Jump to content

Окончателни цени на Voleex C10 след изчерпване на Great Edition, опция за ESP


Boyko23

Recommended Posts

Г-н Петков,

започваме да се повтаряме, но пак ще кажа:

- изчакайте 1.3 мотора, който ще е "атрактивен" за малки и средни фирми;

- изчакайте поне официалното откриване на мрежата през Октомври и тогава да коментираме дългосрочната държавна политика;

- сайта работи от няколко дни. След броени дни ще има и информация за лизинга. Въпреки, че който му трябва лизинг е намерил отдавна...

 

Разберете, че автомобилно производство/бизнес не се стартира за 2 седмици. Дотук за около 2 години имаме много направени неща - завод на броени седмици от тестово производство, дилърска мрежа, складова наличност, старт на медийна кампания, работещ сайт, осигурена сервизна мрежа, квалифицирани специалисти по сервизната поддръжка...

 

На всеки е ясно, какво още трябва да се направи, но нещата не се случват с магическа пръчка...

Поздрави!

  • Upvote 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 102
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При коректно сравняване на цените ,имам предвид без да намесваме отстъпките, Voleex C10 e без конкуренция за това богато оборудване дори и след промоцията това е факт ! Сигурно след време и нашите дилъри на марката ще могат да дават добри отстъпки.

Boyko23 , имам въпрос към теб , знае ли се кога ще се предлага С10 с CVT автомат и на каква цена приблизително ще е екстрата ? Иначе ти благодаря за търпението и не ни се сърди , но ние малко се бяхме размечтали за кола бъкана с екстри с ел. сгъваеми огледала(това го нямат далеч по-скъпи коли) лети джанти и прочее на цена около 10хил.лв. и вноска по лизинга 150лв. , че и качествено направена :drunken_smilie:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Boyko23 , имам въпрос към теб , знае ли се кога ще се предлага С10 с CVT автомат и на каква цена приблизително ще е екстрата ? Иначе ти благодаря за търпението и не ни се сърди , но ние малко се бяхме размечтали за кола бъкана с екстри с ел. сгъваеми огледала(това го нямат далеч по-скъпи коли) лети джанти и прочее на цена около 10хил.лв. и вноска по лизинга 150лв. , че и качествено направена :drunken_smilie:

Модела с CVT не се предлага за момента в Бг и съответно не е ценообразуван, колега... :icon_pale:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според моето скромно мнение ЛМ имат много да наваксват с медийното си присъствие и пазарната си стратегия, но това в крайна сметка си е техен проблем.

От една моя среща с двама техни мениджъри, тази пролет, те бяха твърдо убедени, че в края на Август ще започнат производство в Ловеч както и продажби на вносни автомобили по същото време, но както сами виждаме времето лети и не чака, така че гадаенето продължава......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Аз не мога да разбера как може да се обсъжда толкова очевадно недоразумение ... Дадох пример в друг форум за сравнение на утвърдени марки с "нови" или китайски в случая. Един телевизор Сони с еднакви параметри е два пъти по-скъп от същия китайски Санг примерно и макар и двата да се произведени в Китай, разликата в цената идва от доказаната марка Сони, а не от "екстрите" които са еднакви за двата модела. Сега си имаме Волекс, който е Санг в автомобилната индустрия и това китайче се "напъва" с батковците да се мери по цени, още повече в опит да продаде първата (евър) бройка.

Аз си закупих Шевролет Авео миналата година ( още нямаше Волекс, не че щеше да има някакво значение ) и въпросното Авео за 14 000 лв ( нямаше още фейслифт и "ново" Авео ) е базов модел и е с кажи речи "топ" екстрите на Волекса - има си климатик, еър бег, СД с МР3 и вход за USB, ел стъкла, централно и всичко останало описано като екстри при китаеца ( подсилени врати за удар, система за заключване на задни врати за деца, имобилайзер и всички останали глупости дето никой не ги пише като екстри освен "Великата Стена", но това е друга тема ). За да опростя сравнението нямам задни дискови спирачки, лети джанти, прибираеми огледала и парктроник. Както и да го погледна, Волекс за 16 000 + с базово оборудване е за клиника - ментална. Вярно е, че тези 200 бройки ще се продават следващите 10 години и на практика цената няма да мръдне, но веднъж като се продадат фабриката може да затваря или да свали цените с 20-30% ако иска да просъществува поне докато се счупят първите бройки и за всички стане ясно, че китайското си е китайско независимо дали го сглобяваш в БГ или на Луната.

