Jump to content

Ново попълнение H6 2.0TCI


Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Вече съм щастлив собственик на Hover H6 2.0 TCI Premium, тъмносив с черен кожен салон.  B)

Най накрая чакането приключи!!

Снимки утре ще кача, че днес сили не ми останаха от тази жега...  :blob8:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за пожеланията!

 

Ето и малко наблюдения след около 100км изминати почети изцяло в градски условия.

 

Положителни:

 

1. Красива е м..ка му.... :)

2. Просторна е и има много място за пътниците на задната седалка.

3. Голям багажник който е подреден доста прилично...

4. Фаровете светят доста добре.

5. Двигателя ускорява добре стига да уцелиш правилния момент за превключване на скоростите.

6. Доста маневрена за толкова голяма кола. ( е не колкото Дъстъра ама е близо)

7. Седалките са удобни... въпреки че шофьорската ми е малко малка ама аз съм бая голям та ще го отдам на това... :)

8. Слава богу братята китайци са се сетили най накрая да добавят промяна на яркоста на мултимедията според това дали фаровете са пуснати или не... 

9. Страничните огледала са огромни!

10. Това автоматично подаване на газ е много удобно! Особенно при потегляне на баир или ако ви мързи да карате :)

 

Отрицателни:

 

1. Незнам кой китаец е измислил скоростната кутия ама е за убиване! Първа, втора и задна понякога влизат много трудно!

2. Затъмняването на задното стъкло е малко повече от колкото би ми се искало, да не говорим и че е по малко (стъклото) от на Дъстъра и видимостта ми не е от най добрите, но се свиква.

3. Заварките по купето са правени в час по трудово в училище за малоумни.... 99% са скрити но по вратите тук там са видими и не са особенно приятна гледка.

4. Според лузър мануала бордовия компютър можел на моя двигател да показва и среден разход и моментен ама уви само среден показва и това е... (ъпдейт: след кратка беседа с дилъра, намерих как да си го превключа) 

5. Мултимедията.... нямам думи за нея... така или иначе ще се сменя с навигация но до тогава ще ми къса невната система... Идея нямам кой гений инженерен китайски го е сътворил това нещо ама си е геройство да го търпи човек... То нито интерфейс направили като хората нито нищо... Радиото ми прилича на стар файлов мениджър са DOS... на Дъстъра навигацията/мултимедията е на светлинни години напред.... ама сигурно щото е LG...(оригинална от завода)

6. По неведоми пътища божии третия бутон на дистанционното само се вози... Така си било... защо функцията "Намери ме" не е имплементирана след като дори в лузър мануала е описана идея нямам...

7. Сутрин (е за мен 3:40 е сутрин) като тръгвам за работа е голяма симфония... отключвам колата, светват всички фарове и започва да пищи че фаровете светят а вратата е отворена. После на контакт пак мяка няколко пъти... много музикална кола... 

 

Други:

 

1. Старт/Стоп системата ако питате мен би трябвало да се казва Стоп/Старт защото нейната работа започва от първото загасване на двигателя, но както и да е. Работи добре и действа точно както би трябвало да действа. първите няколко пъти ме изненада като изгасна мотора но и хванах цаката. Въпреки това обаче, много често я спирам защото карам на кратки разстояния в града и по време когато задръствания няма кой знае колко. Просто няма смисъл да тормозя и акумулатора (китайса Варта) и стартера...

2. Мултимедията колкото и да я недолубвам вади доста приличен звук и трябва доста да я назориш за да започне да изкривява...

3. Парктроника е малко хахав и пищи за щяло и нещяло ама ще му свикна... То и на Дъстъра пнякога ставаше так от някоя по висока трева или стена отстрани на колата.

4. Имам едно малко бяло светоидиотче на плафона сосветлението и контролите на таванското прозорче и то си свети... идея нямам защо ама си свети....

 

Обобщение: :D

 

Въпреки някой несъвършенства Н6 си ми харесва. Приятна е за каране, маневрена е и става както за града така и за по-дълъг път. Моторът предполагам ще живне още малко след като се разработи и мина първата смяна на косумативи след 5000км/6 месеца... Дали е по-добра от Дачия Дъстър... в много аспекти да, но има едно конкретно нещо в което дъстъра е по-добър и това е проходимост и 4х4 система! На един същи терен по който Дъстъра си минаваше без да му пука изобщо а Н6 му беше малко зорно... мина го но все пак си му личи паркетната природа. Слава богу не ми се налага да ходя по чукарите често така че не би трябвало да имам проблем... само зимата да видим как ще е, че живея на едно от тепетата в Пловдив и там почистват снега много "редовно"...

