Jump to content

Great Wall Hover H6


Recommended Posts

От август месец на пазара в Китай ще бъде достъпен новия компактен SUV - Great Wall Hover H6. Този модел бе представен като експонат и на автосалона в София и ясно можеше да се види, че е разположен в сегмента на Toyota Rav4 и по нищо не отстъпва на японския модел, поне що се отнася до изработката и дизайна. На местните пазари Н6, ще се предлага с нов 1.5 литров бензинов, турбо агрегат чиято мощност е 134к.с. Успоредно с него ще се предлагат и по-големи 2.0 и 2.4 литрови атмосферни агрегати, като задвижването ще бъде 4х2 или 4х4. За пазарите извън китайската република е предназначен и турбо дизелова версия, но за нея информация ще има в края на тази година. За сега не се съобщава дали този модел има вероятност да бъде произвеждан и в България, но ако не друго, то най-вероятно в близко бъдеще Н6, ще се предлага и на българския пазар, като очакваната цена за версията с две задвижващи колела е около 25 000лв с ДДС.1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност очаква се точно този модел да се произвежда в България , а Н5 да е от внос , поне това е информацията за сега . Иначе е в сегмента на Rav4( и според мен е с по-добър дизайн) и Captiva . Дизелът с автоматична кутия ще е безпорен  хит , а и  1,5 Турбо бензин  ,също  .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бях определил Дачия Дъстър като "моя автомобил", но от както видях Н6 вече ми е друг любимеца ... Дай боже след няколко години да дам Сандерото на жена ми а аз да карам ей такова!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

За производството на Н6 100 робота ще бъдат монтирани в новия завод на GW в Китай. Роботите са производство на водеща световна фирма АВВ груп . Целта разбира се е високото качество , информация e от официалния сайт на GWM :

http://www.gwm.com.cn/en/newsDetail_1256111095687_1312447830359.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Не , че нещо ама не мислите ли , че на тази тема мястото и е в раздел Ховър ,а не в раздел други ?

 

Edit поройник: Прав си. Преместено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

нищо лично срещу хората харесващи Н6, но това е всичко друго освен Ховър, това е кросоувър, Н5 е класически офф-роуд автомобил, по-груб, по-високо проходим, сигурен съм и по-здрав, да не изреждам и техническите характеристики, които ги отличават, а защо са решили да му дадат името Ховър, при това Н6, демек наследника на Н5, при положение, че са различен клас автомобили не зная

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си е твоето мнение, както и на много други хора, но на не по-малко хора мнението им е като моето, ето точно затова двата автомобила трябва да се развиват успоредно и да се сглобяват в Ловеч, за да се пласират не само в България, ето да дам за пример Италия, там най-много продажби има Stead, Н5 ще го купуват не само българи, но сигурен съм и съседите ни, не трябва да бъде отрязана възможността за избора на клиентите, защото колкото по-малко избор има това единствено ще намали продажбите и интереса към марката, трябва да има автомобили, които задоволяват по-широк кръг от потребности на клиентите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте, те двата джипа са в различни класове, както сме го коментирали доста:) Истината е, че китайците за разлика от другите производители хващат един модел, като Н1, развиват го до Н5, като разликите са в дизайн на купето, екстрите, но запазват до тук идеята за джип или кола с достатъчно висока проходимост. Изведнъж обаче в моделния им ред вместо Н6 да е с рзвитие, да речем, нови двигатели, скоростни кутии, ново задвижване на 4Х4-то, те го обръщат в един СУВ, който е с по-лоша проходимост и съвсем различен клас. Става все едно Тойота Лендкрузер да еволюира до Рав 4, но Рав4 да не казва така, а Лендкрузер.:) Би трябвало Н6 да се казва по друг начин.И да си се развива като отделен клас кола.:) Но в крайна сметка, китайците си знаят и дано да размислят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корейците направиха същата работа със КИА Соренто от рама минаха на самоносещо шаси , мисля , че и при новия Корадо на Сонгйонг стана същото . Всъщност Ховър до Н5 се базира на TOYOTA 4Runner . Логично беше при паркетника да ползват друга буква примерно М6 , но китайците страдат до момента точно от липса на систематичност при названията и идентичност в дизайна( всеки модел с коренно различен дизайн , еднаква е само емблемата ) , но това са грешките на разтежа .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте, те двата джипа са в различни класове, както сме го коментирали доста :) Истината е, че китайците за разлика от другите производители хващат един модел, като Н1, развиват го до Н5, като разликите са в дизайн на купето, екстрите, но запазват до тук идеята за джип или кола с достатъчно висока проходимост. Изведнъж обаче в моделния им ред вместо Н6 да е с рзвитие, да речем, нови двигатели, скоростни кутии, ново задвижване на 4Х4-то, те го обръщат в един СУВ, който е с по-лоша проходимост и съвсем различен клас. Става все едно Тойота Лендкрузер да еволюира до Рав 4, но Рав4 да не казва така, а Лендкрузер. :) Би трябвало Н6 да се казва по друг начин.И да си се развива като отделен клас кола. :) Но в крайна сметка, китайците си знаят и дано да размислят.

