Jump to content

Нов собственик на Voleex C10 - снимки


poroinik

Recommended Posts

Ремонта е с възлагателно писмо. Сервиза се оправя директно със застрахователя за цената...

Бойко би трябвало да знае, че да ни светне по въпроса, защото в този форум разни ''тролове''. Изписаха доста как цените на резервните части щяли да са много високи. Как нямало да има части и колко лошо ще бъде обсужването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 249
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не знам дали е редно да се публикува цена на конкретен ремонт. Но могат да се извадят примерни цени на отделни части. Да кажем колко струва оригинален фар или стоп за колата, съединител, биалетка, чифт задни/предни амортисьори, задни/предни горни носачи и тн - това са често срещани ремонти при всички коли и всеки може да направи съпоставка с цените на другите части за нови автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е редно да се публикува цена на конкретен ремонт. Но могат да се извадят примерни цени на отделни части. Да кажем колко струва оригинален фар или стоп за колата, съединител, биалетка, чифт задни/предни амортисьори, задни/предни горни носачи и тн - това са често срещани ремонти при всички коли и всеки може да направи съпоставка с цените на другите части за нови автомобили.

Добре, може би наистина имаш основание. Но е добре да се изясни темата с цените на частите и цените на ремонтите! :)

 

^Би било добре.

Нека се отвори нова тема "Части за ГУ" и вътре да се споделя подобна информация.

 

 

Идеята е добра.

Редактирано от Говедо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

180 лв струва това удоволствие... Платих я заедно с цената на колата и мислех че така ще си дойде от Китай. Предполагам сега ако някой си купи колата със стандартната решетка и после размисли, че иска спортната, ще има и заплащане за труд по слагането й... Това е въпрос за някой дилър обаче...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, много добре е направена, а между другото, тази решетка ли беше създадена от Български дизайнери, или се бъркам с някоя друга кола? :) Изглежда много добре и така, и със стандартната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е че колата им две предни решетки. Всеки може да си я персонализира. Мисля ,че самата смяна не е толкова трудна и всеки може сам да си я смени.

Частите от старата решетка оставиха ли ти ги? Все пак може да си ги ползваш по нататък.

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яко е...! Можеш да си ги сменяш зимата и лятото заедно с гумите. Само да не е много често, че ще се чудиш по паркингите с коя решетка беше...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Привет, хора.

 

Не съм писал от известно време, защото нямаше какво толкова да споделя. Ето ви ъпдейт какво става с мен и колата ми.

 

Вчера имах леко ПТП - блъснаха ме отзад. Щети - бронята(очевидно :) ) с всички прилежащи джиджавки и за съжаление капака. На снимката не се вижда хубаво, но 1 см от долния ляв ъгъл е огънат, т.е. целия капак е за боядисване заради него. Завеждането на щетата, възлагателното писмо и оставянето на колата в сервиза мина бързо и гладко. В момента колата е в Митвас за отстраняване на повредите:

CIMG0237.jpg

 

Акумулатор:

На 8-ми се върнах от дълъг път. Оставих колата пред блока и не я бях палил до неделя (15-ти). Слизам долу и нямаше никой в акумулатора. Даже централното не сработи. Не съм я забравял с нищо пуснато вътре та ми е интересно защо е станало. Митвас ще проверят за утечки. Иначе с кабели запали веднага и беше пушка след това - никакви проблеми.

 

В неделя установих също, че и един от задните колани не работи - не се закопчава. Митвас ще го отстранят гаранционно.

 

Така и така колата влезна в сервиз - решихме да направим и първото ТО сега. Ще видим дали като си я получа ще има разлика в поведението й на пътя.

 

Търся поп, който да се занимава с освещаване на коли, че старата 3 години я търкалях и нищо не ми се е случвало :)

Не се притеснявай, важното е на теб нищо да ти няма. А ламарини и пластмаси се оправят.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравей колега.

да те попитам се сетих горе долу сервизното обслужване по джоба ли е или е завишено доста като при другите дилъри...говоря за елементарните ролки ремъци и тн...хах то впрочем навъртя ли и толкова км за да я вкарваш за тях?