Не искам да засегна първите "ентусиасти" закупили или възнамеряващи да закупят никому неизвестен продукт срещу утвърден такъв на практически същата цена, но в това наистина няма логика.

Добре, спряга се някакъв супер мотор тука 1.5 - 97 к.с. - ами еквивалента на Шевролет е 1.4, има по-голяма мощност, по-голям въртящ момент, по-малко вредни емисии и по-малък разход - извинявам се ама и 3 литрови мотори да наблъскат в тези коли това не схващам как трябва да влияе на цената след като имаме "глуха" кубатура с изостанали технологии. При това този на Шевролет не оскъпява цената съществено и пак е по-евтин от "базата" на която ще се предлага китаеца.

Правя сравнение с Шевролет, защото там съм по наясно, но Фиат, Шкода, Дачия, че дори и Тойота си струват много повече за това което предлагат, да не говорим, че те не са САНГ в автомобилния свят.

Не знам как се чувстват дилърите в шоурумите на Великата Стена, но определено ще им трябват опияти за да убедят трезвомислещ клиент да си закупи въпросното изделие. Не на последно място съвсем не останах впечатлен от сглобката точно на въпросния Волекс - може в БГ да ги сглобяват по-добре, но то си лъха на евтино отвсякъде, а за качеството се вижда и с невъоръжено око, че е далеч от добро. Не казвам, че Шевролет или другите в бранша предлагат супер качество за най-евтините си модели - но китайски двигател с китайска скоростна кутия върху китайска платформа не ми звучи като качество. Големите в бранша със 100 годишна история и нагоре правят "гафове" с двигатели, скорости, окачване и какво ли още не въпреки традициите и ноу-хау-то с което разполагат - Китайците с крадено от "ривърс инженеринг" ноу-хау всъщност не знаят как и какво точно правят, но знаят, че щом някой го е направил така, значи така трябва и тези китайци говорят за качество ... извинявам се, но темата определено не е за трезвомислещи.

  • Upvote 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Актуалната цена за Авео 1.4 е 21 632 лева или с около 6000 лева по-висока от Voolex

 

При това с базово оборудване, което е далеч по-бедно от на Voolex

Като казвам бедно , липсват:

 

- задни дискови спирачки

- ел стъкла отазд

- ел огледала

- сгъване на огледалата

- централно с дистанционно

- дистанционно отваряне на багажника

- алуминиеви джанти

- фарове за мъгла

- огледала в цвета на купето

- дръжки в цвета на купето

- Радио с МР3 и 6 говорителя и USB

- парктроник

- 2 въздушни възглавници

- сигурно има и още

 

Кой какво пише за "екстра" си е негова работа, но от Шевролет са записали като такава "жабка с капак"

Авеото според теб е по-мощно, но само с 4 к.с което е достатъчно да мине 100кс.с и да е в категорията на висок данък.

Не забравяй че Авеото е Деу, корейска кола. И техните двигатели са от фирмата майка, но тяхна изработка. Още повече че се сглобява най-различни държави като Таджикистан и т.н.

Допреди 10 години и към тях се гледаше с недоверие, не са от "големите" в бранша.

Какво си видял с просто око в качеството, не стана ясно. Но колата изглежда добре и се движи добре. Нищо по-различно от конкуренцията. От повечето конкуренти изглежда даже по-добре и по-луксозна. Особено от базовите

Редактирано от muf
  • Upvote 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега цените които съм написал са си актуални и са за Авео преди фейслифта, което не касае китаеца засега. Базовото Авео с базовия китаец е по-евтино и не мисля, че изостава от екстрите - ти си описал топ нивото на китаеца което за Авео е още 2 страници към "китайския" списък с екстри, а темата е окончателните цени на Волекса, което означава 16 399 лв - нали не бъркам нещо. Двигателя го споменавам за да се разбере, че този 1.5 не е нито мощен, нито модерен, нито икономичен, нито екологичен - ОК, а това с колко коня е по-слаб няма смисъл да го коментираме след като кубатурата му е 1.5 срещу 1.4 за Шевролет. Авеото се предлага с аларма и централно управление стандартно.

А това което виждам с просто око не е това което ти виждаш и разликата идва от там, че аз като гледам и виждам понеже съм малко или повече технически грамотен, а ти може да си икономист и да виждаш само цветовете - откъде да те знам.

