Jump to content
SDM

Взаимозаменяеми /алтернативни/ части за HOVER CUV

Recommended Posts

Здравей колега "nork",

благодаря за съвета! Оказа се прав, наистина продават по отделно кабелите. Закупих днес необходимия ми кабел за 4-ти цилиндър от представителството в Бургас, за 19,19лв. с ддс.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)))) поитересува ли се колко струва целия комплект, аналог, марка Тесла /не е реклама, щото мразя американците/ в нормален магазин?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей колега JI_GIT,

проверих в Евро 07 и Тех-ко, но неможах да намеря аналогичен кабел със същата форма и размери. Ако можеш да дадеш номер, ще ти бъда благодарен за евентуална смяна на кабели комплект в бъдеще.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей колега SDM,поздравления за джипа  и темата.Аз самият използвам такъв вече повече от година -около 30000км и съм си събрал от двата руски сайта информация за рез.части.Малко закъснявам с инфо за кабели и свещи,но аз лично съм ги сменявал и инфото е проверено от мен - кабели NGK 5762,свещи-NGK-BKR5EN-11,бобина-оригинална SMW-250510/от aliexpress-14eu/ .След смяната колата "заспа" на газ без никакви настройки на инжекциона.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей колега Ivan T,

благодаря за поздравленията. Твоя с двигател 4G64 ли е? Аз питах със свален кабел в Евро 07 за подобни кабели от Мицубиши, но не открих такива които да съответстват по размери и форма. Посочените от теб кабели, съвпадат ли едно към едно или имат някаква разлика? Каква им беше цената, ако си спомняш?  Оригиналните се продават по отделно, за всеки цилиндър.

Share this post


Link to post
Share on other sites

тампоните на задната стабилизираща щанга в Митвас и Евросервиз Тандер са от 4 до 6 лв.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да SDM,4G64 e двигателя,частите са сменени лично от мен, а цената беше:кабели-80лв,свещи-20лв,бобина-28лв-за нея чаках 17 дни,Имаше разлика в цвета на кабелите-старите бяха сиви,а NGK-то беше синьо.При мен това бе лекът за неравномерната работа на двигателя.

Edited by Ivan T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря колеги,

от всичко което ми бяха описали като забележки при първоначалния оглед, подмених само бобина, задни накладки и кабел на 4-ти цилиндър. Закарах автомобила в друг сервиз за оглед, понеже при карането не установих никакъв шум от похлопване по ходовата част и се усъмних, че сервиза, който извърши първия оглед иска да ми одере кожицата не основателно. При втория оглед, другия сервиз не установи нищо друго изискващо смяна към момента. Според тяхното мнение всичко по окачването е добре и поне 20000-30000км. не би трябвало да пипам нищо. Само ме посъветваха да сменя ангренажния комплект, всички масла и течности т.е. да я обслужа. 

Съединителя отделя по-нагоре , но не буксува. Има ли възможност да се регулира или ще се наложи да го подменям след време?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не  мисля,че може да се регулира-все пак е с помпа,но оригиналните държат по 100к км ако не са тормозени.Аз съм се запасил с такива от Мицубиши:MR 196312/MR331292  и ако ми замирише на феродо-сменявам.За комплект ангренаж+демпферен успокоител-задължително ги смени-стават от L200 или Grandis 2.4-около 330лв без работа.За масло може 5W40 или 10W40.Аз съм с Бардал 5W40-4,3литра+маслен филтър Mann 610/3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

Взаимозаменями ли са двете скоростни кутии за двигател 2,4 Н3/Н5 с ръчна и електрическа раздатка/трансферна кутия/.

Въпроса е дали закрепването м/у задния край на кутията и раздатката е едно и също на двете разновидности.

Към двигателя определено е без разлика то е ясно.

Поздрави,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Стената на плача - всеки чете и се надява на него да не му се случи!!

Безаварийна на всички !!

Поздрави ,

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Краси ако разбираш Руски потърси в hover-club.ru 

Другия вариянт е да намериш някого от Добрич с Н5 и да видите. 

Поздрави.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Във връзка със темата искам да ви попитам тези които разбират дали тези чертежи на задното окачване имат нещо общо със нашия Hoover Cuv?

IMG_20170614_195506.jpg

IMG_20170614_195427.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Този на стабилизиращата щанга мисля че е точен, за другия не мога да кажа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И двете са за H2/H3 заден мост 100%.

