Jump to content

Мнения за H5


Recommended Posts

Здравейте. Искам да попитам, защото явно H5 e много разтеглива тема. Чудя се дали да закупя джипа, но не мога да намеря обективни мнения или точни данни.
Ще го карам по точки за да може да получа и що годе насочващи отговори.
1. Понеже го взимам за семейна кола - става ли за такава/удобство при возене
2. Двигател - поддръжка и разход.
3. Разходи за обслужване и ремонти (приблизително)
4. Приготвил съм около 6000лв. И се чудя между 5 и 6, но 6 за тези пари най вероятно ще е някакво компромисно решение. Което едва ли ще е добре.
5. И основното ако са толкова хубави - защо се продават толкова. Да не се окаже нещо много проблемен. 
6. 2.4 найстина ли е двигател на Mitsubishi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам го към 3 години за семейна кола  около 35 + к км. Hover cuv . Доволен съм много. Слабо място според мен е парното и не многото мощност след 120, но не е болка . Двигателя е мицубиши. Проблеми съм нямал. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 6000лв по-скоро H3 (CUV) ще се вземеш (до 2009 година ако е) ,H5 са от 2011 година и са по-скъпи но изпадат чат пат и за под 7000лв. Семейна кола това е джип голям просторен, двигателя е мицубиши на H3 4g64, а на H5 4g69. Поддръжката е нормална стига да не си купуваш всичко от представителствата на Great wall. За парното не знам колегата какъв проблем има, аз имам доста силно парно. Баща ми има такъв джип вече 4 години аз моя си го купих миналата година точно защото видях цена качество че няма по-добро, като джип  Слаби страни корозията, трябва да гледаш отвсякъде преди да купуваш, аз доста обикалях, докато намеря запазен джип. Другия минус е двигателя, както колегата каза няма достатъчно мощност, но за сметка на това е доста здрав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите 5 стотинки - аз карам H3, но с 2.5 дизел мотора ( исузу ), за мотор няма какво да говоря - емблематичен, също както и 4G64, ползвани в много автомобили в течение на много години. Ходовата част е на исузу трупър /опел фронтера, разликата е в каретата и кормилното управление, но при нормална употреба не би трябвало в рамките на експлоатационния живот да строшиш каре или да скапеш рейка. Като всеки друг джип трябва редовно обслужване и смазване на важните части - маншони, шарнири ( ако са обслужваеми ), диференциали ( на 20-30к км ) и скорости/раздатка ( 30-40к км ), но всичко зависи от начина на употреба. Ако караш само асфалт - веднъж годишно преглеждаш маншони на карета и луфтове по окачването, няма да имаш проблеми.

Разходи по поддръжка

- шарнир горен около 50-60лв ( хубав, на lemforder, има китайски и по 25лв, но не ги препоръчвам )
- шарнир долен - около 60-70лв ( пак lemforder )
- тампони, машнони - 5,10 лв
- биалетки - 40-50лв
- филтри тотал за бензиновия мотор - въздушен, маслен, горивен ( не се сменя всеки път ако си на газ ) и поленов - около 80-100лв
- моторно масло - би трябвало да знаеш как вървят
- масло в скорости, раздатка и диференциали ( сменят се сравнително рядко, а може и да не се сменят ако не газиш във вода и лайна ) - около 200лв
- ангренажния комплект доколкото помня от една тема тук се върти около 200лв.

Аз на моя имам доволно навъртяни километри офроуд, на места на които човек няма работа попринцип и до момента смея да твърдя че джипа е доволно здрав. Имам челен удар в дърво в гората и джипа все още е в движение и съм доволен. ( има тема - може да видиш какво му се случи )

За проблемите с ръждата - проблемите са по купето, а не по шасито, по шасито има лека повърхностна ръжда, което е присъщо за всички джипове след 2000 година, с изключение на G classe и повърхностната ръжда не е никакъв проблем - гледай за дълбоки язви и да не е цялото шаси кафяво разбира се. На купето гледаш арките на калниците ( под тях има ръб, където влизат лайна и ако не се мие колата, особено зимата на тези места започва от там ръждата )

Задължително гледаш дали се чете номер на рамата - намира се на шасито над задна лява/дясна гума ( според зависи от модела )

 

и те така

 

Поздрави,
Венци

За мен най-големия проблем на модела са ел стъклата - почти всички имат ядове с тия боклуци - лекува се лесно с нови бутони и релета, вместо въшливия електронен модул - всеки електричар може да ти ги оправи.

Друг проблем е включването на 4х4 - имаш електромотор в раздатката и такъв в предния мост - този в предния мост обикновенно дава дефект заради една буферна гумичка, има много снимано и изписано и тук и в руския форум, но като цяло това са болните места. Аз бих търсил модел до 2007 година, който има втори лост за включване на раздатката - механичното включване е доста по-приемлив вариант ( поне за мен )

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...