Jump to content

тракане при не натиснат съединител


Ginoo

Recommended Posts

Колеги имал ли е някой подобен проблем: чува се тракане при не натиснат съединител (когато автомобила е в движение на скорост, също така се чува и  на място когато не е на скорост). Когато се натисне съединителя шума изчезва.

Редактирано от Ginoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен има нещо подобно. Не го чувам като тракане, но като че ли има нещо подобно на виене. В сервиза в Пловдив ми казаха, че те нищо не чуват и всичко си било нормално. Аз по принцип го усещам само на място като съм на свободна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен има нещо подобно. Не го чувам като тракане, но като че ли има нещо подобно на виене. В сервиза в Пловдив ми казаха, че те нищо не чуват и всичко си било нормално. Аз по принцип го усещам само на място като съм на свободна.

Колега при мен, в началото като се появи това тракане се чуваше когато автомобила не е в движение и на свободна. С времето шума се увеличаваше се повече, обръщал  съм им внимание в сервиза, тяхните обяснения са били : че било нормално да го карам така и че има още време от гаранцията.  В последно време се чува доста както в движение така и като е спрял автомобила  (най-силно се чува когато намаляват оборотите, примерно при спиране на светофар). Интересно ми е дали някой друг имал подобен проблем и как е решен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дизелови ли са автомобилите и от кой модел - подозирам демпфер на съединител

 

Аз съм с бензинов Н6 1.5т. Аз имам чувството , че когато е студено се чува по-силно това тракане/виене. Засега се чува  само при работа на място

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Мисля, че идва от съединителя. Причини - доста, но ако малко увлича то част от въртящия момент се предава на скоростната кутия и карантията трака. При дизелите идва от демпфера и докато не се счупи е нормалко /почти на всичли се чува в определен момент на износване/. Същия проблем и то още от завода в процеса на гаранционното ползване са забелязали и собствениците на новата лада веста. Явно има някаква особеност, но още не съм разглобявал такъв агрегат и не мога да съм по-конкретен. Моя съединител засега се държи учудващо добре, въпреки, че няколко пъти го позатоплих доста, не му е лесно и на него...  :confused1:  :sad5:  :tongue2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

При други жипки се сменя и лагера на първичният вал заедно със съединителя- той е извън скоростната кутия- сменяйте го струва 60 лева , но ви спестява нерви...никъде не е писано в описанието, но така е на Нисан и ред други жипки..Благодаря за вниманието!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никого не агитирам за народна власт !!!!! За това е не съм си купил нова жипка. Питах във форума-никой не знае...справих се с проблема и докладвам За решението.Въпросното животинче е 20413.... пред кутията на първичният вал и е покрито с капак и е отделено от маслената баня в кутията чрез семеринга. На лагера има голяма зегерка, която го държи вътре в отвора. ТОЧКА....

post-29848-0-19009000-1463755317_thumb.jpg

Редактирано от Kan4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Днес ходих до сервиза на "Грейт Уолл" , за да ми подменят датчика за задна скорост. Питах пак и за това тропане/тракане на съединителя. Казаха ми , че може да се дължи и на спад в нивото на маслото в скоростната кутия. След като смениха датчика ( изискваше източване на маслото на скоростната кутия ) и доляха малко масло, въпросното тропане/тракане, като че ли изчезна, или дори и да го има е едва доловимо. Надявам се наистина проблема да е решен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано...макар, че карането с по малко масло не се решава обикновенно с доливането му- може и да е довело до непоправими вреди. Въпросният лагер на първичният вал е извън маслената баня.....така, че не се влияе от маслото. Дано имаш късмет -наслушвай се!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Здравейте и аз имам проблем с лагер на първичния вал, моля някой който го е сменял да каже от къде се коприва или сменя, става въпрос за италиянска H3ка 

Благодаря предварително ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Канчо, болезнено прав си, поздравления,че си се справил. Тоя лагер с масло не се оправя - сменя се и всичко си идва на мястото. Ама дразнещо е, че като отидеш в оторизирания сервиз ти капват 50 гр. масло и ти обясняват как всичко е наред. Струва левчета, мамка му, пък ги мързи да го сменят /работата е доста сериозно количество/. Сменя се при всяка смяна на съединителя и не напомня за себе си.

Редактирано от JI_GIT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...