Jump to content

Нов собственик на Voleex C10


zvalev

Recommended Posts

Здравейте на всички.

На 08.12.2011г. и аз станах собственик на Voleex C10. Не съм навъртял много километри. Само 1000 са досега. Но за тези километри, колата май стои по-вече в сервиза отколкото на пътя. Имах проблеми още почти от първия ден. На 500км. започна да ми се разрежда акумулатора и не можех да паля. Зареждах го 2 пъти и същия релултат. Закарах колата в сервиз и се оказа, че е изгорял диод на пулта за управление на климатика. В момента има шум /сериозно тракане / отзад. Мисля, че е от задните амортисьори. Колата е в сервиза отново. Но не могат да разберат и те откаде е това тракане. Сменили са амортисьорите с нови - и пак има тракане. Освен това на 5-та предавка скоростната кутия вие, все едно имам турбо..... За това още в сервиза нямат обяснение.... Тепърва ще се мисли и за това.

От това, което чета в този форум - останах с впечатление, че всички собственици на тази марка са изключително доволни и нямат никакви проблеми с автомобилите си.... Само с мен ли се случват такива проблеми?..... Ак онякой все пак има подобни на моите - нека да пише..... все пак марката е нова и нямаме никаква представа как ще се държи на българските пътища.

На снимката - получавам колата от дилъра в Монтана.

post-4798-0-92066000-1326872566_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много съжалявам да чуя за проблемите ти.

сигурно е трудно, но дано запазиш самообладание и в сервиза да отстранят тези дефекти на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази ситуация е много неприятна, особено когато говорим за нов автомобил. За съжаление в последните години подобни ситуации съм чувал да се случват и с нови коли за много много повече пари на големи световни марки. Причините може да са много. За мен лично този случай е много интересен, защото ще е показателен за това, какво обслужване ще предостави конкретния дилър и съответно ангажимента на вносителя/производителя към подобни случаи. Този случай ще е показателен за гаранционното обслужване предоставяно от Great Wall като компания, не само от дилъра. Ще помоля колегата zvalev да отстоява правата си на клиент до край и, ако му е възможно, да ни информира за развитието на случая. Успех и дано проблемите се разрешат бързо и качествено и много безаварийни километри!

Редактирано от moan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, zvalev, искрено съжалявам за проблемите ти с автомобила. Веднага препращам темата на Литекс! Такива отзиви ще са много неприятни за реномето на марката и е добре бързо да намерят решение на проблема (всички проблеми).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за изказаните мнения и съчувствието. Ще отстоявам исканията си пред сервиза, но за съжаление още не се знае защо и откаде се появява шума и тракането отзад. Явно не е от амортисьорите. Но както аз забелязвам - откриванет она причините е както в играта "Тука има - тука нема". Дано не обидя някого..., но... като си броил над 18000 лв. /с газовата уредба, която кой знае кога и как ще бъде монтирана/, ти се иска да нямаш проблеми.... поне не от първия месец....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей сажалявам и се надявам проблемите да бъдат решени бързо и ефективно!

Братовчет ми си купи Волекс и не е имал такива проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За виенето в скоростната кутия (все едно си стурбо), при мен се беше случило така на друга марка кола, се оказа недостатъчно масло в скоростната кутия. След доливане спря да вие. Ако си има достатъчно масло , явно има триене някъде в нея. На сегашната ми кола, старчка вече, се появи тракане отзад след смяна на амортисьорите -оказа се, че в сервиза не са ги стегнали към купето както трябва. Възможно е да има нещо не добре стегнато, там където ти трака и ако в сервиза ги мързи да проверяват болт по болт, трудно ще го открият. :) Дано всичко се оправи, и после много безаварийни км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегашната ми служебна кола е от много обичаната от мене марка.От момента на излизането от представителството и тракаше полуоската, смениха я, но продължава да трака , все им повтарям в... Мото Пфое... :icon_pale: , че е от съединителя но така и нищо не направиха. Нещо много важно е как ще покрият гаранцията сервизите оторизирани да обслужват марката, но съм сигурен че нещата ще ти се оправят и ще караш скоро като хала...Че ние феновете да се мотивираме да купуваме и да се хвалим..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 минути се върнах от сервиза. Като че ли тракането отзад е отстранено. Покарах около 5км. в града. Утре пак ще опитам колата из града. Така казаха и от сервиза. Тогава ще им я закарам отново всервиза да я огледат окончателно.

