспорно Н5 си е за истински оффроуд, но имам приятел със субару форестър, което е като Н6 и го вкарва на такива фантастични места, за каквито повечето от нас няма да си помислят, но го прави в 5% от времето, в което кара автомобила.

затова пак казвам, че Н6 ще си е идеален кросоувър и може би повечето хора ще предпочетата него пред Н5, защото е по-лесен за управление. Примерно моята жена никога няма да може да разбере какъв е тоя джип дето не го караш 4х4 през цялото време (за Н5 говоря)

че то и H5 не е 4х4 през цялото време :)

 

 

а и не се напрягайте системата на Субару е различна и от H5 и от H6 :) по проходимост е може би по средата между двете.

Edited by Говедо

Share this post


Link to post
Share on other sites

че то и H5 не е 4х4 през цялото време :)

 

това казвам и аз де.

ама обясни на жена, че е джип и да не включва 4х4 като го кара. те 90% от жените включват ежедневно стоп за мъгла, ти ми говориш за 4х4 на сухо :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Гледайки Hover H7, според мен Hover H5 е на път да бъде свален от производство. H5 е базиран на по-стара платформа, с по-стар двигател, докато H6 и H7 са изцяло нови модели, които вероятно ще пуснат един след друг да се правят у нас. H6 е "паркетник", докато H7 отговаря на размерите на H5, макар още да не знаем каква е 4х4 системата му - едва ли е part-time, но дано да е full-time, не да се включва при прибуксуване.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Та като става дума за впечатления - в един от тези почивни дни реших да се набутам в един черен път - ама нали се сещате колко валя предните дни. Пътя беше сравнително равен с леки завои и няколко изкачвания и спускания. Не изглеждаше да е такъв в който да затънеш до уши. Та нехендрих се вътре и газ. Още в началото разбрах, че пътя не е толкова безобиден колкото изглеждаше но вече бях вътре и нямаше как да обърна. Та карам аз курназ само на задно обаче се оказа, че калта е една такава глинеста и лепкава и се наложи да включа 4х4. На вътре по пътя стана още по интересно - няколко километра карах почти странично, защото задните гуми току влизаха в коловози, току излизаха и автомобила постоянно занасяше ту в ляво, ту в дясно......голямо въртене на кормилото падна за да я задържа в пътя и да не скоча в храстите. Обаче не спря и за секунда. Такива буци кал хвърчаха над калниците, че по едно време ми стана жал дето го вкарах там. Както и да е, на една полянка успях да завъртя и обратно назад. Като тръгнах да се връщам видях какви коловози съм направил и в един момент се усъмних дали ще мога да се върна. И отново буци кал над калниците и по тавана....Обаче поне разбрах, че с този джип проблеми в калта няма, както, че и фабричните гуми не са пригодени за офроуд.... :toothy12: но щом успя в тази глина с тези гуми да ме издърпа - значи машината наистина е добра.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами време е май да си купиш подходящи гуми и да прежалиш боята и газ в храстите :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така или иначе смятам,че няколко коня в повече няма да са излишни.. ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето още мако впечатления от джипчето.

 

1.Наближавам 5000км и смело мога да кажа ,че вибрациите на двигателя изчезнаха ,направо се стопиха след 4000км започнах леко по леко да му вдигам оборотите при каране.Вече до 6000 оборота си мърка много прилично,дори и шума които ме влудяваше в скоросната кутия намаля чуствително,надява се след смяната на маслата да заспи всичко!!

 

2.Днес вече дойде деня да проверя дали има ограничител на скороста!!!!! Аз не забелязах да има :rolleyes::)

стигнах до 195км/ч и трябваше да намалям защото прават ми свърши (кофти,един опит една възмжност поне до смяната на масло после пак ще пробвам все пак трябва да знам на какво се возя и с какви максимални възможости е ,за всеки случай!!! Ето малко инфо ако все още някой му е любопитно и не се е искушил да пробва колко са "къси предавките" щот се изморих да чета по форумите:

1ва предавка - не запомних на колко стига до червеното (демек 6000 оборота)

2ра предавка - 100км/ч при 6000 оборота

3та предавка - 150км/ч при 6000 оборота

4та предавка - 180км/ч при 6000 оборота

5та предавка - 195км/ч при почти 5000 оборота /тука вече се усети че няма грам тяга явно кончетата се измориха/

 

За мен това не са къси скорости направо са си дълги сравнение с колите които съм карал!!! За вас не знам! :)

 

На мен джипката не ми се струва чак толкова шумна, а и както писаха колегите - има начини за допълнително обезшумяване.