Междодругото изкарах някакъв късмет и гумите ми са Kumho а не Giti! Не че Giti са лоши (един от най големите Китайски производители на гуми) ама Kumho си е Kumho...

 

Някой ако има конкретни въпроси, питания, питанки и други препинателни знаци.... ами да пита... :D

Редактирано от orionbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито !!! Безаварийно да си караш Н6-цата ! 
 

Само за лампичката, за която споменаваш("едно малко бяло светоидиотче на плафона сосветлението и контролите на таванското прозорче") - на мен ми харесва, защото в тъмното ти осветява мястото където е пепелника, както и пространството зад него, където можеш да си слагаш някакви неща. Така имаш видимост там без да се налага да включваш плафоните :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито !!! Безаварийно да си караш Н6-цата ! 

 

Само за лампичката, за която споменаваш("едно малко бяло светоидиотче на плафона сосветлението и контролите на таванското прозорче") - на мен ми харесва, защото в тъмното ти осветява мястото където е пепелника, както и пространството зад него, където можеш да си слагаш някакви неща. Така имаш видимост там без да се налага да включваш плафоните :)

 

То ако е за това... добре нямам притенции. Само да не е за нещо по специфично... Което ми напомня, че трябва да махна пепелника от колата! Само заема място за една бутилка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Аз съм вече на 41000 км.

По въпроса - "Според лузър мануала бордовия компютър можел на моя двигател да показва и среден разход и моментен ама уви само среден показва и това е..." да може да показва и моментен разход. Просто задръж копчето когато си на показател среден разход и ще се превключи.

 

По въпроса със скоростите стават по леки за превключване като минеш поне 30 000 км. Така стана при мен.

Зимата се държи доста добре на сняг.

И аз гледах Дъстър но не ми хареса и се спрях на Н6.

И аз съм махнал пепелника и държа вода на негово място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Аз съм вече на 41000 км.

По въпроса - "Според лузър мануала бордовия компютър можел на моя двигател да показва и среден разход и моментен ама уви само среден показва и това е..." да може да показва и моментен разход. Просто задръж копчето когато си на показател среден разход и ще се превключи.

 

По въпроса със скоростите стават по леки за превключване като минеш поне 30 000 км. Така стана при мен.

Зимата се държи доста добре на сняг.

И аз гледах Дъстър но не ми хареса и се спрях на Н6.

И аз съм махнал пепелника и държа вода на негово място.

 

Мда, след кратка консултация с дилъра и аз си го намерих моментния разход ама след пет минути вече ми се искаше да не бях... какви стойности какво чудо :blink:  ... Добре че не може да показва повече от 19.9/100 :D

Иначе за скоростите и дилъра каза същото... ще омекнат...

 

Колега, а за тези 41000 км каква е ситуацията при теб? Нещо да се е потрошило/износило/объркало преждевременно? Всъщност би било по-добре ако споделиш с всички в тази тема: http://forums.gwm-bg.com/topic/870-%D0%B2%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%BE%D1%82-%D0%BD6/  Това естествено при свободно време и желание! ;)

Редактирано от orionbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за тези 41 000 км като се уговорим че несъм оф роудър. На ски на Пампорово зимата и лятото по Гръцките острови някой по стръмен баир и това е. Останалото е градско и извънградско спокойно шофиране.

 

Разход по компютър 6.7 лятото 6.9 зимата. В центъра не карам. Зареждам на Лукойл или ОМВ нормална нафта.

 

Проблемите които съм имал са че два пъти ми свтва еър бега и в сервиза го оправят и сега ми светна трети път.

 

Веднъж на около 30 000 км като беше ми светна на таблото check engine за около 4-5 минути и двигатела сякаш работеше на 3 цилиндъра и изведнъж се оправи от самосебе си.

 

Веднъж ми светна лампата изобразяваща гаечен ключ което по книжка го дават за филтъра за твърди частици но изгасна от самосебе си.

 

Няколко пъти мултимедията блокира и изгасва след това се рестартира и се връща към фабрични настройки.

 

Зимата на много студено сутрин не се отключва с дистанционното. Тогава изваждам ключа и отключвам ръчно бравата отварям вратата алармата се включва и тогава дистанционното сработва и спирам врявата. Това ми го е правило 2-3 пъти общо. Лятото несъм имал проблем.

 

Сменена едната крушка на осветлението на номера.

