-
Мнения
80 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Тип съдържание
Профил
Форуми
Календар
Мнения публикувано от kra_kamenov
-
-
Много вие е целия шум се чува от към камбаната на кутията... Дори и на място при пуснат педал на съединителя
-
Смених лагера на първичен вал но виенето си остана, само при натиснат съединител няма виене!
-
http://nspauto.bg/teglichi-za-koli/teglichi-za-isuzu Мисля че ще станат тези!
-
-
Здравейте колеги, вкарах колата за смяна на лагер първичен вал но се оказа че този които съм взел е по малък .От официален магазин го купих но се оказа че между Н3 и Н5 имало разлика в размера та въпроса ми е от къде да си взема за моя Н3.
-
Преди 2 часа, vencibull написа:
Абе аз от съединители не разбирам много, ама за да замирисва като потегляш...с колко газ го правиш? Съединителя като тръгне да си ходи не започва ли да вибрира повече при самото отпускане и да изпуска от скорост като крайна фаза?
Щом мирише значи има още феродо
-
-
преди 9 минути, Krasimirr написа:
За истински мъже!!
-
Преди 1 час, Krasimirr написа:
Явно този агрегат е слабо звено или по-скоро капризно.
На мен Стефко ми го направи без някакви предварителни симптоми на "Ришки проход",но като се прибрах го излекувахме с профилактика и 3л. ново масло.
"Прашинка" в клапан на помпата или рейката и за момент губи налягане и сече , но работи - най-безболезнения вариант.
Пробвай с промивка и смяна на масло или първо ако намериш някакви добавки които биха разложили и абсорбирали утайките в с-мата та да може да излязат с маслото при смяната.
Първия вариант е най-скъп,но и най ефективен според мен и се прави поне с два пъти по-голямо количество от съдържимото.
1.Първо източваш максимално маслото от казанчето и входящия маркуч.
2.Напълваш системата на максимум с новото масло и когато започне да изхвърля от маркуча за обратното масло внимаваш в казана да има постоянно масло като или доливаш или го правиш на самотек да постъпва постоянно.
3.Махаш маркуча за обратното масло от казанчето и го слагаш в туба/шише или каквото имаш под ръка за да събираш старото масло.
4.Когато си готов палиш на ниски обороти и действаш докато маслата вход/изход се изравнят по цвят.
Не лошо да сте двама единия в купето с готовност да гаси/пали , а другия на казанчето отпред да долива и гледа какво се случва.
Втори вариант - стандартен
1.Разкачаш каквото можеш да разкачиш за да излезе старото масло на макс.Компресори,продухване и каквото ти дойде на ум като промивка и почистване.
2.Наливаш новото масло.
3.Палиш,изчакваш малко да поработи,пълно ляво,пълно дясно няколко пъти да се обезвъздуши.
Вариант три - даваш я в сервиз и каквото те изкъпят това ще е.
Успех,
Мерси Адаш! Едно каре след ъгловия сектор го смених преди време и се оправи и най странното е че от време на време го прави това чудо! Сама се оправя ....кола с характер
-
преди 3 минути, vencibull написа:
Връща но засича а иначе хидравлично масло има.
-
Здравейте колеги! Имам проблем със моя Н3 на моменти ми затяга волана и не се връща...Какъв може да е проблема?
-
Въпрос за долни шарнири за Ховър СУВ.Четох тук някъде че стават от Фронтера но може ли по точно модел и година?
-
Здравейте колеги .преди години ми се наложи да ползвам вериги и пробвах от течните!За 3-4 километра вършат супер работа!
-
Здравей колега! При мен беше уж сондата а и при тези двигатели са май две.Колата не вървеше добре но всичко се оправи като изчистих Мафа! Чека спря да свети и колата и си оправи вървежа! Виж си твоя!
-
Здравейте колеги.Аз имам същия пикап но с двойна кабина и не друса чак толкова много поне не като по новите.Наистина виж си амортисьорите !
-
Колега само при отваряне на шофьорската врата ли прави този номер.
-
След тези 5мин влезте в колата и натиснете педала на спирачката за 20-25сек ,това напълно ще изтегли тока от ECU то!!
Като е свален минуса как ще изтегли тока от ECU то!
-
става въпрос за датчика на скоростната кутия за включване на бавните
Колега дай линк към сайт на който да го търся този датчик,Благодаря
-
Колеги такъв датчик става и от ВАЗ 2110 руснаците са го измислили и сопротивление на 350.
Колега за кой датчик става на въпрос.
-
Тази сутрин усетих включването на 4х4 системата. На едно кръстовище след като подадох по-рязко газ и предните гуми пробуксуваха, се усети като побутване от отзад Не успях да забележа обаче дали светват някакви лампи по таблото , но по-важното е че сработва
Вчера видях един Хюндай Санта Фе предните колела на лед а задните на твърдо,задните изобщо не боксуваха докато човека не ги блокира ръчно от бутона.И чак тогава успя да се качи към гаража си.Н6 няма тази опция и за това боксува моста на който му е най леко.
-
Стийд 3 също има
-
От Петрол и съм доволен
-
Нямам представа и на мен това ми е въпроса дали може да се по българи.
-
Здравейте колеги за трети път имам проблем със датчика на раздатъчната кутия.Не мога да включвам бавните а само бързите,датчика отчита движение и не може да се включат бавните.Светят постоянно двете червени лампички на 4x4 някакви идеи да го оправя понеже два пъти го сменявам вече и е доста скъп.Благодаря
HAVAL H6 - Звярът е тук! :)
в Моят Great Wall
Отговорено
Честито много е красив !