Jump to content

Газова уредба марка "TELEFLEX" на GW HOOVER CUV


Recommended Posts

Визуално е този , но от снимката не става ясно какво е закрепването към камбаната на скоростната кутия.

Ако е с един болт /6мм по спомен/това трябва да е.

Иначе конектора и датчика са тези на вид.

Руснаци предупреждават че,"оказалась датчика дпкв, оба с одинаковой маркировкой, один 500 Ом, второй 900 Ом,
эксперимент показал, что с дпкв 500 Ом двигатель не заводится, с толкача поначалу норм, но потом появляются провалы и жуткое троение, при замене на родной 900 Ом все отлично. На пакете 500 Ом написано SMW250129 hover h3, на пакете 900 Ом написано great wall SMW250129 - экcперимент проводил на Н5 ".

Поздрави,

 

Редактирано от Krasimirr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега  sergi,Krasimirr е посочил правилният датчик,аз самият съм го сменял,запалването и динамиката на Ховъра се подобриха значително.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Ivan T,този датчик от кой магазин или фирма си го взел?

Днеска намерих един до друг магазините на фирмите "Ауто Хит","Елит Кар" и "Ауто1","Евро07".

Този номер SMW250129 не го намират като номенклатура,даже в едната фирма провериха в каталога на " Балкан Стар" и там не го намират като номенклатура. 

 

 

Редактирано от sergi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ами Кънчо,нали вчера точно при тях минах лично с джипа и ми казаха,че не могат да ми помогнат,занимават се само с "BRC" и ми казаха да се обадя в офиса им в Пловдив.Там казаха,че евентуално управителя ще може но ще е яко дебнене за пролука,защото се занимават само с тяхната марка.Но първо да си сменя датчика на коляновия вал и ламбда сондата и тогава да им се обаждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фирмения сервиз е и на ВРС м Дружба 1 отиваш и ити помагат....Значи и те са се научили на лесно...напиши на е-майла на фирмата производител и нека те да те пратят във техен сервиз. След като те са им дали правата нямат право да отказват....напиши им е-майл. Разкатават те за да не работят. С техните БРС лесно бръкнеш с отверката и айде 30 лева....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го датчика. Взех го от Нипартс. За съжаление не мога да кажа има или няма разлика, че монтьора ми е зарит с коли:mellow: Днес уж трябва да я направи, че ми изпищя и помпата на съединитела:offtheair:

По каталозите излиза от Хюндай, Киа, Митсубиши. Въведеш ли номера в гугъл го намира веднага.

20170710_101757.jpg

20170710_101806.jpg

20170710_101815.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11.07.2017 г. at 10:49 AM, nork said:

Ето го датчика. Взех го от Нипартс. За съжаление не мога да кажа има или няма разлика, че монтьора ми е зарит с коли:mellow: Днес уж трябва да я направи, че ми изпищя и помпата на съединитела:offtheair:

По каталозите излиза от Хюндай, Киа, Митсубиши. Въведеш ли номера в гугъл го намира веднага.

20170710_101757.jpg

20170710_101806.jpg

20170710_101815.jpg

ВНИМАНИЕ!!!! ДАТЧИКА НЕ СТАВА!!!!!

Кабел, букса, форма са същите, но е 1 см по дълъг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Nork днеска го смених датчика в сервиза.Датчика е от Митцубиши,но на кутията са лепнали етиkет със сигнатура на GW с надпис SMW250129G.Ще се опитам да отлепя етикета на GW,за да видя евентуално какъв е надписа на етикета под него на Митцубиши.На стария ми датчик беше блокирало цъкалото.Взеха ми 38 лв. за смяна,диагностика и пътен тест.Сега вече ми остана грешката само за ламбда сондата.Между другото монтиора ми каза,че били 2 бр. ламбда сонди на нашия модел.Доколкото разбрах от обясненията му едната е някъде горе при двигателя,а другата е отдолу.На мен ми е отишла тази отдолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, да сондите са две ,едната може да я видиш като вдигнеш капака и погледнеш изпускателния колектор точно където се събират четирите тръби в една. Тази сонда е важна да работи както трябва, тя следи гориво-въздушната смес . Втората сонда е под колата точно след катализатора , тя следи дали ти е наред катализатора.Ако втората ламда ти е прецакана може да доведе до грешно подаване на данни и от там до загуба на мощност,висок разход и др. Може да я изключиш софтуерно и да не ти дава ядове въобще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ivan T,този датчик от кой магазин или фирма си го взел?

Днеска намерих един до друг магазините на фирмите "Ауто Хит","Елит Кар" и "Ауто1","Евро07".

Този номер SMW250129 не го намират като номенклатура,даже в едната фирма провериха в каталога на " Балкан Стар" и там не го намират като номенклатура. 

