Jump to content

Информация за дизеловия Steed?


Kalin72

Recommended Posts

Амарока определено отстъпва на "класиките" Тойота и Исузу в Офроуд частта при стандартна окомплектовка. Първо е по голям като рамери,тегло и не на последно място мотора няма достатъчно мощност при ниските обороти което е необходимост при по-тежък офроуд. Но иначе откъм возия и екстри е първенец според мен(Изключвам Навара защото там нямам впечатления). При всеки един 4х4 автомобил 50 % от проходимостта идва от подходящите гуми, 30% от просвета(най-ниската част на колата до земята) и другите 20 % са от допълнителни екстри-понижаващи, блокажи, лебедки и т.н

по-скоро ги намали на полвина всичките проценти и сложи едни 50% за задкормилното устройство :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не разбрах как кубатурата и конските сили могат да бъдат показател за съвременноста на двигателя !?

Как го реши, че щом двигателя е по-голям а има долу горе същите конски сили е по стара технология ?

Давам ти и прост пример: Honda Civic 1.6 VTEC 160bhp 1994-5 година примерно незнам точно и Honda Accord 2.0 i-VTEC 155bhp 2004 година - по твоята логика сивика е с по- съвременен двигател така ли ?

Колега от доста време, има тенденция на минимализиране на кубатурите и цилиндрите, което от своя страна се компенсира разбира се с по -нови технологи, така че да доставя необходимата мощност и въртящ момент! По моята логика или не двигателят на ГЛ 2.0 дизел е по- съвременен от този на ИСУЗО 3.0 дизел който се споменава, че е монтиран!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, пуснал съм тема за този дизелов мотор на ГУ, с тест, снимки и характеристики му :) Клипът е пак на руски, но братушките ги карат от години и засега мненията им са доста обективни, според мен. Може да го чуете как работи :)

 

 

http://forums.gwm-bg.com/topic/251-дизеловият-ховер-h5/

Редактирано от SP1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ме разбрал какво имам предвид. Двигателя си е хубав, не съм казал, че е лош. Просто не съм съгласен, с твърденията, че е " по- съвременен " от този на Исузо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е разбрах те :) Не казвам, че е върха:), според мнението на руснака, който прави теста -моторът е доста сносен, дори го сравнява с сходен на шкода:). На мен лично ми направи впечатление, че автоматичната скоростна кутия е на Киа или Хюндай - корейска - 5 степенна. Ръчната е 6 степенна. Това са скоростните кутии, които ще се монтират на този дизелов мотор, пак според ревюто:)

Пак там се споменава, че двигателят си е изцяло тяхна разработка с турбо компресор и комон рейл система на Бош:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

 

браво колега, все така да е. може ли да споделиш колко друса празен и колко е шумно вътре. и, ако може, вчепетления за динамиката на дизела. аз не съм тествал дизел все още, а ако ще купувам, ще е дизел. преди 20-на дни още нямаха в софия.

Друсането когато е празен, е не по-малко от това на Хайлукс. Изненадващо безшумен е вътре, но е по муден от тойотата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,относно дизеловия Стийд,предполагам,че си карал един черен на цвят,ако е този,това е първия тест пикап,който няма нищо общо с тези които ще се продават.

Редактирано от feikot
Пиши на кирилица !
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

На 24.01.2012 си закупих нов Steed 5 с дизелов двигател. Искам да изразя своите съвсем начални впечатления. Придобиването на пикапа съвпадна с големия сняг, който отново ни свари неподготвени. Мога само да кажа, че пикапа се държа перфектно. Карам с оригиналните гуми, които се водят всесезонни, но практически са летни. Само на задно предаване не можех да потегля изобщо. При включено 4х4 (4Н) нямах абсолютно никакви проблеми с потеглянето и карането. Проблема е спирането на хлъзгав път :).

 

Мога да кажа още, че като оборудване и удобства нямам никакви забележки. Все пак това е пикап , а не лимузина. За ускоряване и високи скорости не мога да кажа нищо, тъй като колата е на 300 км. Но шума в купето е съвсем нормален (засега при скорост до 80 км). Имам Опел Зафира със същия двигател (имам предвид като кубатура и мощност), и мога да кажа, че шума от двигателя е същия.

 

За возенето: На времето имах Трабант. Всеки който е карал Трабант ще се чувства като у дома си. Друсането е същото.

