Jump to content

Нов собственик на Voleex C10 - снимки


poroinik

Recommended Posts

време е и аз да кажа здрасти и да поздравя всички собственици на волекс с безаварийно каране, насочил съм се към закупуване на този автомобил :), вече се запознах с него и ми хареса, не знам защо в няколко теми срещнах постове, че материалите са некачествени (за пластмасите), на мен ми се сториха качествени, интериора е супер, но на няколко пъти тук прочетох, че пада акумулатора ако колата не е карана няколко дни, ето това е притеснително, ще помоля повече собственици да кажат, ако имат такъв проблем и как реагират гаранционните сервизи на проблема.

 

Материалите са абсолютно адекватни за цената на колата. Толкова качествени са колкото на общо взето всички коли за под 25 бона. Вътре няма тапицерия от скъп текстил, кожа и алкантара. Пластмасата и копчетата по таблото нямат поведението на такива от автомобил за 50 бона (или повече), но извинявам се, ако някой го очаква в коя да кола от по-ниския клас ще остане разочарован.

 

За акумулатора до колкото разбирам намират и отстраняват отечките в сервиз гаранционно. Би трябвало проблема да е открит и при по-новите, вече произвеждани у нас C10-ки да го няма изобщо. Дали е така е най-добре наистина някой от собствениците да се изкаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • Отговори 249
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Предвид дискусиите около газовите ето и последните новини от мен. Тук бях казал, че при мен не превключва автоматично от газ на бензин като вземе да свършва газта. Оказа се, че не това е проблема. Същото го направи и при пълна бутилка. Симптомите са, че понякога когато преминава от бензин на газ се дави и гасне. А когато успееше да премине работеше неравномерно с нещо като детонации през 4-5 секунди, които се усещаха в леко тресене на купето. Казвам, че понякога правеше този номер, защото когато я палех след 4-5 часа престой нямаше проблем, но когато я палех след 30-40 минути престой гаснеше.

 

Та след посещение в сервиза се оказа, че това е известен проблем. Някакъв клапан на газовата е с прекалено голям допуск и губи налягане. В сервиза го оправиха като го лепиха(така казаха), но се очаква Виале да доставят част, с която няма да има проблеми след няколко месеца. Засега след ремонта наистина работи супер - равномерно и безпроблемно.

 

Само да ви предупредя, че ако ходите в сервиза с подобен проблем те ще трябва да изпуснат цялата газ от бутилката (след което няма да ви я напълнят безплатно) та по-добре си я изгорете преди това! No comment :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

 

 

Нищо смислено. :tongue4:

 

При превключване на предавките как се държат оборотите.

VVTI на Тойота има една особеност, че точно при освобождаване и преди включване малко ги повишава.

Има ли го това при теб. Било за по-лесно превключване, аз отначало на Королата се шаках :icon_colors:

 

При Voleex-а го няма - за радост! :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Как лети времето...

 

Преди точно една година пуснах тази тема, защото тъкмо бях взел първата си нова кола. Помня как се радвах като дете на близалка. :) Сега вече я имам за даденост, но ако не се кача няколко дена в нея започва да ми липсва... Е, както всяка връзка имахме и не толкова хубави моменти, но пък в крайна сметка още сме заедно и се радваме един на друг.

 

13000 км по-късно все още не съм си получил обещания подарък за покупката (не че някой се надява да го получа) и все още нямам книжка за газовата. Останалото е наред - карам си колата с кеф, пълня газ и все още разни хора ме питат каква марка е :) Надявам се след 10 години да пиша пак в тази тема и да се хваля, че колата ми е станала на 11 :)

 

Поздравявам всички и ви пожелавам да се радвате на колите си :occasion14:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В друга тема споменах, че преди 1-2 седмици като ходих в Митвас и ги питах за книжка за газовата и те взеха, че ми я извадиха от един шкаф зад тях. Явно всички са готови, така че ако искаш може да звъннеш и да ги питаш дали има и за теб. Но щом моята беше готова то със сигурност твоята също ще е там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера съпругата ми също е горд собственик на Voleex C10. Пиша в темата на poroinik защото двете коли имат доста общо. Затова ще кача малко снимки тук. Общото разбира се е модела и цвета :). Разликата е в цвета на тапицерията - светъл, и наличието на дневни светлини (защото взехме N1 модификацията заради наличната комбинация от цвят, тапицерия и дневни светлини).

 

Оборудван е с газова уредба. Разход няма да следя защото автомобилът ще се използва основно от съпругата ми, а тя е с много малко стаж и дълго време не е шофирала. Така, че се предполага висок разход в началото.

