Jump to content

Неволя с Great Wall H6


dr_ivo

Recommended Posts

Та значи колеги пътувам си аз от София за Пампорово и след Чепеларе тръгвам да изпреварвам, опаланкааа колата няма мощност и ееедваааам изпреварих. Поглеждам таблото с уредите и виждам че стрелката на температурата е една чертичка и половина над средата. Веднага спирам гася колата, отварям капака ,гледам мотора целоя олят с антифриз вентилаторите на радиатора духат яко. Като се поогледах забелязах че маркуча който влиза в радиатора /горе до акумулатора/ се е извадил. Хайде разтоварвай багажа и ските.

Викам пътна помощ от СБА - дойдоха много бързо и транспортираха мен и колата до най-близкия сервиз - в Пловдив. Услугата беше безплатна с картата която имам от Great Wall.

Хората от сервиза на Great Wall в Пловдив любезни приеха колата в края на работното им време. На другия ден се обаждат и ми казват заповядайте,колата ви е готова. Отивам да я взема и питам какъв беше проблема?

Разказаха ми следното: Огледахме маркуча-напълно здрав. Напълнихме колата с вода и закачихме маркуча. Последва каране като колата недаде никакъв проблем. Източихме водата наляхме антифриз и обезвъздушихме и пак каране, отново без проблеми. Нямаме техническо обяснение защо се е извадил маркуча. Ремонта беше извършен безплатно по гаранция.

Взех колата и се прибрах до София без проблеми. Върви си както обикновено.

Колата в момента е на 50 000км 2.0 Дизел , Премиум.

Използвам момента да благодаря на хората от сервиза на Great Wall в Пловдив за отзивчивостта професионализма и бързото обслужване.

Та така колеги с мойте приключения. Споделям случилото ми се за да се знае.

Поздрави и безаварийно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 minutes ago, Geoponos said:

Някой не е стегнал добре скобата, друго обяснение нямам, вероятно фабричен проблем

Скобата е от тези самозатягащите се. Няма винт за стягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Ви кажа и аз имах същия проблем само че в мол Сердика изпадна маркуча. Иначе натам същото, СБА, МИТВАС тест и нямаше външен проблем (нещо да надува маркуча). Според мен  не са ги поставили добре тези водни съединения в завода. И Колкото и да се пъчат нашите сглобените коли в Китай са по надеждни от тези в Баховица. Не ми се раздува темата и за други дефекти от некадърна сглобка като скърцащо каре поради липса на смазка и боклук между шлиците, както и дрънчене при пускане на съединителя по рязко и то само при топло време и загрял автомобил. Преди да прочета този пост си мислех че само моята кола е некадърно сглобена от някой дето се е учил но явно проблема си е made in bulgaria.

Редактирано от Ventsi Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Добър ден! И аз имам неволя. Вчера взе да ми мига един гаечен ключ на таблото и колата не ми дава повече от 60км/ч и към 2100 оборота. Само 2 пъти съм пробвал, но не пише, че колата ще влезе в такъв режим да не може да вдигне повече от 60км в най-добрия случай макс с мъка 70км.

Какво да правя? 

16156338390657209183597455043731.jpg

16156339517163048427952585202324.jpg

16156341115604542609358392575083.jpg

16156341432206406669078206782070.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей.

Явно е влязла в авариен режим поради някаква/неизяснена за сега / причина.

Веднъж когато се регенерираше филтъра за твърди частици влезе в такъв режим но се оправи след това.

На колко киломера е колата?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип това е напомняне за пропуснато ТО,ноооо и че има някаква повреда в някой от системите на машината. Пробвай да го изчистиш с откачане на /-/ клеймата на акум. за 24 часа. Ако пак се появи,значи има проблем. Вземаш OBD скенер и прочиташ грешките/неизправностите/ по системите.  Имаш проблем, отивай на диагностика.
 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инструкция за DPF Паркинг Регенерация

 

Кога е необходимо да се извърши паркинг регенерация.