Сравнение с други пикапи не мога да направя.

 

Сега за проблемите: Преди два дни при първото палене за деня, при завъртане на ключа и след изчакване да угасне сигнала за нагревателните свещи, давам на контакт, чува се само едно “цък“ и дотам. Първия път повторих тази процедура около 5 пъти и тогава внезапно запали от четвърт оборот. На следващия ден никакъв проблем. На по следващия отново същият проблем. Опитах да стартирам няколко пъти, слязох, гледах дълго под капака (не че имам представа какво виждам), влязох, дадох на контакт и запали. Веднъж запалеше ли, повече през деня нямах никакви проблеми.

Сега колата е в сервиза и чакам присъдата.

Повече след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желирана нафта ми се върти в главата. Дано да е нещо дребно и да се оправи.

 

ПП: и честито за придобивката. Дано само да те радва и да не ти образува повече нерви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Джетли за пикапа направил си добър избор За твое успокоение ще ти кажа че нафтата която зареждаме е некачествена с много парафин и затова в минусови температури под -16 почти замръзва!!!!!!!!!!!!!Бързо откриване на проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали просто не е от студа? При тези минусови температури еднократно подгряваме може да не му е достатъчно и затова да задейства защит- и цък. На следващите опити вече да е всичко ОК и да пали. Естествено само предполагам, нямам опит с дизели, но вчера доста служебни дизелови Пежа имаха проблеми с паленето - даваха им и ток и незнам още какво им правиха, ама доста трудно ги подкараха:) Пиши като ти кажат от сервиза, ще е интересно какво се е оказало:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако всичко е наред по системата няма как да има проблем с подгрева. моята кола сама си преценява колко време да подгрява. от 1 сек до 20 сек, в зависимост от температурата на двг, външната температура и т.н.

колата ми е 15 годишна, но не е имало проблеми с паленето. едно подгряване и пали от четвърт оборот

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен!

От скромния ми опит с дизелите и освен нафтата това прилича и на липса на ток (слаб акумулатор или още по-банално - не е свързан стабилно)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не стана ясно какво значи това "цък",но не е от желирана нафта,щом после пали и няма проблем с работата на двигателя.Ако нафтата се желира,то тя остава желирана до вкарването в топъл гараж или директното подаване след филтъра.

 

Ако това цък,значи че цъка само релето и не върти стартера или нещо друго,то по-скоро е хлабава връзка с акумулатора.Чисто нов двигател не трябва да има никакви,ама никакви проблеми с паленето... Предполагам,че е нещо малко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Джетли за пикапа направил си добър избор За твое успокоение ще ти кажа че нафтата която зареждаме е некачествена с много парафин и затова в минусови температури под -16 почти замръзва!!!!!!!!!!!!!Бързо откриване на проблема

 

Съвсем не съм съгласен!!! Зареждам от ОМВ и Лукойл, в Брезник сутрин температурите падат до минус 25, вярно, в гараж съм, но е с пролуки, неотопляем, и колата ми пали без никакви проблеми! Така че, зависи от къде зареждаш нафта...

 

Относно колегата с цъкането - проблема най-вероятно е в пакета на контакнтия ключ. Или хлабава връзка на масата на акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен. Нов съм във форума. Очаквам своя Steed след около 10на дена. Ще бъде бензин с газова уредба.Поръчах го от дилър извън София. В столицата за съжаление в офиса на Борис не получих очакваното обслужване. При опит да направя тест драйв ми бе отговорено, че трябва да се запиша ден или два предварително. Това ок...някак си го приемам, макар тестовия модел да беше отвън. За него ми бе отговорено, че бил служебен и не мога да го пробвам.Освен това според мениджъра, за да правя тест драйв трябвало да имам сериозен интерес. Отговорих му, че не е възможно да имам интерес към нещо, което не знам как върви, какви качества има и т.н. Ето затова се принудих макар, че съм от София да го закупя от друг град, където бяха далеч по-отзивчиви. Надявам се от Литекс моторс да обърнат внимание на обслужването и да няма такива разлики в офисите им. Та така... не ги разбирам нещата, но явно манталитета ни е такъв. Дано марката да пробие в България и Европа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Toshoxs, ще започнем да организираме впечатленията от дилърите в отделна тема, дано това помогне на Литекс ако следят форума, да се справят с проблемите. Иначе ще се радваме да чуем отзиви и да видим снимки, веднъж щом получиш поръчания автомобил.

