Jump to content

Впечатления от Н5


terminator

Recommended Posts

АЗ РЕДОВНО СИ КАРАМ СЪС ДО 160 ОТ Пловдив до София по магистралата.Държи си се перфектно разхода скача на 16 , но целта оправдава средствата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 290
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз само 1 път вдигнах по магистралата 175 в мъника и то само за да го пробвам дали ще ги вдигне. Иначе като пътуваме до Сливен особено през седмицата карам с 100-110 и ми е доста по-спокойно. Все пак мъника не е от най-комфортните за дълги пътувания, а и предпочитам по-малко шум в купето, че както знаете то не е изолирано добре... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че доста колеги се притесняват абсолютно излишно за разни ръждиви петънца - какво да кажат собствениците на Опел тогава ? Я си гледайте кефа, тези петънца по тази дебела рама ще станат дупки най-рано след 25 години. Нали не смятате да ги карате толкова ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Ръждивите петънца със сигурност не са проблем, аз ги нямам, но на 11000 км се разтропа нещо на заден мост и съединителя скърца на умряло, в понеделник съм на доктор в Митвас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това може да е от задните стабилизиращи щанги (тампоните) но те са евтини 100 лв бройката иначе тампоните излизат към 250лв без труда да ти ги смеят.Щангите са 5 на брой

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скърцането на съединителя ще ти го оправят, като смажат педала или прожината не знам точно както, но изчезва :) Това е леката форма. Тежката е ако нещо по-навътре, но пак ще ти го оправят гаранционно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръждивите петънца със сигурност не са проблем, аз ги нямам, но на 11000 км се разтропа нещо на заден мост и съединителя скърца на умряло, в понеделник съм на доктор в Митвас.

Тропането на заден мост и аз го имах от самото начало (мисля, че и други колеги от форума имаха същия проблем), в сервиз установиха, че проблема е от тампоните на задните амортисьори, казаха, че тампоните са некачествени и проблема ще се отстрани гаранционно защото тогава  бях на около 3000 км. След месец пристигнаха заветните тампони, но се оказа, че трябва да си платя ремонта (около 120 лв работна ръка и тампоните), защото тампоните били консуматив, което ме учуди защото говорим за нов автомобил, ама...

Редактирано от Говедо
Пунктуация
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скърцането го премахнаха цялостно, тропането остана било нормално!!! Преди обаче го нямаше, не се съвнявам в Митвас все пак са отличен сервиз. Ще карам така пък ако нещо стане пак при тях. ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немога да кажа дали са тампони.

Описвам тропането, чува се при тръгване най-вече на задна, тези дни ще ходя до Бургас ще е вкарам в Аутоплюс, от там е купена и са мой хора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След две години ходене по мъките и три престоя в сервиз за продължително време (първия за 6 седмици, втория за по-вече от 3 месеца и третия за 3.5 седмици), вчера си взех от сервиз автомобила и установявам че проблема отново е налице. Просто незнам какво става, но това не е нормално та автомобилa е по-зле и от 20 годишна кола (ако бях взел такава щях да имам по-малко проблеми ), защото от кaкто го купих съм го кaрaл сaмо 3 месеца на спокойствие и след това само проблеми. Като го закарам в сервиз само обещания че ще го оправят но уви........ 

Най-страното в случая е, че от кaкто притежавам автомобила (а то е 2 години и 5 месеца) е бил в сервиз почти 6 месеца за един и същи проблем, но не ми удължават срока на гаранцията.

Редактирано от Ginoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има комисия за защита на потребителя, събирай документите , че е била в сервиз за едно и също нещо....иеиии при тях глобите започват от 5000 лева и нещата се оправят....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май на всякъде претупват нещата моя съединенител пак скърца като на Москвич, миналата седмица бях за това в Митвас.

Ще видим сега Аутоплюс какво ще направят, а и тропането в задницата яко ме дразни.