 Когато SVS  и MIL  светят едновременно, или само SVS  свети. (В същото време, максималните оборотите на двигателя са 2000 об/мин както и изходящият въртящ момент на двигателя е ограничена от  ECU на двигателя.)    

 

Стъпки за изпълнение:

 

1.     Моля, изгасете  двигателя  и изчакайте най-малко 10 минути, след което проверете нивото на маслото в двигателя. Ако нивото на маслото е над максималното деление, повече не стартирайте двигателя на вашият автомобил.  Свържете се с оторизиран дилър и репатрирайте автомобила до оторизиран сервиз.

Ако нивото на маслото е в нормите, моля преминете към следващата стъпка.

 

2.  Стартирайте двигателя и изчакайте да загрее докaто стрелката за температурата не достигне първото деление на скалата Температурата на охладителния агент не трябва да е под 30.

 

3.  Изгасете двигателя, поставете запалителния ключ в ”LOCK” позиция за повече от  20 секунди.

 

4.   Уверете се че скоростния лост е в неутрална позиция, не натискайте педала на съединителя и тогава започнете операцията с контактния ключ. Завъртете го от позиция “LOCK” до “ON” до “LOCK” и така два пъти, като ключът трябва да остане в позиция “LOCK” в края на операцията. Натиснете педала на съединителя и завъртете контактният ключ до“ON” и стартирайте двигателя. Свършете с операцията в рамките на 30 секунди.

 След стартиране на двигателя отпуснете педала на съединителя в рамките на 5 секунди, пуснете климатика , автомобила ще започне регенериращ процес.

 

5.  Ако автомобила започне регенериращ процес успешно, оборотите на двигателя ще се повишат до 2000rpm  автоматично и ще се върне към нормални обороти когато процесът завърши. Процесът на регенерация отнема около 10-20 минути.

Когато  SVS   светлина свети или SVS   светлина и MIL  светлина светят едновременно е необходимо стъпки 3 и 4 да се повторят.

 

6.  След завършване процеса на регенерация двигателя ще се върне към нормални работни обороти. Изгасете двигателя и поставете контактния ключ в позиция “ON”, регенерацията е завършена успешно ако SVS   светлина не свети повече на инструменталното табло. Автомобила може да се използва нормално.

 

 

Внимание :

  1.  По време на стъпка 4, когато автомобила е в регенерационен режим , не правете никакви операции свързани със съединителя, спирачките, педала на газта и скоростите, в противен случай регенерацията ще бъде прекратена !!!

 

  1.  Ако по време на регенерацията трябва спешно да използвате автомобила, Вие може да прекратите процеса като натиснете съединителя, спирачката или педала на газта. С това си действие вие прекратявате процеса, но проблема няма да изчезне и Вие ще трябва да започнете процеса на регенерация отново, когато имате време.

 

 

 

ВАЖНО:

 Поради високата температура, с която се характеризира процеса на DPF регенерация , може да усетите миризма на пушек излизаща от под автомобила - това е нормално, не се тревожете. Не е удачно процеса на регенерация да се извършва в затворени пространства. По време на процеса по регенерация се развива висока температура на изгорелите газове, така че се убедете, че зад автомобила няма леснозапалими вещества и материали, както и хора и/или животни. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте група, и при мен неволята се обади.... светна лампата с гаечното ключе и колата пали след което гасне. При диагностика с компютър от градския майстор показа 4 грешки, но не допуска компютъра да по нататъшно отваряне и разбиране какви са точно грешките. Качвам снимки на грешките и ще съм благодарен, ако някой знае какво означават, да каже !?!