 

Благодарение на този форум (благодаря за което :) ) стигнах предварително до извода, че е добре да има дневни светлини заради автоматичното намаляване на осветлението на таблото при включване на фаровете. Което е малко неудобно през деня. С дневните светлини този проблем го няма. Предполагам, че удачен вариант е и да включат в стандартното оборудване опцията за ръчно регулиране на силата на осветеност на таблото, която я има описана в ръководството. Сега на мястото на този регулатор е сложен бутонът за превключване газ/бензин.

 

Другото общо с колата на porolink е снимката с червен ярис (на съседите) :) Edit: gwfan ме светна, че яриса бил стария модел... толкова са ми познанията. Махнах снимките защото са безсмислени.

 

От споменатите проблеми в тази тема не съм срещнал нито един за 2та часа прекарани в колата - багажника се отваря и затваря меко, при превключване на скоростите няма затруднения (вкл. задна). За падане на акумулатора е рано да имам наблюдения.

 

Автомобилът е перфектен за нуждите ни и много ни харесва. На мен лично ми липсва RDS в радиото, както и термометър за външната температура (ръчния климатик го преглъщам). Може би трябва да отбележа, че другата ни кола е 20 годишен VW Passat GT 16V (10 години търкалян от мен, близо 200К км.), който е с все още работещи климаторник и ел. стъкла, но иначе вече всячески се опитва да ме изостави (но аз не го оставям). Та мога да кажа, че има разлика между автоматичен и ръчен климатик, но ако имаше термометър за външната температура сигурно нямаше и да забележа толкова разликата.

 

Дано не съм прекалил със снимките.

post-8026-0-74895100-1351147789_thumb.jpg

post-8026-0-88248500-1351147791_thumb.jpg

post-8026-0-46239800-1351147793_thumb.jpg

post-8026-0-93269400-1351147794_thumb.jpg

post-8026-0-31704200-1351147796_thumb.jpg

post-8026-0-95597900-1351148141_thumb.jpg

post-8026-0-58741500-1351148143_thumb.jpg

post-8026-0-21566700-1351148145_thumb.jpg

post-8026-0-05085200-1351148147_thumb.jpg

post-8026-0-79709800-1351148148_thumb.jpg

post-8026-0-40958300-1351148150_thumb.jpg

post-8026-0-86963200-1351148151_thumb.jpg

post-8026-0-38411700-1351148153_thumb.jpg

Редактирано от emil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл. Радвам се на ентусиазма ти за колата. Честито и все така да се радваш. Пиши свободно в "моята" тема. :)

Пустия датчик на температурата на всички ни липсва, но пък се свиква без него. Бялата тапицерия мен ме притеснява откъм поддръжка, но това е защото би ме мързяло да я пера често :)

А за Яриса - на мен ми е очебийно, че Волекса е по-красив отвън, а ти как мислиш? :)

Още веднъж честито, страхотни снимки, радвайте се на колицата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнявайки го със стария Ярис наистина е много по-красив волекса. Виж вече с новия е въпрос на вкус. Мен лично ме дразни централната конзола (с дисплея и т.н.) на яриса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл. Радвам се на ентусиазма ти за колата. Честито и все така да се радваш. Пиши свободно в "моята" тема. :)

 

Благодаря :)

 

Бялата тапицерия мен ме притеснява откъм поддръжка, но това е защото би ме мързяло да я пера често :)

 

 

Както казах, автомобилът ще се използва основно от съпругата ми. Изборът на цветовете си беше неин. На една от снимките се вижда оранжевият ароматизатор, който също беше съобразен с цветовата схема, а не с аромата му. :toothy12: Определено двамата с дъщерята ще си имаме проблеми с опазването на тапицерията, но открихме къде са циповете за свалянето ѝ - така, че може би почистването няма да е толкова трудно.

 

Аз помогнах само с настояването за дневните светлини. Исках и онази bluethoot джаджа, с която с телефона се говори през аудиосистемата, но не ме огря.

 

А за Яриса - на мен ми е очебийно, че Волекса е по-красив отвън, а ти как мислиш? :)

 

 

Както се оказа съм бил некоректен. След поста на gwfan разбрах защо ми липсва нещо в този ярис (не са били само броя на вратите). Затова махнах ненужните снимки. Иначе за красотата на Волекса и отвън и отвътре няма какво да говорим - още повече, че вече съм пристрастен.

 

 

Сравнявайки го със стария Ярис наистина е много по-красив волекса. Виж вече с новия е въпрос на вкус. Мен лично ме дразни централната конзола (с дисплея и т.н.) на яриса.

 

Благодаря за уточнението. Махнах сравнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен! Аз все още чакам моят Волекс да пристигне. Когато бях при дилъра, никой нищо не ми каза за дневни светлини или bluetooth и сега оставам леко неприятно изненадан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

 

Ние чакахме 2 седмици за да мине срока, в който можем да се откажем от договора за лизинг и след това получихме колата.

