Jump to content

Покупка на H6


Gobi

Recommended Posts

Здравейте колеги, насочил съм се към покупка на Hover H6/има няколко изгодни предложения в Мобиле/, но имам притеснения, че намирането на резервни части ще е трудно. Не вярвам обявените километри в обявите да са некоректни/намалени/. Та как стой въпроса с покупката на резервни части - официалният вносител и алиекспрес ли са основните доставчици. Извън асфалта ще излиза най-много на макадам. На година ще минава не-повече от 15-тина хиляди километра, основно градско в София. А и ако имате съвети съм готов да ги изслушам/прочета/ с удоволствие. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам такъв на 100Ккм стана,купуван е от български дилър с заводска уредба LPG и обслужван тук. За София сервиз Тандер в Бояна и Митвас на бул.Цв.Лазаров. Има всички части,ако нещо няма за 1 ден го доставят от Баховица. От тях частите са доста скъпи,а и двигателя е на Тойота има части. В Русия карат много от тях,даже имат завод за тях. па руските форуми има доста идеи за взаимозаменяемост на частите. Така че купувай спокойно, машината си заслужава, имам и Н5 за офроуд, а Н6 е паркетник,по макадан може,но по ниви малко трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, zhelev_48 said:

Карам такъв на 100Ккм стана,купуван е от български дилър с заводска уредба LPG и обслужван тук. За София сервиз Тандер в Бояна и Митвас на бул.Цв.Лазаров. Има всички части,ако нещо няма за 1 ден го доставят от Баховица. От тях частите са доста скъпи,а и двигателя е на Тойота има части. В Русия карат много от тях,даже имат завод за тях. па руските форуми има доста идеи за взаимозаменяемост на частите. Така че купувай спокойно, машината си заслужава, имам и Н5 за офроуд, а Н6 е паркетник,по макадан може,но по ниви малко трудно.

Двигателя не е на Тойота, колега... Архитектурно прилича, но няма нищо общо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Boyko23 написа:

Двигателя не е на Тойота, колега... Архитектурно прилича, но няма нищо общо. 

Цъ...Бойко,не си знаеш номенклатурата??????? .... по моята книга и номера на двигателя е 1,5-литров турбиниран бензинов двигател GW4G15B, а то е турбинирана версия на двигател 1NZ-FE (152 к.с.) слаган на Toyota Vitz Turbo, един от най-сполучливите двигатели на тойота,слаган на много коли,вкл и на хибридите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, zhelev_48 said:

Цъ...Бойко,не си знаеш номенклатурата??????? .... по моята книга и номера на двигателя е 1,5-литров турбиниран бензинов двигател GW4G15B, а то е турбинирана версия на двигател 1NZ-FE (152 к.с.) слаган на Toyota Vitz Turbo, един от най-сполучливите двигатели на тойота,слаган на много коли,вкл и на хибридите.

Дообре, вярвай си каквото искаш, но към останалите колеги във форума, моля да се абстрахират от горното твърдение. Не карате двигател на Тойота... 🤣

Редактирано от Boyko23
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Boyko23 написа:

Дообре, вярвай си каквото искаш, но към останалите колеги във форума, моля да се абстрахират от горното твърдение. Не карате двигател на Тойота... 🤣

ОК! Щом ти казваш, макар че от представителството на Литикс /сградата до КАТ ,от там си взех книжката на Н6,за която молих и теб,ама нейсе/ твърдят друго,но нямам намерение да споря точно с теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

След не много чудене и почти никакво разглеждане се сдобих и аз с един Hover H6, естествено с любезното съдействие и на Бойко. За сега се сработваме с машината. Все още се уча да включвам на 1-ва, да превключвам от 1-ва на 2-ра и от 3-та на втора. При последното действие, явно понякога свалям оборотите критично низко защото колата придърпва и се чува силен метален звук, като удар сякаш от зад. Но това за сега го свърших само 2-3 пъти. Иначе съм доволен. Като цяло смяната на скоростите си е интересно занимание. Като навъртя повече опит ще пиша пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно че автомобила е китайски ама скоростите са най китайски.Бързо превключване от 1 на 2 предавка при студена кутия без прехъркване е невъзможно трябва да се изчака малко за безпроблемнно вкючване, когато кутията загрее предавките стават горе доло нормални моятат е на 23000км и от сервиза все ме обеждават че ще става по добре след още изминали километри.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе явно проблема е по скоро в мен. Двама колеги с дизелаци я караха и те проблем с превключването нямат. А аз карам/карах Ксара Пикасо бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/18/2020 at 10:31 AM, jeko33 said:

Вярно че автомобила е китайски ама скоростите са най китайски.Бързо превключване от 1 на 2 предавка при студена кутия без прехъркване е невъзможно трябва да се изчака малко за безпроблемнно вкючване, когато кутията загрее предавките стават горе доло нормални моятат е на 23000км и от сервиза все ме обеждават че ще става по добре след още изминали километри.  

Колега вярно ти казват от сервиза моят е на 64000км дизел определено след 40000 км нещата се промениха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...