Jump to content

Recommended Posts

Здравейте...
Имам едно запитване.Да уточня че съм нов в брашна и гола вода по разбиране по автомобили,но се опитвам да се уча бързо .Имам такъв проблем ,че когато реша да карам джипа да кажем извънградско или на магистралата и дигна скорост над 120км/ч  над 2500 оборота се чува един странен шум отпред.При което намалям под 120км/ч  и този проблем изчезва.Другото което е над тази скорост в колата става изключително шумно,дотакава степен че не си чувам приказката,както и радиото.Единствената информация която мога да дам е че имам скъсана мека връзка от която смятам че е проблема ,но преди да дам пари за труд за смяната реших да се допитам до вас.Благодаря предварително.Извинявам се ако не съм дал пълна информация за проблема .

Share this post


Link to post
Share on other sites

1во няма как да си над 120 под 2500 оборота

2ро Ховъра има челно съпротивление като тухла...... 

Скъсана мека връзка? За уплатнение ли говориш? Ако е така хич не се чуди защо е прекалено шумно, иначе си е шумно при 130

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, nork said:

1во няма как да си над 120 под 2500 оборота

2ро Ховъра има челно съпротивление като тухла...... 

Скъсана мека връзка? За уплатнение ли говориш? Ако е така хич не се чуди защо е прекалено шумно, иначе си е шумно при 130

Първа точка зависи от главната предавка на диференциалите :) Аз с моите гуми и диференциали с ГП 3.9 на 5та 2500 оборота съм със 132 км/ч.

Хувара си има много хубава аеродинамика, просто много кофти шумоизолация :) 2 тона джип с 8 разход на нафта не е с лоша аеродинамика. Пример с лоша аеродинамика е Г класа и тойота 70та серия.

За меките връзки нема кво да се говори :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря Ви за информацията.Ще действам първо със генерация да видя как е там положение и след това ще докладвам какво се случва.Поздрави ! :blob6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имам същия проблем със шума  в купето над 100 км/ч,но при мен е свързано и със странни вибрации на цялото купе.Имах съмнение ,че вибрациите идват от каре на кардана,но след оглед на канал се оказа ,че вибрациите саот опашката на скоростната кутия към  кардана.От там целият кардан се тресе и я погледна майстор и каза,че има разбит плъзгащ лагер,който се намира в опашката на скоростната кутия,каквото и да значи това. Звънях за информация до сервиза на ГУ,но не са чували за такъв лагер за моя модел  Хувър3, 2008г. 2.4 бензин/газ  4х4 .Майстора е готов да го разглоби ,но иска малко информация какво да очаква .Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем  моля да сподели.Иначе утре сменям предни -горни и долни шарнири,биалетки,предни задни и каре на рейката на волана.Всичко е от списъка от взаимнозаменяеми части,който е в друга тема.Дано да паснат.Ще пиша ако някой се интересува за цени и модели.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз го смених този "лагер" това е бронзова втулка, прави се от който и да е стругар. Смени и семеринга и той е заминал.  При мен беше се износила дори опашката на кардана, та се наложи да я  минем и нея на струга......от там следва по дебела втулка и семеринг с  различен от оригиналният размер, но не беше проблем защото избора на семеринги в специализираните магазини е голям. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Намерих стругар за тази бронзова втулка,но се оказа ,че трябва да е от фосфорен бронз ,а той е доста скъп като материал и трудно се намира.Може ли да ме насочиш от къде мога да се сдобия с такова парче фосфорен бронз и ориентировъчно какви размери да търся.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тоя стругар щом си няма бронз..... ето ти адрес , но ще купуваш цели пръти или парчета. Скъп е ....някой го заменят с полиамид-също толкова здрав. "Ангел Стоилов - 96" АД - София
ж.к. Дружба 1 ул."Илия Бешков" 3
гр.София, България
Тел: +359 2 973 17 70
Факс: +359 2 973 15 90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пробвах с полиамид- не стана.Втулката се оказа много тънка ,а полиамида прекалено мек като материал. Та сега ще търся фосфорен бронз.

Share this post


Link to post
Share on other sites

аз го направих с обикновен бронз и тъй като се наложи да престържа и опашката (защото беше задълбана) втулката ми стана по дебела :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...