Jump to content

Recommended Posts

Купувате си течна грес за моторджийски вериги във флакон, тех щоническа

 вазелин, ВД 40 или нещо подобно на изброените.Две бутилки пръскачки (от препарат за прозорци). Четири-пет. литра олио. Заредете багажа си с по-удобно за вас начин и място.С първите мазила можете да омазнявате, маскате, намокрите електропроводът на раздаването и машината на предния мост, който включва предната лява полуоска.После олиото в пръскачките и обилно мазане, 

покорема на МПС то.Гърнета, кардани, кутии, дифове Рама, прагове ..... наред всичкио Операцията се прави лятото в жегата, двайсетина дена. Колата мирише на палачинки, след което олиото е прахосало, клеясало и изсъхнало като кожа, която и параструика не сваля. Пазете боята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та пробвах едни хубави китайски хъбове,с 17 полица,6болта на 83 км,но не станаха полиците,като форма и размер,предполагам. Не може да се  нахлузи на полуоска.Мнения коментари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, snipi said:

Та пробвах едни хубави китайски хъбове,с 17 пшлица,6 болта на 83 мм,но не станаха полиците,като форма и размер,предполагам. Не може да се  нахлузи на полуоска.Мнения коментари.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с премахването на предпазителя на машинката се получава ефекта на тази планка която монтират към края на видеото.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм запознат с твоя случай и не мога да дам категорично мнение , но вариантите са няколко и кой ще използваш сам трябва да си решиш:

1. възстановяваш до фабрично положение системата - машинката на предния мост или по раздатката т.е. каквaто излезе причината да не работи с-мата.

2.слагаш планка и караш с постоянно зацепен преден мост + лост 2Н , а когато ти трябва 4Х4 само включваш 4Н и веднага трябва да имаш двойното ако проблема ти е бил в машинката - второто видео на практика т.е. все едно ,че си махнал бушона и машинката е останала постоянно зацепена.

Ако нямаш двойното значи проблема ти е по раздатката и вариант три няма да ти върши работа.  

3.слагаш планка + ръчни хъбове и си караш на 2Н с изключени хъбове ,а включваш хъбовете когато ти трябва 4Х4 + лоста на 4Н/4L /това е по-евтиния и надежден вариант на фабричното състояние на системата при дефектна машинка - първото видео/.

4. ако не използваш 4Х4 не си заслужава да се занимаваш заради идеята да го имаш.

5. сменяш колата ;).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година се оказа, че  не могат да зацепят шлиците, помислих, че са на хъбовете и ги превъртях щтракнаха...но явно нещо не може да зацепи машинката.... в петък съм в сервиза и ще видим..Аз сменях заради сервиз ШМ и после я направихме така, че имам за смяна и ще я взема ,но това с предпазителя ми допадна....сега изобщо не засветва лампата така бе и миналата година. А като паля премигва това означава, че минава теста...Миналата година момчето от сервиза ме предупреди ,че хъбовете правят такива номера , но си мислех за шлиците нахъбовете, а явно е на ШМ...Колата не ща да сменя много работа ми върши и е проходима....

Редактирано от Kan4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

След горното 4х4 се включвало моментално,без досадното изчакване и мигане на индикацията,а и имаме 4х2 на бавни т.е. задно бавно,за желаещите да си оронят дифа или да си усучат полуоските.....B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 25.10.2017 г. at 3:36 PM, Kan4o said:

Миналата година се оказа, че  не могат да зацепят шлиците, помислих, че са на хъбовете и ги превъртях щтракнаха...но явно нещо не може да зацепи машинката.... в петък съм в сервиза и ще видим..Аз сменях заради сервиз ШМ и после я направихме така, че имам за смяна и ще я взема ,но това с предпазителя ми допадна....сега изобщо не засветва лампата така бе и миналата година. А като паля премигва това означава, че минава теста...Миналата година момчето от сервиза ме предупреди ,че хъбовете правят такива номера , но си мислех за шлиците нахъбовете, а явно е на ШМ...Колата не ща да сменя много работа ми върши и е проходима....

Кои хъбове,автоматични или ръчни.Ръчните ,ако са здрави не правят номера,или си ги включил или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста,,но само по два а и е без значение в случая защото тука,сега сме с по 3хъба,два мех. и един ел.Казваш ако не захапе ШМ, няма да я чакам,включвам я да захапе и и взимам Думата(бушона 5А,които е единствен в кутията под капака).ШМ си остава с зацепена лява полуоска и без ток -бушон.Нататък само хъбове и копчето или лоста вътре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клипа е 12 поста по-нагоре

Въпроса е дали във всички години и модели бушоните са подредени така.

Иначе третия от ляво на дясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като четох поста "... няма да я чакам,включвам я да захапе и и взимам Думата(бушона 5А,които е единствен в кутията под капака).ШМ си остава с зацепена лява полуоска и без ток -бушон.Нататък само хъбове и копчето или лоста вътре ...." и си помислих, че го знаеш къде е !!!Уверено пишеш та затова...ще го търся ще видим!!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...