Данъчен кредит ползват всички коли ако целта на ползването им е таксита примерно.

 

П.С. Не на последно място, като решиш да продадеш китаеца след 3 години да кажем на каква цена ще го продадеш? Не мисля че ще е дори и близо до цената на еквивалентен Шевролет, Фиат, Шкода или Тойота. Да не говорим, че е много възможно и да не можеш да го продадеш - все пак пазара за китайски коли втора употреба не е особено разработен.

Редактирано от stinbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та ето какво се предлага на промоция от стария модел на Авео/Калос и то за 15хил. лева :

http://www.cars.bg/n8196

Както се вижда нито е 1.4 , нито е 14хил. , а че дилърите на шевролет правят големи отстъпки е така , но чак пък толкова...

Впрочем Ярис , на който е базиран чрез лицензи Vоleex C10 е далеч по-успешен и продаван по света модел от Калос/Авео.

Дали дилърите на конкуренцията не пишат по форумите вече , а ?

 

ПП. А цената на втора ръка на Калоса клони към тази на Москвич в Надин !

Редактирано от nikid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега NIKID, нали си грамотен - чети по-добре http://www.cars.bg/n8554. Говорим за цени на базов модел на Шевролет за такъв на Волекс, но дори и топ класа с екстрите всъщност не представлява нещо което не можеш да си закупиш - китайски парктроник - 30 лв., китайски джанти - каквито ти душа иска до 100 лв/б задни дискове не мисля че ти трябват за тези мощности.

Далеч съм от това да рекламирам най-евтиния Шевролет и само за това, че имам такъв ( имам още Пежо 206 сс и Опел Зафира ) не означава, че съм му фен - даже напротив. Толкова некачествена кола не съм имал - буквално. Ламарините са супер тънки, боята некачествена и се драска от всичко, возията е твърда ( което си е типично за малка кола да кажем ), обезшумяването отвратително - а за капак се оказа и че имат проблеми със скоростните кутии за моделите с двигател 1.2 какъвто е моя и трябва да сменям масло на скорости на 30 000 км, което е нечувано безумие, но ...

Китайското изделие в никакъв случай няма да е повече от китайско и вярвам на това което виждам, въпреки че не съм го карал. Шевролет може да има проблем със скоростната кутия, но това не значи че не влизат скоростите както пише за китаеца ( задна по-конкретно ). Шевролет на 3 години струва колкото 20 москвича за скрап - както вече уточнихме явно си грамотен, влез в мобиле.

А за Яриса не съм писал, защото не съм запознат какво се предлага, но споменах че всички останали марки имат конкурентни цени и очевидно някакво качество с което да задминат китайчето.

В крайна сметка който е решил да си взема Санг на цената на Сони, това си е негово решение, аз лично ще си взема Сонито.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега цените които съм написал са си актуални и са за Авео преди фейслифта, което не касае китаеца засега. Базовото Авео с базовия китаец е по-евтино и не мисля, че изостава от екстрите - ти си описал топ нивото на китаеца което за Авео е още 2 страници към "китайския" списък с екстри, а темата е окончателните цени на Волекса, което означава 16 399 лв - нали не бъркам нещо.

 

Доста объркано писание...

"Китаеца" няма друго ниво, има само това.

описал съм базовото Авео , което с 6000 лева по-скъпо. Тоест за 6 бона повече получаваш базово Авео.

Всъщност даже с прилично оборудване ценатаотива над 23 000.........

За Voolex си се объркал цената на "топ" е 15990. Разлика около 7000 бона при по-добро оборудване

 

 

 

Двигателя го споменавам за да се разбере, че този 1.5 не е нито мощен, нито модерен, нито икономичен, нито екологичен - ОК, а това с колко коня е по-слаб няма смисъл да го коментираме след като кубатурата му е 1.5 срещу 1.4 за Шевролет. Авеото се предлага с аларма и централно управление стандартно.

 

Няма смисъл, ама си го коментирал. 1.5 97кс. си е супер и откъм мощност и откъм данък. С Авео 101 к.с. ще плащащ треи пъти по-голям данък за същата мощност.

 

 

 

А това което виждам с просто око не е това което ти виждаш и разликата идва от там, че аз като гледам и виждам понеже съм малко или повече технически грамотен, а ти може да си икономист и да виждаш само цветовете - откъде да те знам.

Данъчен кредит ползват всички коли ако целта на ползването им е таксита примерно.

