Jump to content

Аз също имам Хувър


rtasev

Recommended Posts

Днес разбрах нещо, което до сега не знаех, изобщо не се предвижда сглобяването на Ховъра в България. И тук ми идва да кажа "Хубава работа, ама българска", въпреки, че българското представителство няма никаква вина за това, това е решение на китайците. Но това поставя много въпроси, като например, когато внесената бройка се изчерпа какво ще се прави, разбрах и, че не можеш да си поръчаш от Китай, нито се предвижда нов внос, защото Н6 замествал Н5, което е абсурд, това е градски как да го нарека не е джип, не е ван, не е лека кола, а Н5 си е точно офроуд и това му е хубавото. Аз например искам да си взема ниво стар, бял, с бежов салон, е да ама много явно искам, защото такъв внесен няма, а не можеш и да си поръчаш и тогава какво правим и все ми напира тази фраза в главата "Хубава работа, ама българска". Силно се надявам дилърите и "Литекс моторс" да убедят китайците, че Ховъра задължително трябва да се сглобява тук, той няма заместител или поне да може да се внася по някакъв начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам решението за не/производството на модела тук е на база търсенето му, а също така и на база първи клиентски впечатления, предварителни тестове от Литекс/GWM и др.

Според информацията от сайта на GWM, H6 е със значително по-високо качество от това на другите СУВ модели на компанията.

Може би китайците искат да стъпят на EU пазара с най-доброто което имат.

Моето мнение е, че H5 и H6 са в различни класове, които трябва да продължат да се развиват успоредно.

Ако на H5 се сложи централен диф и торсионите отпред се заменят с пружини, тогава тази машина спокойно ще може да се конкурира с Паджеро и Тойота ЛК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и аз съм на мнение, че са съвсем различни класове, поне да направят така, че да можеш да си поръчаш от там, не знам мисля, си, че ще го решат, защото ако спрат от производство Н5 ще изтубят цял сегмент на пазара - за офроуд джипове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бях писал за някои проблеми, които бях забелязъл, но днес отново покарах Ховъра и ги изчистих, джипа е екстра, вече съм сигурен, че ще си го купя, чакам само парите, тъй като няма да го взимам на лизинг, това ще стане до 2-3 месеца и, когато разбрах, че не мога да взема това, което искам се разочаровах много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ясно кога и дали ще си пласират всички ховъри, ако има остават към 5000 ще имат да продават няколко години. Мен повече ме притеснява, че ако нещо се счупи ще трябва да чакаме за резервна част да се внесе от русия/китай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, виж за този проблем не се бях сетил, а това си е проблем и все пак и да има коли на склад, като няма това, което искаш ще трябва да направиш компромис, а това не е нещо, което взимаш да ползваш месец два, а с години и не е хубаво да правиш компромис

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Xhizors от Литекс уверяваха, че за всички модели на Great Wall, склада за части за Европа е в Ловеч и не би трябвало да има проблем със след-продажбната поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам решението за не/производството на модела тук е на база търсенето му, а също така и на база първи клиентски впечатления, предварителни тестове от Литекс/GWM и др.

Според информацията от сайта на GWM, H6 е със значително по-високо качество от това на другите СУВ модели на компанията.

Може би китайците искат да стъпят на EU пазара с най-доброто което имат.

Моето мнение е, че H5 и H6 са в различни класове, които трябва да продължат да се развиват успоредно.

Ако на H5 се сложи централен диф и торсионите отпред се заменят с пружини, тогава тази машина спокойно ще може да се конкурира с Паджеро и Тойота ЛК.

да, ако се направят някои подобрения, джипа ще стане изключително конкурентен, особено с тази цена, карал съм Ланд Крюизер и поведението на Ховъра е почти същото, мисля и, че много от съседите ни - румънци, сърби, македонци ще си го купуват ат нас, защото в района няма толкова евтин икачествен офф-роуд джип

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те ме уверяваха че и бутилка ще имам няколко дена след като вземем колата.

Греда.

 

Просто ти си сред пионерите, направата на завод и изграждането на дилърска и сервизна мрежа ми звучи като огромно начинание, така че в началото бе нормално да има някои забавяния, докато всичко влезе в такт. Дано не си прав и всичко е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито на тези които са имали смелоста да станат собственици на нов автомобил.Силно подкрепям идеята за Българско производство.От много време следя напредъка на ХОВЪР и съм убеден че,и аз ще последвам вашия пример.Спираме само високия данък около 500лв.за годината,но съм в състояние да си затворя очите за нещо толкова хубаво-пък и нали трябва да стимолираме Българската икономика.Наслука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mazda.bg/page/?t=faq Ето статия по въпроса колеги. Добре звучи и не е в някакъв невероятен разрез с моралните норми и закона :D Редактирано от Pepo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за данък, незнам от къде идва това число 500 лв за Ховър-а. Навсякъде пише че е 20лв. На мен от лизинговата компания ми искаха 6,18лв за 2012г, може и да е грешка, но за сега толкова ми взеха. Колата не е регистрирана на фирма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за данък, незнам от къде идва това число 500 лв за Ховър-а. Навсякъде пише че е 20лв. На мен от лизинговата компания ми искаха 6,18лв за 2012г, може и да е грешка, но за сега толкова ми взеха. Колата не е регистрирана на фирма.

На мен ми взеха 20лв. данък за Хувъра. Моята е регистрирана на фирма.

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе нищо не ми стана ясно.Дайте по същесто-стъпка по стъпка.Не е работа за обикновен чиляк.Намирисва ми на далаверщина ама и на това съм съгласен само за да притежавам ХОВЪР.Днес бях в магазинът в Бургас и ми обясниха за данъка-500 пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е регистриран на фирма като товарен (N1), данъкът е символичен. Ако се регистрира като пътнически, данъкът нищо чудно да е над 400 лв, Тогава се гледа кубатура, изгорели газове, Евро 3, 4 и 5 и един клуб още фактори.

Редактирано от Fernando
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип автомобилът си има N1 и не съм абсолютно запознат, но не би трябвало да може да се регистрира като друго. просто ако е физическо лице няма да може да си върне ДДС, но данъкът пак трябва да е 17 лв.

разбира се ако някой ти го е изчислил с нормалния калкулатор, то тогава излизат суми от рода на 380 лв. данък на година.

 

Off: най-готиното на N1 хомелогацията е, че в талона пише TRUCK :icon_rr:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако реша да го продам, следващият собственик и той ли ще плаща 20 лв. или неговия данък вече ще бъде примерно 300-400 лв ? Защото някой ми беше казал, че това е валидно само за първия собственик на нов автомобил ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И той ще плаща малък данък. След като е регистриран като товарен 3+1 или 4+1, то хомологацията може да се смени само в Технотест.

Редактирано от Fernando
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...