Jump to content

badbull

Members
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Profile Information

  • Адрес:
    Pazardzhik
  • Карам:
    golf IV

badbull's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Обществена Репутация

  1. Здравейте! Не знам какъв Hilux е карал админа, но този който карам аз вози като лека кола. А що се отнася за оборотите на дизела имам в предвид ,че максималната мощност идва някаде след 4000 оборота и може да се постигне на магистрала. Наистина турбината включва някъде след 1700 оборота, но когато се кара по черен път с коловози и дупки и то с обратен наклон трябва да развиеш скорост от поне 20 км/ч и повече за да се включи турбината , а за да стигнеш 2000 - 3000 оборота скоростта е над 40 км и то на първа предавка. Опитайте да карате с тези скорости при тези условия и тогава коментирайте.Когато караш Off Roаd със скорост която не позволява да се включи турбината, и не си на режим 4х4 колата няма мощност и гасне. За разлика от Steed 5 , Hilux-а си пъпри спокойно по наклона на първа без да гасне и при обороти под 1000 Това че карам Голф 1.4 не ми пречи да карам и много други коли и да имам впечатления за тях. Мисля, че е коректно мнения да изказват хора, които са карали тези коли и то при различни условия, а не да се говори теоретично!
  2. Здравейте колеги! Имам шанса да карам няколко пикапа, между които Steed 5 с двата мотора и Hilux 2008 с двигател 125 кс дизел. Моите впечатления съвпадат почти изцяло с с тези на админа, като за мен основното предимство на Steed 5 е цената и оборудването. Най- големия недостатък на дизеловия двигател е , че макар и мощен е високо оборотен и мощността идва едва към 5000 оборота, което практически го прави идеален само за магистралата. На черен път и то на по тежък такъв задължително трябва да се включи 4х4 и започваш да пълзиш с 10 км или иначе почваш да товариш двигателя и скоростите. Ако си позволиш на не включиш 4х4 оборотите падат под 1500 и двигателя гасне и забива. При бензиновият това не е така защото нямо турбо. Другия недостатък е страшното друсане особено на задната седалка. След няколко километрово возене по черен път или такъв с дупки имаш чувството че ще ти изпаднат червата.Усещането е такова и на асфалт с дупки и легнали полицаии.Мислех си че това е така при всички пикапи, но при Тойота Hilux возията е почти като на лек автомобил, освен това се справя с черните пътища без проблем дори без 4х4. Накрая искам да заявя, че по принцип съм позитивно настроен и симпатизирам на GW, но все пак трябва та изкажа личните си впечатления и то без пристрастия.
×
×
  • Създай нов...