За маслото в скоростната кутия - прегледано е - всичко е в нормата. Но пак вие. Вероятно е от вискозитета на маслото.... не знам.... Казаха да карам смело.... нали е в гаранция... ако стане нещо ще се оправи.... :huh: Както и да е.... Ще покараме и ще видим..... Дано всичко вече е ОК....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моите наблюдения са, че GW автомобилите са сравнително шумни. споделих го с представителя и той каза, че първоначалните масла са изключително некачествени и предназначени за друг климат (китайски). Увери ме, че след първата смяна (5000 км) всичко утихва и "усещаш удоволствието от безшумното шофиране".

стискам го с палци да е бил прав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе те за това масло трябва да помислят нещо - имам предвид вносителя! Не може да продават колите заредени с масло за друг вид климат. Ако трябва, като ги докарат тук да им сменят маслата преди продажбата - нали става въпрос за 80 - 100 лв. (двигател и скростна кутия) не са милиони!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като след тези постове темата започна да отива отново към спора за маслата, беше отново отцепена и може да бъде проследена тук:

Специфика на моторните и трансмисионните масла (отцепена тема)

 

Ще се радвам в тази тема продължим да следим развитието по проблемите на zvalev - ако имате конкретни предложения, съвети, съмнения какво може да ги причини, ще се радвам да се включите, ако не, нека другите дискусии и лични спорове да продължим другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички!

Както и вчера казах - проблема с тракането отзад е отстранено. Днес карам колата и я тествам. За сега всичко е ОК! Утре тестването продължава. Проблема с акумулатора - както и вчера писах - също е решен със смяната на диода в пулта за управление на климатика. Надявам се всичко вече да е ОК и както се казва - да въртим безаварийни километри. Ще видим... За маслата в колата и тяхното качество - се надявам всичко да е наред. Още съм далече от смяната им - за сега съм още на 1000км. Прочетох всичко по темата във форума и смятам че е полезно и може човек доста неща да понаучи. По отношение обслужването в сервиза - не съм имал проблеми - дано не е прозвучало по друг начин. Надявам се и в бъдеще да е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, колега. Поздравявам те за новата придобивка и стискам палци всичко да се оправи. Не съм имал твоите проблеми. Пожелавам ти след първоначалния тежък старт с марката поне 10 години да нямаш никакви проблеми. :)

 

Преди 5 минути се върнах от сервиза. Като че ли тракането отзад е отстранено. Покарах около 5км. в града. Утре пак ще опитам колата из града. Така казаха и от сервиза. Тогава ще им я закарам отново всервиза да я огледат окончателно.

За маслото в скоростната кутия - прегледано е - всичко е в нормата. Но пак вие. Вероятно е от вискозитета на маслото.... не знам.... Казаха да карам смело.... нали е в гаранция... ако стане нещо ще се оправи.... :huh: Както и да е.... Ще покараме и ще видим..... Дано всичко вече е ОК....

А какво казаха, че са оправили и какъв е бил проблема?

 

Аз в момента по принуда влезнах в сервиз и решихме да направим и първото ТО (4500 км някъде съм).. Ще споделя как е след обслужването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата poroinik също пожелавам много години безаварийно каране. По отношение на ремонта - сменени са амортисьорите отзад, както и диод в пулта за управление на климатика. Амортисьорите са сменени заради силно тракане отзат, а диода - заради изтощаване на акумулатора и невъзможност да се запали двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменили са амортисьорите с нови - и пак има тракане.

 

Аз мислех, че не е отстранен проблема със смяната и се чудих дали не са правили нещо повече. А при какви условия тракаше - на прав път, като има дупки примерно, при завой?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз мислех, че не е отстранен проблема със смяната и се чудих дали не са правили нещо повече. А при какви условия тракаше - на прав път, като има дупки примерно, при завой?

 

Тракаше си в неравности, независимо дали си в завой или на прав участък.Тракането отзад беше отстранено още вчера. Доколкото знам са сменени амортисьорите и всичко се е оправило вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...