Jump to content

zipper

Members
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About zipper

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Карам:
    Voleex C10
  1. Здравейте, От година управлявам въпросния модел Great Wall Voleex C10 с двигател 1.5 VVT 97 к.с. 2011г. Взех автомобила на 82 000 км и смених масла и филтри. На 95 000 км смених масла и филтри, спирачни дискове и накладки. Автомобилът никога не е имал газова уредба и съм доволен от работата на двигателя и от разхода - 7л/100км извънградско и 9л/100км градско в Сливен с климатик. Километражът вече показва над 100 000 км и започна да се чува едно потропване при завъртане на волана наляво, като шума е само в началото на завъртането и на място и в движение. Не се усеща промяна в управлението, изобщо няма луфт, при най-лекото завъртане на волана и гумите се движат. Забелязах теч на масло от кутията зад волана. В два сервиза заключиха, че трябва да сменя кормилната рейка, предложиха ми и рециклиране на рейката, което е под 1/4 от цената на новата рейка, но досега не са рециклирали рейка от Волеекс. От форума разбирам, че това е често срещан проблем, но въпроса ми е дали някой от вас е рециклирал успешно кормилната рейка или трябва да бъде сменена с нова? Втория проблем е съвсем дребен - изтича антифриз от уплътнението на термостата, който лесно ще се отстрани с подмяна на термостата. Мисля да подменя и антифриза, но възниква едно друго чудене - в сервизната книжка в раздел Планова поддръжка е записано "смяна на ангренажен ремък на 90 000 км или 5 год." Двигателят обаче не е с ангренажен ремък, а с верига. На какъв интервал се сменя ангренажната верига? VID_20200727_100533(0)(0).mp4
×
×
  • Create New...