 

Един път съм пукал гума от винт,което не се брои за проблем.

 

Ми в общи линии това е всичко.

 

Има си характер китайчето но засега се сработваме :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростите вече започват лека полека да влизат по лесно (1ва и 2ра)  :icon_thumleft:

Живот и здраве към края на месеца ще я поразходя до морето та ще навъртя едни 900км...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен индикацията на моментния разход е от никакво значение. Като тръгнеш по-рязко с колата на светофара - моментия разход е 40. Като пуснеш педала по инерция е 0. Може би има някакъв ефект ако караш по магистрала - със 120 да виждаш, че гори осезаемо по-малко от 140. Но пак нагоре по баира разхода се качва над 10, надолу пада под 4. По-скоро ме дразни да го гледам - и колата и мотоциклета ги държа на среден, никога на моментен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какъв трябва да е разхода на това чудо на Китайската инжинерна мисъл?

Нещо много ламя го раздава... до тук с около 40 и няколко литра съм минал 350км 90% градско.

Карам кротко, не я силя, не стоя в задръствания... Странна работа...

Е ли е възможно да е от кофти нафта? Последно заредих от Газпром-а на моста на ВХВП (до Лекси) и колата много се спъна...

Най интересното е че преди това, с Дъстъра тази нафта там много му харесваше... Явно китайчето има други вкусове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти се е замърсил въздушния филтър може да ти се качи разхода с над три литра независимо от малкия пробег.

 

То верно, че Пловдив е прашен ама колата е на две седмици и общо 350км пробег... Толкова бързо да се затлачи???... Ще налея пак от първата нафта и ако се оправят нещата, ясна е работата. Ако не, ще видя и филтъра.

Иначе в момента хич я няма мощността при ниски обороти. Нагоре по улица "Волга" с Дъстър-а на трета с климатик, а Н6-то на втора и не може да потдържа скорост и започва да губи обороти дори и да подавам още газ... Иначе на първа няма проблеми ама този баир не е Еверест...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за толкова малко километри каране по шосе трудно би се задръстил филтъра, но в качеството на горивото може да се съмняваш. Като ходих към морето и двете ни коли( Волекс C 30 и MB A160) бяха като спънати и дадоха преразход, а на връщане този проблем го нямаше. Такъв проблем като твоя съм имал, когато карах Киа Карнивал 2,9ТДИ и я заредих на OMW със супер дизелът им (летен). Голям зор беше до като го изгоря това гориво. Едвам я изкарвах от гаража.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сложих пак от този Петрол от който ми бяха сложили като ми я дадоха от шоурума и май се посабуди. Същият баир отново с климатик го взе по-лесно от предишните дни...

Май повече на Газпром няма заредя... или поне на конкретният...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си мисля, че всичко е нормално за такава кола. Това са големи, тежки джипове, а дъстъра е много по-лек. При мен аутлендъра също се задъхва по стръмното (двигател 2.0 дизел 140 коня, към тон и 800 кг тежи). А летен разход с климатик градско 10-11 не е нещо страшно. Като я изкараш на по-дълъг път и без климатик ще си покаже, но в крайна сметка голямата кола няма как да харчи като малка. И аз имам хубави сънища с разхода на Волекса, ама... :) Френския дизел си е френски дизел и е по доста мнения най-добрия в света, а и е икономичен. Разхода ще падне малко като се разработи, но няма да станат чудеса. По-скоро ти ще й свикнеш и няма да ти прави впечатление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност турбо дупката е до около 1750об/мин, което е нормално за дизеловите двигатели.

 

 

Относно разхода в реални условия (София), H6 се представя повече от чудесно. Без старание за икономия е 8,1/100км. При опити за икономично шофиране и следене на индикатора на таблото пада на 7,9/100км. Минималния разход, който съм постигал в София е 7,6/100км…

 
Този цитат е от другата тема с впечатленията за Н6
Как??? 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека ти дам пример с мен - дневния градски среден разход ми се движи между 7.5 и 13.5... Обикновено при нормално градско (задръствания, но не тежки) е около 9-10. Той варира в такива големи граници поради това, че просто градското движение е непредвидимо и различно всеки ден... Плюс това има градско и градско. Абе карай си колата и не го мисли разхода - дай му време и ще се нагодите един към друг :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 
Този цитат е от другата тема с впечатленията за Н6
Как :huh:

 

Лесно, просто с каране...

Ти се оплакваш от разход, но не казваш, какво показва компютъра на таблото, на колко км. е колата, кога за последно е нулиран и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...