Jump to content

Recommended Posts

Здравейте...
Имам едно запитване.Да уточня че съм нов в брашна и гола вода по разбиране по автомобили,но се опитвам да се уча бързо .Имам такъв проблем ,че когато реша да карам джипа да кажем извънградско или на магистралата и дигна скорост над 120км/ч  над 2500 оборота се чува един странен шум отпред.При което намалям под 120км/ч  и този проблем изчезва.Другото което е над тази скорост в колата става изключително шумно,дотакава степен че не си чувам приказката,както и радиото.Единствената информация която мога да дам е че имам скъсана мека връзка от която смятам че е проблема ,но преди да дам пари за труд за смяната реших да се допитам до вас.Благодаря предварително.Извинявам се ако не съм дал пълна информация за проблема .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1во няма как да си над 120 под 2500 оборота

2ро Ховъра има челно съпротивление като тухла...... 

Скъсана мека връзка? За уплатнение ли говориш? Ако е така хич не се чуди защо е прекалено шумно, иначе си е шумно при 130

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, nork said:

1во няма как да си над 120 под 2500 оборота

2ро Ховъра има челно съпротивление като тухла...... 

Скъсана мека връзка? За уплатнение ли говориш? Ако е така хич не се чуди защо е прекалено шумно, иначе си е шумно при 130

Първа точка зависи от главната предавка на диференциалите :) Аз с моите гуми и диференциали с ГП 3.9 на 5та 2500 оборота съм със 132 км/ч.

Хувара си има много хубава аеродинамика, просто много кофти шумоизолация :) 2 тона джип с 8 разход на нафта не е с лоша аеродинамика. Пример с лоша аеродинамика е Г класа и тойота 70та серия.

За меките връзки нема кво да се говори :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за информацията.Ще действам първо със генерация да видя как е там положение и след това ще докладвам какво се случва.Поздрави ! :blob6:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем със шума  в купето над 100 км/ч,но при мен е свързано и със странни вибрации на цялото купе.Имах съмнение ,че вибрациите идват от каре на кардана,но след оглед на канал се оказа ,че вибрациите саот опашката на скоростната кутия към  кардана.От там целият кардан се тресе и я погледна майстор и каза,че има разбит плъзгащ лагер,който се намира в опашката на скоростната кутия,каквото и да значи това. Звънях за информация до сервиза на ГУ,но не са чували за такъв лагер за моя модел  Хувър3, 2008г. 2.4 бензин/газ  4х4 .Майстора е готов да го разглоби ,но иска малко информация какво да очаква .Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем  моля да сподели.Иначе утре сменям предни -горни и долни шарнири,биалетки,предни задни и каре на рейката на волана.Всичко е от списъка от взаимнозаменяеми части,който е в друга тема.Дано да паснат.Ще пиша ако някой се интересува за цени и модели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го смених този "лагер" това е бронзова втулка, прави се от който и да е стругар. Смени и семеринга и той е заминал.  При мен беше се износила дори опашката на кардана, та се наложи да я  минем и нея на струга......от там следва по дебела втулка и семеринг с  различен от оригиналният размер, но не беше проблем защото избора на семеринги в специализираните магазини е голям. 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих стругар за тази бронзова втулка,но се оказа ,че трябва да е от фосфорен бронз ,а той е доста скъп като материал и трудно се намира.Може ли да ме насочиш от къде мога да се сдобия с такова парче фосфорен бронз и ориентировъчно какви размери да търся.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя стругар щом си няма бронз..... ето ти адрес , но ще купуваш цели пръти или парчета. Скъп е ....някой го заменят с полиамид-също толкова здрав. "Ангел Стоилов - 96" АД - София
ж.к. Дружба 1 ул."Илия Бешков" 3
гр.София, България
Тел: +359 2 973 17 70
Факс: +359 2 973 15 90

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах с полиамид- не стана.Втулката се оказа много тънка ,а полиамида прекалено мек като материал. Та сега ще търся фосфорен бронз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×