Jump to content

Вибрация на скоростния лост и лоста на раздатката


Krasimirr

Recommended Posts

Здравейте,

В петък се задомих с един "Хувър Къв" - италианка.

В интерес на истината съм приятно изненадан от състоянието на шасито,купето,двигателя,както и от разхода му на газ/не е течна фаза/.

Започнах да отстранявам повредите по ел. и механичната част на автомобила т,е. заключване на вратите/само профилактика/,крушки на сенниците,халогена/3,20лв/,габарит,семеринг на опашката на кутията/18лв./,външните маншони на предните две полуоски/2Х15лв. със скобите и гресите за четирите карета/,маншона на скоростния лост към купето/6лв/.

Предстоят маслата и ангренажните ремъци с ролките,но това ще е след регистрацията в КАТ.

А сега по темата - има една досадна вибрация която се предава по купето и най-показателна е в/у лостовете на кутията.

1.Когато ускоряваш лостовете в купето се накланят на дясно и вибрацията се повишава,но ако пусна газта без да изключвам от скорост /двигателя като динамична спирачка/ всичко утихва и няма вибрации,а лостовете застават в нормалното си положение.

2.Когато подаваш рязко газ /на място/ лостовете в купето се накланят на дясно,както и двигателя.

3.На ниски обороти /на място/ няма вибрации.

4.Няма луфтове в самите лостове - скорости и 4х4 работят перфектно.

5.Двата тампона на двигателя и тампона в задната част на скоростната кутия видимо са здрави.

Явно пропускам някой тампон или успокоител ако има такъв.

Самият двигател работи изключително тихо и равномерно така ,че вибрациите не са от него.

Ако на някой му се е случвало и има готово решение................!

Поздрави,

 

 

 

Редактирано от Krasimirr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би неправилно зададох въпроса си.

Интересува ме колко тампона има по двигателя и скоростната кутия и къде се намират. Ако имате и снимки ще е чудесно.

И още един въпрос :  Къде се намира номерът на двигателя ,че при регистрацията вероятно ще го искат почистен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тампоните не мога да ти отговоря :(

Номера на мотора е то дясната страна, ако е мит някога двигателя няма за какво да се притесняваш

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

Колко тампона от двигателя и скоростната кутия към шасито виждате визуално от лява и дясна страна.

Аз виждам по един от ляво и дясно успоредно на шасито от двете страни на двигателя и един напречно на скоростната кутия към напречната греда на шасито.

Подозирам,че някой липсва.

Благодаря на отзовалите се.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Моля за извинение,но чак сега попаднах на снмковия материал от форума.

Явно виждам правилното количество тампони.

Темата може да бъде закрита или премахната като маловажна - избор на модератора.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,

Явно темата ще претърпи развитие,но за сега мога само да опиша на какво се натъкнах в следствие на търсене на причината на въпросната вибрация.

Причината е изключително тревиална,а именно автомобил,който е каран като за последно и т.н.

Капака в който се намира съединителя,притискателя,маховика,вилката  и служи за закрепване на кутията към двигателя е "пръснат"/напукан здраво .

Болтовете които зацепват кутията към двигателя бяха останали само три,а останалите липсват/изпадали/ или са скъсани.

Направо късмет,че не се е пръснал капака на цяло в движение и кутията да изпада на асфалта.

Напукания капак ще заменя с нов както и така и така всичко е на земята :

-трите семеринга по скоростната кутията

-семеринга на задния мост от страната на кардана

-лагера на маховика

-феродовия диск

-аксиалния лагер

-лагера на първичния вал /20413/,който е под малкия капак и в друга тема е посочен като обслужваем на всяка смяна на съединителя.

И точно за този лагер ми е питането като се надявам на бърз отговор за да мога да започна да събирам възможно най-скоро.

Как се подменя лагера /20413/ - трябва ли да се цепи кутията или има някаква тънкост или само капака от долната страна?

Благодаря на отзовалите се!!

Поздрави,

Красимир

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Здравейте,

Проблема с вибрацията е решен.

След подмяната на корпуса /камбаната на ск. кутия/  на съединителя всичко е ОК.

Специални благодарности на Венци за инфото което предостави.

За останалите моя съвет е периодично да си преглеждате закрепването на кутията към двигателя за да не се изненадате в един момент.

Поздрави и безаварийна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте, наскоро и аз се сдобих с Hover 5 и имам същият проблем с вибрациите, засилиха ме да сменям тампоните на двигателя ... ако може повече информация за решението на проблема ... (тъкмо се ровех за да търся тампони на двигател)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател конструктивно има балансиращ вал , който би трябвало да е решението , но само би трябвало защото след определени километри стандартно си има някаква лека "вибрация" която се усеща и най-вече когато си с ръка в/у скоростния лост.

Няма да изчезне със смяна на тампоните на двигателя и кутията и ако е нещо малко не се губи да даваш пари на вятъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...