Поздрави и със здраве да си я караш и безаварийно ! :lol:))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизното обслужване на 5к км както съм писал на предната страница е:

Маслото е сменено с Мобил 5В40 - 3,5 литра. А това на скоростите с Мобил 75В90 - 2,2 литра. Цялото обслужване струва 250 лева.

 

За следващите не знам - като ги мина ще пиша.

 

Иначе от доста време не съм писал и нека ви дам един ъпдейт. Преди 2 седмици сложих ГИ. Навъртях около 700 км на газ (главно извънградско) и мога да кажа, че:

  • няма никаква разлика с бензин при вървежа. И при набиране и при каране с висока скорост не можеш да познаеш на газ ли си или на бензин
  • превключването от газ на бензин сутрин при около 0 градуса става за около 400 метра
  • все още е рано да се говори за разход, но както се вижда от подписа ми дава малко над 8,5. Това са 11 лв/100км за разлика от бензина, който е 20 лв/100 км. Ей, на вчера заредих 31 литра газ за 39 лв B)
  • от самата бутилка се чува жуженето на помпата, което обаче при движение в повечето случаи се заглушава от околния шум и не е нещо дразнещо (поне за мен)

Все още по колата нищо не тропа и скърца за жалост на хейтърите. След смяната на маслото мога да кажа, че определено поне скоростите са много по-отзивчиви и вече няма абсолютно никакъв проблем с трудно влизане на първа. Препоръчвам (ако дилърите се навият, де) първата смяна да се прави по-рано от 5к км.

 

 

След ремонта на бронята имам проблем с парктроника и той е, че си свири когато си иска. Преди беше железен. Някой ден като влезна в сервиза ще им кажа да го погледнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен взе да скърца шофьорската седалка, а тежа едва 60кг. Появи се тропане в кормилото (не знам от къде идва реално) като минавам през павета. Пробвах да сменя позицията на волана да е по-надолу, защото до сега беше на най-горното си положение. Съмнява ме да се оправи с това проблема, но ще видим. Днес и аз си поръчах ГИ, а и след 1500км ще съм за първото техническо обслужване. Има една пластмаса до шофьорската седалка, където се скрива колана, която постоянно се откопчава. Като я натисна след малко пак излиза сама, явно има напрежение и щипката не може да задържи пластмасата. Сменени задни амортесьори в самото начало и това е всичко, от което се оплаквам за сега. От колата съм доволен и е много добра за цена/качество/екстри.

Редактирано от nmnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

време е и аз да кажа здрасти и да поздравя всички собственици на волекс с безаварийно каране, насочил съм се към закупуване на този автомобил :), вече се запознах с него и ми хареса, не знам защо в няколко теми срещнах постове, че материалите са некачествени (за пластмасите), на мен ми се сториха качествени, интериора е супер, но на няколко пъти тук прочетох, че пада акумулатора ако колата не е карана няколко дни, ето това е притеснително, ще помоля повече собственици да кажат, ако имат такъв проблем и как реагират гаранционните сервизи на проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте и от мен,

наскоро погледнах едно упътване от един Волекс 10. Вътре бе описано че при каране при 120км/ч светва светлинен индикатор на панела и започва и звуков сигнал за 10 секунди. При возенето при един приятел по магистралата не се вкючи нито светлинния нито звуковия сигнал.

А при вас как е ?

Иначе приятен автомобил - возене, визия и качество. Приятно ми е че в България се сглобява такъв продукт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази предупредителна е описана и в книжката на H5, но реално я няма да таблото. Съдържанието в книжките е общо за много модификации и за различни пазари и е възможно да има разлики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма логика при разрешени 130 , а вече 140 км/ч по магистралите у нас да се включва такъв сигнал още на 120км/ч, може би затова за България са я ограничили софтуерно . Иначе екстрата не е лоша , ако може да се настройва индивидуално от шофьора за различна скорост .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...