Когато за пръв път се качих в Ховъра и аз бях ужасен от "подскачащия" скоростен лост. Сега, след 3000 км., вибрациите са съвсем нормални за иначе излишно дългия скоростен лост.

Относно мощността - 4G69 по спецификация е 161 к.с. Заради простотиите с евро сертификацията китайците софтуерно са го скопили на 136 к.с. Руснаците отдавна го "лекуват" и се надявам някой ден и при нас да стане възможно това.

Е това с конете ме гложди от много време, Ако може да се намери инфо ,как точно се лекува и дали братушките са констатирли някакви лоши последствия от това.Щот аз се рових по техните форуми ама ми е трудно с преводачката ако може съфорумци помагаите!!! :) Говорим си теоритично какво може да да се постигне с чипосването,но с реални факти ! Нека не закачаме гаранцията при такива дейности.Аз лино много силно усещам при пуснат климатик 2000-3000 оборота едно заглъхване ,забавяне ,забиване и както искате го наречете още,направо си губи мощност :rolleyes: ,а това са оборотите в който се препоръчва да се кара за икономично и щадящо каране. Затова едни чип да дигне въртяшия момент при ниските обороти ще е чудесно и направо на място,не говоря да правим бегачка а за по приятно каране през деня!!!

 

P.S Днеска при пуснат климатик и това приглъхване ,слизах и отварях капака да търся да не са скрили някоя турбниа, щот все едно колата както си набира и изведнуж попада в турбо дупка,ама нищо не намерх :D (тука се шегувкам ,просто ми се ска да е истина,щот с турбинка по хубаво се чипва)

Edited by Niki.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравеяте, и аз от една седмица съм собственик на Hover5 ниво star.Вече съм навъртял към 2100 км.колата се държи супер на пътя.Е не е бегачка но това е от концепцията на автомобила.Притежавам и Нисан Кашкай бензинов . Имама впечатленето че возията на Ховъра е сякаш по добра особенно на лош път.Скоро минавах рижкия проход и там го забалязах това.

Веро е ,че а ко двигателя беше поне 160 к.с. ще ше да е друго.но и това ще стане -чип тунинг или по скоро връщане на нормалните настройки на двигателя.

Това е от мен .Автомобила си е супер.Даже за тези пари имам чувството че са дали повече отколкото другите дават.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравеяте, и аз от една седмица съм собственик на Hover5 ниво star.Вече съм навъртял към 2100 км.колата се държи супер на пътя.Е не е бегачка но това е от концепцията на автомобила.Притежавам и Нисан Кашкай бензинов . Имама впечатленето че возията на Ховъра е сякаш по добра особенно на лош път.Скоро минавах рижкия проход и там го забалязах това.

Веро е ,че а ко двигателя беше поне 160 к.с. ще ше да е друго.но и това ще стане -чип тунинг или по скоро връщане на нормалните настройки на двигателя.

Това е от мен .Автомобила си е супер.Даже за тези пари имам чувството че са дали повече отколкото другите дават.

Честито и безаварийно ползване!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито ! Радвай се на придобивката, и пиши наблюденията си.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте ,от днес съм собственик на 3 годишен Хувър Н5 внос от Италия .Още не съм го карал ,но от понеделник ще имам впечатления от малко по- стара кола на 40 000км.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте ,от днес съм собственик на 3 годишен Хувър Н5 внос от Италия .Още не съм го карал ,но от понеделник ще имам впечатления от малко по- стара кола на 40 000км.

Честита да ти е придобивката. Ако е удобно, би ли споделил подробности за покупката: как е внесена колата, цена, състояние и каквото се сетиш. Предварително ти благодаря.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честита да ти е придобивката. Ако е удобно, би ли споделил подробности за покупката: как е внесена колата, цена, състояние и каквото се сетиш. Предварително ти благодаря.

12000лв.има леки забележки по кожения салон.купувам я от приятел който гарантира че километрите са реални.има газов инжекцион.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Супер звучи, като цена, километри и инжекциона даже. Като я развозиш ще разказваш как е сложена уредба и бутилката и всичко. Надявам се всичко да е ок. Поздрави...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...