Нова кола но бързо показа болежки.

Малко съм разочарован!!!

Редактирано от Весислав Кангов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си отстоявайте правата..ремонт и след това проверка и пак ремонт до откат , до като им писне и така всеки гледа да претупа гаранционния ремонт защото за него получава пари след 2-3 месеца и то в непълен вид/спори се за часова ставка и прочие/.НАСТОЯВАЙТЕ И Т.Н.

До къто такива , като мен плащат веднага...Винаги проверявайте какво е ремонтирано на автомобила и искайте старите части поне да ги видите- гаранционните се връщат в завода-платените се дават задължително. На тях има щемпел и са в оригинална торбичка -няма да ви излъжат пък знае ли се...

Но факта , че ги караш да вдигнат колата пак на повдигач, за да я видите ги шокира и всеки въпрос също...помнят ви и другия път няма експерименти...

ВИНАГИ ПРИЕМАЙТЕ КОЛАТА НА ЕСТАКАДАТА ВДИГНАТА ,ОПИПВАЙКИ СМЕНЕНИЯ ДЕТАЙ- ПОЛУЧАВАТ НАПРАВО ИНФАРКТ.Даже и да сте жена правете са на разбирач.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има комисия за защита на потребителя, събирай документите , че е била в сервиз за едно и също нещо....иеиии при тях глобите започват от 5000 лева и нещата се оправят....

Колега и аз мисля да направя това, да сканирам всички документи и да пратя сигнал до комисията за защита на потребители (въпреки че те не могат много много да ми помогнат ако търговеца не се съгласи да се споразумеем извънсъдебно, но все пак може и да ги глобят ако намерят нередности). Мисля че бях достатъчно търпелив досега, направих много компромиси от моя страна, дадох им достътъчно време но .........

Редактирано от Ginoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охооо , много бързаш, до като стигнеш до извънсьдебно споразумение  -ще ги разкарат...малко отрицателна реклама, ще пишат показания, какво точно е станало и обикновенно тогава, клепват и почват да се поправят. Е тук е мястото да им кажеш, че ще запознаеш медиите БТВ и Нова и си готов да дадеш две, три интервюта....Вземи си с теб някой скандален приятел, дето да им играе по нервите на срещите.Трябват си и такива хора- днес аз играх такава роля в пътното в Кърджали и ги разбих......хахаха. Така , че предлагам си услугите за умен скандалджия и ще ги съкрушим.Важно е да има шоу и ние да сме в него....Ако беше лесно нямаше да е интересно. Те това са двете неща с който се будя сутрин. Жив и здрав и, слушай бати си Славчо- няма да сгрешиш- ВЕРВАЙ МИ. И бог да пази България!!! :wav:

Редактирано от st.videv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съединител също прискърцва при натискане, чува се скърцане и откъм задната врата, но тия проблеми ще им ги забия, като отида на обслужването на 45к. км. Тогава има плащане и може да подходят отговорно. Досега отстраних два проблема - смяна на помпата и един инжектор на газта и ремонт на стъклоповдигачите /смяна на тия в задните врати/, но само за тях съм сигнализирал, че колата ми трябва всеки ден и нямам време да я оставям с дни, еле пък седмици. Да отбележа, че сервизите и при двата ремонта /първия в Бургас, втория във Варна/ бяха крайно коректни. В Бургас престоя на автомобила в сервиза бе по-малък от 24 часа, а във Варна, след предварително уговорен приемен ден и час, престоят бе 1ч.25мин. Живи и здрави да са и все така да работят! ...и дано не ме разочароват следващия път, но ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аутоплюс Бургас по принцип е най-добрия сервиз на great wall, погледнаха колата съединителия сега е ок, но за тропането искат колата за цял ден, неможех да е оставя ще стане в друго посещение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...не издържах! Това скърцане от съединителя направо ме влуди. Времето става все по-топло, прозореца отворен, чува се, пък и пустото скърцане започна да става все по-отчетливо и дразнещо!!! Скочих на един канал да погледна отдолу - китайчето дето го е правило да не е по-умно от мене :tongue2: !?! Накратко: буталцето на помпата на съединителя бута вилката посредством нещо като шарнирна връзка, но тя не е защитена от нищо и всичката гняс може да влиза вътре. Не е от там и продължажваме навътре. Още при огледа на вилката отвън се забелязва, че гуменото маншонче, между нея и корпуса на съединителя като че ли не е за тази вилка - външния контур на маншона ляга идеално на отвора в корпуса, но размера на отвора за вилката е с около 1/3 по-голям от сечението й, в равнината на монтажа и по тази причина е налице луфт около 5мм. След сваляне на маншончето, проследяваме с поглед /и фенерче/ вилката по-навътре в корпуса. Ясно се вижда опората на вилката, също шарнирен тип. Подминаваме - не е от нея. Стигаме до работния край на вилката. Там с малко усилие и добро осветление се забелязва една долна пружина, която е и главният виновник за отвратителния шум. Поне формата й е удобна за капване на малко масълце от разстояние - оформена е като ухо, което стърчи нагоре и с един молив / в моя случай/ топнат в масло, може да се пренесе капка, две, три масло в сюблимната зона, като се капнат на върха на ухото, а те се стекат по телта на пружината до заветното място. Няколко натискания на съединителя, със затихващо скърцане и... УСПЕХ!!! Поставяне на маншончето на вилката, внимателно замазване на следите за пред сервиза, че скоро ще ходя на обслужване и измиване на ръцете. Цялото упражнение - 10-12 мин. и един кибик да натисне съединителя няколко пъти докато съм отдолу, за диагностиката. Не посмях да пиша по-рано, щото не зная колко траен ще е ефекта, но вече минах 620 км. и от скърцането няма и помен. Сега обмислям въпроса с луфта при вътрешния отвор на маншона, но не съм го измислил още. Със здраве!!!

 

...др. Модератор,

Може ли да се отвори подсекция за ремонти, към нашата секция? Возилата остаряват, гаранциите отминават и ремонтите ще стават все повече, а при хора като мен, това означава и със собствени сили и познания. Пък с отпадането на гаранцията ще започнат и извращенията, ремонтите ще зачестят... Е те в тая подсекция да си споделяме знанията, кой колкото има и с каквото се е сблъсквал. Благодаря за отговора! /предварително/

Редактирано от JI_GIT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...не издържах! Това скърцане от съединителя направо ме влуди. Времето става все по-топло, прозореца отворен, чува се, пък и пустото скърцане започна да става все по-отчетливо и дразнещо!!! Скочих на един канал да погледна отдолу - китайчето дето го е правило да не е по-умно от мене :tongue2: !?! Накратко: буталцето на помпата на съединителя бута вилката посредством нещо като шарнирна връзка, но тя не е защитена от нищо и всичката гняс може да влиза вътре. Не е от там и продължажваме навътре. Още при огледа на вилката отвън се забелязва, че гуменото маншонче, между нея и корпуса на съединителя като че ли не е за тази вилка - външния контур на маншона ляга идеално на отвора в корпуса, но размера на отвора за вилката е с около 1/3 по-голям от сечението й, в равнината на монтажа и по тази причина е налице луфт около 5мм. След сваляне на маншончето, проследяваме с поглед /и фенерче/ вилката по-навътре в корпуса. Ясно се вижда опората на вилката, също шарнирен тип. Подминаваме - не е от нея. Стигаме до работния край на вилката. Там с малко усилие и добро осветление се забелязва една долна пружина, която е и главният виновник за отвратителния шум. Поне формата й е удобна за капване на малко масълце от разстояние - оформена е като ухо, което стърчи нагоре и с един молив / в моя случай/ топнат в масло, може да се пренесе капка, две, три масло в сюблимната зона, като се капнат на върха на ухото, а те се стекат по телта на пружината до заветното място. Няколко натискания на съединителя, със затихващо скърцане и... УСПЕХ!!! Поставяне на маншончето на вилката, внимателно замазване на следите за пред сервиза, че скоро ще ходя на обслужване и измиване на ръцете. Цялото упражнение - 10-12 мин. и един кибик да натисне съединителя няколко пъти докато съм отдолу, за диагностиката. Не посмях да пиша по-рано, щото не зная колко траен ще е ефекта, но вече минах 620 км. и от скърцането няма и помен. Сега обмислям въпроса с луфта при вътрешния отвор на маншона, но не съм го измислил още. Със здраве!!!