Извинявай за късното включване-виждам че си си свършил работа.ДПКВ го взех от Митвас-Дружба,85лв+10лв за обучение на датчика и триене на грешката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, Krasimirr said:

Ники,дай инфо как я изключи софтуерно,че с тези кодирани компове е голяма еротика.

Здравей, моята я изключих софтуерно като качих нова програма писана от руска тунинг фирма. Аз купих целия пакет последни програми за Hover H2 , H3 , H5. Ако ми пратиш снимка на номера на ЕКУ-то мога да видя дали имам и за твоито ЕКУ. Програматора и програмата съм ги купил легално за доста пари ,така че няма опасност от повреждане на ЕКУ-то. Преди да запиша новата програма ,свалям старата и се записва и ако нещо не ти хареса се връща старата.

Аз,писах на няколко тунинг фирми в БГ но нямат нищо за нашите автомобили. И си купих от русия всичко. Понеже махнах катализаторите ми светна втората ламбда ,качих програма която изключи втората ламбда и подобри вървенето при ниските обороти,вече няма придърпване и замисляне на ниски обороти,разхода си е същия в зависимост от стилът на каране. 

Номера на ЕКУ-то се намира под него и трябва да развиеш четири болта за да го обърнеш към теб. Прикачам снимка за да се види как изглежда номера.

20131230_142428.jpg

EKU.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Ники,

Снимка ще мога да направя утре , но се съмнявам че ще мога да я кача тук с тези ограничения.

За всеки случай дай мейл или вайбър.

Поздрави,

Красимир

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Серги,

Има ли някакъв ефект в/у работата на автомобила подмяната на датчика на коляновия вал т.е. по-добре,по-зле,никакво подобрение. 

Изчезна ли нещо от нещата от които бе споменал в темата или не.........................и т.н.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Краси,след смяната подобрение не видях.Динамиката си е същата.Разхода поне засега съм го карал само 2 пъти,но не виждам да ми се намалява.При първото каране не усетих при първоначално тръгване да придърпва,но при второто го усетих пак.Има промяна в знак минус по отношение на оборотите на празен ход.Преди държеше около 800 оборота и много рядко ми гаснеше на празен ход.Докато сега при празен ход оборотите започнаха да играят и обикновенно варират между 500-600,при което колата гасне много по често.В някой случай оборотите са межу 600-700 и тогава въпреки варирането не гасне.Но още не мога да хвана кога точно и защо един път е на 600-700 оборота а друг път 500-600 оборота.

Редактирано от sergi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Nork,ако е до средата на Август пак добре.Ти от "Али Експрес" ли го поръча?Поне ще ти излезне по евтино спрямо моя..Аз моята ламбда сонда ем ще я плащам на 'хубава цена',ем още малко ще станат 40 дена от както съм я поръчал при вносителя.По повод на датчика за коляновия вал се сетих,че преди да взема моя джип гледах още един.Него съм го палил 2 пъти и една проба в двора на автокъщата.На него също му светеше чека.След като купих моя го засякох същия в друга автокъща но вече с регистрация..Но вече при палене на него му играеха оборотите на празен ход,но много повече от на мен сега.Някъде между 200-300 оборота.И съотвеетно беше много по зле.Продавача каза,че му е сменяван датчика на коляновия вал.Сега аз ли си въобразявам,че и на двата джипа след смяна на датчика започнаха да им играят оборотите или причината за тази игра е друга.

Това вече вие ще кажете,които сте по знаещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДА,от Алито е цената му беше 13 евра.По номера на товарителницата вече пътува насам :)

За оборотите не би трябвало щом е сменен - това в общи линии е последна фаза преди да се скапе съвсем датчика и ще гасне в движение като за да я запалиш трябва почивка от 10на минути.

Като сменя моя ще дам обратна връзка.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 15.07.2017 at 9:44 AM, Niki.A. said:

Здравей, моята я изключих софтуерно като качих нова програма писана от руска тунинг фирма. Аз купих целия пакет последни програми за Hover H2 , H3 , H5. Ако ми пратиш снимка на номера на ЕКУ-то мога да видя дали имам и за твоито ЕКУ. Програматора и програмата съм ги купил легално за доста пари ,така че няма опасност от повреждане на ЕКУ-то. Преди да запиша новата програма ,свалям старата и се записва и ако нещо не ти хареса се връща старата.

Аз,писах на няколко тунинг фирми в БГ но нямат нищо за нашите автомобили. И си купих от русия всичко. Понеже махнах катализаторите ми светна втората ламбда ,качих програма която изключи втората ламбда и подобри вървенето при ниските обороти,вече няма придърпване и замисляне на ниски обороти,разхода си е същия в зависимост от стилът на каране. 

Номера на ЕКУ-то се намира под него и трябва да развиеш четири болта за да го обърнеш към теб. Прикачам снимка за да се види как изглежда номера.

20131230_142428.jpg

EKU.jpg

Малко се разми тази тема,но колега Ники ,ето и моето ECU да видим какво ще излезе

IMG_20170728_182526.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...