силно се надявам, защото ще е жалко да се изгуби толкова добър офф-роуд автомобил, който е имал всички шансове да е конкуренция на най-добрите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не точно, поне не с тези си екстри, днес на Витоша на леда, на бързи и на бавни не можах да изляза от паркинга на една хижа, трябваше да я засилвам с 30км/ч и един да гледа горе да не дойде кола. Имаше наклон нагоре и всичко лед. Един ландкрузър мина без да спре някъде. Явно тракшън контрола оказва огромна разлика в случяя. Иначе го набутвам там където леко кола не може да мине и няма проблем ама на леда не мъчи . Аз нямам и зимни гуми де, карам си със всезонни, така че и оттам идва малко проблема.

Редактирано от Xhizors
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Н5 е базиран на Тойта, а на Исузо и ако не бъркам Тойота и Исузо до скоро са си разменяли само дизелови двигатели :icon_thumright:

Редактирано от Pepo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не точно, поне не с тези си екстри, днес на Витоша на леда, на бързи и на бавни не можах да изляза от паркинга на една хижа, трябваше да я засилвам с 30км/ч и един да гледа горе да не дойде кола. Имаше наклон нагоре и всичко лед. Един ландкрузър мина без да спре някъде. Явно тракшън контрола оказва огромна разлика в случяя. Иначе го набутвам там където леко кола не може да мине и няма проблем ама на леда не мъчи . Аз нямам и зимни гуми де, карам си със всезонни, така че и оттам идва малко проблема.

ееее, разбира се, имам предвид, че може да е конкуренция при подобрения, не че сега не може да е, а на леда да ти кажа почти няма автомобил, който да се оправи, Ленд Крюизера я е бил с по-голяма засилка,я нещо друго, имах "щастието" цяла зима да карам по ледовете и снеговете, такава ми е работата просто и мога да ти го кажа от лично наблюдение, какви лине автомобили не съм виждал закъсали на абсурдни места, както и аз един път на едно мина другия на същото, при същите условия не мога, но това с гумите е основното, моите са много зле и затова имам ядове, буквано на равно не съм можел да тръгна,където всички други си минават без ядове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това с гумите е основното, моите са много зле и затова имам ядове, буквано на равно не съм можел да тръгна,където всички други си минават без ядове

 

Това е много опасно, за теб и другите, смени ги веднага! Не ми се мисли какво ще стане ако в някаква ситоация найстина ти потрябва соирачка! :icon_pale:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на Витоша за първи път усетих ABS-а в действие. И понеже отидох да разходя колата я изпробвах на един наклон 2 пъти рязко спиране, веднъж само със задържан педал на спирачката, другия път с припомпване. С припомпване спрях много по-рано, отколкото да разчитам на АБС-а. Явно човешката намеса си е най-големия фактор на лед. Като отида пак след някой друг ден ще взема и фотоапарата да направя клип. Не исках да ви мъча с 2мп камера :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Това е много опасно, за теб и другите, смени ги веднага! Не ми се мисли какво ще стане ако в някаква ситоация найстина ти потрябва соирачка! :icon_pale:

те са от миналата зима, най-интересното е, че са bf goodrich, не са някаква измислена марка, но явно толкова струват и тия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм виждал Опел Фронтера на равно, в уличката, към склада, в който работя как се мъчи и не може да тръгне. Става дума за Фронтера от по-старите, които са си на шаси, мисля че модефикацията се водеше Спорт. А от там минават колите на фирмата по много пъти на ден - Пежа Партнер. А този не можа да тръгне с включено 4Х4. Явно гумите мо бяха кофти, а когато гумите са кофти, на лед и 8Х8 да имаш няма тръгване. Та колега, не е било от Ховъра, а гумите не са били подходящи за леда. Колата си е добра. А със износени и неподходящи гуми на лед, си миля и с тракшън да си, няма да успееш да тръгнеш, или пък ще видиш много зор, а компютъра на колата ще се "побърка".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...