Jump to content
sasho_vd

Съвети преди закупуване на Hover

Recommended Posts

Здравейте, 

След като решихме да сменяваме семейното комби с нещо пълноприводно /при нужда/ и доста ровене из мрежата, четене, и осмисляне, се спрях на Ховър CUV. Предпочитам механичното превключване на преден мост и бавни.... Задължително ще се слагат ръчни хъбове.

Доколкото намерих информация:

- номера на рамата е зад задна дясна гума. Там ли е?

- номера на двигателя е зад изпускателната тръба на първи цилиндър. Там ли е?

Освен нормалните неща, които се гледат при купуване на автомобил, има ли нещо специфично? 

Какво е нивото на аникорозионната защита и гние ли на определени места?

Притеснява ме изчетеното в нета и споделеното от двама собственици на коли с газова течна фаза - на две три години умира помпата в газовата бутилка - цената на нова 3-500лв.

С какъв хардуер и софтуер се прави диагностика на този автомобил - това май никъде не го намерих написано ясно. Буксата за диагностика по ОБД 2 ли е?

Има ли 16 цолови джанти, които да стават безпроблемно на Хувъра? Ако има - от какво?

Ако има ховъровод от Видин ще се радвам да се запознаем на живо. Ако някой от форума минава наоколо и съм свободен - също.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Номера на рама и мотор - да, точно там, ами имат си повърхностна ръжда от долу ;)

Щом е CUV едва ли ще попаднеш на екземпляр с течна фаза, тя е на Н5. Повечето от CUV са внос от Италия и са с BRC инжекционни.

ОБД2 е буксата, за софта го чете с всичко, но за ровене братята руснаци пишат и ползват launch.

Джанти стават и 16, но от какво точно ...... тук трябва да каже някой който е сложил такива.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Привет,помпата на газовата е 60 лв китайче ,100 лв бош  монтажа е 65 лв....джанти от л200,фронтера .тропер и още доста модели с 6 дупки и междуболтово 139.7.....относно ръждата  гледай долния край на вратите от вътре и задния капак.късмет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- номера на рамата е зад задна дясна гума. Там ли е?- моят се оказа зад задна лява..

Моя е с гуми 17 ки ...

газована е последно поколение инжекцион с променливо впръскване на инжекторите...

през година я измивам отдолу добре...слагам 1 литър преобразовател на ръжда в пръскало за прозорци. опръсквам я отдолу хубаво... на другия ден на канала в Лидл продават двукомпонентни спрейове - против ръжда, грунд и боя - черна . тези година изпръсках 5 - като нова е отдолу. Същото и за аспуха с цинково оловен спрей пак от Лидл. Иначе обикновените са акрилни т.е. пластмасови и се олющват скоро и така пак след 2 години. Тя отдолу е с цяла рама, кат камион, не че ще и стане нещо на желязото, но ме дразни ръждата.......това е успех аз имам с моя вече 80000 км и съм доволен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×