 

Дневните светлини са само за N1 варианта - този, с който може да се ползва данъчен кредит. Заплаща се допълнително 192 лв. за една решетка която разделя пътниците от багажника и автомобила по талон се води товарен. Това за сега се отрази на по-скъпата с около 40 лв. гражданска отговорност.

 

А опцията за bluethoot-a я видях в офертата, която ни разпечата дилъра. Има два варианта - единия е само за разговори през аудиосистемата и струва 350 лв., а втория е за стерео streaming от телефона към аудиосистемата (т.е. за слушане на музика без кабел) и е 500 лв. Тези опции ги няма в сайта им, но казаха че не е проблем да се монтират в последствие. Така, че ако държиш на това могат да ти го монтират след като вземеш колата.

Редактирано от emil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен. Както разбрах вече от самите Литекс Моторс дневните светлини са с обикновени халогенни крушки, което е доста тъпо решение имайки предвид, че трябваше да сложат LED крушки, чиято консумация е няколко пъти по-ниска и с по-голяма продължителност на живот. Та и аз съм решил да взема тези дневни светлини, но мисля и да сложа LED крушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Относно Bluetooth:

 

Аз използвам това - Belkin AirCast Auto (цена)

и съм много доволен. Перфектен звук, както за разговори, така и за музика. Закачил съм го на конектора зад ръчната спирачка. Всички кабели могат да се скрият идеално.

A0AW_BELKAIRCAST_129622357589209435EjoV0CRyBJ.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Сутринта при около -15 в София имах проблем с газта. Ето и едно видео.

Сутринта запалих, но от бутончето на газта започна да пиука (както в първата част на клипчето) и затова карах на бензин 10 километра с идеята, че сигурно нещо е позамръзнало по системата на газта. След 10 километра изгасих колата и запалих отново. Този път нямаше пиукане и колата си мина спокойно на газ. Не знам дали в ръководтсвото има нещо по въпроса и дали на някой друг му се е случвало подобно нещо преди... Ще поразпитам в Митвас в понеделник, защото така или иначе ще карам колата на смяна на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен преди 2 дни вечерта към 17 часа запалих колата и изчаках да превключи на газ и тогава потеглих, както правя обикновено. Изминах към 500 метра на газ и при един завой превключих от трета на втора и изведнъж колата изгасна. Досега никога не ми се беше случвало колата някога да изгасне. Запалих отново и нямаше проблеми след това. Днес сутринта запалих и започнах да чистя скреж, и докато чистех предното стъкло след като беше работила около 1 минута двигателя замалко да изгасне, оборотите адски много паднаха.

Редактирано от nmnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се е случвало да паднат много оборотите за 2-3 секунди при превключване от бензин на газ сутрин. Никога не ми се беше случвало да ми пищи така и да мига последната чертичка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен момента, в който минава от бензин на газ се усеща с малко по - силна вибрация. Иначе след като прехвърли, чакам да се покаже първият индикатор на температурата и чак тогава потеглям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, вибрации има(но не винаги!) при преминаване от бензин на газ. Аз обаче не чакам преди да потегля. Особено пък до първа чертичка на температурата в това студено време трябва да чакам 10-15 минути да работи на място при положение, че за 7-8 мин стигам до работата. Паля и тръгвам веднага в повечето случаи. Е, ако имам стъкла за чистене от скреж/сняг тогава колата работи на място докато ги изчистя.

 

А за това бибипкане, което ми се случи сутринта някой да има коментар? Не си спомням някой да е писал за подобно нещо, но все пак да питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не се е случвало да бибитка. Иначе с изчакването от паленето до появяването на първата чертичка минават 4 - 5 мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, да чукна на дърво притеснения по този въпрос нямам. Ако не ме лъже паметта, мисля че някъде в книжката на колата пишеше, че е хубаво да се изчака до появяването на въпросната чертичка и чак тогава да се потегли, за това така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ви е направило впечатление сега като стана студено, при палене сутрин обръща на газ след 2 до 4 минути. Само при първо палене. После през целия ден си обръща нормално за 20-30 сек. след като запалиш. А колкото до гасненето, и на мен ми се е случвало 1-2 пъти за 7-8 месеца - толкова незначително,че не се замислям и не му обръщам внимание. Забравих да кажа, че става дума за Ховера, но предполагам, че и при вас е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен вчера имаше такова угасване. Запалих, тръгнах веднага, спрях на светофар след 400 метра и като дойде ред да тръгвам - гледам свети лампатаза налягане на маслото и се усетих, че е угаснала колата. Запали си нормално и не е гаснала повече. Не беше много студено времето.

Иначе това със странното мигане ми изглежда все едно е блокирал някъде датчика за ниво (защото показва само една черта) и за компютъра все едно няма газ. После както се вижда нормално си светват 4 черти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...