Jump to content

mistarmi

Members
  • Мнения

    94
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    5

Мнения публикувано от mistarmi

  1. Техногаз като чуха течна фаза газова и ме отсвириха .Емко ме пратиха в София ,във Варна вече нямали човек. Обадих и се на Нито-офиц. представител на Виале ,който за профилактика ми иска 200лв . Явно по черноморието не мога да намеря човек , който да ми погледне уредбата.

     

  2. Здравейте и за много години, ще си позволя да се намеря в темата .Не карам грейт уол ,но си закупих кола преди около година с газова виале като вашите или подобна.Тъй като съм от Бургас , а тук никой не е чувал за течна газ или поне аз не съм намерил ще и помоля за кординати на майстори ,естествено извън офиц.представители ,които се занимават с ремонт на въпросната система. Да чукна на дърво засега нямам проблеми ,но съм минал около 12 000 км с готината българска газ затова ми се иска да съм подготвен. Благодаря на отзовалите се!

  3.   Здравейте колеги,когато стартираше форума имаше колеги от Бургас със хувър мисля и ц10 от Бъргас. Та въпроса ми е към тях къде си поддържат газовата на виале ,само при дилъра или има и сервизи ,ремонтиращи виале.Аз имам автомобил от друга марка ,но с течна фаза на виале и събирам индо за подръжката ,благодаря предварително.

  4.  Здравейте,колеги и за много години!  Интересувам се още ли се слагат газовите системи на виале на колите на греат уол и дали някой е ползвам услугите на дженеръс в Бургас- това е фирмата ,която е дилър за момента на греат уол за града. Купих си кола ,която е оборудвана със същата система и ме интересува къде  в в Бс може да се погледне какво е състоянието и се сетих за вас,та ако някой си е имал вземане даване с дилъра  да сподели мнение.

  5.   Аз пък съм навит съединителя ми да е с жило-просто и надеждно устройство, а при повреда е лесно за смяна.На сегашната ми 17 г кола съединителя е с две хидравлични помпи ,всяка една от която струва около 250 лв неоригинална, Все пак на колите ви ще изтече гаранцията нали.. Много от новите коли минаха от старите и изпитани хидравлични повдигачи на едни пулове,които изискват реглаж , точно като на старото жигули ,особено при работа на газ не са само двигателите на греат уол.  Явно от доста време акцента на форума е оплаквания от колите на греат уол 

  6.  Винаги съм се чудил каква е точно идеята- да караш на отворени стъкла ,или да  намалят шума при голяма скорст при затворени стъкла.Иначе съм виждал коли на почиващи руснаци с ветробрани на всички врати и то на последен модел автомобили.

  7.  Основен показател за износеност на спирачен диск е достигането на неговата минимална дебелина.Аз лично бих го замерил и сменил ,ако е близо до тази граница.Определено 40 к .км си е рано за смяна на дискове ,но компромис с това не е здравословно да се прави.

  8.  Напълно съм съгласен с админ  за живота на гумите,но..пак всичко опира до парите.А и българина оценява една гума на първо място по грайфера ,след това следват марка ,година на производство и т.н. Дори върха на икономията е така нареченото шарене на гумите ,което представлява възстановяване на грайфера на гумата чрез изрязванае на каучук от нея със специален пистолет с нагряване и резец.Това се практикува най-вече при камионите,тъй като при тях ''месото'' на гумата е най-много.

  9.  Ами момчета какво да правим ,бедни сме караме таратайки на по 15 г и гуми над 5 г.Това в кръга на шегата.Летните ми гуми на колата са с дот 2008 г,купувани чисто нови и независимо че имат грайфер така са нацепени,че.... Иначе ги мазах с някви мазила ,които предпазват гумата от слънце ,влага...Ама май не затова беше темата .Успех с продажбата ,пазар винаги ще има за гуми втора употреба.

  10.   Вашия проблем не е с марката на колата, а със сервиза ,в който сте я обслужвали.Напълно сте в правото си да потърсите съдействие от защита на потребителите ,но ако потърсите решение в централата на Литекс ,там също ще ви обърнат внимание.