48C53CD4-10F0-47FE-808D-3F67DC1B78AC.jpeg

A914E0C7-14FA-400A-9679-0F207793D1F2.jpeg

5259A45A-C7F7-43AB-B643-19A8A2223FAD.jpeg

8434EAE3-FFC0-4BEC-8C57-728F6C2CA809.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От посочините излезе само един Р1193 -объркващи показания на датчика в горивната рейка /много високо налягане от предписаното/ другите ги нямя в списъка, но ето ще ти покажа как да разчетеш поне в коя система е грешката. /1позиия  има 4 означения/ Р- свързан с работата на д-ля или авт. ск.кутия ,В-свързан със системите на купето,централен ключ,чистачки, и др. С- показва грешките по ходовата част и с/мите на шасито U- грешки в системите на взаимодействие м/у електронния блок и другите с-ми . /2 позиция има 3  означения/ 0-общ код по OBD, 1и2 код на призводителя, 3 резерва. /3 позиция има 8 означения/ 1 и 2горивна с-ма или подаване на въздуха, 3 запалителната с-ма, 4 вспомагателен контрол, 5 с-мата на празен ход, 6 ЕБУ и неговите вериги, 7 и 8 трансмисия. По посочените от теб грешки излиза че имаш проблем с    ЕБУ-то, това е грешката U.  С ключа за палене /твоя с радиоуправление ли е,моя е такъв/.това е грешката В. С подаването на горивото и работата ва д-ля  грешката Р.  

image.png.58dc4a4a32600b9977dbb98d36bcefc9.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Stoyko_V_V. написа:

Hover h6 2.0 tci (143 к.с. дизел) 2014г. 4wd

Може би проблема е в DPF филтъра за финни частици,не току така Бойко от Митвас сервиза ти качи това упътване за почистване. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес закарах колата до представителството е пловдив. След направена диагностика се усъмниха в клапана за високо налягане и по конкретно за датчика към него, който отчита налягането, защото при диагностиката се видя, че датчика отчита птекалено голямо налягане към горния рейл, при което се включва защита (така изписаната грешка), която един вид е защита да не идат дюзите ако наистина това налягане е реално. 
Сега чакам да пратят този датчик в завода за измервания и преглед и да видим дали е от него. Лошото в случая е, че ако се окаже той и не подлежи на отремонтирване, един нов такъв е 1360 лв. :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе след откачане на клемите, грешките се изчистиха и остана само тази P1193, която означава описаното по-горе. И тя се появява пре време като защита от високоте показатели на налягането

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, Stoyko_V_V. said:

Иначе след откачане на клемите, грешките се изчистиха и остана само тази P1193, която означава описаното по-горе. И тя се появява пре време като защита от високоте показатели на налягането

Колега, на колко километра е колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила е на 98000 км. От завода са се обадили и са казали, че са го оправили уж, ще видим в понеделник като пристигне какво ще стане и ще споделя. Ако се наложи ще видя за някакъв номер да ви кажа да погледнем. 

Редактирано от Stoyko_V_V.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здравейте,

Да споделя и аз за същия проблем с разкачен маркуч (горе) към радиатора (2015г) на около 30к км. С картата от Грейт Уолл, репатрака, сервиз. След 2-3 часа елате да си я вземете. Питам какво стана. Обясниха,  че закачили маркуча, наляли течност, подкарали за тест и пак избил маркуча. След това разкачили всички маркучи и били намерили парче пластмаса (от отливка), което запречвало някъде циркулацията и от налягането било избивало. Не знам дали е вярно или не, колата беше в гаранция.

Поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, myrzela said:

Здравейте,

Да споделя и аз за същия проблем с разкачен маркуч (горе) към радиатора (2015г) на около 30к км. С картата от Грейт Уолл, репатрака, сервиз. След 2-3 часа елате да си я вземете. Питам какво стана. Обясниха,  че закачили маркуча, наляли течност, подкарали за тест и пак избил маркуча. След това разкачили всички маркучи и били намерили парче пластмаса (от отливка), което запречвало някъде циркулацията и от налягането било избивало. Не знам дали е вярно или не, колата беше в гаранция.

Поздрави на всички!

Важното е че са я оправили и надявам се не се е случвало повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...