 

И пак не стана ясно какво си видял и дали изобщо си виждал Voolex на живо.

Според мен не си и си говориш наизуст

Може да си много компетентен, но не ми разправяй че Авео е върха на качеството, защото Деу-Шевролет няколко години подред печели класации за некачествена кола. Даже таксиджиите се отказаха от Авео, защото след 100 000 км са за пресата, а това за такси означава 1-2 години

 

 

П.С. Не на последно място, като решиш да продадеш китаеца след 3 години да кажем на каква цена ще го продадеш? Не мисля че ще е дори и близо до цената на еквивалентен Шевролет, Фиат, Шкода или Тойота. Да не говорим, че е много възможно и да не можеш да го продадеш - все пак пазара за китайски коли втора употреба не е особено разработен.

 

Шевролет, Фиат, Шкода или Тойота са твърде различни марки и имат различна обезценка.

Добре си набутал Деу до Тойота, но разликата е от небето до земята и е малко нескромно да го правиш :toothy12:

 

Китайското изделие в никакъв случай няма да е повече от китайско и вярвам на това което виждам, въпреки че не съм го карал

 

 

Е прав съм бил, с просто око нищо не си видял, но вече знаеш......

 

А за Яриса не съм писал, защото не съм запознат какво се предлага, но споменах че всички останали марки имат конкурентни цени и очевидно някакво качество с което да задминат китайчето.

В крайна сметка който е решил да си взема Санг на цената на Сони, това си е негово решение, аз лично ще си взема Сонито.

конкурентни цени от над 23 000 лева (при 15 600 за Voolex)

И не си взел Сони, а Нео. И колкото да пишеш по форумите ще си остане Нео.

Редактирано от muf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде още един уж грамотен , а трябва да му се обяснява по няколко пъти.

1.Авеото с линка който съм пуснал е преди фейслифта с 1.4 двигател и струва 15 397, а китаеца с "новите" окончателни цени базов ще струва 16 399 - това сравнявам, база срещу база.

2.Двигателят за теб може да е супер, трепач, отличен и какъвто още искаш го наречи, но откъм параметри е дърво, умрял, старомоден, некачествен, неикономичен, неекологичен - схващаш ли разликата между това което ти виждаш и реална оценка.

3.Видях Волекса в Изложбения център и ти казвам съвсем отговорно, че китаеца е "смях" като качество на изработка и технически решения. За Шевролет не знам защо реши, че съм казал че е върха на качеството - напротив ( пак не четеш ).

4.Обезценката ми е ясно, че е различна за различните коли и точно за това намеквам, че при китаеца ще е рекордна - даже Дачия няма да може да се справи. Не съм набутвал Шевролет никъде, опитвам се да набутам китаеца някъде, но се чудя къде да го сложа.

5.За това че си прав не съм се съмнявал - със свръхестествените способности които имаш - да знаеш кой какво е правил и виждал, нямам съмнения в правотата ти.

6.Аз може и да не съм си взел Сони, но не съм и плащал за такова - а Волекса определено се напъва за Санг качество и Сони цена.

 

Както и да е след като им се възхищавате и радвате на китайчетата няма да ви дразня - все пак нали сме във форума на китаеца - за него или добро или нищо. Карайте си ги със здраве и им се радвайте - доста пари струват все пак.

Редактирано от stinbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега stinbg, няма нужда на никой нищо да се обяснява, още повече по няколко пъти. Изумява ме желанието ти да се регистрираш в чужд форум, за да оплюеш продукт, до който не си се докосвал, а имаш някакви бегли наблюдения, аргументирайки се се чрез стереоти относно китайското производство.

 

1. Авеото от линка, който си пуснал е стар модел, който се опитват да изчистят на склад. Колкото и да показваш колко по на оферта е - става дума за последни бройки, които Шевролет няма начин да продадът ако не смъкнат безубразно много цените спрямо новия им модел. Това е известна практика - ако отида в Moto-Phohe София съм сигурен, че ще ми изкопаят Ford Focus и Ford Mondeo от складова наличност - нова кола на две години с 30% под ценовата листа за актуалния базов модел, но това е нереално сравнение - просто говорим за стар залежал модел. След някоя друга година, като пуснат Facelift на Voleex ще има същите оферти - не си се прецакал, просто си взел Aveo, това не значи, че китайците не стават (вече има хора във форума, които на практика доказват обратното).