За Н5 ще кажат тези които го притежават/ ако имат желание разбира се/.

Share this post


Link to post
Share on other sites

кой ще звънка за бира - аз съм от добричко с н5, телефона отдавна отлежава в подписа :occasion14:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Случайно да има някой друг в този форум който да е с CUV дизел 2.5 или 2.8 ?

Поздрави.

Share this post


Link to post
Share on other sites

и при мен имаше прекъсване на два пъти - единия път сменихме уплътненията на кладенчетата на свещите, че едното пропускаше, а втория път/ прекъсваше само на газ/ се оказа единия от инжекторите на газовата. Свещите и при мен са NGK, но с топлинно число 16. При нощен оглед кабелите не светят и щом не прекъсва - бой в гърба колкото може. То като има нещо само си казва къде му е сърбела.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще използвам по-горе приложената схема на заден мост.

На щанга с номер 5 има две различни по вътрешен диаметър втулки.

Оказа се ,че нашите 'приятели" от Ловеч не ги предлагат като резервна част,а предлагат цялата щанга за 96лв с включен ДДС + Доставка.

Към купето втулката е дълга 65мм и външен диаметър 40мм+ за набиване в ухото на щангата.

Приспособих втулка от преден носач на Фолцваген Т4 чиито размер по дължина 60мм е най-близък до оригинала и с малко доработване като отнемаш по 2мм от двете страни става оригиналка.

За да получите и външния размер се прави елементарна втулка при стругар която се набива на тампона,а самия тампон на щангата.

Размера за монтажния болт съвпада и е 14мм - там не се прави нищо.

Цялата процедура ми излезе 16лв , а за всяка следваща ще е 8лв. защото втулката я има вече.

 

 

20170706_163052.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Krasimirr said:

Ще използвам по-горе приложената схема на заден мост.

На щанга с номер 5 има две различни по вътрешен диаметър втулки.

Оказа се ,че нашите 'приятели" от Ловеч не ги предлагат като резервна част,а предлагат цялата щанга за 96лв с включен ДДС + Доставка.

Към купето втулката е дълга 65мм и външен диаметър 40мм+ за набиване в ухото на щангата.

Приспособих втулка от преден носач на Фолцваген Т4 чиито размер по дължина 60мм е най-близък до оригинала и с малко доработване като отнемаш по 2мм от двете страни става оригиналка.

За да получите и външния размер се прави елементарна втулка при стругар която се набива на тампона,а самия тампон на щангата.

Размера за монтажния болт съвпада и е 14мм - там не се прави нищо.

Цялата процедура ми излезе 16лв , а за всяка следваща ще е 8лв. защото втулката я има вече.

 

 

20170706_163052.jpg

Вай то много грозен станал чертежа!Сори набързо...........!

Поздрави

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_20170706_150228.thumb.jpg.f1500ca804cbb90180bc7fc3818791b3.jpgIMG_20170706_150314.thumb.jpg.670d933168a23195cdf2d5970b862e5c.jpgIMG_20170706_150304.thumb.jpg.e684e306c4b38fdb7ddf93400839e321.jpgIMG_20170707_100000.thumb.jpg.cfbed5f23e257931c47680d5c18f08d2.jpgПо повод темата ето снимки с номерата на части поръчани от Евросервиз Тандер и цените им в сервиза:

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Krasimirr said:

Вай то много грозен станал чертежа!Сори набързо...........!

Поздрави

Важно!!!Външния размер на втулката е 38мм+ ,а не 40мм както е на схемата т.е коректните размери са дължина 56мм , външен диаметър 38мм+,вътрешен за болта 14мм.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, да се включва и аз с едно въпросче. Съвсем от скоро съм притежател на Hover 5 и съм много доволен за сега, но забелязах не малък луфт в преден ляв вътрешен кормилен накрайник. Та, въпросът ми е, какъв е аналогът на оригинала? Някъде из форума бях срещнал нещо за Frontera B, но до колко е вярно...

Edited by Кизин

Share this post


Link to post
Share on other sites

Провери в "Нипартс".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес пробвах с накрайник от Frontera B, но не пасва. Диаметърът на резбата от към ябълковидния болт на Фронтерата е по-малък. Явно става само при Hover Cuv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...