 

@Physicx, за сега единствените двигатели за пикапа са този двулитров дизел и другия 2.4 литров бензин. За джипа има само 2.4 литровия бензинов. До колкото ми е известно, марката има обявени поредица от бензинови двигатели с турбо, които ще започнем да виждаме по някое време у нас, но няма информация за задаващ се нов дизелов агрегат, така че не бих се надявал на алтернатива, минимум следващата 1 година, а може би 2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми колеги,

искам да ви информирам за проблема с моя пикап. Проблема се оказа някъде в стартера и специалистите от Митвас решиха проблема за един ден.

 

На колегата Toshoxs искам да кажа, че аз купих пикапа чрез Митвас и съм очарован от отношението. На моят въпрос за тест, получих същия незабавно.

 

Искам да също така малко информация за разхода. В момента имам 500 км навъртяни и средния разход е около 10 литра. Искам да добавя, че само 200 км са извънградско, останалите са градско и то в най-големия сняг, през повечето време с включено предно.

 

Искам да благодаря на всички колеги, които взеха отношение по моя проблем. Приятен ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен, уважаеми колеги!

От около 20-тина дни съм снабден с дизеловия вариант на пикапа.Ще бъде използван като служебен автомобил само и единствено от мен, така че ми е радостно наличието на подобен форум, в който може да се дискутира всичко около марката и моделите.Не съм много навътре в специализираните дискусии относно двигатели, трансмисии и пр. технически данни, но с удоволствие ще споделя първите си впечатления от автомобила от чисто потребителска гледна точка.

1.Абсолютно аналогичен проблем със запалването сутрин:цък-цък и язък.В големите студове просто не искаше да пали.Процедурата по "моленето" продължи около 3-4 дни с променлив успех-подгряване от порядъка на между 15 минути до един час.Единият ден въобще не запали дори.Подадох му ток с кабели малко по-късно и бръмна от четвърт.Така си поиграх два дни и накрая реших да го заведа на доктор:)Уточнявам-колата е с монтиран gps и нерядко се е случвало тези джаджи да издърпват акумулаторите на другите ни фирмени автомобили.След замера на консумацията се оказа,че хайванчето дърпа 2,5 пъти повече ток от нормалното.Смениха устройството в петък, от тогава проблеми със запалването не съм имал.Утре сутринта ще видим какво ще се случи, при положение ,че днес не съм го разхождал.

2.Гумите ,с които колата е фабрично оборудвана на сериозни заснежени и заледени настилки не струват.Купихме му зимен BF Goodrich Winter Slalom-това вече е нещо различно-колата се държи като закована върху снежен път , особено в 4x4 режим..

3.Пикап от подобен клас до сега не съм карал сериозно, така че нямам с какво да сравнявам, но определено ми допада като цяло-динамичен е и возията е приятна.Вярно е ,че подрусва , но за момента не съм го карал натоварен, за да сравня.Тази седмица ще ми сложим и поръчания хард топ, който според мен ще го отвори доста добе откъм визия.

За сега толкова от мен, надявам се че това място ще се превърне в един от любимите ми форуми за посещение.Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави колега Journeyman!Радващо е че вече имаме служебен пикап в форума.Това е важно поне за мен, тъй като се интересувам главно от този модел .Фактът, че ще е служебен ще бъде полезно за тези, които се двоумят ,поради липса на информация за качествата на пикапа при ежедневна експлоатация по предназначение(предполагам е купен за да се използва за лекотоварен автомобил).Ще ти бъда благодарен,а и предполагам и другите колеги от форума, ако намираш време да споделяш впечатленията си,снимките също не са излишни:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за вниманието, deltoro .С удоволствие ще споделям всичко около ежедневната употреба на пикапа.Колата ще се използва доста сериозно-както в натоварен, така и в празен вид,което ще даде яснота около поведението му в тези два режима на работа.Освен това при закупуването му е монтиран теглич-предстои да се дърпа ремарке със сериозна техника откъм габарити и тегло в полеви условия:)Та откъм разнообразие на експлоатация ще го докараме екстра...

По-интересното в случая дали смяната на gps-a ще реши проблема със запалването :)Близкото бъдеще ще покаже отговора на този въпрос .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...