 

2. Въпросния китайски дървен умрял старомоден двигател е Toyota 1.5 VVTi, който мисля все още се слага в Корола и до скоро се слагаше в стария Ярис (тази година има нов). Двигателя е изпипан, макар GWM да са сложили името си на него - знаем, че поточните линии и всичко е закупено от Toyota, които правят повече коли от въпросната марка, която лансираш пред GW.

 

3. Видял си Волекса и ни казваш отговорно, че е за смях. Ние ти казваме, че може би си сбъркал колата, която си гледал - и ти не четеш. И аз сядах във Волекса, даже съм единствения наоколо, който и във C30 се е возил, макар за малко. Имаме и двама потребители, които са направили съзнателния избор за колата пред много други. Ако качеството е за смях, вероятно се смееш и като влезеш в Шевролета, вероятно и хората, които карат Dacia или Фабия или евтина Киа също се трепят от смях всеки път като си влезнат в колите, защото определено качеството не е много различно. Но въпроса е, че ти сравняваш колата от която си доволен спрямо кола, за която си предубеден, че е китайски боклук.

 

4. Обезценнката няма да е много по-различна спрямо твоето Авео, особено щом продуктите ще се правят у нас, ще има оригинални части на добри цени, с бърза доставка. Ако потреблението се дигне, ще има кадърни майстори навсякъде. Като гледам как едно Renault преди 5 години е струвало 50 бона, сега струва под 10 000лв, едва ли Волекса има с какво да разочарова спрямо модел на едно видно автомобилно "Сони" (да приемем, че рено не правят коли от вчера и минават за "Сони" от безумното ти сравнеие).

 

5. Впечатленията на muf от постовете ти са същите като моите - не говориш от опит, а от далечни наблюдения съчетани със стереотипи относно китайското произвдство и съответните ти предубеждения към марката. Това е интернет форум - всичко, което знаем идва от това, което пишеш. В интернет е така - хората нямат нужда от свръхестестевни способности, за да те съдят - правят го по това, което казваш, начина по който се изразяваш - не е трудно да се правят заключения. Ако твърдиш, че съвсем друго нещо си имал предвид, докато няколко човека остават с еднакви различни впечатления от теб, това показва колко добре умееш да боравиш с писмената реч.

 

6. Смяташ, че Волекса е скъп, само защото си абсолютно и сто процента убеден, че той е много по-лош от твоето Авео. Но няма как да докажеш, че е така - за парите си, цената му е много по-ниска (спри да говориш за тоя "преди фейслифта" модел, който може да се намери само в сайтове нямащи нищо общо с официалния). Колата си има гаранцията, вече си има и клиентите. Времето ще докаже дали е била добра или не - без да имаш доказателства, че колата е по-некачествена, освен с "измислени" аргументи, а практически факти, няма голям смисъл да се напъваш.

 

 

Предубедеността няма как да се поправи във форум, в който си регистрирал просто, за да плюеш. Не виждам причина ти да отделяш скъпоценното си време да подкопаваш името на продукт, който не ползваш и който вероятно ще донесе не малко на икономиката на държавата в която ти караш своето Авео.

 

ПП: Не ги мисли 200те бройки на GW, от време на време имам контакти с Литекс, които дават официална информация за това как се движат нещата със завода и всичко останало около Great Wall в България. Мога да ти кажа, че поръчките си вървят, хората си чакат и си получават колите и вероятно съвсем скоро по улиците ще има повече нови коли на Great Wall от колкото нови на която и да е друга марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Типично е българина, като се набута с някой боклук да почне да търси нещо, което да оплюе като по-калпаво от неговото.

Точно това прави и този образ.

Мойто момче, ти не си виждал Voolex. Нито в изложбения център нито и на сън

Приказваш наизуст и не спираш да говориш глупости.

Първо беше купил Авео за 14 000, сега стана 16 000

Не разбра че Voolex не струва 16...., нещо което щеше да знаеш ако беше наистина ходил на изложението.

VVTI технологията е космичекси напред пред старите опелови двигатели, които Деу слагат на колите си.

Знам го, защото карам точно такъв - откъм мощност и особено икономичност, Деу са 20 години назад.

Твърдиш че си компетентен, но явно си съвсем бос или най-вероятно твърде неопитен за да се излагаш така.

Фактите са неумолимо срещу плювачи като теб:

 

23 000 за калпаво Авео срещу 15990 за Voolex с 5 г гаранция и много повече екстри

Цена, оборудване, гаранция, сервизи... всичко е в полза Voolex.