    • Upvote 1
  11. А къде е чувството за отговорност ,господин Видев?Отговорността ,която пада на плещите ти ,когато седнеш зад волана и потеглиш с колата си.Изразът на колегата е много точен ''на гол тумбак чифт пищови" .Все с безпаричието ли ще се оправдаваме за да не поемаме отговорност? След като нямаш минимума средства да поддържаш един автомобил ,какво правиш на пътя?Утре като нямаш пари за накладки няма да спреш ще удариш някой и кво ще му кажеш : ми на нямах пари за накладки и не можах да спра.Трябва ли някой да ти сложи вилата на врата, за да се сетиш че без това си опасен за себе си и околните.Без лоши чувства и без заяждане..Слабо ме интересува мнението ви относно моя свят,но е факт че се стремя да не съм опасен за другите на пътя.Но струва ми се че изместихме темата ,а тя беше рекламата на Дачия. Опасните на пътя не са бащите неможещи да си позволят накладки ,защото са купили тетрадки на децата си.Впрочем те винаги ще намерят пари за накладки ,защото в тази кола се возят децата им.Опасните на пътя са тия индивиди ,които са купили кола ,която не могат да поддържат с извинението че са им малки заплатите.И пестят от накладки и пестят от  гуми от всичко пестят ,ей това са баракудите за които говорех по-горе.

    • Upvote 1
  12.  Не си схванал правилно това ,което съм казал.Самия аз карам вече 15 годишна кола ,но съм наясно какво мога да очаквам от нея.Незнам за другите форуми ,но поне този на опел е залят от теми на хора ,които си търсят коли за малко пари на малко километри..А такъв филм просто няма ,както каза колегата българинът иска да бъде излъган ,ще вземе някой кошник с върнат километраж на 130 хил.км и ще плюе марката ,че не бива вече ,че видиш ли кадет 1,6 дизел е вечния автомобил и такива вече няма .Истината за мен е ,че в България кола над 10 г единствения критерий не са километрите на автомобила,  а състоянието .И не виждам особена логика да вземеш грохнала трошка за 2 хилки и да вложиш повече от тези пари за да я приведеш в някакво що годе прилично състояние.Никого не искам да засегна ,исказвам личното си мнение ,но факта че заплатите са ни ниски не е извинение по пътищата на България да се движат неизправни автомобили.

    • Upvote 2
  13. Прочети ми останалите постове които админа разхвърля по различни теми и ще разбереш.

     

    Основното - липса на мощност, голям разход, шумен и досаден климатик, никакви спирачки в началото - трябваше аз да си напасвам дисковете и накладките, боята се надигна на тавана на 3-я ден, алармата изгоря още в момента на взимането на колата ... кое от тези неща трябва да ме кефи че съм си взел нова кола ... :huh:? Иначе върви, да .. някак ...

     

    И  по въпроса за аудиото - гола вода е ... поне това ми е специалността и от това разбирам най-много :)

     

     

      Колега ,явно наистина са ти големи очакванията за този евтин мъник.Като не те кефи махай я ,сигурен съм ,че веднага ще я лапнат.

  14.   И все пак хубавото в случая е че некоректното сравняване на тези два модела ,провокира господина от дилъра във Варна да направи една доста добра съпоставка,което сигурен съм ще помогне на доста хора ,двоумящи се каква кола да вземат.Не знам кой в днешно време купува кола за 30 мин. колкото и да е добро отношението към клиента.

    • Upvote 1
  15. Дадох пример с модел на премиум марка,където цените може да са такива ,каквито си цитирал.Дали е нормално за китайска марка цитираните от теб цени да са реални оставам на по-запознатите да преценят.

  16. Поредната българска недомислица,караща шофьорите да се превърнат и в механици.Поройник най-добре като си сменяш масла и филтри да сменяш и този газовия.И при следваща смяна на масло и филтри да го смениш пак и да видиш как се задръства във времето.А пък ако ти се цапа на всеки 5000 км си го отваряй той филтър и го преглеждай,аз поне така бих направил.

  17. Това е похвално.Не съм чувал друг подобен случай представители на фирмата вносител ,да четат фен форум на марката и да реагирват на оплаквания в него.

×
×
  • Създай нов...