 

...др. Модератор,

Може ли да се отвори подсекция за ремонти, към нашата секция? Возилата остаряват, гаранциите отминават и ремонтите ще стават все повече, а при хора като мен, това означава и със собствени сили и познания. Пък с отпадането на гаранцията ще започнат и извращенията, ремонтите ще зачестят... Е те в тая подсекция да си споделяме знанията, кой колкото има и с каквото се е сблъсквал. Благодаря за отговора! /предварително/

Приятелю, в техническата документация има чертеж на този възел...отбележи го и го качи- ще е много по лесно, аз така скоро обяснявах за регулиращия клапан на работа на задните спирачки. Иначе -браво и аз така си решавам 90% от проблемите.post-9777-0-18270000-1399483894_thumb.jpgЕто тук обяснявай...с номерата на детайлите..

Редактирано от st.videv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето за тая пружинна скоба става дума - като погледнеш през отвора на вилката само тя стърчи - по нея трябва да се стече маслото. Видев, доста време се кьорих, ама на оная схема я няма, но виж онзи форум на русначетата, който ми прати в темата за съединителите върши работа :glasses13:.  Поройник, за малкото волче не съм много сигурен дали ще имаш някаква видимост, а и кутията ще е друга, но пробвай да погледнеш, ако има от къде. То само ще си каже дали ше става. Нямам такова наблизо, да погледна и аз. Тука само стийдове се карат и аз един с Н5, но те наш'те буги са друга бира, желязо много, не са като малкото.

При переключении передач слышится небольшой стук..Снял рабочий цилиндр сцепления, вынул пыльник и обнаружил выпавшую скобу..
Насколько я понимаю, это скоба от выжимного..Кто что скажет, и как быть дальше, сцепление работает, вот только стуки при выжиме сцепления слышно..



 

IMG185.jpg  Описание: Скоба
img185_133.jpg

 

100_0491_198.jpg

 

на тази снимка изгледът е отвътре навън, но може да се добие представа какво се търси в задачата. Като писах по-горе, че стърчи имах предвид точно това - стърчи, ясно се вижда на снимката и също така ясно се вижда през отвора на вилката. Забелязва се и луфта на вилката и маншона.

 

 

...изв. Видев, 20214 са на схемата, но формата не е начертана коректно, което ме и заблуди.

Редактирано от JI_GIT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

...от два дни съм без предно дясно стъкло! Сега няма време за сервизи, но след седмица ще информирам надлежните органи :laughing5: ! Вероятно лечението отново ще е смяна на целия механизъм. Интересно ми е дали този път ще сменят и двата предни, както направиха със задните два. Като причина никой нищо не казва - сменят и мълчат, като комунисти, но сега смятам и да ги подбъзикна малко. Ако сменят и двата, ще ги питам каква гаранция им дават, че да не ги търся след пак след няколко месеца за същото. Подразбрах, че някаква серия от тия агрегати са доставяни от фирма подизпънител и не е била с необходимото качество, поради което фирмата е сменена и новита нямат проблеми. При смяна на двата предни, моето волче вече ще е с четири нови и проблема не би трябвало да се проявява.

Редактирано от JI_GIT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...