 

А качеството.... Деу не може да е мярка за някакво качество.

GW трябва да гонят качество по-добро от на Деу, защото както знаем Деу фалира именно заради ниско качество и многото провали

Негативизма и злобата не са подобрили положението на никого, едва ли ти ще си първия.

Откажи се и ако искаш да вземеш отношение по някоя тема, първо виж за какво става въпрос.

Пак повтарям :

Ти не си виждал колата на живо, нямаш понятие какво е VVTI, нямаш НИКАВИ впечатления. Имаш само проблеми с твоя трошляк и вместо да го продаеш искаш да се успокоиш като се присмееш на някой.

Няма да се :toothy9: получи

Редактирано от muf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да отбележа , че и от Деу(Шевролет) не разбира , защото непрекъснато повтаря "Авео преди фейслифта" , а такова животно няма ! Новото Авео е на чисто нова платформа и структура на купето с много добри постижения в сигурността ,смяната се наложи именно заради несигурното и чупливо купе на предишния модел, за който казва ,че притежава .

  • Upvote 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как са се отнесли към stinbg в Деу форума

Автор на поста е администратора на форума

Колега, stinbg, малко са форумите, които биха допуснали такова отношение към останалите юзери от форума, да не кажа, че никой, освен този! ...освен това да не говорим пък за обида към модератор. Всички оценяваме твоята ерудираност и познания, но за последен път призовавам към културно, колегиално, възпитано отношение към колегите, както и уважение. Нека темите се разискват чисто технически и обосновано, без никакви негативни определения от лично естество към всеки останал потребител тук! Има си правила и благодарение на тях все още форумчето ни запазва донякъде благоприличие, няма да щадя мерки за спазването им, независимо от начините и загубите!

 

Явлението форумен трол е масово и на практика е психично заболяване.

Време и нашия админ да се заеме с болния :evil3:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега stinbg, като започнеш да ми правиш евала за форумна демокрация и как трябвало да се отнасям към човек който не показва капка уважение към останалите участници, ми идва да заплача пред огледалото от умиление.

 

Повече няма да можеш да пишеш в този форум преди модератор да е одобрил мнението ти. Това се налага защото не си способен да водиш интелигентен разговор сред аргументите ти няма нито едно нещо, което можеш да докажеш и в същото време се заяждаш, обиждаш и правиш нападки. Тези дрезги в крайна сметка откланят темите от първоначалния им замисъл и ги запращат към съвсем друго измерение, където ти пишеш глупости, а няколко човека се опитват да ти покажат защо си крив - което виждам, че не се получава.

 

Това е фен форум на GW, но тук е добре дошъл всеки и тъй като форума е нов и малък, сме доста по-либерални от големите форуми. Не съм изтрил нито едно интелигентно мнение (позитивно или отрицателно - можеш да видиш и темата за Amarok, друг потребител се е изказал защо не би си купил Voleex C10 и други), на теб изтрих вече доста. Или си рекламно лице на Daewoo/Chevrolet или техен сляп фен с прекалено много свободно време, за да ходиш по чуждите форуми и да проповядваш колко по-изгодни са те от коли, в които не си сядал. Няма как да направим всички щастливи, но ще има доста повече щастливи хора с един трол по-малко от колкото какъвто и да е друг развой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се върнем към темата.

 

Наскоро получих информация от Литекс Моторс, че тази ценова листа не е официална, те бяха много изненадани, че има такова нещо някъде. Казаха, че до изчерпване на първите 200 промоционални бройки - цената е 16 хиляди. След това предстои да се направи ценообразуване, но за сега тази ценова листа не може да се счита за вярна. В същото време е добре да отбележа, че не я и отхвърлиха твърдо, нито са подсказали, че цените ще са по-ниски, нито, че ще са по-високи.

  • Upvote 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също се учудих на цените ,които ни предоставиха от дилърите преди време , защото на изложението говорих с човек явно от ръководството , който беше много наясно по всички детайли. Та той спомена ,че след тези първи 200 цената ще скочи според него около 500-600лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

За всички фенове на марката, прилагам ценовата листа на Great Wall Voleex C10.

Искам отново да подчертая - това са окончателните цени на модела! В момента продължава да се продава специалното изпълнение Great Edition, което наброява 200 автомобила на промо цена от 15 990лв. След неговото изчерпване, остават цените, които ще видите във файла... ;)

 

Ха - Ха - Ха......

Имам дежа вю...,а именно проваленият Роувър в БГ .... :)

Quo vadis, български Роувър?...

Роувър се проваля на пазара поради неясна маркетинговата стратегия, неконкурентната цена и съперници в лицето на Шкода. Рено, Сеат и ФВ ...

Дали няма да има Роувър 2 ? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тази разлика, че въпросоното Метро трябваше да се продава само в България, а GW търси пазара на ЕС, от сойто точно българският е повече от незначителен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тази разлика, че въпросоното Метро трябваше да се продава само в България, а GW търси пазара на ЕС, от сойто точно българският е повече от незначителен.

 

Ми, добре :)

Само да ти кажа, че европейците карат НОВИ коли от поне половин век и за тях цената е фактор, но не първостепенен...Аз не виждам как ще си купя китайска кола, сделана в БГ на тази цена, при положение, че FIAT PANDA с климатик в момента е промо - 14 500 лв за налични автомобили, Шкода Фабия (базова) е 14 200 лв....и т.н. и т.н....

Желая успех на ГУ, аз лично също ИМАХ идея да ги подкрепя с покупка, но при тези цени...

ГУД ЛЪК....:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой май се е пререгистрирал с ново име.

И Шкода Фабия с тия екстри е над 23 000 и то с 2 години гаранция

Фиат Панда също е по-скъпа, а и е много по-тясна и малка. И бих добавил и много по-грозна с дизайн от 90-те. Не случайно още не съм виждал на улицата

И изобщо, за който няма пари, няма подходяща кола. :bootyshake:

Дори Ладите са по 14- 15 000 лв с допотопната си технология

Няма как да ти направят кола с 1000 екстри, двигател по-голям от 0.8 (60 кс.), 5г гаранция и да струва 8000 лева

Voleex - a е с 7000 под конкурентите, изглежда по-добре от повечето от тях и има 5г гаранция.

Който има пари, има и реална преценка, който няма - чака някой да му подари нещо, ама не става

Редактирано от muf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...И Шкода Фабия с тия екстри е над 23 000 и то с 2 години гаранция...

 

skoda-fabia7.jpg

Фабия Амбиенте 1,2 HTP / 44 kW / 60 к.с., 5М - 18 098 лв.

 

Безопасност, функционалност, комфорт

 

Климатик с регулиране на температурата

 

Rадио CD MP3 "DANCE" 2 DIN с аудиобукса

 

ABS вкл. MSR + Dual Rate

 

Предни електрически стъкла

 

Централно заключване с блокировка

 

Бордкомпютър

 

Airbag за водача

 

Airbag за пътника до водача

 

Странични въздушни възглавници за водача и пътника отпред

 

Предупредителна светлина за незакопчан колан на водача

 

Пепелник и запалка с осветление

 

4 броя дръжки над вратите

 

ESP вкл. ABS, MSR, ASR, EDS и HBA (за 1,2 7DSG)

 

Триточкови предпазни колани с пиропатрони за донатягане отпред

 

Прекъсване на горивото при удар

 

Защита за пешеходци

 

Оборотомер с дигитален часовник

 

Предни и задна чистачки с регулируем интервал и с пръскачки

 

Зумер за забравени светлини

 

Имобилайзер

 

Поленов филтър и система за рециркулация на въздуха в купето

 

Екстериор

 

Фарове за мъгла с функция "Дневни светлини"

 

Черни декоративно-защитни лайсни на вратите

 

Странични огледала и дръжки на вратите с цвета на купето

 

Арматурно табло с две затварящи се отделения за вещи

 

Калобрани отзад

 

Стоманени джанти 14" с гуми 185/60 R14

 

Стоманени джанти 15" с гуми 195/55 R15 за 105 к.с.

 

Брони с цвета на купето

 

Фарове "Clear optic"

 

Радиоподготовка с 4 високоговорителя и антена

 

Големи декоративни тасове на колелата

 

Кора под двигателя

 

Интериор

 

Седалка на водача с регулиране по височина

 

Кутия за вещи под седалката на водача

 

Джобове в седалките и в корите на вратите

 

Делима задна седалка 1/3 : 2/3

 

Хромирани елементи в интериора

 

Арматурно табло от по-меки материали

 

Регулируем волан по височина и дължина с хидроусилвател

 

Кора над багажното отделение

 

Арматурно табло с две отворени отделения за вещи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...